X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"גופים מנסים לכפות את השקפת עולמם האישית" [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
אושרה בטרומית הצעה המסנדלת את רפורמת הטלפונים הכשרים
מליאת הכנסת אישרה הצעת חוק של ח"כ משה ארבל המבקשת למנוע את הרפורמה שמוביל שר התקשורת לפירוק השליטה על קומת הטלפונים הכשרים 57 ח"כים תמכו בהצעה ו-43 בלבד התנגדו לה

שורת ניצחונות פרלמנטריים לאופוזיציה במליאת הכנסת. בין הצעות החוק שהגישו חברי אופוזיציה ושזכו לתמיכת הכנסת בקריאה הטרומית - הצעה המבקשת למנוע את רפורמת הטלפונים הכשרים שמקדם שר התקשורת. ההצעה זכתה לרוב של 57 תומכים מול 43 מתנגדים והיא תועבר לטיפול ועדת הכנסת.
בהצעת החוק שהגיש ח"כ משה ארבל (ש"ס) יחד עם קבוצת חברי כנסת מוצע לאפשר למנוי לבקש מבעל רישיון למתן שירותי תקשורת להגביל או לחסום את גישתו של המנוי לשירותי תקשורת או לציוד תקשורת כמפורט בסעיף המוצע, וזאת לרבות הגבלה שקבע צד שלישי שהמנוי ציין בבקשתו.
בדברי ההסבר להצעה נכתב הצעת חוק זו באה להגן על החרות הנתונה בידי כל אדם להגביל מרצונו את שירותי התקשורת וציוד התקשורת שהוא עושה בהם שימוש במסגרת הסכמה עם ספקי ומפיצי שירותי התקשורת והציוד הנלווה אליהם.
"הסדר זה נועד להגן על האיזון האישי שכל אדם רשאי ליצור לעצמו בין התועלת שבשירותי התקשורת לבין הסכנה הקיימת בהם. לדאבוננו, אנו חוזים בניסיונות מצד בעלי גופים שונים לכפות את תפיסת עולמם האישית בכל הקשור להיקף אמצעי ההגבלה שקבוצות שונות בחברה הישראלית מעוניינות ליטול על עצמן, ולשבש את המנגנונים השומרים על איכותם של אמצעים אלו. ניסיונות אלה משמעותם היא הכתבת האיזון שבעל השררה בוחר בו תוך ביטול רצונו החופשי של הפרט והטלת ספק ביכולתו לבחור את הטוב לעצמו", טענו ח"כ ארבל וקבוצת חברי הכנסת שהגישו איתו את הצעת החוק.
לטענתם, ניסיונות אלו חותרים תחת רעיונות ליברלים המצויים ביסודה של הדמוקרטיה המערבית, בדבר האוטונומיה של הפרט וההכרה בתבונתו של היחיד לבחור לעצמו את דרכו מבלי לפגוע בזולתו, כמו זכותו להיות מונחה על-פי מורי דרך בהם הוא מאמין.
"הצעת חוק זו באה להגן על הפרט מפני המדינה בבואה לעצב את אזרחיה על-פי תבנית אחידה ללא רגישות לשונות הקיימת בחברה הישראלית בכל הקשור לערכי משפחה, לייעודו של אדם בעולם, למידת ההקפדה על ערכים מסוימים ולהיקף החרדה מפני תכנים והתנהגויות מסוימות", לשון הצעת החוק.

תאריך:  15/06/2022   |   עודכן:  15/06/2022
+אושרה בטרומית הפחתת מס החברות
15:13 15/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

51 חברי כנסת תמכו בהצעה להפחתת שיעור מס החברות מ-23% ל-15%  ▪  ח"כ דיסטל אטבריאן ציינה את סגן השר אביר קארה שהיה בין המתנגדים להצעת החוק שתועיל לעצמאים ולבעלי עסקים

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר בראשונה: פיצוי לרשויות הסמוכות לנתב"ג
14:57 15/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מגנון התשלום נקבע במסגרת חוק ההסדרים שנילווה לתקציב 2019  ▪  יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "הצעת החוק אמורה לתקן עיוות בכל הנושא של הקצאת הסכומים לרשויות הסמוכות לנתב"ג"  ▪  לצד כך קראה הוועדה למשרד הפנים לבחון את הסדרת התשלום לרשויות עבור שנת 2022 בהקדם

