X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לטפל באלימות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
למצות, רשימה חלקית בהחלט
הגיעה העת להתנקש בכל הכלים החוקיים בעבריינות הפושה בכל רבדי החברה במדינת ישראל, ארגוני פשע מאורגן, אגודות גובי דמי החסות, פלוגות מטילי האימה, מחלקות כלי המוות "הקרים", הסכינאים, הגרזנאים, המצ'טאים, הדורסים

אדוני השר לביטחון לאומי, או לביטחון פנים, או המשטרה, חבר בממשלת ישראל החדשה, להלן רשימה חלקית בהחלט של נושאים הדורשים טיפול מהיר במיוחד. אנא, העבר לחברך לממשלה, שרי הביטחון והמשפטים.
חובה למצות את הדין עד תום, עם הסבורים כי החוק במדינת ישראל הינו המלצה שאינה מחייבת, עם הבטוחים כי עבורם נכתב: "איש הישר בעיניו ייעשה", עם המדלגים בקלילות ובאתלטיות מעל החוק הישראלי וחיוך של שביעות רצון גדול מרוח על פניהם. הגיעה העת למצות את הדין עם הבזים לחוקי המדינה, הרומסים את חוקיה ברגל גסה, המחייכים כל הדרך אל בתי המשפט ומשתחררים בעסקות טיעון מופרכות, מופקרות, מבזות.
הגיעה העת למצות את הדין עם מפירי הריבונות, שורפי המשילות, בעלי הבית בעיני עצמם, שודדי הקרקעות והבונים שלא ברישיון בתים, בנגב, בגליל ובמרכז. הגיעה העת למצות את הדין עם נוטלי הנשמות, שודדי החיים של בני אדם, בשל שלל סיבות מ"כבוד המשפחה", דרך חיסולי חשבונות ועד לבריונות ללא סיבה. הגיעה העת למצות את הדין עם רוצחים, מתנקשים, מחסלים, וסייעניהם בכל תחנות ההוצאה להורג, ללא חמלה, ללא הבנות, ללא הסברים, ללא עסקות טיעון.
הגיעה העת להתנקש בכל הכלים החוקיים בעבריינות הפושה בכל רבדי החברה במדינת ישראל, ארגוני פשע מאורגן, אגודות גובי דמי החסות, פלוגות מטילי האימה, מחלקות כלי המוות "הקרים", הסכינאים, הגרזנאים, המצ'טאים, הדורסים. הגיעה העת למצות את הדין עם רוכבי האופניים החשמליים, עם נהגים הפוגעים בשול הדרך, עם הפוגעים ללא מטרה, ללא סיבה.
למצות את הדין
הגיעה העת למצות את הדין עם פוגעים מינית, עם שורטי הנפש ומצלקי הנשמה, מכל הלאומים, הדתות והצבעים, למצות את הדין עם מי שרצחו נפש. הגיעה העת למצות את הדין בכל הכלים החוקיים מול גזענות, אפליה, שנאת אדם, מול אנטישמיות, מול שנאת יהודים באצטלות שונות, מול חילול כבוד האדם וחירותו. הגיעה העת למצות את הדין עם טרוריסטים לסוגיהם מאבן ועד טיל, מסכין ועד מטען חבלה, לא עוד קייטנות כי אם ענישה קשה בגבולות החוק הבינלאומי.
הגיעה העת למצות את הדין עם מחבלי פנים החותרים תחת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית לפעול כנגד הפועלים בגלוי ובסמוי כנגד מדינת ישראל וסמליה. הגיעה העת למצות את הדין גם מול האחים הדרוזים אשר היו בהם מי שפעלו כמליציות, חטפו בני אדם, כלאו ותקפו, בתגובה לחטיפת גופת טיראן פרו המנוח.
