X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החלוץ הדרום אפריקני נתן למאמנו כדור הרגעה כשכבש צמד ראשון בליגה משחק מצוין של ניר דוידוביץ' ובינוני של השופט שי שטרית קירבו את חיפה לאופ"א
▪  ▪  ▪
[צילום: ניר בוקסנבאום]

לאחר שבועות אורכים של מתח, במכבי חיפה יכולים מעט לחייך. חניכיו של רוני לוי ניצחו הערב (ראשון) את מכבי נתניה 0:2 במשחק שנעל את המחזור ה-24 בליגת טוטו והרגיעו את המערכת הלחוצה מהכרמל אך עשו זאת באיחור ולאחר שחיפה כבר איבדה את הסיכוי לזכות העונה בתארים.
מי שהעניק לרוני לוי כדור הרגעה היה החלוץ הדרום אפריקני, פאנטיני, שכבש צמד במחצית השניה והעניק לירוקים את הניצחון המתוק אשר מציב אותם בעמדה טובה לקראת המאבק על הכרטיס לגביע אופ"א.
הצמד של פאנטיני השכיח מחצית ראשונה נפלאה של המארחים בקופסא, שהיו קרובים לשער יתרון אך סבלו מיכולת אדירה של ניר דוידוביץ'. במחצית השניה התהפכו היוצרות בזכות שיפור ביכולתם של בירם כיאל, יניב קטן וכמובן פאנטיני, שכבש פעמיים.
אלא שעל הניצחון של חיפה העיבה יכולתו הבינונית של השופט, שי שטרית, שטעה כמה פעמים. שטרית אישר את שערו הראשון של פאנטיני למרות שהחלוץ ניצב בעמדת נבדל ומאוחר יותר פסל שער חוקי של בירם כיאל ולא העניק פנדל לכל אחת משתי הקבוצות.
חיפה נותרה במקום החמישי אך כעת במאזנה יש 38 נקודות, 3 פחות ממכבי נתניה שבמקום השני, ו-2 פחות מעירוני קרית שמונה, שתגיע בשבת לקרית אליעזר, ומבני סכנין, שתארח את הירוקים בעוד שבועיים.
מחצית ראשונה
המשחק נפתח כשרק עשרות בודדות של אוהדי חיפה טרחו והגיעו לאצטדיון הנתנייתי. מי שבכל זאת הגיע ראה את פאנטיני פעלתן מאוד בדקות הראשונות. החלוץ הדרום אפריקני קופח כשקיבל את הכדור לבד מול שטראובר אך השופט שרק לנבדל. דקה לאחר מכן, פאנטיני בעט כדור חזק ליד הקורה.
מהעבר השני, יחיאל צגאי, שקיבל הזדמנות בהרכב של עטר, הראה מה הוא יודע וירה כדור מדויק מ-25 מטרים היישר לגופו של דוידוביץ'. שתי דקות לאחר מכן, פרנסיס קיויו העביר כדור מדויק לקלמי סבן, שעלה להתקפה. המגן ששיחק בעבר בחיפה ניסה להפתיע את דוידוביץ' עם כדור קשתי אך בעט מעל לשער.
הלחץ הנתנייתי נמשך עם סבסוב אדיר של קיויו מול כיאל ועם בעיטה נוספת של צגאי, שמצאה את דוידוביץ' דרוך בתוך רחבת החמש. בדקה ה-17 השוער הנהדר של חיפה הציל אותה שוב לאחר שבן דיין הגיע עד קו הרוחב ומסר לימפולסקי, שירה מ-10 מטרים. דוידוביץ' הדף.
מלחמה על הכבוד או לא מלחמה על הכבוד, המשחק המשיך להיות במעמד צד אחד בלבד כשצגאי מפעיל את קיויו ואיתי שכטר אך דוידוביץ' שוב היה במקום. בדקה ה-20 השוער החיפני שגה לראשונה כשתפס אויר אך למזלו קיויו לא הצליח להוריד את הכדור לתוך השער הירוק.
התמנון הירוק היה במקום פעם נוספת בדקה ה-24 ורשם את ההצלה החמישית שלו במשחק כשירד נפלא לרגליו של קיויו, שהסתער באין מפריע לתוך הרחבה וקיבל מסירת אמן משכטר.
שחקני מכבי חיפה ניסו לחזור לעניינים אבל פאנטיני ורנאטו לא הצליחו להתמודד עם ההגנה הקשוחה של נתניה אבל גם ההזדמנות הבאה היתה של המארחים, הפעם של קיויו, שירה מ-35 מטרים לידייים של דוידוביץ'. הכדור חזר לבן דיין, שנגח מעל דוידוביץ' למשקוף. חיפה לא הצליחה להרחיק ואפק הציל כדור נוסף מהקו.
וכשלא כובשים סופגים? לא כאשר היריבה היא מכבי חיפה בעלת ההתקפה העגומה. כשכל שחקני נתניה מטווחים את שערו של דוידוביץ', יניב קטן הוציא את האורחים להקתפה מתפרצת ומצא את פאנטיני מול שטראובר אך השוער יצא לעברו של הדרום אפריקני והדף ברגלו את ההזדמנות הקורצת.
מחצית שניה
רנאטו פתח את המחצית השניה בצורה נחושה מאוד וכבר בדקה ה-46 ירה מ-20 מטרים מעל לשער. שתי דקות לאחר מכן, הברזילאי השתלט על הכדור עם הגב לשער והעביר לפאנטיני, שבעט חזק ליד הקורה של שטראובר.