נתב"ג [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]
+"מצפה למעטפת ביטחון והגנה לשוטרים של כולנו"
14:27 15/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה לביטחון הפנים ח"כ בן ארי הבהירה כי תעשה הכל כדי שהחוק לא יעבור  ▪  מפקדת מערך הביקורים בהר-הבית: "עומדים ומקללים אותנו שעות כדי לראות מתי אנחנו מאבדים את זה"

רנ"צ שבתאי בוועדת חוקה. מצפה לגיבוי [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+"טכנולוגיה חדשה תמנע כניסת אמל"ח לאצטדיונים"
13:17 15/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בדיון על הצעת החוק הממשלתית המשטרה תוכל לראשונה לתת קנסות מנהליים לאוהדים מתפרעים במגרשים, וכן להרחיק אותם לתקופה של 180 ימים

נציג המשטרה רפ"ק איציק עמיר [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+בחירות - בבקשה
13:11 15/06/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

ח"כ ביבי ושופרותיו אינם חדלים מהדבקת הדימוי של "תומכי טרור" לערבים, והציבור הרחב הולך שבי אחרי החלילן מהמלין-קיסריה

נתניהו. מחלק מיליארדים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בטרומית: חייל בודד יוכל למשוך את כספי החיסכון גם ללא אישור הורה
12:45 15/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי, תיקון - זכאות פדיון סכום החיסכון הצבור הכולל לחייל בודד, התשפ"ב-2021, של חבר הכנסת אלכס קושניר. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לאפשר לחייל בודד למשוך את כספי החיסכון הצבור הכולל גם ללא אישור הורה, בהגיעו לגיל 18.

+בטרומית: יוסדר העיסוק באימון ספורט
12:42 15/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - הסדרת העיסוק באימון ספורט), התשפ"ב-2022. 14 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.
מוצע בה לשפר את מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט, בין השאר, על-ידי שיפור מנגנון דרגות ההסמכה, מערך הפיקוח, והתנאים למתן תעודת מאמן ומדריך בענפי הספורט השונים, ולהקנות למשרד הספורט סמכויות מנהליות לשם יישום הוראות החוק.

+אושר לקריאה ראשונה: חוק אסונות פיצוי לנפגעי אסונות אזרחיים
11:58 15/06/22  |  עידן יוסף

ועדת העבודה והרווחה אישרה (ד') את הנוסח הסופי של חוק אסונות אזרחיים, שהוכן בעקבות אסון נחל צפית. בנוסח זה נכללו שינויים שהם פרי המשא והמתן שהתנהל בשבועות האחרונים, ובהן בין היתר, בהכרזה על אסון לאומי "תשקול הממשלה בין השאר את מספר האנשים שנפגעו או שנספו באסון הלאומי-אזרחי, נסיבות התרחשותו, קיומו של ביטוח המכסה את אירוע האסון, וזהות נתבעים-בכוח בשל האסון.
מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, שיבח את יו"ר הוועדה אפרת רייטן מרום על הסעד שהעניקה לאנשים במצוקתם, ותמה מדוע החוק מציין שאם לא יימצא אחראי אחר, או שבית המשפט יפסוק סכום נמוך יותר - המדינה תוכל לדרוש ממשפחות הנפגעים את הסכום הפיצויים בחזרה. ינון גוטלניק, נציג האוצר, השיב כי אכן מדובר בנושא מורכב, אך יש עיקרון שהנזק ישולם - ולא יותר. דניאל בלנגה, רכז ביטוח לאומי באגף התקציבים, הדגיש כי החוק איננו מיטיב או מרע את תנאי הזכאים לקצבה כלשהי מהביטוח הלאומי.

