X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בן-גביר. כמה קורבנות... [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
יום השישי האחרון בלי בן-גביר
לאן נעלם רוב הציבור השפוי, חסיד דרך הביניים, שלא נטה לקיצוניות, למה נגררנו בעשרות השנים האחרונות לקיצוניות של אוסלו ובן-גביר? האם למדנו משכנינו שחיסלו את מדינותיהם בסוריה, לבנון, עירק, אירן, לוב, אלג'יריה?

ביום שישי האחרון קיטרנו בפעם האחרונה על המצב, כשאחדים מייחלים לבואו של רמבו בן-גביר שיחסל בצהרי היום את כל הפושעים, ואחרים מביטים בדאגה תהומית אל הימים האפלים שצפויים לנו עם בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר, בצלאל סמוטריץ' ודוד אמסלם, אריה דרעי ויצחק גולדקנופף. ריכוז כזה של קיצוניים עוד לא היה אף פעם בישראל והם לא יתמתנו.
ביבי נלחם מלחמת הישרדות על חרותו ויתגבר על כל חוק בדרך אל החופש. דרעי רוצה לעשות את המכה שתבטיח את עתידם גם של הנינים. גולדקנופף יפעיל את הגולדפינגר שלו להעביר את הכספים מהיצרניים לבטלנים. סמוטריץ' לא ישקוט עד שכל גבעה בשטחים תאוייש בכפרי פוטיומקין ובן-גביר יפזז בדרך לבית המקדש השלישי.
אתם החשים מאוימים על כי בח"י החודשים מאז כינון ממשלת "השינוי" נרצחו פחות משלושים ישראלים בפיגועי טרור ולינצ'ים, בואו ניפגש בעוד ח"י חודשים עם בן-גביר ונראה איך הוא יפתור את חוסר הביטחון האישי וכמה קורבנות יעלו לנו הפתרונות שלו. עם התפילות בהר-הבית והעלמת העין מפורעי החוק של נוער הגבעות ותג מחיר.
למה הדבר דומה? לחיבוק דב שרב הנזק על התועלת. הלילה כאבה לי השן, היום אעקור את כל השיניים. וליפי הנפש שמגלגלים עיניים אל נוכח הסכנה של בן-גביר אומר רק - אתם הבאתם זאת עלינו. עם המדיניות הרופסת של עמר בר-לב שהאשים את היהודים בכל הצרות, עם הריצה של יאיר גולן לבדואים אחרי הפרעות להגיד אנו איתכם.
עם החיסול הממוקד של נבחרי מרצ לממשלה שבה הם חברים, כשהצביעו נגדה, כשתמכו בפניה להאג לבדיקת פשעי מלחמה של החיילים שלנו, למרות שהנושאים נבדקו על-ידי בג"ץ שהם כה חפצים ביקרו, עד שהוא פוסק לרעתם. עם הצביעות וכפל הלשון של מגלגלי העיניים שהקימו בית למחריבי ביתנו והרגישו פעמי כ"ט בנובמבר.
לא סנסציה
אך האשמה היא בראש וראשונה על התקשורת ה"שמאלנית" שנתנה כיסוי חסר כל פרופורציה לכל פיגוע. איזה טמטום להקדיש שעות על גבי שעות לכיסוי טלוויזיוני, כשמחבל הורג אדם אחד או שניים בדיזנגוף או באר שבע. הכנסתם את כל עם ישראל לפאניקה, במקום להתייחס לנושא בפרופורציות הנכונות כמו תאונות דרכים ועבודה.
כי בתאונות דרכים ועבודה, במוות כתוצאה מזיהום אוויר ומזיהומים בבתי חולים מתים עשרות מונים יותר מאשר 20 או 30 קורבנות טרור. אך אתם שותקים, כי זאת לא סנסציה, כי זה פוגע בטייקונים שמממנים אתכם, ואולי בתת מודע שלכם כדי להוכיח שעד שלא יופסק הכיבוש יימשך הטרור ולכן צריך להעצים את זה להפסקת הכיבוש.
אל תרחצו בניקיון כפכם, כי אתם הבאתם זאת עלינו, על 80% מהעם ההולכים בדרך הביניים, הסולדים מבן-גביר אך גם מאימוץ האג'נדה הפלשתינית, מריצת האמוק לאו"ם, להאג ולכל שונאי ישראל להפיץ דיבה על ישראל. צעקתם זאב זאב, פשיזם, נאציזם, אך במדיניותכם עוד תביאו עלינו פשיזם ונאציזם, כמו הקומוניסטים בגרמניה.
