X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אבי לוזון החליט על העתקת מיקום ההגרלה כהזדהות עם ילדי העיר: "גם להם מגיעה קצת נחת". ההגרלה ביום שני ב-19:30 תועבר ב-ONE TV LIVE בשידור חי
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לבינסון, ONE]

הגרלת רבע גמר גביע המדינה תערך ביום שני בערב בשדרות. זאת, כמחווה של ההתאחדות לכדורגל לילדי שדרות.
ההגרלה תועבר בשידור ישיר ובחינם ב-ONE TV LIVE ביום שני ב-19:30.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון אמר על כך: "קמתי בבוקר והודעתי לכל אנשיי שההגרלה תערך רק עם ילדי שדרות, גם להם מגיעה קצת נחת".
6 קבוצות מליגת העל, קבוצה אחת מהליגה הלאומית ועוד אחת מהארצית, העפילו לרבע גמר גביע המדינה. שלב שמינית גמר היה מותח ומלא בדרמות. כל הסיפורים לפניכם.
הקבוצה מהארצית, שניצחה את מכבי ת"א בסיבוב ט' עם שער דרמטי בדקה ה-120 של ההארכה, התמודדה מול הפועל פ"ת. בית"ר/שמשון ת"א הפתיעה שוב וניצחה את מוליכת הליגה הלאומית, הפועל פ"ת, 0:2 אחרי 90 דקות.
אין ספק שהקבוצה, שנמצאת במצב לא פשוט בליגה שלה, היא הסינדרלה האמיתית שמרכיבה את רשימת שמונה הגדולות. היכולת המדהימה לשחק שווה בשווה מול מכבי ת"א, ולהדיח את הפועל פ"ת אינה נתפסת.
אבי טדסה כבש את הראשון לקבוצתו של רפי כהן, מאמן הפועל פ"ת לשעבר, ועופר שטרית בן ה-37 הבקיע בדקה ה-50 את הניצחון, שהזכיר את ימיו היפים בליגת העל.
עופר שטרית, אבי טדסה ואדם מזרחי הם הגיבורים האמיתיים של הגביע, מקבוצה שכמעט ונעלמה ממפת הכדורגל, ואיחוד של שתי קבוצות עם עבר מפואר, החזירו אותה לתודעה. גם אם הסיפור של בית"ר/שמשון ייגמר בשלב הבא - היא כבר כתבה פרק חדש בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי.
במשחק מרתק בסופרלנד בראשון לציון, הובקעו 9 שערים. הפועל כפר-סבא עלתה לרבע הגמר לאחר ניצחון 4:5 על עירוני ראשל"צ בהארכה, אבל בקבוצה של אוחנה לא יזכרו את המשחק הזה לטובה.
עוד כשהתוצאה היתה 1:1, הורחק דודו נחום מהקבוצה המקומית, כל שמלבד פער הרמות בין שתי הקבוצות, לקבוצה מהשרון היה גם יתרון מספרי. למרות זאת עלו הראשונים ליתרון 1:2, אבל שחקניו של אוחנה השיבו בשלישייה ועלו ל-2:4.
8 דקות לסיום נראה היה שהסיפור גמור, אבל צמד של שלומי אדרי, אחד מהם בפנדל בדקה ה-90 העביר את המשחק להארכה. 3 דקות לסיומה העלה מאור מליקסון את כפר-סבא לשלב הבא, בשער ניצחון.
בית"ר ירושלים בקלות, הפועל ת"א בקושי
בעילוט שמרה בית"ר ירושלים על סיכוי להשלים דאבל היסטורי עם ניצחון 0:3 על אחי נצרת במשחק טעון שהסתיים בשלום. זנדברג, ברוכיאן ואלברמן כבשו במחצית השניה ובשלב הבא, לראשונה במסגרת הגביע, ירושלים לא תפגוש קבוצה מהמגזר הערבי.
במשחק נוסף בעל משמעויות מעבר לכדורגל ניצחה הפועל ת"א את הפועל ב"ש 0:1 ושמרה על סיכוי לזכות בגביע שלישי ברציפות. מול קבוצתו לשעבר של גילי לנדאו, הודחו המאמן והשחקנים מבירת הנגב בעקבות שער נגיחה של שלומי ארבייטמן בדקה ה-102.
יובל שבתאי ממ.ע. קרית-אתא הדהים עם שער יתרון לקבוצתו מהליגה ארצית, אבל קריית שמונה הצליחה להתאושש עוד במחצית הראשונה בעזרתם של סאלח חסארמה וגיא צרפתי, ששמרו על חלום הגביע של מאמנם, רן בן שמעון.
הכח שוב ניצחה את הפועל ר"ג
בדרבי הרמת-גני יצאה הכח עמידר עם ידה על העליונה ותייצג את הליגה הלאומית בשלב רבע הגמר. לאחר 120 דקות מאופסות, הצליחו חניכיו של דודו דהאן לנצח את יריבתם העירונית בפעם ה-4 העונה, 3:5 לאחר בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.
לאחר שעברה את מכבי כפר-קנא מהארצית, הצליחה בני-יהודה לשכוח קצת ממאבקי התחתית בליגת העל ולהשיג ניצחון נוסף בגביע, הפעם 0:1 על עירוני רמת-השרון. פנדל של אסי בלדוט בדקה ה-35 נתן קצת טעם מתוק לעונה הזהובה.
העולה האחרונה שהשלימה את התמונה היא מכבי נתניה. למרות משחק חלש, איתי שכטר כבש בדקה ה-54 ונתן לעונה המוצלחת של ראובן עטר ערך מוסף. מכבי חיפה ורוני לוי איבדו עוד תואר בעונה קטסטרופאלית.

תאריך:  13/03/2008   |   עודכן:  13/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגרלת רבע גמר הגביע תערך בשדרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורון בן דור
אכזבה קשה במכבי חיפה לאחר ההפסד 1:0 לנתניה וההדחה מגביע המדינה. "אנחנו גמורים ורוצים שהעונה תיגמר". לוי לשחקניו: "יש תקופות שכלום לא הולך"
אופירה אסייג וחן מישל
מקום שני וכרטיס לרבע-גמר הגביע עדיין לא מספיקים להארכת חוזהו של עטר. מתיחות זו מילה עדינה ביחסיהם. מקורבי יאמר: "דניאל אוהב רק את אשתו"
מחלקה ראשונה
ברשת החברתית 'מייספייס' זוהתה נערת הליווי שמושל ניו-יורק אליוט ספיצר שילם 4,300 דולר לערב איתה    בעקבות חשיפת הפרשה התפטר ספיצר מתפקידו
דרור מרום
המסחר בבורסה קוצר בכל אחד מימות השבוע והסתיים בשעה 14:15    המשקיעים מקווים לפריצת דרך בשיחות בין העובדים להנהלה בנושא זכויות שוות לעובדי הקבלן והסכם עבודה חדש
עידן יוסף
משרד התקשורת החליט לקצר את תקופת ההתחייבות של הלקוחות הפרטיים לחברות הסלולריות ל-18 חודשים    מועד כניסת התקנה לתוקף - 22 באפריל    אטיאס: "ההחלטה - דחיפה נוספת ביכולת המעבר בקלות מחברה לחברה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il