X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הניסוי הצליח [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
הגיגים תתי"ג
מטאטא יורה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - אין אפשרות, חידוש עבש, נרדם בשמירה, כצפוי והמטאטא יורה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)

אסטרטגיה פביאנית
אני משער, כי שקד ולפיד רוצים תיק"ו, שיביא לבחירות שישיות, וינציחם כשרים בממשלת מעבר. לכן, מתעקשת שקד לרוץ. אם לא תרוץ - כנראה, תיעלם מן הזיכרון הלאומי, ולא ייוודע כי באה לקרבו. לפיד, לעומתה, יודע, שאין לו אפשרות להשיג רוב, והוא מעדיף להישאר ראש ממשלת מעבר, שמזלזל, בחיפוי בג"ץ, במגבלות תפקידו ובכללי המשחק הדמוקרטי, וקובע עובדות בשטח.
בריון חצוף
מאז שפרץ מרב מיכאלי, צרת התחבורה, לחיים הפוליטיים אני עוקב בעניין רב אחרי הזיהום הכבד, שהיא מחדיר לאורחות חיינו ולמערכת הפוליטית.
עתה החליט הצרה להעלות באוב את רצח רבין - נשק יום הדין של השמאל האובד. החלטתו המגוחכת לקיים ערב הבחירות עצרת לזכר רבין בכיכר ציון בירושלים (כשבוע לפני יום הזיכרון הרשמי לרבין) מעוררת רחמים, ואפילו משפחת רבין הסתייגה ממנה. אך לחוצפת הצרה אין גבול, והוא יצאה בחידוש עבש - ההסתה לכאורה, שהביאה לרצח רבין. חבל, שהנכדה של קסטנר אינו קוראת, ואולי אינו מבין את מה שקרא. ברצח רבין מעורבים הרבה אנשי שב"כ, ובראשם (?) הסוכן המדיח אבישי "שמפניה" רביב, שמעולם לא עמד לדין על תעלוליו, שנעשו ברשות ובסמכות. לכן, עד היום לא נחקרה הפרשה כיאות - שפה נקייה לאמת, שעוּותה על-ידי ועדת שמגר ועל-ידי בתי-המשפט שדנו בה.
אין פלא שהשר עמר בר-לב, גווייה פוליטית מהלכת, החרה אחריה. איש לא ידע שהוא קיים עד שמונה לשר, ולאור הישגיו הכבירים במשרד לביטחון הפנים, איש לא יטרח לזוכרו, ואפילו חברי מפלגתו שמו אותו במקום הראוי לו.
גיס חמישי
ממשלת הזדון והרמייה לא יצרה את הגיס החמישי הערבי, אלא עודדה אותו, והזרימה כספים כדי שיפרח. וקיבלנו לא מזמן תזכורת - במסגרת התפרעויות הערבים זרקו אבנים על כלי-רכב שנסעו בכביש החוף ליד ג'סר א-זרקא (כמו אז, באוקטובר 2000), ועל מכוניות שנסעו בכביש נחל עירון. סטודנטים ערביים באוניברסיטת תל אביב הזדהו עם המחבלים, שחוסלו בשכם, ובל"ד הזמינה את ראשי המתפרעים הערביים בלוד ב"שומר החומות" כאורחי כבוד בוועידתה. ח"כית מחד"ש-תע"ל שיבחה את המחבלים משכם... כל אלה סימנים מעידים, שמישהו נרדם בשמירה, ולא מנטר את התפתחות האיום הפנימי בישראל, אולי בגלל קונצפציה מטורפת, שמזינה ממשלת הזדון, שמקור הבעיה ביהודים (כפי ששמענו מבכירים בממשל ב"שומר החומות").
משענת קנה רצוץ
ארצות-הברית התחייבה, כי תתמוך בקו המצופים כסטטוס-קוו בגבול הימי בין ישראל ללבנון, ותבטיח קבלת תמלוגים משדה הגז קאנא. עכשיו אני רגוע. אכן אפשר לסמוך על הבטחה, שחתם עליה נשיא דמנטי של מדינה, שכבר הוכיחה שהיא משענת קנה רצוץ, והפרה לא-אחת את התחייבויותיה, גם לישראל.
ממשל ביידן החתים את יהיר לפיד, עבדו הנרצע, על הסכם, שבו ויתר על אינטרסים ישראלים ועל חלק משטחה הריבוני (אומנם בים) תמורת נייר לצור אתו על-פי צלוחית. בג"ץ אישר, כצפוי מראש, לממשלת מעבר לעקוף את הכנסת. הכל למען מטרה קדושה - לפעול נגד רצון העם.
מכופפים
"כשאלוהים רוצה - מטאטא יורה", קובע פתגם אידישאי. ואכן, כשהמטכ"ל רוצה להתחנף לפמיניסטיות, שהסתערו עליו בחיפוי בג"ץ, או להתקפל בפניהן, קבע הרמטכ"ל, כי הניסוי של טנקיסטיות בחיל הגנת העורף, שיוצבו בטנקים "שאינם מתמרנים", הצליח. ברור, כופפו מעט את הסטנדרטים - ממילא איכות אינה נחשבת במיוחד בצבאנו - והפלא-ופלא גם גידם, קיטע, עיוור, חירש ופיסח היו מצליחים לעבור את מבחני ההסמכה. מתפלל, שהאויב לא ידגים למטכ"לנו את מה שאמר הנשיא לינקולן, אך אינו מקובל בישראל: אי-אפשר לרמות את כל בני-האדם כל הזמן.
באותה הנשימה פרסם צבאנו המהולל, כי החלו מבחני המיון לנערות, הרוצות לשרת ביחידה 669 היחידה הטקטית לחילוץ מיוחד בחיל-האוויר וביחידה הנדסית למשימות מיוחדות (יהל"ם). אני צופה, כי בעוד שנה-שנתיים יודיע דובר צה"ל בשמחה רבה, כי הניסוי הצליח, ומקורות יודעי-דבר ידווחו, כי גם ב-669 וביהל"ם כופפו את הסטנדרטים למען יחסי הציבור של המטכ"ל, או משום פחדו מבג"ץ.
והנה הצעת ייעול, שאני תורם לצבאנו, רחמנא ליצלן: בשיטה זו אפשר להוסיף הרבה פלגות לוחמות לסיירת מטכ"ל, ל"שלדג", לשייטת 13, ל"דובדבן" ול"מגלן".

