X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בקרוב כיסויי ראש [צילום: פלאש 90]
שובו של המקור הבכיר
המקור הבכיר בבית הלבן אינו מתערב כמובן בענייניה של מדינת ישראל, אך מבהיר כי זו הכרזת מלחמה על ערכיה של אמריקה אשר יהיו לה השלכות משמעותיות

המקור הבכיר חוזר ובגדול לעולמנו אחרי שנה וחצי של היעדרות מוחלטת. המקור הבכיר במערכת הביטחון מתריע ומזהיר מפני מינוי אפשרי של מועמד נבחר לתפקיד שר הביטחון. המקור ממשיך וזורע פאניקה ומבצע דמוניזציה שיטתית נגד המועמד. מלחמת העולם השלישית בפתח, אל תעזו למנות אותו. המקור הבכיר בהסתדרות מזהיר ומתקומם בכל ישותו מהאפשרות שימונה שר אוצר שנבחר באופן דמוקרטי, בעל תפיסת עולם ומשנה כלכלית סדורה. גייסות המפגינים והצמיגים הבוערים מוכנים, המינוי לא יעבור.
המקור הבכיר במערכת המשפט, מתריע, מזהיר, נחרד, מזועזע, מתקומם, מבוהל, מפני מינוי שר משפטים שנבחר באופן דמוקרטי. קץ הדמוקרטיה מעבר לפינה, ריסוק בתי המשפט כבר החל, שומעים את רעש הבולדוזרים, ממש ברגעים אלה פועלים לסיכול המינוי.
המקור הבכיר בבית הלבן אינו מתערב כמובן בענייניה של מדינת ישראל, אך מבהיר כי זו הכרזת מלחמה על ערכיה של אמריקה אשר יהיו לה השלכות משמעותיות. גזענות. המקור הבכיר מציין גם את מי הם לא רוצים ובאיזה תפקיד, וכמובן הם אינם מתערבים בענייני מדינת ישראל.
המקור הבכיר במשרד החינוך, מתריע מפני הדתה והחרדה של מערכת החינוך. המקור מבהיר כי מינוי השר שנבחר באופן דמוקרטי יחייב ילדות מגיל ארבע לעטות חיג'אב יהודי, הבנים יחויבו לשים ירמולקה, וחלילה הזהות של מדינת כל אזרחיה תתפוגג, הזפת והנוצות מוכנים למרוח את הכופרים.
המקור הבכיר בקהילת הלהט"בים מביט אל הגגות ברעד. המחשבות נושאות אותו להביט אל על, וגורמות לו לחלחלה אם ימונה השר לענייני דתות שכבר הוציא מכרז על הכשרת הגגות לקראת זריקת האחים והאחיות בעלי הנטייה ההפוכה. יבטלו את המצעד, סקילה בכיכר העיר, פחד מהממשלה החשוכה בה לאחד מבני הקהילה מעמד בכיר ביותר.
המקור הבכיר בעמותות, "זכויות האדם, שלטון החוק, טוהר, צדק, שוויון, הדמוקרטיה בסכנה", גייס עוד 8,567 עורכי דין להכנת עתירות לבג"ץ, להנחת מעכבי משילות, לעתור נגד מינוי השר, הח"כ, שנבחר באופן דמוקרטי. ומישהו עוד שואל לאיזה צורך מבקשים לחוקק את פסקת ההתגברות.
המקור הבכיר ברשות הפלשתינית מגלה כי האינתיפאדה השלישית בפתח, אם ימונה ראש הממשלה הנבחר שערך סיכול ממוקד בינלאומי לרשות הפלשתינית. רעש הגרזינים והסכינים המשוננים מתחדדים, חגורות הנפץ מוכנות, צונאמי של פניות לבית הדין הבינלאומי בהאג מוכנות לשיגור, התיאום הביטחוני יופסק, תם עידן המחוות והתופעה של מתן ומתן ומתן.
המקור הבכיר בשב"כ, במוסד, מסמנים את הקווים האדומים לצד הסכנות האורבות בפתח אם ימונה השר לעניינים אסטרטגים אשר נבחר באופן דמוקרטי, אירן דורכת את נשקה האטומי, החיזבאללה יפגיז את הצפון, המחבלים מהחמאס והפתח ישטפו את המרכז והדרום בטילים מונחים, ההתקוממות של ערביי ישראל תתעצם, אפוקליפסה עכשיו.
המקור הבכיר בממלכת ירדן נחרד מהמחשבה למנות את השר לביטחון פנים שנבחר בבחירות דמוקרטיות. "אל-אקצה בסכנה", "בני הקופים והחזירים מטמאים את אל-אקצה", המקור הבכיר בממלכה מאיים כי מיליוני מוסלמים מכל העולם יטביעו בדם את מדינת העם היהודי, מדינת ישראל מגדילה שוב עוד מכסת המים לירדן.
המקור הבכיר חושף כי בחמאס מביעים תמיכה נלהבת עם שובו של ראש הממשלה ומודה כי לזה ייחלו. מזוודות דולרים, שיגור רקטות חופשי, בלוני השמחה ישרפו את שדות הדרום, עם היוודע תוצאות הבחירות, חושף המקור. הרימו "לחיים" בלי אלכוהול, חילקו ברחובות עזה בקלווה וחלוואת.
המקור הבכיר בתקשורת הישראלית מתריע מפני מינוי שר התקשורת שנבחר באופן דמוקרטי. תם עידן התחקירים, תם עידן חופש הביטוי על כל משמעויותיו, תם עידן המגישות. השטריימלים והקפוטות הם מדי המגישים היחידים, לא תישמע עוד זמרת אישה בפרהסיה, תמו שידורנו שעה לפני כניסת השבת ועד לשעתיים לאחר צאת השבת.
המקור הבכיר, הזוכה לעדנה לאחר שנה וחצי של הקפאה מרצון, מהלך אימים, זורע כאוס, מבשר החורבן הצפוי, הכינו את הדרכונים.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  14/11/2022   |   עודכן:  14/11/2022
+סמוטריץ' דחה הצעה לתיק המשפטים במקום הביטחון
17:34 14/11/22  |  עידן יוסף

