X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עשב שוטה בחסידי גור [צילום: יעקב נחומי/פלאש 90]
החרדי שממליץ להעניק מדליה לרוצח פלשתיני
חסיד גור, שדעתו מן הסתם התבלבלה, מכתיר בתואר 'גיבור' מחבל נאלח שזמם לרצוח כמה שיותר חיילים בתל אביב, וסבור שרצח חיילינו הוא מטרה לגיטימית איך השתבש החינוך לאהבת העם והארץ שמוענק במוסדות גור?

תארו לעצמכם מצב היפותיטי, שבו, למשל, איתמר בן-גביר מצטרף, רחמנא ליצלן, לרשימת רע"ם בראשות מנצסור עבאס. נראה סביר? הגיוני? או אולי מעשה טירוף חולני, שמעיד על היעדר שפיות קיצוני? סצינה מפלצתית דומה, רק עם שמות אחרים, התחוללה בעולם האינטרנט הווירטואלי. יהודי חרדי, בוגר מערכת החינוך החרדית, איש חצר גור במוצאו, במראהו, ועל-פי הגדרתו, נקרא לו רק י.פ. מטעמים שיוסברו להלן, מכנה מחבל מתועב, רוצח נאלח בפוטנציה, שהגיע לתל אביב כדי לרצוח חיילים רבים על-פי עדותו, ואלה עלולים להיות חלילה, בנינו או אחינו - בתואר 'גיבור' ראוי לצל"ש.
כן, כן. קראתם נכון: יהודי חרדי מן המיינסטרים החסידי, חסידות גור, המחזיק עצמו עיתונאי, משבח ומהלל טרוריסט משוקץ. ואיזו כף זכות מצא אותו חסיד לזכותו הטרוריסט של אותו מחבל מאוס? - לא תאמינו: אותו רוצח נתעב, חלאת המין האנושי, ראוי לדידו של י.פ. להוקרה ולמדליה, מפני שהתכוון לרצוח 'רק' חיילים, שהם, על-פי י"פ, "מטרות לגיטימיות". אוי לאזניים שכך שומעות.
וללב מתגנבת מחשבה, שיתכן שי.פ. גמר את ההלל על המחבל המאוס, מפני שהודה כי לא התכוון לפגוע באזרחים, אלא רק בחיילים. וחיילים, כידוע לי.פ. אינם מאנ"ש; מזימת הרצח איננה מופנית כלפינו, החרדים! איזו מחשבה תפלצתית. להרוג יהודים אחרים, חיילים, זה בסדר (רחמנא ליצלן), ובלבד שלא ירצח אותנו. יכול להיות שזה מה שעבר למיודענו בין האוזניים?
אין מנוס מהתחושה שמשהו השתבש במערכת החינוך הגוראית, אם גידולי פרא שכאלה צמחו בשדות החסידות, שנודעת ברבים בעוצמות אהבת ישראל הבוערת בקרבה.
זו לשון הטוויט שהפיץ י.פ. בטוויטר, לא נגענו: "תראו מה זה גיבור. הוא עשה את כל הדרך משכם עד תל אביב. ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו, הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה". לקרוא ולא להאמין. מצמרר. חסיד גור מזוקן, לבוש שחור לבן על-פי התקן, שאפילו משקפיו עשויים בסגנון הייחודי לחצר גור (על-פי הנחיית הרבי: רק מסגרת פלסטיק פשוטה), מאשים את "כל הישראלים", ב"דיכוי, ריסוק והרג" פלשתינים, ולכן, על-פי הבנתו העקומה, הפגיעה בחייליהם "לגיטימית".
אהבה עמוקה