תאריך:  01/11/2022   |   עודכן:  01/11/2022
+הסתיימה ההצבעה בבתי הכלא
21:43 01/11/22  |  עידן יוסף

הקלפיות בבתי הכלא נסגרו. שיעור ההצבעה עומד על 80%.

+נכון ל-20:00: התמתנות בשיעור ההצבעה - 66.3%
21:21 01/11/22  |  עידן יוסף

שיעור ההצבעה נכון לשעה 20:00 עומד על 66.3% עלייה של 5.4 נקודות האחוז בהשוואה לאותה שעה בבחירות לכנסת ה-24. אחוז ההצבעה הגבוה ביותר ביחס לאותה שעה מאז שנת 1999.

+בואי עאידה, מנצחים
21:16 01/11/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

והנה, אחרי הסירוב לגנות מחבלים, הסירוב לראות בהם טרוריסטים, לראות ברוצחי יהודים חפים מפשע, לבחור לראות במחבלים קדושים מעונים, לוחמי חופש, שאהידים, לחבק ולהלל משפחות רוצחי יהודים, הפכו אלה לפרטנרים לגיטימיים לממשלת ישראל הבאה על-פי יאיר לפיד

סולימאן. אוהבת ישראל [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+עלייה משמעותית בהצבעת המגזר הערבי
21:14 01/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברי ועדת קלפי בכפרים ערביים על עומס מצביעים גדול בשעות האחרונות בקלפיות במגזר, ועל קלפיות עם יותר מפי שנים אחוזי הצבעה  ▪  השנה לראשונה, מפלגת השלטון יש עתיד הייתה מעורבת מאוד בבחירות במגזר הערבי, לרבות הסעות מיוחדות לנשים לקלפיות

שלט חוצות של חד"ש-תע"ל בגליל המערבי
+מפלגות הימין בראשות נתניהו פרסמו הודעת "געוואלד" משותפת: "אנחנו בתיקו"
21:13 01/11/22  |  עידן יוסף

רשימות הליכוד, הציונות הדתית עוצמה יהודית, שס ויהדות התורה פרסמו הודעת "שוד ושבר" משותפת שבה נאמר: "אנחנו מוטרדים מאוד מזינוק בשיעורי ההצבעה של מפלגות השמאל, המשותפת ומנסור עבאס בשעה האחרונה. אנחנו בתיקו. מצביעי הימין חייבים לצאת מהבית ולהצביע".
בתוך כך, יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, הודיע: ״בשונה מכל מערכות הבחירות, בשעה האחרונה חלה עצירה של הצבעה בריכוזים החרדיים. אם לא נתעשת מיד - איווט ליברמן הולך לחייך הלילה״.

