X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
נפילת הנוכל
בובה בנט, איילת (שסר חינה) שקד, פינטו הדהויה ומתן כהנא אבדו את כבודם, ויתרו על זהותם, הפכו את עורם ותוך הפקרת בוחריהם משתפים היום פעולה ודרים בכפיפה אחת עם האויב הערבי מבית

די להתבונן בפניו ובשפת הגוף של נפתלי בנט כדי להבין את התהליך הנפשי אותו עובר מי שמתיימר כיום להיות ראש ממשלת ישראל. אני נוקט בלשון "מתיימר" שכן די ברור ש"בובה בנט" כפי שמכנים אותו כיום בכנסת אינו אלא סטטיסט המתחזק קואליציה רופפת, חלשה, עלובה ובעיקר מפסידה כרונית. אולי נכון יותר לומר שאפילו את זה איננו עושה שכן מי שבאמת מושך בחוטים (לפחות כאשר הוא מכבד אותנו בנוכחותו בעשותו פסק זמן מחופשות בחו"ל) הוא ריקא (יאיר לפיד).
בובה בנט זוכה למחמאות מאלה הספונים יחד עמו על סיפון הטייטניק הזו, בהמתינם לטביעה הבלתי נמנעת. יאיר גולן מזהה התהליכים מחמיא ואומר שבנט התפכח ומבין כיום שמדיניות לאומנית קיצונית אינה טובה. הערבים תומכי הטרור מצניעים חיוך של ניצחון וסופרים את כספי האתנן כל הדרך אל הבנק. מלחכי פנכה מקצועיים מזדנבים אחריו לתמוך והתקשורת השמאלנית העוינת (זו המכונה "התקשורת" "הישראלית") מעניקה לו גיבוי בלתי מסויג, מכסה על שחיתויות שלטוניות, על התנהלות כספית שערורייתית, על כזב ושקר שהיו ללחם חוקו ועל כל מעלליו הפוליטיים העקומים - כאלה שמטרתם אחת - להבטיח הישרדותו פוליטית כראש הממשלה.
ברבות הימים, עת יעשה אקזיטים בחו"ל, יהיה רשום לו לבנט ברזומה שכיהן כראש ממשלת ישראל. לעתים נדמה שזה כל מה שחשוב לו. מה המניע? האם מדובר בתאוות בצע? כנראה שלא, לבובה בנט יש כסף לרוב. מהיכרות עמו עוד בטרם החל את פעילותו בכנסת אני יכול רק לספר על התרשמותי - מדובר בתאוות שליטה וכוח, ככל הנראה בלתי נשלטים ולאו ברי כיבוש. אלה מניעים אותו ופועלים בו חזק יותר מכל דבר אחר. תמורת הגשמת מאווייו אלה יסכים ככל הנראה לעשות כל דבר - לשקר, להפר הבטחות מפורשות, לחבור לאויב הערבי מבית, להמליך תומכי טרור כבעלי הבית בעניינים שונים, לשתף פעולה עם השמאל הקיצוני ביותר הקיים, להפקיר "ערכיו" המדומים ולהשליכם מאחורי גבו, להפנות עורף לבסיס שתמך בו והביאו עד הלום ולבגוד בבוחריו שסמכו עליו שינהל מדיניות אחרת - זו אותה הבטיח לקדם לאורך שנות פעילותו כפוליטיקאי.
כיום בובה בנט הנו "פרסונה נון גרטה" ולא בכדי. ברחוב אינו יכול להסתובב, לנחם נפגעי טרור הוא מתקשה מאד, מהישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) הוא מדיר רגליו. רק באולפנים הוא זוכה לליטופים ולחיבוקים - ומה הפלא? הרי הוא מגשים להם את חלומם מימים ימימה - לאיין את מדינת היהודים ממאפייניה היהודים, לדכא את החרדים, לפגוע בקדשי ישראל, להושיב את מר"ץ, רע"ם, העבודה ולאחרונה גם את אחמד טיבי ואיימן עודה בעמדות השפעה וכוח. ראו לאיזה שפל מדרגה הגיע האיש הזה התלוי היום בעופר כסיף שונא ישראל, בגבי לסקי פרקליטת בני השטן הרוצחים הערבים ובמהלל השאהידים המסוכן אחמד טיבי.
לשותפיו מבית (מה שמכונה מפלגת ימינה) אין לתת הנחות. איילת שקד המנסה בכוח ובאופן לא משכנע להציג דבקות באידאולוגיה ימנית שותפה מלאה במעל. שירלי פינטו, אביר קארה ועוד לא יוצלחים היו למלחכי פנכה מקצועיים שזו אומנותם. מתן כהנא ירד כל כך נמוך עד כי היה ללעג ולקלס בכל אתר ואתר בו דרים יהודים אמוניים.
בובה בנט, איילת (שסר חינה) שקד, פינטו הדהויה ומתן כהנא אבדו את כבודם, ויתרו על זהותם, הפכו את עורם ותוך הפקרת בוחריהם משתפים היום פעולה ודרים בכפיפה אחת עם האויב הערבי מבית, עם מרץ הפוסט ציונית והאנטי יהודית, עם מרב מיכאלי המסובב/בת והמתוסבך/כת, עם ריקא נטול הערכים ונושאי הכלים הבבונים שלצדו, עם עופר כסיף המופרע שתועד חובט בראשו של שוטר במדים, ועם אביגדור ליברמן השובר בכל פעם מחדש שיאים של אנטישמיות צרופה, הסתה והפצת שנאה עד כדי התרת דמם של יהודים טובים וכשרים - אלה החרדים לדבר השם.
שפל מדרגה של אנשים שפלים שאבדו כל דרך, ויתרו על כל ערך, מנותקים מהעם וחיים בתוך בועה שאך פלא הוא שההבל הרעיל שבה אינו מכלה אותם - פוליטית, נשמתית, רגשית ומצפונית. בתוך כל הסחי הזה, הפוליטי והאנושי, נותר רק לקוות כי גודש הרע הזה מקרב את הפתולוגיה הזו אל קיצה. בין כישלון אחד למשנהו, במציאות של בוקה ומבולקה ובעצם בהעדר יכולת למשול - התפרקות יצור הכלאיים הזה שטרם חווינו כמותו - נראית בלתי נמנעת בעליל. ככל שחלקיו הבלתי תואמים יתפזרו לכל עבר, ומהר - כן ייטב.

