X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סמוטריץ'. מצפה שהמדינה תפצה את הקבוצות? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
לא מתקנים הדרה בהדרה אחרת
בלי משחקים בשבת יהיו פחות הכנסות לקבוצות. איסור על משחקים בשבת, ידיר נשים וילדים רבים, שעבורם יום השבת הוא הזמן היחיד שבו מתקני הספורט פנויים

אמירתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' אולי נובעת מהשקפת עולמו הכנה, אך למרבה הצער היא מעידה על חוסר הבנה ביחס למורכבות של עולם הספורט הישראלי והמחסור החריף במתקני ספורט במדינת ישראל.
באופן עקרוני, אינני מתנגד לרעיון ואף ניסיתי בעצמי בעבר, בכובעי כיו"ר איגוד השחייה, להוביל לביטול תחרויות השחייה בשבת בקרב ילדים ונוער. למרבה הצער, מהר מאוד הבנתי כי הדבר בלתי אפשרי, מסיבה אחת מרכזית - במדינת ישראל פשוט אין מספיק מתקנים לשם כך.
כיום, כל משחקי קבוצות הנשים, הנוער והילדים מתקיימים בשבת, כיוון שאין מספיק מגרשי אימונים על-מנת לקיים את המשחקים באמצע השבוע. אם יבטלו את המשחקים בשבת - הילדים לא יוכלו להתאמן, כיוון שפשוט לא יהיה להם מגרש אחר. מגרשי הכדורגל נמצאים ממילא במחסור אדיר וכבר היום הילדים משחקים על חצי ואף על רבע מגרש.
לגבי ליגת העל - הקבוצות מקבלות כסף על זכויות שידור בשל משחקים. אם יבטלו את המשחקים בשבת יהיו פחות הכנסות לקבוצות, שחלקן בלאו הכי מאותגרות כלכלית. שמא הוא מצפה שהמדינה תשקיע בהם כספי פיצוי?
אני מבין את הצורך במציאות שבה איש לא יודר ממגרשי הכדורגל, אך במקרה הזה איסור על משחקים בשבת, ידיר נשים וילדים רבים, שעבורם יום השבת הוא הזמן היחיד שבו מתקני הספורט פנויים.
לא מתקנים הדרה אחת בהדרה אחרת!
אם מר סמוטריץ' רוצה לבטל את המשחקים בשבת באמת, מתוך הבנה אמיתית של צרכי הספורט הישראלי, יואיל בטובו ויקדים לכך בניית אלפי מגרשים על-מנת שקבוצות הנשים והילדים יוכלו להתחרות בהם ובנוסף, יש להיערך לתוכנית מתאימה שתעלה מאות מיליוני שקלים.

הכותב הוא יו"ר וועדת המשנה לתקציבי הספורט בכנסת.
תאריך:  07/11/2022   |   עודכן:  07/11/2022
+נתניהו לזלנסקי: סוגיית אוקראינה תיבחן ברצינות לאחר הקמת הממשלה
21:51 07/11/22  |  עידן יוסף

נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי התקשר לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. בשיחה ביניהם, שהוגדרה "חמה ואישית", נתניהו הודה לו על הברכות וחזר על דבריו במערכת הבחירות, שלאחר שיכנס לתפקידו הוא יבחן בכובד ראש את סוגיית אוקראינה.
גורם אוקראיני אישר את הדברים לכאן חדשות: "יש להם מערכת יחסים ארוכת שנים. זלנסקי הזמין נתניהו לבקר בקייב".

+מעוז דורש: יחידת סמך לזהות במשרד ראש הממשלה
21:45 07/11/22  |  עידן יוסף

יו"ר נעם, ח"כ אבי מעוז, צפוי לבקש הקמת יחידת סמך במשרד ראש הממשלה שתפעל לחזק את הזהות היהודית ו"למנוע השפעות זרות" (כאן חדשות).