+זרקא: זן הקורונה החדש פחות עמיד לחיסונים
11:54 15/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ממונה הקורונה על העלייה בתחלואה: "הזן החדש BA5 יהיה הזן המשמעותי, והוא קרוב ל-50% מהחולים כעת"  ▪  "יש מחשבה להחזיר לתקנות חובת עטיית מסכות בחללים סגורים"  ▪  "בשני הקרוב יובאו לוועדה תקנות שיאפשרו בדיקה ביתית מפוקחת שתעשה דרך הטלפון"

יו"ר הוועדה עידית סילמן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סילמן: גם בכנסת נשמש דוגמה ונאמץ פנייה מכובדת לעובדי מערכת הבריאות
10:26 15/06/22  |  עידן יוסף

בעקבות אירוע תקיפתה במוט ברזל של רופאת משפחה בבאר יעקב, אמרה יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ עידית סילמן, בפתח דיוני הוועדה: "‏מערכת הבריאות פגיעה ביותר בימים אלו. היא משוועת וצריכה לקבל תוכנית מקיפה יותר מעבר לתוכנית הנקודתית לבתי החולים שאושרה בהחלטת ממשלה - צריך לקדם קנסות, החמרת ענישה והרחבת המאבק באלימות גם במרפאות הקהילה. ‏הדיון היום בוועדה ובכל הדיונים בכנסת עם מערכת הבריאות צריך להיות תמיד ענייני ולאמץ פנייה מכובדת לעובדי מערכת הבריאות".

[צילום: דוברות הכנסת]
+בן-גביר: הממשלה הורסת בית כנסת ונוהגת באלימות כלפי היהודים
09:05 15/06/22  |  עידן יוסף

כוחות משטרה והמנהל האזרחי פשטו הלילה על גבעת "נעם שיח" הסמוכה לישוב עד עדי בבנימין, וביצעו במקום הרס - הרביעי במספר מאז הקמת המאחז לפני כשבועיים וחצי.
ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) תקף את מדיניות הממשלה ואמר: "הממשלה שוברת את השיאים של עצמה בפינוי יישובים יהודים שנועדו להגן על המדינה ומצד שני מעלימה עין מעשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים ברהט ואום אל-פחם".
לדברי בן-גביר: "אחרי שהממשלה מכרה את הנגב לאחים המוסלמים ונסחטה ב-53 מיליארד שקל, ממשיכה הממשלה לפגוע בגיבורים שמיישבים את הארץ במסירות ובגיבוי קואליציית האחים המוסלמים, הורסת בית כנסת ונוהגת באלימות כלפי היהודים".

+התנאי של אורבך: להחזיר את הקואליציה לרוב של 61
08:59 15/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מאז הודעתו של אורבך לוחצת השרה איילת שקד על בנט שיסכים להקמת ממשלת ימין בכנסת הנוכחית  ▪  מנסור עבאס קורא לחברי הקואליציה להדק שורות: "מי שצריך לעזוב - שיעזוב"

אורבך. בחופשה בצפון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  ש"ס  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרה בטרומית הצעה המסנדלת את רפורמת הטלפונים הכשרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
51 חברי כנסת תמכו בהצעה להפחתת שיעור מס החברות מ-23% ל-15%    ח"כ דיסטל אטבריאן ציינה את סגן השר אביר קארה שהיה בין המתנגדים להצעת החוק שתועיל לעצמאים ולבעלי עסקים
מירב ארד
מגנון התשלום נקבע במסגרת חוק ההסדרים שנילווה לתקציב 2019    יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "הצעת החוק אמורה לתקן עיוות בכל הנושא של הקצאת הסכומים לרשויות הסמוכות לנתב"ג"    לצד כך קראה הוועדה למשרד הפנים לבחון את הסדרת התשלום לרשויות עבור שנת 2022 בהקדם
מירב ארד
יו"ר הוועדה לביטחון הפנים ח"כ בן ארי הבהירה כי תעשה הכל כדי שהחוק לא יעבור    מפקדת מערך הביקורים בהר-הבית: "עומדים ומקללים אותנו שעות כדי לראות מתי אנחנו מאבדים את זה"
מירב ארד
בדיון על הצעת החוק הממשלתית המשטרה תוכל לראשונה לתת קנסות מנהליים לאוהדים מתפרעים במגרשים, וכן להרחיק אותם לתקופה של 180 ימים
דן מרגלית
ח"כ ביבי ושופרותיו אינם חדלים מהדבקת הדימוי של "תומכי טרור" לערבים, והציבור הרחב הולך שבי אחרי החלילן מהמלין-קיסריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il