X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שער של יוסי שבחון בדקה ה-29 ושל אסוס בתוספת הזמן העניקו לצהובים 3 נקודות חשובות במאבק כנגד הירידה אסף קינן פסל שער שיוויון של שריקי
▪  ▪  ▪
אסוס בטירוף לאחר שכבש את השער השני של הצהובים [צילום: ניר בוקסנבאום]

מכבי ת"א עשתה אמש (א', 23.3.08) צעד משמעותי בדרך לעונה נוספת בליגת טוטו, לאחר שגברה 0:2 על מ.ס. אשדוד, בקרב תחתית גורלי במסגרת המחזור ה-25.
הצהובים שהגיעו למשחק לאחר ההפסד בהרצליה במחזור שעבר ידעו שכל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותם עוד יותר בתחתית הטבלה, הגיעו נחושים, לא שיחקו כדורגל גדול, אך הצליחו להשיג 3 נקודות קריטיות מול החבורה של אלון חזן.
יוסי שבחון כבש בדקה ה-29 את השער הראשון במשחק לאחר מבצע צירופים יפה עם רודי חדד ובעזרתו האדיבה של סמי אג'יי. 3 דקות בתוך תוספת הזמן הצליח עידן שריקי לאזן ל-1:1 אך אסף קינן, בהחלטה תמוהה, פסל את השער בטענת עבירה מוקדמת של ניר נחום. מכבי יצאה למתפרצת מהירה, אותה סיים ג'ונתן אסוס עם כדור שני ברשת של אג'יי - 0:2.
חניכיו של אלון חזן יכולים לבוא בטענות רק לעצמם. החבורה מאשדוד הגיעה לפחות ל-4 מצבים של מאה אחוז מול דרגוסלב יבריץ' (מצוין) אך מקרייב, שריקי ואוחיון החמיצו ברשלנות.
בעיקבות הניצחון עלו חניכיו של ניר לוין למקום ה-8 על חשבונה של הפועל ת"א ועם מאזן של 29 נקודות. אשדוד שהפסידה לאחר שני ניצחונות רצופים נותרה מתחת לקו האדום עם 24 נקודות.
מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה, כאשר שחקני שתי הקבוצות מנסים להשיג את השליטה במרכז המגרש. דווקא האורחים מאשדוד יזמו יותר והלכו אל האגפים, אך לא הצליחו בדקות הראשונות לסכן את שערו של דרגוסלב יבריץ'. מכבי החלה להניע את הכדור במהירות ואילצה את גוסו להכשיל את שבחון, קינן היה רחמן ולא הראה לקשר מחוף השנהב את הצהוב.
בדקה ה-11 הזדמנות נהדרת למכבי ת"א, לאחר שסמי אג'יי יצא ברשלנות מחוץ לרחבה ואיבד את הכדור לטובת רודי חדד, אלא שהקשר הצרפתי של הצהובים הוציא כדור רוחב רע שהגיע לרגל אשדודית. חניכיו של ניר לוין החלו ללחוץ ובדקה ה-13 בעיטה חזקה של יוסי שבחון נעצרה ע"י אג'יי.
דקה מאוחר יותר מצא משה אוחיון את מקרייב, שנותר לבדו מול יבריץ' אך הצליח איכשהו מ-10 מטרים להחמיץ את המסגרת - החמצה ענקית ולא אופיינית של מכונת השערים מבולגריה. המשחק המשיך להתנהל בקצב מהיר עם הזדמנויות לשני הצדדים - בדקה ה-15 השאיר מקרייב בעקב לעידן שריקי, שעמד ב-1 על 1 מול יבריץ, אך השוער הצהוב יצא כשידו על העליונה עם הצלה אדירה שמנעה שער בטוח.
מכבי לא נכנסה לפאניקה והמשיכה לשלוט במרכז השדה - בדקה ה-18 שלח דן רומן כדור אדיר מ-20 מטרים לעבר השער, אך אג'יי התעופף ומנע יתרון צהוב. המשחק נרגע מעט והתנהל ברובו במרכז השדה.
דקה 29 - מכבי ת"א עולה ל-0:1: הצהובים מצליחים לכבוש ראשונים לאחר מהלך צירופים נהדר בין רודי חדד ויוסי שבחון. הקשר הצרפתי השאיר במסירת אומן את שבחון כשהוא לבדו מול אג'יי, השוער הגנאי יצא וכבר אחז בכדור, אך השמיט בסופו של דבר ואיפשר לשבחון לכבוש מקרוב את שערו ה-8 העונה.
מכבי נראתה טוב בדקות אלו כשרודי חדד לוקח את המושכות ומנפק מספר מהלכים אלגנטים במרכז המגרש. בדקה ה-40 עוד הזדמנות נהדרת לצהובים - אורי שטרית הגביה מאשמאל לרחבה, שבחון עצר על הבדך ובעט מהאוויר, אך אג'יי הדף נהדר. מכבי היתה ראויה לפנדל לאחר שאדיר טובול תפס בחולצתו של שבחון, אך קינן לא הבחין.
אשדוד מנגד לא ויתרה ו-4 דקות למחצית הגיעה לעוד הזדמנות אדירה מול יבריץ. דוד רביבו הקפיץ כדור נהדר לרחבה, שריקי הוריד בראש למשה אוחיון, שבעט כדור חזק מהאוויר אך יבריץ' מנע שער של 100 אחוז. דקה מאוחר יותר ניסה שבחון את מזלו בבעיטה מ-20 מטרים שחלפה ליד העמוד.
