X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לפיד. לגן הילדים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
ראש המכשלה יאיר לפיד
כאשר בית המשפט העליון שוקל לפסול מינויים פסולים של מכשלת לפיד בהיותה מכשלת מעבר, ראש המכשלה יאיר לפיד מסתובב בעולם ומתכוון להצהיר מעל בימת האו"מ הצהרות שאין לו רוב פרלמנטרי להן, והנוגדות באורח קיצוני את תורת עולמם של רבים משריו ושל בכירים מחברי הכנסת שעל בסיס אמונם הוא נבחר

מה הבטיח לנו הפרזנטור עם הפרומפטר יאיר לפיד? הוא הבטיח לנו דמוקרטיה, הוא הבטיח לנו חוק וסדר, הוא הבטיח לנו מינהל תקין, ומה מביאה לנו מכשלתו עם פרוס השנה החדשה? לגמרי הפוך.
זה התחיל בהקמת ממשלה ענקית, בזבזנית, בסגנון נורווגי ראוותי, שרים למכביר, סגני שרים וחברי כנסת, זה המשיך בחבירה לאחיו המשקיע לטווח קצר בחווילות מרעננה, אשר הפנה גבו למצביעיו באופן שמעולם לא קרה בהיסטוריה של מדינת ישראל, ואז באה המדיניות הבזבזנית וחסרת בקרה מול הסקטור הערבי במטרה לקבל את אצבעות רע"ם לממשלתו, וזה המשיך כמובן בהתפרקות המכשלה הכשלונית הזו זמן קצר אחרי שהוקמה בידיהם הכושלות של חבורת הכשלונרים הזו.
ואז מתחילים המינויים אשר העיקרי בהם הוא מינוי הממנים הבכירים, באופן שראש המכשלה מנהל קרבות רחוב עם בית המשפט העליון על מינוי הממונה על המינויים ל-8 שנים, וראש המכשלה לא מבין את הרמזים העבים ששולח לו בית המשפט העליון בעניין זה. שתן הכוח שהעלה אותו לראשות המכשלה מתגבר על ערכי משפט וחוק.
ואז ראש המכשלה הילדותי הזה נוסע לאו"מ. אין לו רוב בכנסת, שרי ממשלתו הבכירים הם ימין בוהק, ליברמן, הנדל, סער, בנט, שקד וודאי נוספים, פחות חשובים, אשר את שמם איני זוכר, כך שרעיון הקמת מדינה ערבית נוספת בין הים לירדן לא מקובל על הכנסת שאת אמונה הוא איבד, וגם לא מקובל על המכשלה שאותה הוא מאבד, והכשלונר הזה, הילד המגודל הזה, הפרזנטור שציבור תמים וטיפש העלה אותו, עם השתן שבראשו, לכס השלטון, נערך להתחייב בחוסר סמכות מוסרית בולטת, בשם המדינה, על הקמת מדינה ערבית נוספת בין הים לירדן.
האם באמת אפשר לעבוד על ציבור השמנת המדושנת מתל אביב והסביבה כל כך הרבה זמן? האם עד כדי כך טיפש הציבור המדושן והמתנשא המתגורר בגבולות חדרה/גדרה בישראל? האם אין עיניים בראשו? האם עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית כבר לא נמצא בראש מעייניו?
קורא/קוראה, בימים הנוראים נקבע על-פי המסורת היהודית עתידו של כל אחד מאתנו. המסורת מספרת לנו שהקב"ה אחראי למבצע הבזק הזה, וכאשר נותנים לקב"ה לעבוד, הוא מסיים עם פתרון מאוזן. אז בואו לא ניתן לילד המגודל והכושל לפיד הזדמנות לקלקל לקב"ה את התוכניות. מקומו של יאיר לפיד בגן הילדים, לכל היותר בכיתה א' ב', הוא מהמר על חיינו במגרש של גדולים, כאשר אנשים שעתידנו לא חשוב להם מוליכים אותו באף, המגרש הזה גדול עליו ב-70 מידות, וחלה על כל אחת ואחד מאתנו החובה להוציא אותו לאלתר מהמגרש הזה.

תאריך:  27/09/2022   |   עודכן:  27/09/2022
+שקד ברכה את ג'ורג'יה מלוני: הימין ניצח באיטליה וינצח גם בישראל
23:20 27/09/22  |  איציק וולף

שרת הפנים, איילת שקד, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה ברכות לג׳ורג׳יה מלוני על הניצחון בבחירות באיטליה. "הימין ניצח באיטליה וינצח גם בישראל. וכן, נשים יכולות לעשות הכל, גם להנהיג מדינה", אמרה.

+מבקר הליכוד: השעיית בן יהודה לא מוסרית
21:17 27/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

עו"ד שי גלילי דורש לקבל מידע על הליך השעיית פעיל הליכוד רמי בן יהודה לאחר שתועד מכה מפגין  ▪  טוען כי צפיה בתיעוד המלא של התקרית הוכיח שבן יהודה רק התגונן ודורש לדעת האם הגורם שהחליט על ההשעיה צפה במלוא התיעוד וקיים לבן יהודה שימוע

בן יהודה. "לא נקט באלימות מקדימה" [צילום: מתוך שידורי כאן 11]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יאיר לפיד / Yair  Lapid
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש המכשלה יאיר לפיד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שמתי לב רק עכשיו
עובד 1  |  28/09/22 23:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
יו"ר בית יהודי הציבה בשיחה עם פעילים את היעד אליו היא שואפת עכשיו בסקרים: "מספיק שנעמוד על 2.5-2.7 אחוזים ואז נתניהו כבר ידאג להעביר אותנו את אחוז החסימה"
מיכאל מירו
החיסונים התכופים, כך, נראה במבחן השכל הישר, משבשים את המערכת החיסונית הטבעית וכך גם הבחירות התכופות פוגעות בחסינות הדמוקרטיה    לא לחינם אני מציע לכולנו לעצור את המרוץ ולחשוב על הראוי, על אתיקה ומוסר
מרדכי ליפמן
לעולם לא נעכל את המראות מבלפור (שהיו בדיעבד חלק ממנו), על המיצגים/המתנפחים שהוצגו שם, והציגו דריסת כללים טוטאלית    נדרסו בריש גלי, בפרהסיה כללים של מוסר, כללים של דפוסי התנהגות חברתית, אף כללים של אחריות חברתית בימי מגיפה
עידן יוסף
בכינוס פעילים במודיעין חשף יו"ר הציונות הדתית כי לשקד מוצע תפקיד בתמורה לפרישה וכי הוא אופטימי בנושא    בית יהודי: "נרוץ עד הסוף, הוא יצטרך לצום בכמה ימי כיפור"
אורית סטרוק
השבוע חנכה בטקס ברוב פאר והדר את קו המטרונית מחיפה לנשר, וכל מי שנכח בטקס יכול היה לחוש באוויר שהשמחה העיקרית היא לא על השקת הקו עצמו, אלא על חילול השבת הציבורי הצפוי לבוא יחד עמו. מדוע נאלמה ימינה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il