בכוונת מכוון נמנענו מלנקוב בשמו של אוהד המחבלים הזה, מפני שחבריו מספרים, שכל מעשיו הפרובוקטיביים, נובעים מבעיה נפשית של חיפוש מתמיד אחר צוּמי (תשומת לב). לא נעניק לו את התענוג הזה, אבל נזכיר שהאיש ההזוי הזה צמח בקריית גור בחצור הגליל, למד במוסדות גור. הסבא רבה שלו היה חבר הכנסת בסיעת אגודת ישראל מטעם חצר גור, הרב יהודה מאיר אברמוביץ, שהיה גם יו"ר הוועד הפועל העולמי של אגו"י עד יום פטירתו.
הפרובוקציה שבדברי י.פ. כה חריפה, מעוותת, שקרית, בוגדנית ושרלטנית, שאפילו בשמאל הקיצוני לא מצליחים לעכל אותם. ערוץ דמוקרTV, המעסיק את הטרול הבזוי, החליט כי י.פ. חצה את הקווים האדומים: "דמוקרטTV והנהלת תנועת דרכנו, הודיעו על השעיה מיידית של י.פ. בעקבות התבטאות קיצונית ולא ראויה שפרסם בטוויטר", ואגב כך גם מאזכרת אירוע בעייתי אחר: "הנהלת הערוץ גם מצטערת על כך, שחברות וחברי הצוות נאלצו להתמודד עם התנהגות לא ראויה אתמול מצידו, לה היו עדים רבים באולפני השידור של הערוץ. אנחנו מחויבים לעיתונות נשכנית ומקצועית אבל לפני הכל מחויבים לסביבת עבודה נקייה מאלימות והתנהלות פוגענית".
מיותר לציין, שהבחור הזה מעורר אנטאגוניזם בחצר גור עצמה, כפי שאמרו לנו אנשים בגור. הוא עצמו גילה בראיון בטלוויזיה (מחפש צוּמי, לא?) שהנייד שלו מתמלא הודעות מסוג: "אתה חתיכת מוֹיסר מסריח, אתה רודף, אתה בן מוות". ולדבריו, זהו מן הניסוחים היותר מתונים של הגידופים המגיעים ממחנהו שלו. אפשר 'להאשים' את חצר גור, כור מחצבתו של אותו עשב שוטה, בהרבה אישומים, אבל אי-אפשר לטעון שאת הריקבון המוסרי הזה קיבל האיש בבית או בחיידר. בטוח שלא. חצר גור, הגם שאינה חברה בהסתדרות הציונית, ידועה באהבתה העמוקה לארץ הקודש, באהבת ישראל שלה, שהטמיעו בה אדמו"ריה, החל ממייסד השושלת האדמו"ר בעל ה'שפת אמת', דרך כל ממשיכיו, עד עצם היום הזה ממש.
למשל, האדמו"ר השני לבית גור, רבי אברהם מרדכי אלתר, ביקר בארץ מרוב אהבתו אותה ואת מתיישביה, חמש פעמים; ובחמישית השתקע כאן. הוא עודד את חסידיו ויהודי פולין בכלל, לעלות בכל מחיר, להשקיע ולבנות בארץ, ובכך מילט רבים מאימת אושוויץ. את ביקוריו התכופים בארץ הסביר למבקריו הנזעמים: "כמו שחסיד שמוכרח לבקר מידי פעם את הרעבע שלו, כך אני מוכרח לבקר מידי פעם את אימא שלי - את ארץ ישראל". אותו גידול פרא שצמח בחצר גור והסתפח לשמאל הכי רדיקלי, מוציא שם רע לציבור שורשי ונאמן לארץ ישראל ויושביה, הסולד ומתנער מהתבטאויותיו הפרובוקטיביות של אותו שֹׁרֶשׁ פֹּרֶה רֹאשׁ וְלַעֲנָה, שצמח למרבה התדהמה בקרבם.

