X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בר-לב. אז אמר... [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]
עדיף שידברו פחות ויעשו יותר
רז להב הגיעה לשכונת מאה שערים לקנות תרופה והותקפה בידי קבוצה גדולה של תושבים, אשר השליכו עליה אבנים, חפצים מטונפים, ולבסוף גם הקיפו אותה מכל עבר והיכו אותה
אלכס טנצר פעיל חברתי וממנהיגי עולים ממדינות חבר העמים
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

הן נמצאות בכל מקום, צעירות ומבוגרות, עניות ועשירות, דתיות וחילוניות, יהודיות וערביות. כידוע לאלימות כלפי נשים אין צבע, אין גיל, אין דת ואין לאום. לפני כחודש השר לביטחון פנים עמר בר-לב שאחראי על המשטרה הבטיח: "אני מתחייב שנטפל ביד קשה ביותר ובאפס סובלנות כלפי מי שפגע בנשים, שיפגע בנשים ושפוגע בנשים, בין אם באלימות מינית או באלימות אחרת, והוסיף "לא ניתן יד לטיוחים. מי שייתן יד לטיוחים יודח".
ב-1 ביוני השנה אירע בירושלים: רז להב הגיעה לשכונת מאה שערים לקנות תרופה והותקפה בידי קבוצה גדולה של תושבים, אשר השליכו עליה אבנים, חפצים מטונפים, ולבסוף גם הקיפו אותה מכל עבר והיכו אותה. היא חולצה בידי המשטרה והגישה תלונה במקום.
בימים הראשונים אחרי האירוע הוא סוקר בתקשורת כלינץ באישה במאה שערים ולהב זכתה לתמיכה רבה ברשתות החברתיות ובקרב מכרים. אבל תוך כמה שבועות האירוע נשכח, ולהב נשארה כמעט לבד.
במהלך שלושת החודשים שעברו מאז האירוע, המשטרה לא איתרה חשודים במעשה, למרות שהחזיקה תיעוד של האירוע ממצלמות הגוף של השוטרים, מסרטונים שלקחה ממצלמות האבטחה של בית המרקחת וחנויות נוספות ברחוב, ומצילומים של להב עצמה. המשטרה לא ביצעה מסדר זיהוי לחשודים, לא ביצעה מעצרים בעקבות האירוע ואף התיק נסגר עקב אי-איתור חשודים.
היא סיפרה לי "יש לי תמיכה מאמא שלי וכמה חברים טובים, בלעדיהם הייתי מתפרקת. יש לי סיוטים, אני בסטרס שלא נפסק לרגע, אני לא מתפקדת. עדיין לא פניתי לביטוח הלאומי וללשכת הרווחה לבקש עזרה, אני כאילו חזרתי להיות ילדה שלא יודעת להתמודד עם הביורוקרטיה. בינתיים כדי לא להתעסק בזה אני הולכת לטיפול נפשי פרטי במאות שקלים לפגישה במימון של אימא שלי". האירוע במאה שערים הוא לא הטראומה הראשונה שהיא עוברת. בזמן האינתיפאדה השנייה נסעה באוטובוס שהתפוצץ באחד מפיגועי ההתאבדות, נפצעה קל וראתה מול עיניה בני אדם שהתרסקו לחתיכות.
האחראי על המשטרה הוא השר עמר בר-לב, מהמפלגה של מרב מיכאלי שהתחייב לטפל ביד קשה ביותר ובאפס סובלנות כלפי מי שפגע בנשים, ושלא ניתן יד לטיוחים. עדיף שידברו פחות ויעשו יותר. הרי אם סגרו את התיק נגד רז בגלל ש'רק' היכו אותה, אם כל כך הרבה נשים מוכות, והמשטרה עושה משהו רק כשהן נרצחות, אז אולי זאת בכלל אשמתן שהן נשארות בחיים?

תאריך:  27/09/2022   |   עודכן:  27/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עדיף שידברו פחות ויעשו יותר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הבעיה שהגיעה בלבוש לא צנוע
חשדנית  |  29/09/22 11:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - ברכה, פיגוע בניו-יורק, סיפור מהעבר הלא-רחוק, הדובר הכחיש וקנסות    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)    כתיבה וחתימה טובה    "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה" (מתוך הפיוט, "אחות קטנה")
עומר מואב
אומנם יש בנייר של פלוג ושותפיה נתונים מעניינים, אבל אין כל חדש בטיעונים המרכזיים. הם פשוט מגיעים בדרך מסורבלת לנתונים קיימים וזמינים
דן מרגלית
אני קורא לכל חברינו להצטייד באמצעים להגנה עצמית - אמצעים חוקיים בלבד    האם מותר במקלות (בשום אופן לא נשק חם, גם לא אגרופנים)? כאשר הם יבינו כי החלטנו להקים "קיר ברזל" להפגנות דמוקרטיות ושקטות וחוקיות הם ייסוגו
צבי גיל
1942 "ווילה וואנזה" - המקום שבו תואם "הפתרון הסופי"    2022 - ביקור משלחת של שורדי השואה: "שרדנו, אנו כאן"!
אפרים הלפרין
כאשר בית המשפט העליון שוקל לפסול מינויים פסולים של מכשלת לפיד בהיותה מכשלת מעבר, ראש המכשלה יאיר לפיד מסתובב בעולם ומתכוון להצהיר מעל בימת האו"מ הצהרות שאין לו רוב פרלמנטרי להן, והנוגדות באורח קיצוני את תורת עולמם של רבים משריו ושל בכירים מחברי הכנסת שעל בסיס אמונם הוא נבחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il