X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בסימן הכ' [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
ממשלת הכ', כך, ככ"כ
ממשלה זו שחרתה על דגלה את כל הכ' שבעולם, תצית כאוס בערעור שלטון החוק, בהר-הבית, ביהודה ושומרון, בזירה הבינלאומית ובמזרח התיכון

עם השבעת ממשלת נתניהו החדשה - בגימטריה 120 (6 פעמים כ') - התברר שהיא עומדת בסימן הכ' - הכאוס שביבי גורר אותנו לתוכו מזה 4 שנים ב-5 בחירות (20, כ'), תמות נפשי עם פלישתים, אם לי רע - לכם יהיה רע פי כמה, כשקיצוני כמוהו מהווה את הסמן המתון של הממשלה, מאיתמר בן-גביר עד אבי מעוז, מאריה דרעי ועד בצלאל סמוטריץ', ובתווך צמד חמד יצחק גולדקנופף ומשה גפני צמד הג' שיגרמו לכולנו להיות בג' תמידי, כשכולם ג-דולים בתורה ובחסדים.
"כך" - על שום מה? מפלגתו האהובה של בן-גביר שהצטרף אליה בנעוריו, מפלגת כ-הנא הגזען, שהוצאה מחוץ לחוק כארגון טרור. הוא יהיה שר המשטרה עם מיליצות פרטיות וסמכויות של "דוכס", אחרי שהוגשו נגדו 53 כתבי אישום שמתוכם הורשע בשמונה עבירות פליליות. ואילו "ככ"כ" על שום הלייטמוטיב החדש של ממשלת הכאוס - כ-ח, כ-בוד וכ-סף, מיסודו של שר התרבות החדש - מיקי זוהר, ירום זוהרו, כבודו, אדיר כוח ורודף כסף.
ממשלה זו שחרתה על דגלה את כל הכ' שבעולם, תצית כאוס בערעור שלטון החוק (בן-גביר במשטרה זה כמו מקי סכינאי בראשות העיר), בהר-הבית, ביהודה ושומרון, בזירה הבינלאומית ובמזרח התיכון. כאשר שוליית הקוסם סמוטריץ' גם הוא עם מיליציות משלו יהיה המנהיג של השטחים הבוערים שבהם ערבים יוק. הם גם מאמצים נוסחה חדשה: אף מדינה לאף עם, אחרי שנוסחאות 2 מדינות ל-2 עמים ומדינה 1 לעם 1 כשלו. להם ולנו לא יישאר דבר.
ממשלת הפירומנים, התוהו ובוהו, היאלה בלגן תגרש את החושך, כי לדעתם אנו החשוכים והם הנאורים, אנו הפירניות והם דגי הנוי. היא תהפוך אותנו לאור לגויים ומסוריה ועד אירן יבואו ללמוד אצל בן-גביר מה זה חוק וסדר, אצל סמוטריץ' מה זו סובלנות, אצל גולקנופף וגפני מה זה לימודי ליבה (למי שלומד רק תלמוד ואינו יודע מה זה כאוס - זה ביידיש באלאגאן), ילמדו אצל דרעי ונתניהו מה זאת צניעות, מה הם ניקיון כפיים ואמירת אמת.
רצה הגורל והפרק שקראתי היום בתהילים הוא פרק ט"ו. מכיוון שכולם בממשלה חרדים או דתיים, או לפחות מסורתיים, מאמינים באלוהים ומקיימים תרי"ג מצוות ובראשן לא תגנוב, אני מאחל לישרים שבהם את הנאמר בפרק ט"ו ולרשעים שבהם את פרק צ"ד בתהילים. אבל מכיוון שאף אחד מהם לא חושב שהוא רשע הרי שאיני מקלל אף אחד. לכן, למרות שאני אתאיסט, אני משאיר לאלוהים שהם מאמינים בו להכריע על-פי יחול כל פרק.
פרק ט"ו:
א מִזְמוֹר, לְדָוִד: יְהוָה, מִי-יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ; מִי-יִשְׁכֹּן, בְּהַר קָדְשֶׁךָ. ב הוֹלֵךְ תָּמִים, וּפֹעֵל צֶדֶק; וְדֹבֵר אֱמֶת, בִּלְבָבוֹ. ג לֹא-רָגַל, עַל-לְשֹׁנוֹ--לֹא-עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה; וְחֶרְפָּה, לֹא-נָשָׂא עַל-קְרֹבוֹ. ד נִבְזֶה, בְּעֵינָיו נִמְאָס-- וְאֶת-יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד; נִשְׁבַּע לְהָרַע, וְלֹא יָמִר. ה כַּסְפּוֹ, לֹא-נָתַן בְּנֶשֶׁךְ-- וְשֹׁחַד עַל-נָקִי, לֹא לָקָח: עֹשֵׂה-אֵלֶּה-- לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם.
פרק צ"ד: א אֵל-נְקָמוֹת יְהוָה; אֵל נְקָמוֹת הוֹפִיעַ. ב הִנָּשֵׂא, שֹׁפֵט הָאָרֶץ; הָשֵׁב גְּמוּל, עַל-גֵּאִים. ג עַד-מָתַי רְשָׁעִים יְהוָה: עַד-מָתַי, רְשָׁעִים יַעֲלֹזוּ. ד יַבִּיעוּ יְדַבְּרוּ עָתָק; יִתְאַמְּרוּ, כָּל-פֹּעֲלֵי אָוֶן. ה עַמְּךָ יְהוָה יְדַכְּאוּ; וְנַחֲלָתְךָ יְעַנּוּ. כג וַיָּשֶׁב עֲלֵיהֶם, אֶת אוֹנָם-- וּבְרָעָתָם יַצְמִיתֵם; יַצְמִיתֵם, יְהוָה אֱלֹהֵינוּ