תאריך:  15/09/2022   |   עודכן:  15/09/2022
+פיגוע ביישוב כרמל: פצוע בינוני, המחבל נמלט
21:43 15/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בפיגוע נפצע בינוני צעיר בן 20 ופונה בהכרה מלאה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מפצעי ירי  ▪  המחבל נמלט מן המקום ונערכות אחריו סריקות  ▪  תושבי כרמל נדרשו להיסגר בבתיהם ורק ב-00:30 קיבלו אישור לצאת

[צילום: מועצה אזורית הר חברון]
כוחות צה"ל בכרמל, נערכים לסריקות [צילום: דובר צה"ל]
+חשש לחדירת מחבל ליישוב כרמל שבהר חברון
21:29 15/09/22  |  איציק וולף

ראשוני: תושבי היישוב כרמל שבדרום הר חברון קיבלו התרעה מפני חדירת מחבל ליישוב.

+לפיד: "אנחנו מצפים שהרשות תיקח אחריות ותלחם בטרור"
14:11 15/09/22  |  מירב ארד

ראש הממשלה יאיר לפיד, ביקר היום ( יום ה'), במרחב השומרון של שירות הביטחון הכללי (שב"כ). ראש הממשלה קיים הערכת מצב בהשתתפות מנהלות ומנהלי מרחב השומרון בשב"כ, במהלכה קיבל סקירות מודיעיניות ומבצעיות, וכן דן בתמונת המצב הגזרתית. בביקור השתתפו ראש השב"כ רונן בר, סגן ראש השירות, מנהלי ועובדי המרחב. לפיד: "מדינת ישראל תמשיך לעצור ולסכל את פעילות הטרור והמחבלים בשטח. אנחנו מצפים שהרשות תיקח אחריות ותלחם בטרור".

+"בחינה מחודשת של הוראות הפתיחה באש"
12:31 15/09/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

גנץ: לא צריכה להיות התערבות פוליטית בהוראות הפתיחה באש, ואיפה שיש חריגות אנשים יצטרכו לתת הסברים  ▪  בהתייחס להתפתחויות ביו"ש אמר: אנחנו רואים בחודשים האחרונים את פעילות הטרור שיוצאת מתוך השטחים, בדגש על צפון השומרון. ישנה פעילות של צה"ל ושב"כ במעצרים ובסיכולים בכל לילה

גנץ. "כל הזירות פעילות" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ועדת השחרורים תדון בשחרור מחבל אסיר עולם שחלה
12:01 15/09/22  |  עידן יוסף

ועדת השחרורים תדון בבקשתו לשחרור מוקדם של המחבל נאצר אבו חמיד, מייסד "גדודי חללי אל-אקצה" ומי שהיה יד ימינו של מרוואן ברגותי. אבו חמיד נידון ל-7 מאסרי עולם מצטברים ו-50 שנות מאסר על אחריותו לפיגועים בהם נרצחו שבעה ישראלים. הבקשה מתאפשרת משום שהוא חולה במחלה קשה (כאן חדשות).

+דיווח: פריצת דרך ביחסים בין חמאס לסוריה
11:59 15/09/22  |  עידן יוסף

מקורות בחמאס מדווחים על פריצת דרך שהביאה לחידוש היחסים בין התנועה לסוריה, לאחר 11 שנות נתק. מזה שנתיים שמנסה חמאס בסיוע אירן וחיזבאללה לפתוח את הדלת לסוריה. גם רוסיה מסייעת לכך (עכשיו 14).

+חולתא: "מעוניינים שהרשות תסכל טרור"
11:55 15/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בכנס ביטחוני אמר ראש המל"ל איל חולתא: "אנחנו מתמודדים בימים אלה עם איומי נסראללה ואנחנו חשים בתעוזה גוברת של הפעילים שלו בשטח. ישראל מעוניינת בלבנון יציבה ואין לישראל עניין בהתפרקות לבנון, אלא בהיחלשות חיזבאללה בלבנון"

חולתא. מזהים קשב לטיעונים בנושא אירן [צילום: גלעד קוולרצ'יק]
+בכיר חמאס מחמוד א-זהאר הותקף קשות בידי אנשי סינוואר
10:22 15/09/22  |  עידן יוסף

דיווחים בעזה: בכיר חמאס מחמוד א-זהאר הותקף בידי אנשי המשמר האישי של סינוואר, על-רקע מתיחות בין השניים. בתמונה שהופצה ברשתות, נראה א-זהאר חבול קשות, ועל-פי הדיווחים הוא מאושפז בבית חולים בעזה (חדשות 12).