תאריך:  08/06/2022   |   עודכן:  08/06/2022
+שינויים בתקנים שגרמו לחסמים ביבוא
13:19 08/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בין המוצרים: שואבי אבק, עריסות לתינוקות ברזים ועוד  ▪  בנט: "ככה נלחמים ביוקר המחיה מהשורש - פותחים תחרות אמת"

בנט וליברמן. נלחמים ביוקר המחייה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+זנדברג: נבחן החלת פיקדון על שקיות הניילון
11:55 08/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

במענה לשאלת ח"כ אורי מקלב הודיעה השרה כי יבחנו מודלים קיימים בעולם ובאם זה מתאפשר יאמצו אותם בישראל  ▪  ח"כ מקלב: במקום תשלום מיותר על שקיות שיזרקו לפח נעבור לפיקדון שימחזר את השקיות

לקראת הרחבת התשלום על שקיות נשיאה חד פעמיות [צילום: פלאש 90]
+שר האוצר ויו"ר ועדת הרווחה סיכמו על גיבוש מתווה משופר להגדלת שכר המינימום
11:05 08/06/22  |  מירב ארד

שר האוצר, אביגדור ליברמן ויו״ר ועדת עבודה ורווחה, ח״כ אפרת רייטן סיכמו (יום ד') על גיבוש מתווה משופר לעסקת החבילה ואופן הגדלת שכר המינימום זאת על רקע השינויים שהמשק חווה בחודשים האחרונים, לאחר החתימה על ההסכם והתאריך המיועד למימושו.

+סוף ממשלת הקצוות
10:43 08/06/22  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה

מכיוון שאין סיכוי שתקום ממשלה של ערבים או של יונים כי הם מהווים יחדיו לא יותר מעשרים אחוזים מהכנסת, החלופה היחידה שבאה בחשבון היא ממשלה של ימין מרכז בהובלת מנהיג שהוא לא בנימין נתניהו

חלופה שפויה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נפילת הנוכל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח מר בועז שפירא
עמעד  |  8/06/22 13:15
2
מעולם לא היתה בעלת חן
מ. עמיר  |  15/06/22 16:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
דן מרגלית
יש בפינו מה לומר לה, אך מדוע שנפתלי בנט ושריו יאזינו לנודניקים האלה שזמנם עבר ואינם משתלבים במודרנה, ואפילו אינם יודעים כיצד משלמים ב-BIT
מירב ארד
על הפגישה עם מנכ"ל סבב"א אמר: "העברתי את העמדה של ישראל שנשמור לעצמנו את חופש הפעולה לפעול נגד הגרעין האירני, עם או בלי הסכם. אנחנו לא רק אומרים את זה, גם מקיימים את זה"
עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את בקשת הממשלה למנות מחדש את סגן השר מתן כהנא לשר לשירותי דת    ביקש לראות בהצבעה על הבקשה כהצבעת אמון בממשלה    כהנא: "מכה קלה בכנף"
עידן יוסף
דובר ראש הממשלה מתן סידי סיכם עם ראש הממשלה על סיום תפקידו לאחר שנה בלבד בתפקיד    יחליף אותו בתפקיד - יותם בן-יצחק
רבקה שפק-ליסק
הממשלה הזאת כבר הגיעה להישגים חשובים    העבירה תקציב ומשרדי הממשלה החלו לפעול לטובת אזרחי המדינה    משרד הביטחון הצליח להביס את מערכת ההסתה של החמאס וגורמים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il