+קרב צעקות בוועדת הבחירות בין המנכ"ל לנציג הליכוד
20:51 01/11/22  |  עידן יוסף

קרב צעקות בוועדת הבחירות: חילופי דברים בין אורלי עדס, מנכ"ל הוועדה, לנציג הליכוד, עו"ד אילן בומבך, ברקע בקשה להוסיף קלפיות נגישות בעקבות עומסים - בליכוד התנגדו. עדס לבומבך: "תתבייש לך, אתה מחבל בעבודה של הוועדה. מעולם לא היה דבר כזה" (חדשות 12).

+בקבוצות הפנימיות של הליכוד כבר מזמינים לחגיגות ניצחון
20:48 01/11/22  |  עידן יוסף

בנימין נתניהו מעביר את השעות שלפני סגירת הקלפיות עם אנשיו וחלק מבני משפחתו במלון קרלטון בתל אביב. בסביבתו יש הערב ״אופטימיות זהירה״ על כל ההסתייגויות המתבקשות (וואלה). בקבוצות הפנימיות של הליכוד כבר מזמינים את הקהל הרחב ל"חגיגות הניצחון בבנייני האומה" (מעריב).
דובר הליכוד מסר: "לא מתוכנן אירוע הערב בשלב זה. נעדכן בהמשך".

+התקבלה בקשת הליכוד לאשר את הפתקים שהודפסו עם טעויות
20:14 01/11/22  |  עידן יוסף

התקבלה בקשת הליכוד לאשר את הפתקים שהודפסו עם טעויות. מי שהצביע לליכוד בראשות בנימין ״נתניה״ (כך נכתב בחלק מהפתקים) - קולו ייספר (חדשות 13).

+שיעור ההצבעה נכון לשעה 19:00 הוא 62.5%
20:10 01/11/22  |  עידן יוסף

שיעור ההצבעה נכון לשעה 19:00 הוא 62.5%. אין השוואה לשנים קודמות כי לא נעשו עידכון הצבעה בשעה זו. יש סיכוי ששיעור ההצבעה הסופי יגיע ל-74%. מוועדת הבחירות המרכזית נמסר כי זהו שקלול של 674 קלפיות מדגם מתוך 696 קלפיות מדגם שנבחרו ע"י הלמ"ס.

+טייבה: עובד ועדת הבחירות הותקף באלימות
20:03 01/11/22  |  עידן יוסף

אליהו דנה, עובד ועדת הבחירות האזורית מטעם מפלגת נעם (הציונות הדתית עוצמה יהודית) טוען שהותקף בידי עשרות ערבים בטייבה. דנה הגיע לקלפי בבית הספר אל שאפעי, שם נתקל באי סדרים. לדבריו, "בחצר בית הספר היו כ-20 צעירים שצעקו לעברי. בכניסתי לקלפי רדפו אחריי עשרות ערבים בזמן שהם דוחפים אותי ואת המלווה שלי, ירקו עליי וזרקו לעברנו חפצים".
הנציג סיפר כי יצא מחוץ לקלפי, וראה שהגיעה מנהלת האזור של טוהר הבחירות וגם לה לא נתנו להיכנס, והתחילו לצעוק עליה. בינתיים הגיעו שוטרים שהזמינו הנציגים ובנוכחותם ונוכחות נציגת טוהר הבחירות המשיכו, הפורעים בתקיפה ביריקות ובהשלכת החפצים, לא נתנו לצלם ודחפו את הצלם.

+שיעור ההצבעה ביו"ש: מעט יותר מהממוצע הארצי
19:55 01/11/22  |  עידן יוסף

ביהודה ובשומרון מדווחים על 60% אחוז הצבעה. המטרה שלהם להגיע ל-85% בתוך שעתיים וחצי (מקור ראשון).

+דודי חסיד: אחוזי הצבעה גבוהים - גם בחברה הערבית
19:47 01/11/22  |  עידן יוסף

דודי חסיד סוקר כאן 11: "אחוזי ההצבעה בחברה הערבית קצת יותר טובים מהפעם הקודמת, אבל לא בהרבה".