+טראמפ הציע למלך ירדן את השליטה בשטחי הרשות הפלשתינית
09:18 15/09/22  |  עידן יוסף

נחשפה שיחה שהתקיימה בעבר בין נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ לבין מלך ירדן עבדאללה השני. טראמפ הציע בינואר 2018 לעבדאללה לקבל עליו את השליטה בשטחי יהודה ושומרון. דוברים מטעמו של טראמפ סירבו להגיב לדברים (וושיגנטון פוסט).

+איזנקוט אומר "לא" לחומש אבל "כן" לאירן
08:31 15/09/22  |  סוזי דים   |   לרשימה המלאה

מה עם דעת הקהל, איפה השכל הישר שלנו? ובכן, אנו כה טרודים בהשתלטות הרוסית על אוקראינה הרחוקה, שאנו כלל לא שמים לב להשתלטות על צפון השומרון שמתרחשת לנו מתחת לאף

איזנקוט. פטפטן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חמאס בתחפושת חדשה
08:21 15/09/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

ארגון חמאס מנצל את המלחמה באוקראינה ואת אי-השתתפותו בסבב הלחימה האחרון ברצועה כדי להפגין תדמית חדשה של ארגון פרגמטי שאינו ארגון טרור. משלחת בכירה של הארגון נפגשה עם שר החוץ הרוסי וח'אלד משעל ביקר בירדן, אבל המלך עבדאללה עדיין רואה בארגון חמאס גורם מסוכן העלול לחתור תחת שלטונו ומעדיף את הרש"פ

הניה. שב מביקור ברוסיה [צילום: עאדל חנה/AP]
+צה"ל פעל הלילה בכפר ממנו יצא המחבל לפיגוע
08:21 15/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כוחות הביטחון מיפו את בתי המחבלים מהתקרית בה נהרג רס"ן בר פלח כהכנה להריסה ועצרו לחקירה קרוב משפחה של אחד המחבלים בכפר דאן  ▪  חילופי אש התפתחו בין צה"ל לחמושים במקום, פלשתיני שיידה בקבוקי תבערה לעבר הכוחות נהרג

מסע הלוויה של רס"ן בר פלח בנתניה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החרדי שממליץ להעניק מדליה לרוצח פלשתיני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מירב ארד
גנץ: לא צריכה להיות התערבות פוליטית בהוראות הפתיחה באש, ואיפה שיש חריגות אנשים יצטרכו לתת הסברים    בהתייחס להתפתחויות ביו"ש אמר: אנחנו רואים בחודשים האחרונים את פעילות הטרור שיוצאת מתוך השטחים, בדגש על צפון השומרון. ישנה פעילות של צה"ל ושב"כ במעצרים ובסיכולים בכל לילה
עידן יוסף
בכנס ביטחוני אמר ראש המל"ל איל חולתא: "אנחנו מתמודדים בימים אלה עם איומי נסראללה ואנחנו חשים בתעוזה גוברת של הפעילים שלו בשטח. ישראל מעוניינת בלבנון יציבה ואין לישראל עניין בהתפרקות לבנון, אלא בהיחלשות חיזבאללה בלבנון"
סוזי דים
מה עם דעת הקהל, איפה השכל הישר שלנו? ובכן, אנו כה טרודים בהשתלטות הרוסית על אוקראינה הרחוקה, שאנו כלל לא שמים לב להשתלטות על צפון השומרון שמתרחשת לנו מתחת לאף
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס מנצל את המלחמה באוקראינה ואת אי-השתתפותו בסבב הלחימה האחרון ברצועה כדי להפגין תדמית חדשה של ארגון פרגמטי שאינו ארגון טרור. משלחת בכירה של הארגון נפגשה עם שר החוץ הרוסי וח'אלד משעל ביקר בירדן, אבל המלך עבדאללה עדיין רואה בארגון חמאס גורם מסוכן העלול לחתור תחת שלטונו ומעדיף את הרש"פ
עידן יוסף
כוחות הביטחון מיפו את בתי המחבלים מהתקרית בה נהרג רס"ן בר פלח כהכנה להריסה ועצרו לחקירה קרוב משפחה של אחד המחבלים בכפר דאן    חילופי אש התפתחו בין צה"ל לחמושים במקום, פלשתיני שיידה בקבוקי תבערה לעבר הכוחות נהרג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il