קינן הוסיף דקה למחצית, אך לא נרשם שינוי בתוצאה - 0:1 למכבי ת"א, במשחק מהנה ומפתיע.
מחצית שניה
עם תחילת המחצית השניה ביצע אלון חזן שינוי במצבת השחקנים שלו על המגרש והכניס את ניר נחום על חשבונו של יוסי אופיר. בדקה ה-51 דן רומן חלף בקלילות על פני כריסטיאן גונזאלס ואדיר טובול אך החמיץ מול אג'י, כשבעט מ-10 מטרים כדור שחלף ליד העמוד.
בדקה ה-53 גם אשדוד יכלה לראות את עצמה מקופחת לאחר שאורי שטרית הכשיל בבירור את ניר נחום בתוך הרחבה, אך ללא תגובה. דקה מאוחר יותר הוציא שפונגין כדור רוחב מצוין לעברו של קמאנן שבעט ממצב נוח לשמיים.
האורחים לחצו על מנת להשיג את השיוויון ואדיר טובול סיים מהלך של 4 מסירות בתוך רחבה עם כדור חלש, שנהדף ע"י יבריץ'. אותו טובול ראה דקה אחר כך את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה גסה על רודי חדד. בדקה ה-58 נכנס גם מישאלוף לפנקס של קינן לאחר עבירה מאחור על דוד רביבו.
ג'ו ביזרה גרם לדפיקות בקרב אנשי הספסל של מכבי ת"א, לאחר שנחת לא טוב בהתרוממות מול אג'יי ונזקק לטיפול רפואי שנמשך מספר דקות. אחמד קסום ראה גם הוא את הכרטיס הצהוב לאחר שעצר את רומן בעבירה מאחור ומנע מתפרצת. דקה אח"כ גם גוסו הוצהב אחרי תיקול חריף על שטרית.
בדקה ה-70 ביצע ניר לוין את החילוף הראשון שלו במשחק כשהוציא את מבשל השער, רודי חדד והכניס במקוקמו את דור מלול. אשדוד הלכה ודעכה ולא סיכנה את שערו של יבריץ' מאז ההזדמנות של אוחיון בתחילת המחצית.
בדקה ה-81 יכול היה קמאנאן להכפיל את היתרון אך נגח מקרוב החוצה. מיד בצד השני של המגרש שלח דוד רביבו כדור מפתיע מ-25 מטרים, יבריץ' התעופף והציל שער בטוח מהחיבורים. בדקה ה-84 ביצע ניר לוין את החילוף השלישי שלו במשחק כשהכניס את רביד גזל על חשבונו של יאניק קמאנאן.
דקה 93 - שער שיוויון של אשדוד נפסל: שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הצליח עידן שריקי למצוא סופסוף את הרשת אך קינן עצר את החגיגות של האורחים כשסימן לעבירה מוקדמת של ניר נחום, שבישל את השער.
דקה 90+4 - מכבי עולה ל-0:2: מתפרצת מהירה של הצהובים מסתיימת עם כדור שני ברשת. אלן מסודי דהר עם הכדור באגף שמאל, הוציא כדור רוחב נהדר לעברו של ג'ונתן אסוס שהצטרף מאחור, עבר את אג'יי ללא בעיות וגילגל פנימה בכדי לחתום את הניצחון של מכבי.
מכבי ת"א: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, משה מישאלוף, ג'ו ביזרה (אבי יחיאל, 80'), אורי שטרית, ג'ונתן אסוס, דן רומן, רודי חדד (דור מלול, 70'), יוסי שבחון, אלן מסודי, יאניק קמאנאן (רביד גזל, 84').
מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, יוסי אופיר (ניר נחום, 46'), יאשה ודראן, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, משה אוחיון, אחמד קסום (עידן שדה, 76'), דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

תאריך:  24/03/2008   |   עודכן:  24/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכבי התרחקה מהקו האדום עם 0:2 על אשדוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
גם זו דרך להתרענן: זכרי צפרדעים יוצאים למלחמה על הנחלות בצידי הנחלים - מלחמה הכוללת היאבקויות באוויר והתזות מים [צילום: עמית בלבן, החברה להגנת הטבע]
עידן יוסף
מחקר שנעשה במימון רשות הטבע והגנים העלה כי האבקה ידנית של הצמחים תעלה את הפריון של האירוס הנצרתי מ-12% לכ-90% [צילום: מאיה ליטון]
עידן יוסף
רק לפני שבועות אחדים התחתנו 18 זוגות מבני העלייה, וכבר כעת נישאו 25 זוגות נוספים זה לצד זה
רותי אברהם
המו"ל לשעבר של "אובייקטיבי" עדי ז'ורבין הגיש עתירה להעמיד לדין את אבישי גלית, מנכ"ל לשעבר של המועצה לצרכנות    בעתירה: היא הקימה את "אובייקטיבי 2" - "התאום" של "אובייקטיבי"
איציק וולף
שני נהגים נהרגו בשתי תאונות דרכים בצפון הארץ    אישה בת 70 התנגשה בסוס    גבר בן 60 נתקע באמצע צומת ומכונית אחרת התנגשה בו בעוצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il