מהעבר השני, ימפולסקי עשה צחוק מההגנה של חיפה והעביר כדור לבן דיין, שירה מזוית קשה אך דוידוביץ' היה עירני והדף.
דקה 54 - 0:1 מפתיע לחיפה: פאנטיני חגג את שער הליגה הראשון שלו במדים הירוקים בתום מהלך יפה של חיפה אך מעמדת נבדל ברורה. יניב קטן החל במהלך ושלח נהדר את פיטר מסיללה. המגן השמאלי פרץ באגף השמאלי ומצא את חברו לנבחרת דרום אפריקה, שהקדים את שטראובר, גילגל לפינה והקפיץ את האוהדים המעטים של חיפה.
חיפה ניסתה לנצל את ההלם הנתנייתי אבל אלון חרזי בעט חלש ברגל שמאל. דקה לאחר מכן, הירוקים קופחו לאחר שפאנטיני הוכשל ברחבה על-ידי אבי סטרול אבל ספג כרטיס צהוב מידיו של שי שטרית.
המשחק הפך לדו צדדי וקצבי וימפולסקי היה קרוב מאוד לשיוויון לאחר שבעט חזק ומצא פעם נוספת של דוידוביץ', שהדף לקרן. הכדור הובה מהפינה לעברו של בן דיין, שנגח אבל שכטר הפריע לקיויו ונגח מעל לשער ממצב קורץ מאוד.
מהעבר השני, בירם כיאל הסתובב נהדר מול שכטר וירה כדור מצוין מ-25 מטרים אך שטראובר היה עירני והדף לקרן שלא נוצלה.
שער חוקי של כיאל נפסל בטענת נבדל
תצוגת השיפוט המביכה נמשכה בדקה ה-63 לאחר שהקוון, שלומי בניטה, הניף בטעות את הדגל למרות שבירם כיאל לא היה בעמדת נבדל וגזל מהקשר הצעיר של חיפה את שערו הראשון במדי הקבוצה הבוגרת.
הירוקים נראו כאילו התעוררו לחיים והמשיכו ללחוץ על הדוושה אבל אפק ופאנטיני לא היו מספיק חדים ואיבדו הזדמנויות קורצות להכפיל את התוצאה.
עטר ניסה להחזיר את חבריו לעניינים בעזרת חילוף כפול כשהכניס את אוקוצ'ה ואמיה טגה במקומם של ימפולסקי וצגאי. לוי הגיב בחילוף משלו כשהכניס למגרש את ליאור רפאלוב במקומו של רנאטו המאכזב.
בדקה ה-77 קיויו ירה כדור חופשי אדיר, שפגע לטענת שחקני נתניה בידו של בירם כיאל. שטרית לא ראה את זה וקטן ביזבז הזדמנות נפלאה בהתקפה המתפרצת לאחר שבמקום לפטם את ליאור רפאלוב החופשי, הוא ניסה לחדור לבדו לתוך הרחבה ואיבד את הכדור.
פאנטיני עוד יכול היה להפתיע את שטראובר אך לא הצליח להקשית מעליו אך למזלה של חיפה, שחקני נתניה פשוט נעלמו מהמגרש ולא איימו על שערו של דוידוביץ' עד לסיום המשחק.
דקה 90 - 0:2 לפאנטיני וחיפה: שי שטרית הוסיף שש דקות למשחק אבל דווקא חיפה היתה זו שניצלה את התוספת. החלוץ הדרום אפריקני הבקיע את שערו השני בסטייל לאחר שקיבל כדור ארוך וסיבסב את לואיס מרין. פאנטיני מצא את עצמו מול שטראובר וגילגל פנימה.
מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, אלמוג כהן, יחיאל צגאי (אוקוצ'ה, 71), דלה ימפולסקי (שניר גואטה, 85), טיירי טאזמטה (אמיה טגה, 71), איתי שכטר, פרנסיס קיויו.
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דייגו קרוסה, שי מיימון, פיטר מסיללה, בירם כיאל, רנה לימה (ג'ובאני רוסו, 78), עומרי אפק, רנאטו (ליאור רפאלוב, 73), יניב קטן (אושרי גיטה, 88), פאנטיני.

תאריך:  16/03/2008   |   עודכן:  16/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פאנטיני נתן ללוי ולחיפה ניצחון 0:2
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מעצר של ישראלי יוצא אירן חושף כי לתמנון המודיעין האירני יש זרועות גם במעוז שס בבירה וכי הוא מגלה בקיאות בחצרות הרבנים
TheMarker
אשלי דופרה, נערת הליווי שהובילה להתפטרותו של מושל ניו-יורק אליוט ספיצר, עשויה להרוויח 5 מיליון דולר אם תיעתר להצעות להצטלם בעירום
עידן יוסף, צבי נצי"ב
הודיע כי נלחם בישראל בנשק מתוצרת אמריקנית    הנשק עבר דרך ישראל דרך נמל אשדוד    הארגון מסר שהוא מחזיק בטילי כתף היעילים נגד מטוסי קרב
איציק וולף
שירות הביטחון הכללי שלח ארבעה מאנשיו למשימה סודית    כתיבת בלוגים תוך ניסיון לשכנע עובדי הייטק להצטרף לשירות ולא לחברות פרטיות
רותי אברהם
בית המשפט לנוער הרשיע בעבירה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה נער פלשתיני שהשתתף בידויי אבנים כלפי אוטובוס חיילים    השופטת: שהייתם במשך שעות של הנחקרים בחדרי חקירות לא מתועדת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il