X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מעוז. איש החושך [צילום: פלאש 90]
מעוז דווקא במקומו
אולי, רק אולי, ובכל זאת אולי - יש קצה חוט המעיד על תחילת ההבנה גם בשורות הליכוד, שאסור להפקיד תינוקות של בית רבן בידי איש החושך
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

חכמים התקשו לעמוד על אופיה של האומה. עולים? עד לכוכבים. יורדים? עד עפר.
מחצית האומה התומכת בכינון הממשלה בראשות בנימין נתניהו מצויה עתה בירידה, בעפר. עיניה טחו מראות. זו הממשלה הפלילית בתולדות האומה. כבר כתבתי, ואחזור:
ביבי נאשם בפלילים; אריה דרעי - מורשע כפול בפלילים; איתמר בן-גביר - לא ברור אם יספיקו אצבעות יד אחת כדי למנות כמה פעמים הורשע בפלילים.
(בערוץ-12 נערך סקר בו נקבע כי 63% מבוחרי בני גנץ מצדדים בהצטרפות סיעתו לממשלה. הבל, ביבי אינו רוצה את גנץ בממשלה. הוא כפוי וכפוף לסמוך רק על שותפים קואליציוניים כבצלאל סמוטריץ' ובן-גביר ודרעי, שיניחו לו לבטל את המשפט המתנהל נגדו).
ביבי הורס את שלטון החוק ומתנכל לתקשורת הציבורית ושוחק סדרי שלטון בהעברת תפקידים ממשרד למשנהו כדי לשרת את היעד האחד והיחיד החשוב לו: שיבוש משפטו עד למחיקתו.
ומחצית האומה "רואים את הקולות"ולוקים בעיוורון ובחירשות, ומתעלמים מן העובדות, ומצדיקים כל בזבוז ונגיסה של הנתניהאו'ז בקופה הציבורית.
עד שבא עניין מינויו של איש החושך אבי מעוז לאבי תוכנית הלימודים במערכת החינוך. כמה עלובים הם ביבי ויריב לווין שהסכימו להפקידה בידיו. ואז, לפתע, ניצת הניצוץ. באחת החלו אזרחים-מן-השורה במחנה של ביבי להבין כי נאורות הלימוד הופקדה בידי האיש החשוך מכל בציבור הישראלי.
לא מרד יזם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי נגד מעוז אלא הגנה כחוק על זכויות האזרח מפני הסחי הרוחני שמציע בן-בריתו של ביבי לדור הבא של הישראלים. אולי, רק אולי, ובכל זאת אולי - יש קצה חוט המעיד על תחילת ההבנה גם בשורות הליכוד, שאסור להפקיד תינוקות של בית רבן בידי איש החושך.
מצד אחד חיוני לבלום אותו ולהדיחו. אך מצד אחר אולי ראוי להשאירו על מכונו. כי האיש הזה, עם העמדות המוצגות על ידו, ראוי גם ראוי לייצג את מהותה של הממשלה העומדת לקום. עמדותיו הן קלון אחד גדול, ולא הייתה בתולדות ישראל ממשלה אשר כה ראויה להתהלך עם אות כזה על מצחה יומם ולילה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  04/12/2022   |   עודכן:  04/12/2022
+אמסלם: לא יהיו מורדים בליכוד; נתניהו מנהיג בלתי מעורער
00:54 05/12/22  |  עידן יוסף

ח"כ דוד אמסלם מגיב לדיווח של מיכאל שמש ולפיו יחבור לקבוצת המאוכזבים בליכוד ויפעל לטרפד את תיקון "החוק הנורווגי" וחקיקה אחרת שיבקש נתניהו לקדם. בציוץ בטוויטר פרסם את תמונתו לצד נתניהו וכתב: "לא שמש ולא כוכב, לא דובים ולא זבובים, הכל תעשיה של שקרים מופרכים והזויים! נתניהו מנהיג הליכוד הבלתי מעורער - לא יהיו מורדים ולא יהיו סיעות בתוך סיעות! כולנו יחד סיעת ליכוד מאוחדת ואיתנה מתמיד - לא תסכסכו ולא תפרידו ביננו".

+בקואליציה יוזמים שינוי שיטת בחירת השופטים
22:10 04/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התוכנית לשינוי הוועדה לבחירת שופטים כוללת הגדלת משקל נבחרי הציבור בוועדה לבחירת שופטים ולשנות את הבחירה האוטומטית לנשיא העליון  ▪  בציונות הדתית ובעוצמה יהודית מציעים להוסיף 6 נבחרי ציבור לוועדה  ▪  בליכוד מכחישים וטוענים כי הנושא לא נדון כלל

סמוטריץ' ובן-גביר. 6 נבחרי ציבור בוועדה [צילום: פלאש 90]
+שר מהציונות הדתית ימנה את המתפ"ש וראש המנא"ז
21:21 04/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ארבעת המאוכזבים בליכוד מתכננים לסכל יוזמות חקיקה של נתניהו
20:30 04/12/22  |  עידן יוסף

ארבעה חברי כנסת מהליכוד דוד ביטן, דוד אמסלם, דני דנון וישראל כ"ץ נערכים לאפשרות שנתניהו ידיר אותם מחלוקת התיקים. בשלב הראשון, בכוונת הח״כים המאוכזבים לטרפד את החוק הנורווגי, ולאחר מכן, כאשר יתפסו עמדות כוח בכנסת ינסו לסכל חקיקה שייזום נתניהו. לח״כים המאוכזבים מנתניהו אין תוכנית לפגוע בחקיקה של השותפים הפוליטיים (כאן חדשות).

