X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לא להיות לבד [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
מפת הדרכים הנומרולוגית קבלית - ניווט להצלחה
האם נדע למצוא את הזיווג האידיאלי עבורנו? איך נדע האם בחרנו נכון ובן הזוג הנבחר אכן מתאים לנו? למה אנחנו מתחילים מערכות יחסים ולא מצליחים לשומרן? למה אנחנו נכנסים לתבנית של מערכות יחסים פוגעניות יותר מפעם אחת?

בעולם המורכב והמהיר, שיש המכנים אותו אפילו כאוטי, בו אנו חיים היום, החוקים כל הזמן משתנים. מה שהיה כבר לא יהיה. מה שהיה לפני 30-20 שנה כבר לא רלוונטי. מקצועות חדשים נולדים ומקצועות ישנים מתים. העולם משתנה ומהר. התקשורת, המחשוב, האוטומציה ואפילו הבינה המלאכותית תופסים נפח יותר ויותר בחיינו.
אל מול העולם והאנושות הטסים קדימה ניצב צורך בסיסי של כל אדם, באשר הוא אדם. הצורך לא להיות לבד, ככתוב בבראשית פרק ב' פסוק י"ח "וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים לֹא-טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ אֶעֱשֶׂה-לּוֹ עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ". אם בעבר ההורים בחרו עבור ילדיהם את בני/בנות הזוג ופירוק מסגרות משפחתיות לא היה בכלל אופציה, אזי כיום, נהיה קשה יותר ויותר לשמר מערכות יחסים ואף להתחייב לאחת. רובנו, כמהים לזוגיות בטוחה בריאה ובונה שנמשכת לאורך זמן.
אז, האם נדע למצוא את הזיווג האידיאלי עבורנו? איך נדע האם בחרנו נכון ובן הזוג הנבחר אכן מתאים לנו? למה אנחנו מתחילים מערכות יחסים ולא מצליחים לשומרן? למה אנחנו נכנסים לתבנית של מערכות יחסים פוגעניות יותר מפעם אחת? איזה מקצוע הכי מתאים לנו? מהם ה"רמזורים האדומים" המתריעים בפנינו על סכנות? מיהם ה"רמזורים הירוקים" הקוראים לנו לשעוט קדימה לעבר ההצלחה? מה נכון לנו לעשות ומתי? יותר ויותר אני צריכים מצפן או מערכת ניווט אשר תעזור לנו למצוא את דרכנו להצלחה בתחומי החיים השונים.
מפת דרכים הנומרולוגית קבלית מבוססת על חמישה נתונים. שם פרטי, שם משפחה (כמו שרשומים בדיוק בתעודת הזהות שלכם), תאריך הלידה ושמות ההורים הם חמשת אבני הבניין מהם בונים את מפת עץ החיים הקבלית. לשאלה 'למה חמש'? התשובה היא... כי אם ניקח את המלה 'חמש' ונהפוך את סדר אותיותיה נקבל את המלה 'שמח'. ייעודי הוא, כך אני מאמין, להביא שמחה אל ליבו של האדם על-ידי הכוונתו להצלחה מירבית בכל תחומי חייו.
מפת דרכים למהות החיים המבוססת על תורת הנומרולוגיה הקבלית זהו התנאי הראשון להצלחה בכל תחום, צורך ועניין בחייך: העסק תקוע, או שאתה מחפש להרחיב אותו ולא יודע אם כדאי ומתי הוא הזמן המתאים. יש לך בעיה במערכת היחסים או שאין לך בכלל כזו ואתה מעוניין בזוגיות טובה ומאושרת. מפת דרכים נומרולוגית קבלית מאפשרת לכוון אותך להצלחה בלימודים, הצלחה בקריירה, התאמה תעסוקתית, התאמה זוגית, איך להתנהל מול הילדים בהצלחה, בחירת שם לתינוק ועוד.
יהיה הצורך אשר יהיה, ללא מפת דרכים מדויקת החיפוש אחר התשובות והפתרונות לבעיות, שאלות ואתגרים בחייך כמוהו כניווט ללא מפה. אולי יש לך מושג מהו מיקומך אבל אין לך מושג מהו היעד ואיך להגיע אליו. אני מציע להכין לך מפה שמראה שמתארת גם את השכבות העמוקות ביותר. את היכולות שלך, את הכישורים, את התכונות, את המחסומים והקשיים ואת מה שעושה לך טוב (וגם את מה שלא).

תאריך:  22/12/2022   |   עודכן:  28/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפת הדרכים הנומרולוגית קבלית - ניווט להצלחה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלדן דנינו
האם אין לממשלת ישראל, ובמיוחד למשרד העבודה, ובמיוחד למנהל הבטיחות, אחריות ישירה לביטחונם ושלומם הן של הפועלים והן של הבלתי מעורבים?
יוני בן-מנחם
למרות החתימה על הסכם הגבול הימי עם לבנון, המתיחות בין חיזבאללה לישראל גוברת בעקבות הברחות נשק מתקדם מאירן לחיזבאללה דרך שדה התעופה בבייירות    ממשלת נתניהו החדשה תצטרך להפסיק את התופעה המסוכנת הזו גם במחיר עימות צבאי עם חיזבאללה
צבי גיל
חזון, דמיון וממון עשו את דובאי לאחת הערים המעניינות ביותר אם לא המרתקת שבהן    איחוד האמירויות הוא ללא ספק תוצר של אנשי חזון
יוסי דר
כאשר מר אלשיך מציע, בנסיבות אלה, ללכת להסדר טיעון, כי אז חדי האוזן שבינינו שומעים את המצוקה בקולו של אלשיך
עמנואל בן-סבו
לזכרם של פארס ועמאר, לחיי הילדים הקטנים התמימים החיים במגזר הערבי חפצי החיים, אין לנו זכות לעצור את כל התהליכים אשר ימנעו את רצח הילד הקטן הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il