X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  ספרים
[צילום: משה ניסנבוים]
איך לגדל ילדים מאושרים
המחבר מספר ש"השאלה איך לגדל ילדים מאושרים? לא הפסיקה להדהד בראשי מהרגע שבו הצעתי לאשתי נישואים, בעודי כורע ברך בגובה 276 מטר ממרומו של מגדל אייפל, בפריז"

פרק ראשון: הקדמה: כיצד אוכל להיות הורה טוב יותר?
השאלה הזאת לא הפסיקה להדהד בראשי מהרגע שבו הצעתי לאשתי נישואים, בעודי כורע ברך בגובה 276 מטר ממרומו של מגדל אייפל, בפריז. קוראים יקרים, שמי ויטאלי בוצ’אצקי, ובילדותי אובחנתי כבעל הפרעות קשב וריכוז. לאורך השנים, מערכת החינוך ‘הלבישה עליי’ מגוון תוויות כגון: ילד עצלן, טיפש, לא מוצלח, מופרע ועוד... לכן שאלתי את עצמי: כיצד אשלח את ילדיי למערכת חינוך שמתייגת ילדים בעודם קטנים, כך שבבגרותם הם סוחבים עמם חסמים רבים?
שאלתי את עצמי: כיצד אצור מגן אפוד לילדיי, כך שאקנה להם כלים להתמודדות עם העולם, תוך שהם מתעלמים מהתוויות שמנסים להדביק להם? לי נדרשו שנים רבות כדי לחזק את הדימוי העצמי ולהסיר את הקיבעון שהוטמע בי.
הצלחתי בכך בעיקר בזכות אמי, שגידלה אותי ואת אחי בכוחות עצמה, ללא דמות אב בחיינו. היא הבינה שכל אחד, לא משנה באיזה גיל, יכול לעשות הרבה יותר ממה שהוא חושב וממה שחושבים עליו.
היום, תוך ניפוץ הדעה של המורה למתמטיקה שלי עליי - אני מהנדס היי-טק. עבודה שמותירה לי מדי יום רק כשעה של זמן איכות עם ילדיי. כיצד אפשר להיות הורה טוב בעידן המודרני, כשמחסור גדול בזמן איכות משמש מכשול לשהייה עם הילדים?
בחיפוש אחר תשובה לא ידעתי היכן להתחיל, כך ישבתי שעות על גבי שעות, בריכוז מלא (מה שלא יכולתי לעשות בעבר, בימי בית הספר) בניסיון לחקור כיצד אוכל להיות אב טוב יותר לילדיי. קראתי עשרות ספרי פסיכולוגיה התפתחותית וספרי העצמה אישית, עיינתי במחקרים רבים, השתתפתי בעשרות קורסים וסדנאות הורים, ולא יכולתי להפסיק ללמוד ולהתפתח - התמכרתי! הבנתי שהורות היא תואר, ואולי אפילו... מספר רב של תארים.
אם בעבר חשבתי שאני מבין מהי המשמעות של גידול ילדים, בעיקר מתוך צפייה בחבריי, היום אני מבין שלא הבנתי כלום על הורות ועל ילדים, ויתרה מכך - לא הבנתי כלום על עצמי.
ידעתי שיש לי ידע רב, אבל... מי יקשיב לי? ולמה שיקשיבו לי? אחרי ככלות הכול, אין לי תואר בפסיכולוגיה, וצברתי אך מעט ניסיון בהיותי אב לשני ילדים קטנים.
אני לא גורו, אני רק אבא מן המניין, בעל תשוקה עזה להיות אבא טוב יותר, שנפלה בחלקו הזכות ללמוד רעיונות ולפתח כלים שמסייעים לעשרות אלפי הורים.
החלטתי לפתוח עמוד ‘פייסבוק’ ולשתף הורים אחרים בתובנות שלי. האתגר הגדול ביותר בעמוד שלי היה לפשט את המאמרים ולשכתב אותם בצורה נגישה ונעימה, שמביאה ערך לאותם הורים, שכמוני נרתעים ממאמרים בעלי מלל ארוך ומייגע.
ספר זה נכתב בעקבות מאות פניות שקיבלתי מחברי עמוד ה’פייסבוק’ שלי: ‘איך לגדל ילדים מאושרים,’ שהקמתי. לא יכולתי לנחש שבתוך חצי שנה יהיו בעמוד מעל שישים אלף הורים עוקבים פעילים. העמוד תפס תאוצה בצורה שלא דמיינתי: קיבלתי מאות בקשות להעביר הרצאות, סדנאות, הדרכות אישיות להורים ולילדיהם, ובקשות להוצאת ספר המרכז את כל התובנות שלי.
יום אחד נתקלתי בפתק שהיה תלוי על דלת של בית פרטי:
‘מצטערים על הבלגן,
הילדים יוצרים זיכרונות'.
אני סמוך ובטוח שמי שיקרא את הספר בפתיחות ויעשה שימוש בהנחיות הכתובות בו, תפיסת מושג ההורות שלו תשתנה מהותית, והאווירה בביתו תשתפר. תמצאו עצמכם הופכים את ‘הבלגן’ עם ילדיכם לזיכרונות מתוקים. תגלו ‘מנהיגות הורית’ במצבים שבהם ילדיכם יזדקקו לתמיכה ואפוד-מגן אל מול תגיות. תשפרו את מערכת היחסים המשפחתית בכלל ועם הילדים בפרט. תובילו את הילדים להצלחה ולאושר תוך מתן כלים וערכים חיוניים.
אם בחרתם לקרוא את הספר - אני בטוח שאתם חפצים בטובת ילדיכם, כי בסופו של דבר החלום של כל הורה הוא לגדל ילדים מאושרים.