+יו"ר ההסתדרות חושש מסמוטריץ' כשר אוצר: "סדין אדום"
20:28 07/11/22  |  עידן יוסף

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד במסר לנתניהו: "סמוטריץ' הוא סדין אדום. בשעה שהמשק עומד במצב לא פשוט, צריך שר אוצר שמבין את התמונה הכוללת - ולא שר שמהרגע הראשון מדבר על פירוק ועדים. אם מגיעים באיומים, זו קריאה למלחמה. לא נהסס ונעמוד עם כל הכלים העומדים לרשותנו נגד מי שבא לפגוע בעובדים. לא מציעים לאף אחד לבדוק את גבולות הגזרה שלנו" (חדשות 12).
גורמים בסביבת סמוטריץ׳ הגיבו לדיווח: "איומים בריוניים לחלוטין לא מקובלים. חבל שיו״ר ההסתדרות מתבטא באופן כה גס ולא ממלכתי. בעזרת השם, בממשלה הקרובה נעשה הכל כדי לעשות טוב למדינת ישראל".

+ביידן התקשר לברך את נתניהו על נצחונו בבחירות
20:23 07/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נשיא ארה"ב: "אנחנו אחים, נעשה היסטוריה ביחד"  ▪  ראש הממשלה המיועד: ״נביא עוד הסכמי שלום היסטוריים, זה בהישג יד"  ▪  השניים בירכו זה את אשתו של זה

נתניהו מחייך בשיחה עם ביידן
+בכיר בגוש הימין: נתניהו חוזר להיות נתניהו של פעם
20:09 07/11/22  |  עידן יוסף

אחד מראשי מפלגות המפלגות בגוש הימין על התנגדות נתניהו לפסקת ההתגברות: "נדהמנו מהתשובה שלו. לא חשבנו שנצטרך להתחנן שוב על שינויים בסיסיים במערכת המשפט. פסקת התגברות הייתה הבטחה של כל המפלגות". בכיר אחר אומר: "נתניהו חוזר להיות נתניהו של פעם הוא מנסה לסכל את ההבטחות שלנו לבוחרים" (כאן חדשות).

+דני דנון: הליכוד מחויב למהפכה החוקתית
19:35 07/11/22  |  עידן יוסף

חבר הכנסת המיועד דני דנון (ליכוד): "הליכוד מחויב למהפכה החוקתית. אני קורא לכולם להמתין מעט עם הדברים האלה. יש לנו מטרה קודמת וזה להחליף את לפיד וחבריו בממשלה.
"הלכנו לבחירות בין היתר על זהותה היהודית של מדינת ישראל. לא נתנצל על דברים שאנחנו מאמינים בהם. נמשיך לפעול למען מורשת ישראל ולימודי התנ"ך בבתי הספר" (קול ברמה).

+השר טרופר בתגובה לסמוטריץ': כנראה שחלק מהפערים ייוותרו לעולם
18:26 07/11/22  |  עידן יוסף

שר התרבות והספורט חילי טרופר, הגיב למכתבו של יו"ר הציונות הדתית של ח״כ סמוטריץ׳ למנהלת הליגות: ״במדינת ישראל יש קהלים שונים עם צרכים שונים. ראוי להבין ולכבד את הצרכים והרצונות של הקהל שומר השבת, וכך גם להבין ולכבד את הצרכים והרצונות של מי שאינם שומרי שבת.
"בשנים האחרונות כשר הספורט קיימנו הליך הידברות ובחינה שנועד לאפשר לכלל הציבור לקבל מענה לצרכים ולרצונות שלהם. בחלק ניכר מהפעמים אכן הגענו להסכמות חשובות ולעמק השווה. בפעמים אחרות נותרו פערים, וכנראה שחלקם יוותרו לעולם. זו החברה שלנו, וזו לא סיבה לייצר התנגשות וסכסוך חדש.
"נכון להמשיך לקדם הליך מעמיק, שיש בו כבוד הדדי ומבלי שצד אחד קובע בו עובדות. זה לא יקרה במכתבים ציבוריים ובהתקפות הדדיות בתקשורת, אלא בחדרים סגורים שיש בהם הבנה וכבוד הדדי״.

