X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  נאומים
לפיד. עונה לנתניהו [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
מכונת השקרים של נתניהו עובדת שעות נוספות
נתניהו פרסם פוסט שעוסק בי באופן אובססיבי. הפעם הוא שיתף פוסט של שי גולדן שאפילו במונחים שלו, שזה לא קל, מכיל כמות שקרים מרשימה במיוחד. למען הסדר הטוב, החלטתי לענות לו הפעם דברים שפרסם רה"מ החליפי ושר החוץ יאיר לפיד בדף הפייסבוק [י"ב בסיוון תשפ"ב, 11.06.2022]

בנימין נתניהו פרסם אתמול, לא בפעם הראשונה, פוסט שעוסק בי באופן אובססיבי. הפעם הוא שיתף פוסט של שי גולדן שאפילו במונחים שלו, שזה לא קל, מכיל כמות שקרים מרשימה במיוחד. למען הסדר הטוב, החלטתי לענות לו הפעם. בפוסט המדובר הופיעו שלושה שקרים גסים ובוטים, אז כשירות לקהל הנה גם האמת:
  • לטענתם חשף ערוץ 14 את יומן הפגישות שלי אשר מוכיח שאני עובד רק כמה שעות ביום, אבל נפגשתי עם 30 עתונאים בחצי שנה. אם ערוץ 14 היה עוסק בעיתונות, הוא היה יודע להבדיל בין עבודה ליומן פגישות. ביום שני האחרון, סתם לדוגמה, בשעה 2:42 לפנות בוקר עוד הייתי בכנסת, אז העברתי את "חוק אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם". כל זה לא מופיע כמובן ביומן הפגישות, כי זה יומן שיש בו רק, נו, פגישות. לא מופיעה שם גם העובדה שבשש בבוקר אני קורא חומר מודיעיני, או עשרות השעות שבהן אני עובד במשרד החוץ. בקיצור, אין שום קשר בין היומן הזה לבין השאלה כמה שעות אני עובד. אגב, חלק מהעבודה שלי הוא באמת להפגש עם עתונאים. להבדיל מנתניהו אין לי ערוצי תקשורת שקנו לי אוליגרכים מפוקפקים (כמו ערוץ 14 למשל), כך שאני צריך לעדכן את הציבור בעצמי בכל הדברים הטובים שעושה הממשלה שלנו, שעובדת קשה מאוד בשביל הציבור.
  • השקר השני הוא מה שנתניהו קורא "מסמך מכירת המדינה לג'יידא רינאווי זועבי", ובו מופיע המשפט הלא ייאמן, "בו הוא (אני) מתחייב להשיב פליטים פלשתינים מ-48 לבתיהם". לפעמים אתה צריך לצבוט את עצמך כדי להאמין שהאיש הזה היה ראש ממשלה בישראל. המסמך הזה, כפי שכבר הסביר עמית סגל, שאינו בדיוק חשוד בתמיכה בממשלה, הוא מסמך דרישות חד-צדדי הזוי במיוחד ששלחה אלינו ח"כ זועבי. איש לא ענה לה עליו, וברור שאיש לא התחייב לה על שום דבר. אני מתנגד עקבי ומוחלט לזכות השיבה ומעולם לא התקיים אפילו דיון בעניין. אגב, הייתה בעבר ממשלה בישראל שדווקא דנה בעניין ברצינות. ב-1998 שר המשפטים צחי הנגבי הציע להקים שני ישובים חדשים למען עקורי איקרית ובירעם. לראש הממשלה אז קראו בנימין נתניהו.
  • השקר השלישי בא בתגובה לפרסום של שר הביטחון, שר התרבות והספורט ושלי על פתיחת האפשרות לישראלים לטוס למונדיאל בקטר. לטענת נתניהו את גולדן, "בדיקה קצרה בגוגל מלמדת שהדבר הוסכם עם פיפ"א לפני תקופה ארוכה." כן, זה מה שקורה כשראש האופוזיציה לא טורח לבוא לעידכונים ביטחוניים-מדיניים ובמקום זה מתחיל לסמוך על גוגל.
נכון שיש הסכם עם פיפ"א, אבל כידוע תפקיד הממשלה גם לממש את ההסכם בחיים האמיתיים. במסגרת ההזנחה הכללית של ממשלת נתניהו הם פרסמו את הסגירה עם פיפ"א, אבל לא טרחו לוודא שזה גם קורה, כי מבחינתם הדבר היחיד שחשוב זה מסיבות עתונאים. אז אנחנו הגענו ושוב טיפלנו בכל מה שהם הזניחו. סיכמנו איך נכנסים ישראלים למדינה שאין לנו יחסים רשמיים איתה, מי מפיק את הויזה, מי מאשר את ההליך. כל הדברים המשעממים האלה שהם ההבדל בין מסיבות עתונאים ריקות וחלולות לבין ממשלה מתפקדת ויעילה כמו שלנו. ההסכם שהושג השבוע הוא הישג דיפלומטי, מדיני וניהולי. ככה עובדים משרדים מקצועיים שגם יודעים לשתף פעולה לטובת אזרחי ישראל. זה בדיוק ההבדל בין מי שסתם מפזר הבטחות למי שגם מקיים. מי שלא מבין את גודל ההישג לא רוצה להבין. או שהוא שקרן. תחליטו אתם.
ויש לי עוד דבר אחד להגיד לאזרחי ישראל על הפוסט הזה ועל מה שעומד מאחוריו: האמת סופה לנצח.

תאריך:  11/06/2022   |   עודכן:  11/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכונת השקרים של נתניהו עובדת שעות נוספות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מומנטים, רציפות ,ואמת
ארכימדס_  |  14/06/22 08:46
2
אתה בעצמך שקרן עם קבלות
טירה  |  14/06/22 11:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עמנואל בן-סבו
ביקשו מהם "רק" לכבות את הלהבה הפנימית, הלהבה האמונית, הלהבה הערכית, להיפטר לשעתה מהערכים, להצביע בניגוד לאידאולוגיה שלהם, בניגוד לערכיהם, בניגוד לאמונותיהם
עידן יוסף
ישראל היום: שר השיכון מתקווה חדשה שוקל עזיבה    גורמים ששוחחו איתו אומרים: "הוא מבין שזה נגמר"    אלקין: "אם תבוא הצעה רצינית אשקול"
דן מרגלית
אם אורבך אחד מל"ו צדיקי הדור עליו לנטוש את ספינת הקואליציה הטובעת למען האומה בלי תנאים    אך הוא גובה מן המולדת עמלה בצורת כורסה מובטחת בכנסת הבאה
מירב ארד
שני המנהיגים שוחחו על שורת נושאים אזוריים ודנו גם בנשא האיום האירני    זוהי פגישתם השלישית בחודשים האחרונים    בנט חתם את ביקורו, המתקיים בעיצומו של המשבר הפוליטי, ושב לארץ
מירב ארד
בין המוצרים: שואבי אבק, עריסות לתינוקות ברזים ועוד    בנט: "ככה נלחמים ביוקר המחיה מהשורש - פותחים תחרות אמת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il