אתם אומנם נמחקתם מהמפה הפוליטית, אבל אתם ממשיכים להיות פעילים בתקשורת, בתרבות, באקדמיה, ואתם גורמים בפאניקה שאתם זורעים, באווירה הקשה נגדנו בעולם, ב"הבנת" מניעי הטרור, לריאקציה של בן-גביר את ביבי, שישימו אולי קץ לדמוקרטיה, כי הפעם לא ירפו מהשלטון, יחד עם שותפיהם למשיסה החרדים והחרדלים.
כי במסיבות ימי שישי לא רק עולזים מחצית מהעם שהצביעו לממשלה הזאת, אלא גם רבים אחרים שמאמינים שבן-גביר הוא התשובה המתאימה נגד הפרוטקשן, הטרור ואובדן המשילות והביטחון האישי. אז תזכורת - אלה הגיעו לשיאם דווקא בימי ביבי והחרדים, בטח שלא בשנה שעברה, אבל ביבי השקרן המניפולטיבי השכיח זאת מאיתנו.
העולם התהפך
מפיצים ידיעות איך החזירו את הגופה של הצעיר הדרוזי, כי כביכול הדרוזים חטפו כמה פלשתינים ואיימו לרצוח אותם אם לא תוחזר הגופה. ומנופפים בידיעה זו כי רק כך ניתן לפתור בעיות במזרח התיכון (בלי בצלם ובג"ץ אבל את זה אמר רבין כשהיה נוח לו). אתם שוגים באשליות, כי כך מגיעים לונדטה שהרסה את הביטחון במגזר הערבי.
ממשלה אחראית לא יכולה לחטוף חפים מפשע ולרצוח אותם אם לא מחזירים גופה או קצין אס אס. את זה באמת ראינו בימים האפלים ההם בצרפת, בצ'כיה, בליל הבדולח. ישראל היא מדינת חוק ובן-גביר הוא פורע חוק שנתנו לו לנהל את המשטרה שאוכפת את החוק. אין אבסורד גדול מזה, אולי כמו לתת לביבי ודרעי את הקופה הציבורית.
אנחנו מכירים היטב את תרומתם בדיבורים וטרור של אצ"ל ולח"י שהלהיבו צעירים ומתוסכלים. לעולם לא נשכח איך בגין עלה על הכנסת בגלל שבן גוריון הסכים לשילומים של הגרמנים בשעה הכלכלית הכי קשה למדינה. אבל אותו בגין פורע החוק סילק את מפא"י המושחתת, זקף את גבם של המזרחים העשוקים ועשה שלום עם המצרים.
אז אולי גם בן-גביר? זה שביבי לא יעשה זאת כבר ראינו בתריסר השנים האחרונות: איך נכנע לטרור של החמאס והחזיר אלף מחבלים בעסקת שליט המבישה שגרמו לקורבנות רבים מרקטות ופיגועים. אבל בן-גביר בוודאי שלא יעשה זאת כי הוא לא מכבד חוק ומשוכנע שהוא מעל לחוק, סמוטריץ' רוצה את חוקי ההלכה ודרעי יעלים מס.
חרות מקדמת דנא עסקה בפעולות ראווה מפיצוץ מלון המלך דוד, ההסתערות על הכנסת, עצרות ההמונים ועד אלטלנה. לעומתם הרוב המכריע של היישוב תמך בהגנה, בפלמ"ח, בהעפלה, בשיתוף עם הבריטים נגד הנאצים, בקיבוצים, בהסתדרות. אלא שהעולם התהפך ומבן גוריון ויגאל אלון הניצים מתונים הגענו לאוסלו עם פרס ואלוני.
יבבר ולא יחזור
לאן נעלם רוב הציבור השפוי, חסיד דרך הביניים, שלא נטה לקיצוניות, למה נגררנו בעשרות השנים האחרונות לקיצוניות של אוסלו ובן-גביר? האם למדנו משכנינו שחיסלו את מדינותיהם בסוריה, לבנון, עירק, אירן, לוב, אלג'יריה? אנחנו רוצים ונדטות כבני דודינו, מחפשים רמבו כפוטין או רספוטין, לא דה גול, צ'רצ'יל או בן-גוריון.
יום השישי האחרון בלי בן-גביר את ביבי את דרעי את סמוטריץ' את גולדקנופף עבר ולא יחזור. אנחנו הבאנו את זאת על עצמנו, אלה שהצביעו עבורם ועוד יצטערו על כך למעט הקיצוניים שבהם, ואלה שהצביעו לאחרים וטיפסו על העץ הלא נכון של שמפניות וסיגרים, כיבוש או לא, מס על גזוז וחד-פעמי. זאת לא התנהגות של עם חפץ חיים!