+נשיאות ועדת הבחירות תדון בפתקים שנפגמו
19:45 01/11/22  |  עידן יוסף

נשיאות ועדת הבחירות מתכנסת כדי לדון על טענות על פתקים שנפגמו או שלא מתאימים לנוסח המאושר (חדשות 13).

+מסרוני כזב: ההצבעה לבן-גביר היא בפתק של הבית היהודי
19:42 01/11/22  |  עידן יוסף

מסרונים ובהם הודעות כזב לפיהם פתק הבחירות של עוצמה יהודית הוא הפתק עם האות ב', השייכת לבית היהודי, ולא האות ט'.
מעוצמה יהודית נמסר: "איילת שקד שלא עוברת את אחוז החסימה מנסה בשארית כוחותיה לפגוע בגוש הימין, כפי שעשתה בשנה האחרונה". ח"כ איתמר בן-גביר הגיש תלונה במשטרה נגד איילת שקד ועתר נגדה לוועדת הבחירות המרכזית.
מן הבית היהודי נמסר בתגובה: "ההודעות מטעם V22 אשר עולה מהן כי מי שרוצה להצביע לבן-גביר שיצביע ב׳ - אינן מטעם הבית היהודי".

+עד לשעה 18:00 הצביעו 57.5% מבעלי זכות ההצבעה
19:29 01/11/22  |  עידן יוסף

שיעור ההצבעה נכון לשעה 18:00 הוא 57.5%, הגבוה מאז סבב ב' של בחירות 2019. מדובר ב-6 נקודות האחוז יותר מאשר הבחירות הקודמות בשעה זו.
בין 16:00 ל-18:00 זה הוא השיעור הגבוה ביותר מאז בחירות 1988. גם בקרב החיילים שיעור הצבעה גבוה - 65%.

+בשל חשד לזיוף: הוחלפו ועדות קלפי בירכא
18:46 01/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הורה להחליף את חברי ועדות הקלפי בשתי קלפיות בירכא לאחר שנלקחו מעטפות הצבעה לא חתומות  ▪  הורה על הצבת שוטר ב-21 הקלפיות בירכא עד סוף ספירת הפתקים

השופט עמית. תנאים להצבת משקיפים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+עד לשעה 16:00 הצביעו 47.5% מבעלי זכות הבחירה
17:07 01/11/22  |  איציק וולף

עד לשעה 16:00 הצביעו 47.5% מבעלי זכות הבחירה. מדובר בעלייה של 5 נקודות האחוז לעומת ההצבעה בבחירות של שנת 2021 שבה עמד שיעור ההצבעה על 47%.

[צילום: ועדת הבחירות המרכזית]
+כ-130 אלף ישראלים טיילו בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים
16:15 01/11/22  |  איציק וולף

    כ-130 אלף מטיילים בחרו לטייל בטבע ביום הבחירות והשבתון בשמורות הטבע והגנים הלאומיים כ 2300 לנים בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. כ 11 אלף תיירים ביקרו באתרים.
בין האתרים הבולטים היום היו הגן הלאומי קיסריה עם כ 5800 מבקרים, הגן הלאומי ירקון תל אפק ושמורת הטבע עין גדי עם כ 4200 מבקרים בכל אחד מהאתרים, הגן הלאומי אשקלון עם כ 3700 מבקרים, הגן הלאומי מצדה עם כ 3400 מבקרים, הגנים הלאומיים אפולוניה ובית גוברין עם כ 2400 מבקרים בכל אחד מהאתרים.

+ח"כ עודה: קמפיין דיכוי ההצבעה של הליכוד מורגש בשטח במגזר הערבי
15:11 01/11/22  |  איציק וולף

יו"ר חד"ש-תע"ל, ח"כ איימן עודה, טוען כי קמפיין דיכוי ההצבעה של הליכוד מורגש בשטח והפער באחוזי ההצבעה בין המגזר הערבי לבין אחוז ההצבעה הכללי מדאיג מאוד.
"אנחנו עובדים קשה כדי להוציא את כולם להצביע בכל ישוב וישוב! התמיכה שלכם יכולה להכריע, זה בידיים שלנו, מצביעים חד"ש-תע"ל ומעיפים את נתניהו והבן גבירים", אמר.

