עם השבעת ממשלת נתניהו החדשה - בגימטריה 120 (6 פעמים כ') - התברר שהיא עומדת בסימן הכ' - הכאוס שביבי גורר אותנו לתוכו מזה 4 שנים ב-5 בחירות (20, כ'), תמות נפשי עם פלישתים, אם לי רע - לכם יהיה רע פי כמה, כשקיצוני כמוהו מהווה את הסמן המתון של הממשלה, מאיתמר בן-גביר עד אבי מעוז, מאריה דרעי ועד בצלאל סמוטריץ', ובתווך צמד חמד יצחק גולדקנופף ומשה גפני צמד הג' שיגרמו לכולנו להיות בג' תמידי, כשכולם ג-דולים בתורה ובחסדים.
"כך" - על שום מה? מפלגתו האהובה של בן-גביר שהצטרף אליה בנעוריו, מפלגת כ-הנא הגזען, שהוצאה מחוץ לחוק כארגון טרור. הוא יהיה שר המשטרה עם מיליצות פרטיות וסמכויות של "דוכס", אחרי שהוגשו נגדו 53 כתבי אישום שמתוכם הורשע בשמונה עבירות פליליות. ואילו "ככ"כ" על שום הלייטמוטיב החדש של ממשלת הכאוס - כ-ח, כ-בוד וכ-סף, מיסודו של שר התרבות החדש - מיקי זוהר, ירום זוהרו, כבודו, אדיר כוח ורודף כסף.
ממשלה זו שחרתה על דגלה את כל הכ' שבעולם, תצית כאוס בערעור שלטון החוק (בן-גביר במשטרה זה כמו מקי סכינאי בראשות העיר), בהר-הבית, ביהודה ושומרון, בזירה הבינלאומית ובמזרח התיכון. כאשר שוליית הקוסם סמוטריץ' גם הוא עם מיליציות משלו יהיה המנהיג של השטחים הבוערים שבהם ערבים יוק. הם גם מאמצים נוסחה חדשה: אף מדינה לאף עם, אחרי שנוסחאות 2 מדינות ל-2 עמים ומדינה 1 לעם 1 כשלו. להם ולנו לא יישאר דבר.
ממשלת הפירומנים, התוהו ובוהו, היאלה בלגן תגרש את החושך, כי לדעתם אנו החשוכים והם הנאורים, אנו הפירניות והם דגי הנוי. היא תהפוך אותנו לאור לגויים ומסוריה ועד אירן יבואו ללמוד אצל בן-גביר מה זה חוק וסדר, אצל סמוטריץ' מה זו סובלנות, אצל גולקנופף וגפני מה זה לימודי ליבה (למי שלומד רק תלמוד ואינו יודע מה זה כאוס - זה ביידיש באלאגאן), ילמדו אצל דרעי ונתניהו מה זאת צניעות, מה הם ניקיון כפיים ואמירת אמת.
רצה הגורל והפרק שקראתי היום בתהילים הוא פרק ט"ו. מכיוון שכולם בממשלה חרדים או דתיים, או לפחות מסורתיים, מאמינים באלוהים ומקיימים תרי"ג מצוות ובראשן לא תגנוב, אני מאחל לישרים שבהם את הנאמר בפרק ט"ו ולרשעים שבהם את פרק צ"ד בתהילים. אבל מכיוון שאף אחד מהם לא חושב שהוא רשע הרי שאיני מקלל אף אחד. לכן, למרות שאני אתאיסט, אני משאיר לאלוהים שהם מאמינים בו להכריע על-פי יחול כל פרק.
פרק ט"ו:
א מִזְמוֹר, לְדָוִד: יְהוָה, מִי-יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ; מִי-יִשְׁכֹּן, בְּהַר קָדְשֶׁךָ. ב הוֹלֵךְ תָּמִים, וּפֹעֵל צֶדֶק; וְדֹבֵר אֱמֶת, בִּלְבָבוֹ. ג לֹא-רָגַל, עַל-לְשֹׁנוֹ--לֹא-עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה; וְחֶרְפָּה, לֹא-נָשָׂא עַל-קְרֹבוֹ. ד נִבְזֶה, בְּעֵינָיו נִמְאָס-- וְאֶת-יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד; נִשְׁבַּע לְהָרַע, וְלֹא יָמִר. ה כַּסְפּוֹ, לֹא-נָתַן בְּנֶשֶׁךְ-- וְשֹׁחַד עַל-נָקִי, לֹא לָקָח: עֹשֵׂה-אֵלֶּה-- לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם.
פרק צ"ד: א אֵל-נְקָמוֹת יְהוָה; אֵל נְקָמוֹת הוֹפִיעַ. ב הִנָּשֵׂא, שֹׁפֵט הָאָרֶץ; הָשֵׁב גְּמוּל, עַל-גֵּאִים. ג עַד-מָתַי רְשָׁעִים יְהוָה: עַד-מָתַי, רְשָׁעִים יַעֲלֹזוּ. ד יַבִּיעוּ יְדַבְּרוּ עָתָק; יִתְאַמְּרוּ, כָּל-פֹּעֲלֵי אָוֶן. ה עַמְּךָ יְהוָה יְדַכְּאוּ; וְנַחֲלָתְךָ יְעַנּוּ. כג וַיָּשֶׁב עֲלֵיהֶם, אֶת אוֹנָם-- וּבְרָעָתָם יַצְמִיתֵם; יַצְמִיתֵם, יְהוָה אֱלֹהֵינוּ