תאריך:  27/11/2022   |   עודכן:  27/11/2022
+בשעה זו: נתניהו נפגש עם סמוטריץ' אחרי נתק
21:02 27/11/22  |  עידן יוסף

בשעה זו נפגשים יו"ר הליכוד נתניהו ויו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' אחרי נתק ארוך. אם הפגישה ביניהם תצליח, בליכוד מעוניינים בתוך 24 שעות לסיים את החתימה על כל ההסכמים הקואליציוניים.

+נחתם הסכם בין הליכוד לנעם: תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית
20:22 27/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אבי מעוז יעמוד בראש הרשות וישמש סגן שר במשרד ראש הממשלה  ▪  מעוז יהיה אחראי גם על ארגון נתיב האחראי על העלייה ממדינות חבר העמים ועל יחידות במשרד החינוך, אך לא יוכל לחוקק חוקים

נתניהו ומעוז
+סמוטריץ': המטרה - רפורמת אזרחות שווה ביו"ש
16:55 27/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר מפלגת הציונות הדתית הסביר שהוא דורש להעביר את סמכויות המינהל האזרחי ממשרד הביטחון כדי לתקן את המציאות שבה חצי מיליון ישראלים חיים תחת ממשל צבאי

סמוטריץ'. ממשלת ימין - בימים הקרובים [צילום: יוסי זליגר. ועידת החינוך הלאומית- מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא ומקור ראשון]
+"הממשלה הנכנסת מנסה לדרוס את הציבור שומר החוק"
14:48 27/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אמר את הדברים אמר בהתכנסות של סיעת יש עתיד ליום היערכות למאבק בנושא הפסיקה  ▪  הוסיף: " הכנס הזה היום ייתן לנו כלים מקצועיים למאבק, אבל הנשק הגדול הוא מה שאנחנו מאמינים בו"

לפיד. "לא נשתוק" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ח"כ מרגי על מינוי דרעי: מצפה שהמשפטנים ייתחשבו ברצון הבוחר
13:49 27/11/22  |  מירב ארד

ח"כ יעקב מרגי מש"ס על המו"מ הקואליציוני: שמנו את האגו בצד, זו דרכו של מו"מ. קואליציה שרוצה לעשות שינויים צריכה לברר את הסוגיות, כדי שהבעיות לא יתעוררו תוך כדי הליכה. על מינוי דרעי לשר אמר בראיון לכאן רשת ב': מצפה שהמשפטנים ייתחשבו ברצון הבוחר, אלו עבירות שנסגרות במשרדי פקיד השומה