+היריבים הפוליטיים ממריצים את הבוחרים
14:51 01/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

עד לשעה 16:00 הצביעו כ-3.2 מיליון בעלי זכות בחירה ושיעור ההצבעה היה 47.5%  ▪  סמוטריץ': השמאל וגורמים בינלאומיים מעלים את שיעור ההצבעה בחברה הערבית

שיעור ההצבעה במגזר הערבי - על פי הפוזיציה [צילום: עודד בלילטי, AP]
+תזכורת מרה ביום הבחירות
14:26 01/11/22  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

גם כאשר אנחנו מפוצלים ושסועים, אסור לנו להתדרדר עד כדי מלחמת אחים  ▪  יהיו תוצאות הבחירות אשר יהיו, עלינו לדבוק במאחד אותנו, ולזכור את גורלנו בעבר הלא רחוק, גורל העם היהודי כאשר לא הייתה לנו מדינה

סיפורו של משה העליון - משואה לתקומה [צילום: מתוך ויקיפדיה]
+יותר ממיליון ישראלים כבר מימשו את זכות ההצבעה
12:28 01/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

נכון לשעה 10:00 15.9% מהישראלים שהם כ-1,076,000 מצביעים, מימשו את זכות ההצבעה שלהם  ▪  מדובר בנתון ההצבעה הכי גבוה מאז בחירות 1981  ▪  הנשיא הרצוג: "לכל קול יש השפעה"

הבחירות לכנסת ה-25. חגיגה דמוקרטית [צילום: נעם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+נתניהו הצביע בירושלים: "אני קצת מודאג, אבל מקווה שנסיים את היום בניצחון"
10:55 01/11/22  |  מירב ארד

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו הצביעו בקלפי בירושלים. לאחר ההצבעה מסר נתניהו: "זו זכות גדולה ללכת ולהצביע, אני קצת מודאג אבל בעזרת האנשים ששומעים אותנו אני מקווה שנסיים את היום בניצחון. זו זכות גדולה ללכת להצביע, אני אומר את זה לתומכים שלנו אבל גם לכל אזרחי ישראל. כל אחד יעשה את השיקולים שלו, אל תוותרו על הזכות הדמוקרטית להכריע את גורל המדינה".

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+השרה מיכאלי ביציאה מהקלפי: "היום מחזירות את התקווה והאמת בגדול"
10:40 01/11/22  |  מירב ארד

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי ביציאה מהקלפי: תענוג לפגוש אתכן ואתכם בקלפי. באתי הבוקר, הצבעתי, ואני אומרת לכן ולכם זה בידיים שלנו. היום מחזירות את התקווה והאמת בגדול. כמו שניצחנו בשנה שעברה, ככה ננצח גם היום בכל הכוח. קחו את עצמכן ועצמכם, את המשפחה, את החברות, את החברים, תעלו פוסט, תעשו טלפונים, תוודאו שאף אחת ואחד לא נופלת בייאוש חלילה, כי זה בידיים שלנו, אנחנו יכולות ויכולים לנצח. בואו נעשה את זה ובגדול."

[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ח"כ סמוטריץ': הבחירות יוכרעו על חודם של קולות בודדים
10:23 01/11/22  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הצביע בקלפי ליד ביתו בקדומים, ולאחר ההצבעה נתן הצהרה לתקשורת במקום.
״המטרה שלנו לסיים את הבחירות כשהציונות הדתית גדולה יותר מהמפלגה של גנץ ואיזנקוט ככה נבטיח שתקום רק ממשלת ימין על מלא ולא חלילה ממשלת שמאל של נתניהו וגנץ. הבחירות האלו יוכרעו על חודם של קולות בודדים. אני קורא מעומק הלב לכל המצביעים ובמיוחד לאחיי ואחיותיי בני הציבור הדתי לאומי- אל תזרקו את הקול שלכם לפח, תצביעו רק למפלגה בימין שעוברת את אחוז החסימה כדי שחס וחלילה הקול שלכם שהלך לפח היה הקול החסר להגיע ל-61 ולהקמת ממשלה יהודית לאומית וציונית", אמר.