+יוזמה חדשה: הממשלה תמנה עורכי דין לוועדה לבחירת שופטים
18:21 04/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ יצחק וסרלאוף הגיש הצעת חוק שמבקשת לקבוע רוב לממשלה בוועדה לבחירת שופטים  ▪  ראש לשכת עורכי הדין: האיום החדש-ישן מוכיח כמה נכון וחשוב הרכב הוועדה הנוכחי

הוועדה לבחירת שופטים. האם יהיה רוב אוטומטי לממשלה
+התקדמות במו"מ בין הליכוד ליהדות התורה
15:45 04/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אורי מקלב ימונה לסגן שר התחבורה, ויחזיק בסמכויות על תחבורה ציבורית לחרדים  ▪  במקביל יקבל את האחריות לרשות לפיתוח המגזר החרדי  ▪  נתניהו נועד עם ראשי יהדות התורה  ▪  סמוטריץ' מחלק את התיקים לחברי הציונות הדתית

מקלב. סגן שר בשני משרדים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אחיתופל ופינקלשטיין
11:02 04/12/22  |  יוסי אוחיון   |   לרשימה המלאה

במציאות של היום ובמחשבה שנייה היה טוב לכולנו ולמדינה להכריז על ביטול כל התביעות והאשמות נגד נתניהו ועל זיכויו המוחלט כולל הענקת פיצויים בגין הוצאות המשפט שהיו לו  ▪  כל זאת בתנאי שיפסיק מיד את מלאכת הפירוק והריסוק של המשרדים

נתניהו. לוותר על המשפט [צילום: אריאל שליט/AP]
+בכירים בליכוד: נתניהו לא יתקפל מול הלחצים להפר את ההסכם עם מעוז
09:37 04/12/22  |  עידן יוסף

בכירים בליכוד הבהירו בשיחות סגורות כי אין בכוונתם לקחת את הסמכויות שניתנו לאבי מעוז, למרות הלחץ הציבורי שמתנהל נגדו לאחרונה. לטענתם, מתנהל קמפיין פוליטי שעוסק בניסיון לייצר דה-לגיטימציה לממשלה שעוד לא הוקמה ואין לנתניהו שום כוונה להתקפל אל מול הלחצים ולהפר את ההסכם שנחתם (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעוז דווקא במקומו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא נממן חומרי לימוד לא ציוניים
ע_הראל  |  5/12/22 12:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
יוסי אוחיון
במציאות של היום ובמחשבה שנייה היה טוב לכולנו ולמדינה להכריז על ביטול כל התביעות והאשמות נגד נתניהו ועל זיכויו המוחלט כולל הענקת פיצויים בגין הוצאות המשפט שהיו לו    כל זאת בתנאי שיפסיק מיד את מלאכת הפירוק והריסוק של המשרדים
עידן יוסף
המחאה נגד העברת סמכויות חינוכיות ליו"ר מפלגת נעם, שהתחילה בערים הגדולות במרכז מתפשטת    גורמים בליכוד: נתניהו עשה טעות במו"מ, ואם מעוז יעשה בעיות ימצא עצמו בחוץ    לפיד יגיע לכינוס המחאה של שרת החינוך
עידן יוסף
נתניהו בשיחות סגורות: "בן-גביר חייב להירגע. הוא חייב להפנים שהוא השר לביטחון הפנים"    בן-גביר בשיחות סגורות: "נתניהו חייב להבין שהוא לא באופוזיציה, הוא ראש ממשלת ימין"
יואב יצחק
ראש הממשלה המיועד אומנם מחלק תיקים בכירים לשותפי הליכוד, אך מבטיח לעצמו רוב קבוע בממשלה על-ידי כך שלתיקים בינוניים וקטנים רבים יותר ימונו כשרים נאמניו מהליכוד    המשמעות: שותפיו הקיצוניים ובהם סמוטריץ', בן-גביר ואבי מעוז, לא יוכלו לעשות כרצונם, אלא באישור הממשלה, קרי: באישור שרי הליכוד בראשות נתניהו
עידן יוסף
רה"מ המיועד: "מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת. ההתנהלות של לפיד מסוכנת. להשאיר את צה״ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי"    לפיד הגיב: "העובדה שאתה קורא 'להשאיר את צה״ל מחוץ למשחק הפוליטי' היא בדיחה גרועה וחסרת בושה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il