המו"מ הקואליציוני תקוע, ועמו מתרחקת השבעת הממשלה שממשיכה להתרחק. סמוטריץ' מתעקש רק על הביטחון, בליכוד לא רוצים לתת לו את התיק, ומנסים לדחוף אותו לתיקים אחרים. מוקד הלחץ היום הוא על המשפטים, אך ללא הצלחה. סמוטריץ' חש כי נתניהו מדיר אותו (וואלה). בציונות הדתית הוכרז על עוצר ראיונות.

+ח"כ בן-גביר והמפכ"ל נפגשו ולחצו ידיים
15:22 14/11/22  |  עידן יוסף

המפכ"ל קובי שבתאי והשר המיועד לביטחון פנים איתמר בן-גביר נפגשו באירוע זיכרון במשמר השבעה ולחצו ידיים.

+"למנוע השמדת החומרים שנאספו ע"י ועדת מררי"
13:21 14/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

דרש ממבקר המדינה לפעול למניעת השמדת החומרים שנאספו לדבריו באמצעים פסולים  ▪  על האפשרות שסמוטריץ' ימונה לשר הביטחון אמר: "מי שלא עשה מילואים בחייו, פחות מתאים"

שיקלי. לרדת לחקר האמת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+תודות ומינויים - פוסט דו-תכליתי
12:04 14/11/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

תודה כפולה לד"ר אליעד שרגא שאינו יודע ליאות ונאבק למנוע מישראל את הבזיון שאריה דרעי אשר הורשע פעמיים בפלילים - באחת עם קלון - יחזור ויכהן בתפקיד שר בממשלה

אליעד שרגא [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נקודת מבט ימנית-חילונית על המצב
11:49 14/11/22  |  יבגני פטישמן   |   לרשימה המלאה

יש להתמקד בשלב זה בניתוק הברית שבין מפלגת הליכוד למפלגות החרדיות  ▪  חשוב לזכור שאין שום דבר טבעי בברית הזאת

אבסורד ובושה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+קריאה תמוהה לפיטורי הרב הראשי
08:05 14/11/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

ליברמן פרסם קריאה לראש הממשלה לפיד לפטר את הרב הראשי  ▪  ליברמן מתיר בקריאתו לראש הממשלה הנכנס לפטר את נשיאת בית המשפט העליון  ▪  אוי ואבוי לנו אם זו הייתה בשורת השינוי ולכן טוב לכולנו שהיא פסה מן העולם

ליברמן. פרסם קריאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מירב ארד
דרש ממבקר המדינה לפעול למניעת השמדת החומרים שנאספו לדבריו באמצעים פסולים    על האפשרות שסמוטריץ' ימונה לשר הביטחון אמר: "מי שלא עשה מילואים בחייו, פחות מתאים"
דן מרגלית
תודה כפולה לד"ר אליעד שרגא שאינו יודע ליאות ונאבק למנוע מישראל את הבזיון שאריה דרעי אשר הורשע פעמיים בפלילים - באחת עם קלון - יחזור ויכהן בתפקיד שר בממשלה
יבגני פטישמן
יש להתמקד בשלב זה בניתוק הברית שבין מפלגת הליכוד למפלגות החרדיות    חשוב לזכור שאין שום דבר טבעי בברית הזאת
אפרים הלפרין
ליברמן פרסם קריאה לראש הממשלה לפיד לפטר את הרב הראשי    ליברמן מתיר בקריאתו לראש הממשלה הנכנס לפטר את נשיאת בית המשפט העליון    אוי ואבוי לנו אם זו הייתה בשורת השינוי ולכן טוב לכולנו שהיא פסה מן העולם
עידן יוסף
ההתייעצויות כללו שישה אלופים במילואים, ביניהם יפתח רון-טל ודן הראל, ולמקצתם הוצע תפקיד מנכ"ל המשרד    מתנגדי סמוטריץ' מתדרכים כי מינויו לשר בכיר יפגע ברשות הפלשתינית    יו"ר הציונות הדתית נועד עם הרב דרוקמן ורבנים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il