+מנכ"ל משרד הביטחון פורש
17:44 07/11/22  |  עידן יוסף

מנכ"ל משרד הביטחון אמיר אשל הודיע לשר הביטחון בני גנץ על כוונתו לסיים את התפקיד. הוא שימש כמנכ"ל יותר משנתיים וחצי בתפקיד. אשל אמר כי יישאר בתפקיד המנכ"ל ככל שיידרש, וזאת על-מנת לבצע העברה מסודרת של התפקיד למנכ"ל הבא ולכל משימה שתידרש.

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+החל המו"מ הקואליציוני בין בן-גביר לנתניהו
17:26 07/11/22  |  עידן יוסף

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן-גביר נועד במצודת זאב לפגישת משא-ומתן עם ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. הוא הגיע עם צוות המשא-ומתן שלו הכולל את עו"ד אשר אקסלרוד יו"ר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין, עו"ד שלמה בן אליהו מנכ"ל משרד הבינוי והחקלאות לשעבר ועו"ד חנמאל דורפמן איש אמונו של בן-גביר.
בכניסה לפגישה אמר: "בעזרת השם, נקים ממשלת ימין מלא-מלא, נשמור על חיילי צה"ל, על שוטרי משטרת ישראל, על אזרחי ישראל. נעשה הכל שתקום ממשלת ימין מלא-מלא".

[צילום: עוצמה יהודית]
+סמוטריץ' נגד הדרת דתיים מכדורגל בשבת: "לא ספורטיבי"
17:04 07/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הציונות הדתית מוחה נגד הקדמת המשחקים לשבת בצהריים תוך הדרת ציבור רחב של צופים ושחקנים דתיים ומסורתיים  ▪  מאשים את מינהלת הליגות בהתעלמות מכל ההצעות שהוגשו לה

מרחיבים את הכדורגל בשבת על חשבון אוהדים מסורתיים [צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא מתקנים הדרה בהדרה אחרת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תעלה את הבקשה בפניו ותקבל... ל"ת
פשוט והגיוני  |  11/11/22 13:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עמנואל בן-סבו
השנתיים האחרונות הפכו את מדינת ישראל, אזרחיה ומנהיגיה למשל ושנינה בעולם, מופת של חוסר יציבות, חוסר משילות, מופת של סדקים במכנה המשותף הישראלי אשר הוא אחד מאבני היסוד בהפיכתנו מאוסף שבטים ומיעוטים לעם
מחלקה ראשונה
איתן לסרי
היו שהתריעו כי מרצ איבדה ייחודיות וכבר זמן רב נמצאת בסכנה, על פניו נראה כי מרצ הושיטה את האצבע, הבינה לאיזה כיוון נושבת הרוח, לכוון של "רק לא ביבי" ודחפה את עצמה לשם    אך הגישה הזאת הפכה את מרצ למפלגה שאינה תלויה בעצמה, אלא בגוש שלה
יעקב קורי
למרות הכל כדור-הארץ מסתובב, האמת מנצחת והריאקציה לא תשתלט עלינו    קראתי שכוחות השינוי מחפשים דרך להתאפס, לעשות ריסטרט ולמצוא מסילות אל לב העם הנוהה אחר נביאי השקר
יריב סאיג
ממשלת נתניהו השקיעה משאבים רבים בחברה הערבית    החלטת ממשלה 922 שאושרה בסוף 2015, קידמה פיתוח כלכלי ביישובים הערביים והקצתה תקציבים בשורה של תכנים שמקדמים את החברה הערבית    אז מי מרוויח מפנייה כזו? כולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il