סמוטריץ' וילדיו בקלפי בקדומים [צילום: מפלגת הציונות הדתית]
+יו"ר בל"ד סמי אבו-שחאדה בקלפי: "בל"ד תהיה הפתעת הבחירות"
10:14 01/11/22  |  מירב ארד

יו"ר רשימת בל"ד ח״כ סמי אבו שחאדה הצביע בקלפי ביפו: "בל"ד תהיה הפתעת הבחירות ואנחנו נמשיך להאבק למען מדינת כל אזרחיה". הוסיף: "אנחנו מרגישים תמיכה מהרחוב וחיבוק מהמצביעים שלנו מהצפון עד הדרום, נמשיך להאבק למען שוויון ולקדם חזון של דמוקרטיה ומדינת כל אזרחיה ונגד כיבוש"

[צילום: דוברות בל"ד]
+השרה שקד בקלפי בת"א: "רק הצבעה לבית היהודי תביא לממשלת ימין"
10:10 01/11/22  |  מירב ארד

יו״ר הבית היהודי ושרת הפנים, איילת שקד הצביעה הבוקר בתל אביב: ״משיחות שלי אתמול עם סוקרים אין לגוש הימין 61 אלא 60. רק הצבעה לבית היהודי תביא לממשלת ימין. צאו להצביע ב׳!".

השרה שקד מצביעה בקלפי בת"א [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ראש הממשלה ורעייתו הצביעו בקלפי בתל אביב
09:55 01/11/22  |  איציק וולף

ראש הממשלה, יאיר לפיד, ורעייתו ליהיא הצביעו הבוקר בבחירות, בקלפי בביה"ס רמת אביב ג', בתל אביב.

+שקד: תתעלמו מרעשי הרקע, לכו עם הלב שלכם
09:40 01/11/22  |  איציק וולף

שרת הפנים ויו"ר מפלגת הבית היהודי, איילת שקד, הצביעה בקלפי הסמוכה למקום מגוריה בתל אביב. "תתעלמו מרעשי הרקע, לכו עם הלב שלכם ותצביעו למה שאתם מאמינים שיהיה טוב למדינת ישראל. לבנות שלכם, לבנים שלכם. בעזרת השם נעשה ונצליח", אמרה.

+זהבה גלאון בקלפי בת"א: "אנחנו במצב חירום"
09:33 01/11/22  |  מירב ארד

יו"ר מרצ זהבה גלאון הצביעה בקלפי בפתח תקוה: "אנחנו במצב חירום. אלה הבחירות הראשונות בתולדות המדינה בין הדמוקרטיה לכהניזם". גלאון הוסיפה: "זוהי קריאה אחרונה למחנה השינוי להתגייס: אם לא תצביעו מרצ - הגוש כולו קורס. חייבים להצביע מרצ".

[צילום: רוי אלימה/פלאש 90]
+נשיא המדינה: "קורא לכל האזרחים לממש הזכות הדמוקרטית"
08:58 01/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראשי המערכת הפוליטית הצביעו בקלפיות ויצאו לשכנע מצביעים לצאת מבתיהם ולהצביע  ▪  נשיא המדינה קרא לאזרחים לבחור: כל מי שחושב שקולו לא משנה או קולה לא משנה, טועה

הנשיא הרצוג ורעייתו, הבוקר [צילום: חיים צח, לע"מ]
+בן-גביר הצביע בחברון: הזדמנות לממשלת ימין-ימין
08:17 01/11/22  |  איציק וולף

ח"כ איתמר בן-גביר הצביע בקלפי בעיר חברון ואמר לאחר הצבעתו כי בפתק של מפלגת הציונות הדתית מקבלים גם את נתניהו ראש ממשלה אבל גם ממשלת ימין מלא מלא. "מספיק שנים היו תירוצים למה לא מייישמים מדיניות של הימין. עכשיו זו הזדמנות שנהיה יותר גדולים מגנץ ונבצע מדיניות ימין ימין", אמר.

[צילום: דוברות עוצמה יהודית]
+רה"מ לפיד ביקר בקבר אביו: "הבטחתי לו שנמשיך לעבוד קשה"
08:17 01/11/22  |  מירב ארד

ראש הממשלה ויו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, פתח את יום הבחירות לכנסת ה-25 בבית העלמין מול קברו של אביו, יוסף טומי לפיד: ״אבא שלי אמר לי כל חייו 'תזכור שהנס הכי גדול שקרה לנו הוא שיש ליהודים מדינה משלהם'. הבטחתי לו הבוקר שנמשיך לעבוד קשה כדי להבטיח את העתיד של הנס הזה״.