+לב גדול ומוח קטן
12:38 27/11/22  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה

בתרגיל משותף שביצעה השבוע 'ברית האחים' נתניהו-דרעי, הושגו ארבעה יעדים, שניים נגד סמוטריץ' ושניים לטובת דרעי: סמוטריץ' ירד מעץ הביטחון; ונכנס למשרד כפוי טובה שמעולם לא תיגמל את מחזיקו; ואילו דרעי יקודם תמורת 'הוויתור' על האוצר; וגם יזכה בבונוס על שירותיו הטובים בדמות תיק הדתות הנחשק

סמוטריץ'. אין חדש במערב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+תיקים אין חפץ בהם
11:11 27/11/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

הפוליטיקאים לא ביקשו את משרדי החינוך והרווחה, וכשיקבלו אותם, כי מישהו בכל זאת צריך לקבל אותם, יקבלו אותם בעל כורחם, בפנים מכורכמות, בתחושת אכזבה, נטולי התלהבות, נטולי תשוקה, נטולי כמיהה להניע תהליכים למען הציבור

חינוך - לא מספיק זוהר [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
+איפה ואיפה
09:07 27/11/22  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

מה אני רוצה בסך-הכל מהשמאל? הם נלחמים עבור מה שהם מאמינים בו  ▪  התשובה פשוטה: הם אחזו את עינינו בטענת שווא שהם שוחרים לשלום, בעוד שמה שהם באמת רוצים הוא השמדתה המוחלטת של מדינת ישראל והעם היהודי

בן-גביר. רעיון ולא אדם [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+הליכוד יאיץ המו"מ הקואליציוני
09:03 27/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מפלגת הליכוד צפויה לחתום כבר בתחילת השבוע על הסכמים קואליציוניים עם המפלגות החרדיות  ▪  השר המיועד בן-גביר: כשר לביטחון לאומי אעשה הכל כדי למנוע מדיניות גזענית בהר-הבית

סמוטריץ', נתניהו ודרעי. האם השבוע תהיה ממשלה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יום השישי האחרון בלי בן-גביר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
דברי טעם
תמר הרנברג  |  27/11/22 12:14
2
שטוף מוח קטן - לך תלמד הסטוריה ל"ת
ואל תפיץ סילופים  |  27/11/22 21:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
יוחנן צורף, עלי אל-אעואר
הממשלה המסתמנת ומדיניותה כלפי הפלשתינים גורמת להם להתקרב לפיוס פנימי במטרה להציב חזית מאוחדת כלפי ישראל
עידן יוסף
מקלב אולי יקבל תפקיד סגן שר באוצר או בשוויון חברתי, פרוש שר ירושלים, יעקב אשר יקבל את ועדת הפנים, פינדרוס את הבריאות ואייכלר את העבודה והרווחה    יואב בן צור - שר התפוצות, ביטון וארבל יקבלו סגני שר במשרדי שס ואזולאי יקבל ראשות ועדה
איתמר לוין
בג"ץ יצטרך להתמודד עם צעדים בלתי חוקתיים בעליל המעמידים בסכנה את עצם המשטר הדמוקרטי - ולא בטוח שהמאבק יסתיים שם
עידן יוסף
נתניהו וסמוטריץ' ממשיכים להתבצר בעמדותיהם    מסתמן פתרון לרוטציית דרעי-סמוטריץ'    ביהדות התורה זועמים על הליכוד שמקבל תיקים יותר מכוחו האלקטורלי, ומנתק עימם מגע    הועלו הצעות לפתרון המחלוקת בעניין תיק הנגב והגליל
דן מרגלית
נסללת דרכה של ממשלת השחיתות והפרוטקציה והפרת האמונים והסיגרים והשמפניה והתכשיטים חינם. הכיכר והרחוב והגשר ממתינים לנו על מחננו ודגלינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il