X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו. המדינה זה אני [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
בדרך לממשלה
זו הממשלה הפלילית מפני שביבי נאשם בעבירות חמורות; ומפני שאריה דרעי הוא עבריין כפול; וכתב אישום פלילי ממתין לדוד ביטן; ואיתמר בן-גביר מקבל לידיו את השליטה במשטרה עם שורה של הרשעות
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

בנימין נתניהו עוסק בימים אלה בהרכבת הממשלה הפלילית בתולדות ישראל, ואין מי שיקום בליכוד ויאמר לו כי הוא ייזכר בספרי ההיסטוריה כמימוש צמד המלים - "רקב ביעקב".
אין לו את הרגישות הנחוצה להוציא מכיסו את כרטיס האשראי (שאולי אין לו) ולשלם את הקנס אשר הושת על בנו כתום דיון משפטי בכל הערכאות המשפטיות. כילי שכמותו. תחת זאת הוא מניח לבן לתבוע שהמדינה תממן את התשלום על-פי פסק הדין. ממשיך דרכו של לואי ה-14 שבמאה ה-17 - בעת מאבק בין המלוכה לבין הדמוקרטיה הפרלמנטרית - טבע את המשפט: "המדינה זה אני". כך מתנהל ביבי.
זו הממשלה הפלילית מפני שביבי נאשם בעבירות חמורות; ומפני שאריה דרעי הוא עבריין כפול; וכתב אישום פלילי ממתין לדוד ביטן; ואיתמר בן-גביר מקבל לידיו את השליטה במשטרה עם שורה של הרשעות. מי מהם פניה המכוערים של הממשלה? הבחירה קשה, ואולי אינה דווקא מבין המתנהלים בעולם הפלילי או בקרבתו.
פניה המכוערים של הממשלה הבאה היא עידית סילמן. כאשר הפילה את ממשלתו של ראש הממשלה הראוי נפתלי בנט הכחישה כי נקנתה בכיסא של שר עתידי בחסותו של ביבי. אך ברור שהייתה כסקה מאוסה. לפי דפנה ליאל בערוץ-12 כאשר ביבי ניסה לממש את הכחשתה ולהביאה להסתפק במכונית של סגנית-שר היא הזכירה לו לא להתעסק איתה בתכסיסים כאלה. בעולם הפשע הפוליטי אין ויתורים (סילמן נכחישה). לפיכך היא תהיה שרה למשהו. אני מציע כי יעניקו לה את תיק השרה לטוהר המידות.
ואגב, בעניין יושב-ראש הכנסת, שנבחר לתקופת כהונה שלמה גם אם במהלכה מתחלפת הממשלה: אני מציע יושב-ראש כנסת חלופי. אופיר אקוניס הקרנף מול דוד אמסלם גס הרוח. מי ראשון? ראוי להכריע בהטלת מטבע.
ותוך כמה ימים נראה את ביבי מודיע מעל בימת הכנסת כי עלה בידו להרכיב את הממשלה הטובה ביותר, ולא ניכר זיע על פניו.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  12/12/2022   |   עודכן:  12/12/2022
+התקדמות במו"מ בין יהדות התורה לליכוד
00:38 13/12/22  |  עידן יוסף

לאחר למעלה משלוש שעות וחצי: הסתיימה אחר חצות פגישת חברי הכנסת של יהדות התורה עם רה"מ המיועד נתניהו ועם צוות המו"מ של הליכוד בראשות ח"כ לוין. הצדדים מדווחים על התקדמות משמעותית בהסכם הקואליציוני וקצוות אחרונים שנותרו לסגור. המו"מ הסתיים מוקדם מהצפוי בגלל ההצבעה בבוקר - והדיונים צפויים להימשך.