+יו"ר הכנסת בקלפי במבשרת ציון: "צאו להצביע עבור עתיד ילדיכם"
08:12 01/11/22  |  מירב ארד

יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי התייצב (יום ג') בקלפי שבמקום מגוריו במבשרת ציון והצביע בשעה 7:00 עם פתיחת הקלפיות. בתום ההצבעה אמר יו"ר הכנסת: "אני קורא לכל הציבור לצאת ולהצביע. הבחירות האלה צמודות מאוד, יש פה תיקו וכל קול קובע. אלו בחירות שיכריעו את עתידה וזהותה הדמוקרטית-ליברלית של המדינה. הבחירה בידיכם. צאו להצביע עבור העתיד של הילדים שלכם, עבור ממשלה שאכפת לה".

+ישראלים נתקעו בשיקגו ולא יצביעו בגלל ביטול טיסה
08:07 01/11/22  |  איציק וולף

ישראלים רבים שתכננו להגיע היום לארץ בטיסה משיקגו כדי שיספיקו להצביע בבחירות לא יוכלו לעשות זאת, לאחר שבוטלה טיסה של חברת יונייטד איירליינס במהלך הלילה.

+דרעי: השקיעו עשרות מיליונים במגזר הערבי כדי שלא תהיה כאן מדינה יהודית
07:54 01/11/22  |  איציק וולף

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצביע בקלפי בשכונת הר נוף בירושלים. לדבריו, המאבק הוא על מדינה יהודית. "השקיעו עשרות מיליונים במגזר הערבי כדי שלא תהיה כאן מדינה יהודית ותהיה מדינת כל אזרחיה", טען בפתח הקלפי.
עוד אמר כי סבב הבחירות הנוכחי הוא "יותר מהודק", כלשונו. "אין כאן רמאים שלוקחים קולות של הימין ומעבירים אותם לשמאל. עכשיו הכל ברור. יודעים כולם מי נמצא בצד הימין של מדינה יהודית ומי נמצא בצד שמאל של מדינה ישראלית. היום הדברים ברורים ויש רוב על-פי כל המחקרים של ציבור ימני בישראל", אמר.

[צילום: דוברות ש
[צילום: יעקב כהן]
+12,495 קלפיות נפתחו בבחירות לכנסת ה-25
07:45 01/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יותר מ-6.7 מיליון בעלי זכות בחירה יכולים להגיע עד לשעה 22:00 לקלפיות ולבחור פתק של אחת מ-34 רשימות המתמודדות לכנסת  ▪  כ-18 אלף שוטרים מאבטחים את יום הבחירות

האם תושג הכרעה פוליטית בין הגושים [צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
איציק וולף
יותר מ-6.7 מיליון בעלי זכות בחירה יכולים להגיע עד לשעה 22:00 לקלפיות ולבחור פתק של אחת מ-34 רשימות המתמודדות לכנסת    כ-18 אלף שוטרים מאבטחים את יום הבחירות
איתמר לוין
ברק-ארז: נסיונה של המפלגה להדיר רק את ערוץ הימין מהווה פגיעה בגרעין הקשה של חופש העיתונות; היא אינה חייבת להעניק לו ראיונות
איציק וולף
נציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית פנה ליו"ר הוועדה בעקבות הטעויות בהדפסת פתקי הליכוד    טען שבמטה הבחירות חושדים שמדובר בניסיון חבלה בזדון מצד יריביה הפוליטיים של הליכוד    ההחלטה תתקבל רק ביום הבחירות
מירב ארד
במקום האחרון בדירוג התנועה הליברלית החדשה: חד"ש תע"ל שפעלה נגד הערכים הללו    בתחתית דירוג השרים וסגני השרים מקום האחרון שרת התחבורה מרב מיכאלי עם ציון של מינוס 89 ובראש - שר האוצר ליברמן
דב גרינבלט
לפני הקלפי, או אחריה, פוגשים את הטבע, באחד מהטיולים המודרכים של החברה להגנת הטבע    7 אופציות, לטיולים הכי שווים של העונה, ברמות קושי שונות ובאזורים שונים בארץ, כדי שתוכלו לבחור בטיול המתאים לכם ביותר    אז נצלו את היום והצטרפו אלינו לטיול בכפר דייגים, על שפת המים, בפריחת סתיו מיוחדת, בצפייה בציפורים נודדות, בדיונות חול ועוד    מתי זה קורה? ביום הבחירות, שלישי, 1.11
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il