X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ליברמן. ערכים גמישים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
שובו של שר השנאה
האם את ליברמן באמת מעניינת הרבנות הראשית לישראל? חלב עכו"ם? ברית הזוגיות? רפורמת הגיור? הכשרות? התשובה החד-משמעית היא, לא את ליברמן מעניינת אך ורק שרידותו הפוליטית

איך יודעים שהבחירות בפתח? אביגדור ליברמן חזר למפגני השנאה והאימה, מפגנים אוטו אנטישמיים בעליל נגד החרדים, חבריו הטובים לפוליטיקה עד לא מכבר. ליברמן כמשל הוא הסנונית המבשרת על האלימות המילולית, סאת ההכפשות, הרחבת הקרע החברתי, העמקת התהום הפעורה ורמיסת כל כבוד ליריב הפוליטי שלך. מגמה זו לדאבון הלב פועמת אצל רוב המפלגות המתמודדות בפוליטיקה הישראלית. שפת ביבים, בריונות, מלחמות בוץ, קרבות תרנגולים, שקר, כזב ורמייה יוצעו לכל.
אביגדור ליברמן מוכיח בכל בחירות מחדש כי יש לו קהל בוחרים הנוהה אחריו. פעם זה שנאה לערביי ישראל, פעם זה שנאה לערביי יהודה ושומרון ובשנים האחרונות זו שנאה לחרדים. מי שלא גינה בחריפות את ליברמן שהתגולל בגזענות נוראה נגד אזרחי המדינה ערביי ישראל, קיבל את ליברמן המתגולל בגזענות נוראה על חרדים בני עמו. כשליברמן מכנה את לימוד התורה לימוד בטלה, הוא כבר לא פוגע בחרדים שנואי נפשו, הוא פוגע בכל יהודי, בכל הדורות, בסבא ובסבתא של כל יהודי אשר חיו מכוח האמונה בצור ישראל והתורה הייתה מגינם ומעוזם.
ליברמן, הבטיח לזרוק את החרדים במריצה למזבלה. זה אותו ליברמן הפועל ללא לאות לעקור את התורה מעם ישראל, להפוך את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה, פועל ללא לאות למחוק את הזהות היהודית. ליברמן, הדמוקרט הנודע, משלח את המריונטות שבחר להעמיד במפלגתו, להטריל את היהדות, את הרבנות הראשית, מפגני הבורות של חלק מהמריונטות שלו גורמים למבוכה רבתי. ליברמן, במופע אימה שבועי, מפיץ את ניסיונות הרס התורה על-ידי ארס גזרותיו התורניות, החל בפגיעה אנושה במעונות היום, דרך קיצוץ תקציבי הישיבות, עבור לפגיעה בחרדים שתורתם אומנותם ועד לפגיעה בתקציבי רשתות החינוך.
גזרות ליברמן גרמו לזעזוע עמוק אף בקרב פקידי האוצר התוהים מהיכן מקור השנאה הנוראה. ליברמן וידידו החדש, יאיר לפיד סבורים כי הטלת גזרות תשפ"ב על עולם התורה ועל הורים וילדים חרדים תגרום לחרדים להיכנע ולהצביע עם הממשלה. הנחת יסוד גזענית, חשוכה ואפלה שכזו, ידעו המרים שבאויבי העם היהודי לטעון כנגד היהודים, לקנות בכסף את החרדים. ואולי ליברמן האמיתי, לא זה שאיומיו ואמירותיו נמסים על הקרח רגע אחרי שנאמרו, הוא ליברמן המבקש לעקור את הרוח היהודית בשם הנאורות, הקדמה, הליברליות ולימודי הליב"ה.
כה היגג הליברמן: "אלו לא לימודי תורה, אלו לימודי בטלה. אני לא מוכן לתת כספים קואליציוניים למי שיושב בכולל. אין סתירה בין לימודי ליב"ה ללימודי קודש". אביגדור ליברמן הוכיח שוב ושוב שהוא מספר אחד באיומים, בדיבורים, בהפחדות, אבל אפס במעשים. לו ייערך מחקר על השפעתו של ליברמן בכל שנות כהונתו בכנסת ישראל ובתפקידיו כשר בממשלת ישראל, כמעט ולא תימצא טביעת אצבעו או הותרת חותם משמעותי בציבוריות הישראלית בכל תחומיה.
ליברמן עובר את אחוז החסימה בכל סקר שנערך עד כה. התקפותיו הפרועות, הגזעניות, החשוכות, נגד החרדים נועדו ליצוק פלדה ביתדות הסקרים. האם ליברמן שונא באמת חרדים? האם ליברמן באמת מבקש לעקור את התורה? האם את ליברמן באמת מעניינת הרבנות הראשית לישראל? חלב עכו"ם? ברית הזוגיות? רפורמת הגיור? הכשרות? התשובה החד-משמעית היא, לא. את ליברמן מעניינת אך ורק שרידותו הפוליטית, ליברמן הוכיח שוב ושוב כי הערכים שלו גמישים, האמונות שלו נזילות, האמת שלו לשעתה, השנאה שלו סלקטיבית, ובכלל, הכה בחרדים וחזק את ההישרדות הפוליטית, עם הערבים זה עבד לליברמן.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  02/06/2022   |   עודכן:  02/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב קורי
מי שמטיף לרצח עם הם הפלשתינים והאירנים, מהחמאס ועד האייטולות וכל העולם שותק כפי ששתק אז בשואה    ההבדל היחידי ביניהם ובין הנאצים הוא שהם לא יעילים כמוהם וכל נסיונותיהם לחסל אותנו לא צלחו
חיים נוי
מגנוליות מפלדה מרגשות, נוקבות, תוססות - בית צבי ברמת גן    הבמאית אלה ניקוליבסקי להטטה עם להקת שחקניות מוכשרות והתוצאה היא הצגה קולחת, מרירה ומרגשת מאוד, על אימהות, משפחה וידידות של אמת
יוסף גערליצקי
השלמות הרוחנית תביא את השלמות הגשמית ושלמות שניהם יחד    השלום הפנימי - בתוך היהודי עצמו (בין הגוף ובין הנפש) ובתוך עם ישראל (בין חלקי ופרטי העם)
איתן קלינסקי
דמותה של רות המואבייה מקרינה בתוכנו את כל הטוב והיפה, כל הערכי והמוסרי, לעומת ההוראה בספר דברים המורה לנו, שמואבי לא יבוא בקהל ישראל, "גם דור עשירי לא יבוא להם בקהל ה'"
יאיר נבות
ההחלטה צפויה להביא לחיזוק שיתוף הפעולה הצבאי ברחבי אירופה וגם בין המדינות הנורדיות, בעת דרמטית במיוחד בצל המלחמה והשלכותיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il