"איך לגדל ילדים מאושרים"
דף הפייסבוק הפופולרי שהפך לספר מצליח
▪  ▪  ▪

אחרי שויטאלי בוצ'אצקי פתח בפייסבוק את העמוד "איך לגדל ילדים מאושרים", העמוד תפס תאוצה ותוך חצי שנה היו בו מעל שישים אלף הורים עוקבים פעילים. לאחר פחות משנה עקבו אחרי ויטאלי מעל למאה אלף הורים. בסוף 2016 ספרו "איך לגדל ילדים מאושרים" ראה אור ותוך חודשים בודדים נמכרו אלפי עותקים.
הספר "איך לגדל ילדים מאושרים" מיועד להורים לילדים בגילאים 0 עד 18. הוא ינחה אתכם כיצד לממש את הייחודיות של ילדיכם ולהגשים את יעדיהם ואת חלומותיהם, צעד אחר צעד, במסע שכולל בתוכו שישים ואחד פרקים של עצות וכלים מעשיים. ספר זה הוא מקור להשראה להורים, למחנכים, ולכל העוסקים במקצועות הטיפוליים הרוצים לדעת יותר:
המחבר מספר ש"השאלה איך לגדל ילדים מאושרים? לא הפסיקה להדהד בראשי מהרגע שבו הצעתי לאשתי נישואים, בעודי כורע ברך בגובה 276 מטר ממרומו של מגדל אייפל, בפריז. בילדותי אובחנתי כבעל הפרעות קשב וריכוז. לאורך השנים, מערכת החינוך 'הלבישה עליי' מגוון תוויות כגון: ילד עצלן, טיפש, לא מוצלח, מופרע ועוד... לכן שאלתי את עצמי: כיצד אשלח את ילדיי למערכת חינוך שמתייגת ילדים בעודם קטנים, כך שבבגרותם הם סוחבים עמם חסמים רבים? שאלתי את עצמי: כיצד אצור מגן אפוד לילדיי, כך שאקנה להם כלים להתמודדות עם העולם, תוך שהם מתעלמים מהתוויות שמנסים להדביק להם?
"בחיפוש אחר תשובה לא ידעתי היכן להתחיל, כך ישבתי שעות על גבי שעות, בריכוז מלא (מה שלא יכולתי לעשות בעבר, בימי בית הספר) בניסיון לחקור כיצד אוכל להיות אב טוב יותר לילדיי. קראתי עשרות ספרי פסיכולוגיה התפתחותית וספרי העצמה אישית, עיינתי במחקרים רבים, השתתפתי בעשרות קורסים וסדנאות הורים, ולא יכולתי להפסיק ללמוד ולהתפתח - התמכרתי! הבנתי שהורות היא תואר, ואולי אפילו... מספר רב של תארים".
ואכן, הוא עונה בהרחבה על השאלות המהותיות והיסודיות ביותר: כיצד להשפיע ולהנהיג כהורה במשפחה? כיצד למוסס התנגדויות ולהניע את ילדיכם לפעולה? כיצד לסייע לילדיכם להגשים את חלומותיכם ואת יעדיהם? כיצד ליצור מערכות יחסים מצוינות בין בני המשפחה? כיצד לפתח התמדה ונחישות אצל הילדים? ועוד רבות נוספות.
רכישת הספר המרתק]

תאריך:  24/10/2022   |   עודכן:  24/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבוים
המחבר מביא עימו לא רק סגנון כתיבה סוחף ומותח בעל מקצב זורם ומותח בעל דיאלוגים חדים, אלא גם את הרקע והניסיון הרב שיש לו מהעולמות הללו
משה ניסנבוים
הספר "גרעין אדום" נע בין עבר להווה    "חברי 'גרעין אדום' הם ארבעה", מספרת שניידר, "בהווה הם בני 40    כל אחד מהם חווה את המשבר שלו
משה ניסנבוים
אך ניו-יורק היא עיר של אין-ספור הפתעות, מקום שבו מפגשים בלתי צפויים יכולים לצוץ בכל צעד    עם זאת, דבר לא יכול היה להכין את פנינה למפגש שעמד להיקרות בדרכה
הרצל חקק
הספר של בני דון יחיא הופך בעצם למדריך מעשׂי להבנת העולם המורכּב הזה: אני מבינים את הסיפור הפנימי שמֵעבר למושגים כמו - סכסוך משפחתי, שופטים, פקיד סעד, יחסי ממון, בתי דין רבניים, בית משפט לענייני משפחה וכך הלאה
משה ניסנבוים
נמצאה כל נדרי נאמרת קודם שמתחיל הצום במלוא עוצמתו וחומרתו, והיא ממש סמוכה להתחלת הצום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il