+לפיד: ביבי חלש ומוביל אותנו למדינת הלכה
21:55 12/12/22  |  איציק וולף

ראש הממשלה היוצא, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, הגיב על פרסום הדרישות החרדיות מן הליכוד במשא-ומתן הקואליציוני וטען כי מדובר בהסכם כניעה מחפיר.
"ביבי חלש ומוביל אותנו למדינת הלכה. מוכר את הדמוקרטיה שלנו בשביל האינטרסים האישיים שלו. אם הם חושבים שאנחנו נשלם מיסים, נלך לצבא, נממן את מי שלא עובד והם יגידו לנו איך לחיות יש לי חדשות בשבילם- לא ניתן להפוך את ישראל למדינה חשוכה. נתניהו חלש ומוכר את החופש שלנו תמורת החופש שלו", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

+דרישות חרדיות מרחיקות לכת; הליכוד: הסטטוס-קוו יישמר
20:34 12/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יהדות התורה דורשת הימנעות מייצור חשמל בשבת, עדיפות לחרדים בדירקטוריונים, מימון ממשלתי לתשובות בהלכה ועוד  ▪  עמית סגל: מדובר בטיוטת ההסכם; גורמים בליכוד: דרישות שלא ייענו

נתניהו וגולדקנופף בכנסת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בן-גביר נגד לוין: בלי וטו בחקיקה לא תקום ממשלה
15:58 12/12/22  |  עידן יוסף

ח"כ איתמר בן-גביר בישיבת סיעת עוצמה יהודית: ״הציעו לנו עוד שר או סגן שר אבל אנחנו דורשים מ״מ בוועדת שרים לחקיקה כי זה כלי עבודה, לא נקים ממשלה בלי זה״. יריב לוין האמור לכהן כיו"ר הוועדה מתנגד לדרישה.

+גורמים בליכוד: פניו של יריב לוין לתיק המשפטים
14:45 12/12/22  |  עידן יוסף

גורמים בליכוד שמעו מיריב לוין בשיחות שניהלו איתו ביממה האחרונה: ״אכהן כיו״ר הכנסת זמני, שבוע-שבועיים, ולאחר מכן הכיוון הוא תיק המשפטים. אין תוכנית אחרת״ (מעריב).

+הסוקרים בעם - בס"ד
08:23 12/12/22  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה

אם אנו חושבים שהגענו לתחתית, אנו שומעים דפיקות מלמטה, הרי אין כל ספק שבבחירות האחרונות הגענו לאחת השכבות הנמוכות ביותר של חציבה במכרה הסקרים

טירוף קולקטיבי [צילום: ערוץ 12]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בדרך לממשלה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה עם העברות שלך?
טירה  |  19/12/22 00:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
צבי גיל
אם אנו חושבים שהגענו לתחתית, אנו שומעים דפיקות מלמטה, הרי אין כל ספק שבבחירות האחרונות הגענו לאחת השכבות הנמוכות ביותר של חציבה במכרה הסקרים
עידן יוסף
שיחה קשה בין יריב לוין לנתניהו, שבחר למנותו ליו"ר הכנסת הזמני    לוין רצה הבטחה שנתניהו והשותפות לא יסנדלו את התוכניות המשמעותיות שלו בנוגע למערכת המשפט, אך נתניהו מבקש שההתקדמות עם השינויים תהיה איטית    לוין על השותפות לקואליציה: "הדרישות פשוט גדולות מדי. בסוף שום דבר מזה לא יתממש"
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה המיועד: "מאיפה שואבת היועצת המשפטית לממשלה את הסמכות להגיד שלא תוכל להגן על חוק שעבר בכנסת?"    ח"כ טלי גוטליב: "צריך להעביר אותה מתפקידה"    ח"כ צביקה פוגל: "לא נבקש להחליף את היועצת המשפטית ללא הסכמה"    ח"כ בן-גביר: "היא אפשרה לממשלת המעבר לעשות דברים שלא אמורים לקרות"
עידן יוסף
מירי רגב מתעקשת על תיק התחבורה    תיתכן רוטציה בתיק החוץ    רון דרמן עשוי להתמנות כשר המל"ל    גוברים סיכוייו של אופיר אקוניס להתמנות לתפקיד יו"ר הכנסת    הליכוד דוחה את הרפורמות המשפטיות לכנס הקיץ
עידן יוסף
ב"אולפן שישי" שוחחו ביניהם דני קושמרו וקרן מרציאנו על הדברים שאמר לכאורה ח"כ בצלאל סמוטריץ' בראיון לשבועון "משפחה". ולמה לכאורה? משום שמה שיוחס אליו לא באמת נאמר, וכל קשר בין הפרשנות שהוצמדה לדברים למה שנאמר היה מקרי בהחלט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il