הגיעה העת למצות את הדין עם אנרכיסטיים, מקומיים ומרחבי העולם, הפועלים לרפות את ידי הלוחמים, המתעללים בהם, המותחים את עצביהם עד קצה גבול היכולת, הדוחפים להם מצלמות לאישונים, המכפישים אותם ומוציאים דיבתם רעה כשותפים לארגונים ממומנים על-ידי ממשלות זרות, המבאישות ריח צה"ל ומדינת ישראל בעולם. הגיעה העת למצות את הדין בכלים המשמעתיים הפנים צבאיים, עם חיילים הפועלים בניגוד לכללי המוסר הנהוגים בצה"ל, אלימים ובעלי מיכל קטן ויכולת ספיגה מוגבלת.
הגיעה העת להחיל סוף-סוף את החלטות הוועדה המיוחדת שהוקמה לבחינת תנאי כליאת המחבלים, ולבחון מה מהתנאים המיטיבים יפעל להגברת ההרתעה, ענישה מידתית על כל המשתמע מכך. הגיעה העת למצות את הדין עם מערכת המשפט המאפשרת מתן גזרי דין מעוררי פלצות, מזעזעים בקלותם, מדהימים בניתוקם, מחרידים בהפקרותם. הגיעה העת כי שופטים יעמדו לביקורת פנימית, רצינית ויסודית, הגיעה העת שחלק מהשופטים יהיו מחוברים למציאות, למאמצי המשטרה וזרועות הביטחון להביא עבריינים ומחבלים לדין ויזכו בהערכה הבסיסית בעצם הענישה הראויה על-פי החוק.
זו ללא ספק רשימה חלקית ביותר אך הבוערת. זה הזמן לעצור את פסטיבל ראיונות ההבטחה, את פסטיבל ה"הנה אני בא להציל". להפשיל שרוולים, לעצור נאומים, הצהרות, הבטחות ולהתחיל לעבוד, להזכיר, זוהי רק ההתחלה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  04/12/2022   |   עודכן:  04/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
רבים מן העומדים בראש המחנה האנטי-דמוקרטי בישראל מתייחסים בהתנשאות למחנה הימין בישראל ורואים את תוצאות הבחירות כבלתי לגיטימיות. ראש וראשון למחנה האנטי-דמוקרטי בישראל הוא ראש הממשלה היוצא, דונלד לפיד או יאיר טרמפ, העוסק בימים אלה בהמרדת הציבור בישראל - קצינים, מורים, ראשי עיריות - נגד הממשלה שטרם קמה
מנחם רהט
השופטת המחוזית תמר בר אשר, שעוררה עליה ביקורת כשזיכתה נהג אלים, היא זו ששמה קץ לאפליית בתיה"ד הדתיים-לאומיים לגיור לעומת אלה החרדיים שגיוריהם הוכרו על-ידי המדינה    ומי יוצא נגד? - הח"כ הכי חרד"לי בציונות הדתית
איתן קלינסקי
התווית של יהדות הייתה טובה למרר את חייהם של יהודים במרחבי סיביר    אותה תווית של יהדות לא תהיה להם תנא דמסייע לחיים יהודיים בארץ ישראל לפי תפיסת סגן השר, אבי מעוז, הנחוש בדעתו לשנות את חוק השבות
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ אבו-מאזן הורה על פתיחת קמפיין הסתה מדיני ותקשורתי נגד ישראל כ"מכה מקדימה" לקראת הקמתה של ממשלת הימין החדשה. אבו-מאזן מנסה לסנדל את הממשלה החדשה ולשפר את מעמדו הרעוע ברחוב הפלשתיני על חשבון ישראל
עדי דקל
ההתמסרות ליצירה היא המפתח    לכתוב ברצף, לכתוב מתוך עצמך, לאחר מכן תהליך העריכה מאפשר לחולל נפלאות בטקסט, ולכן על הכותב להביע בראש ובראשונה את קולו האישי, ובהמשך, לפתח את הכתיבה המיטבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il