תאריך:  01/01/2023   |   עודכן:  01/01/2023
+האיום העיקרי: לפי גלנט - אירן, לפי גנץ - החוסן החברתי
23:57 01/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השר יואב גלנט: "מערכת הביטחון בראשותי, במאמץ משותף בין כלל זרועותיה, תכין את המענה שיאפשר לממשלת ישראל לקבל כל החלטה באשר לבלימת מאמץ הגרעין האירני"  ▪  ח"כ בני גנץ: "חתמנו על למעלה ממאה הסכמי שיתוף פעולה ביטחוניים, כולל הסכמים חסרי תקדים עם מדינות רבות כולל מדינות האזור"

אביב כוכבי, בני גנץ, יואב גלנט, אמיר אשל, אלון שוסטר [צילום: אריאל חרמוני]
+כאוס או סדר חדש?
23:32 01/01/23  |  שלמה פילבר   |   לרשימה המלאה

החיבוק החם של נתניהו עם השר החדש לעניינים אסטרטגיים, רון דרמר, מספר שהצמד הזה מתכוון להמשיך מהמקום בו נעצר. מחוזקים בשר ביטחון ידידותי וראש מל"ל מנוסה, החבורה הזו מתכוונת להביא בשנה הקרובה "מזרח תיכון חדש" באמצעות ברית עם סעודיה והעולם הערבי הסוני

נתניהו. ממשיך מהמקום בו הפסיק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+גולדקנופ: נייר המכתבים המשרדי מחלק את ירושלים
21:27 01/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר השיכון הנכנס הורה לשנות את ניירות המכתבים שעליהם נכתב "קרית הממשלה מזרח ירושלים" ופנה לעמיתיו השרים אקוניס ובן-גביר לנהוג כמותו  ▪  "ירושלים המאוחדת אחת היא, אין זה דבר פעוט שנייר ממשלתי רשמי ינציח את חלוקת העיר דה-פקטו

יצחק גולדקנופ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו גינה את דברי הרבנים מאזוז ועמאר
20:51 01/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אומר כי כל אדם נברא בצלם אלוהים הוא העיקרון שמנחה אותו  ▪  הרבנים מחו כנגד הח"כים הדתיים שהצביעו בעד מינוי אוחנה ליו"ר הכנסת וכנגד קיום מצעד הגאווה בירושלים

נתניהו בכותל המערבי [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+הממשלה תתכנס מחרתיים לישיבת עבודה ראשונה
20:24 01/01/23  |  עידן יוסף

שרי הממשלה קיבלו הודעה כי הממשלה תתכנס לישיבת עבודה ראשונה ביום שלישי.

+מנכ"ל משרד האנרגיה יהיה יעקב בליטשטיין
20:09 01/01/23  |  עידן יוסף

שר האנרגיה ישראל כ"ץ הודיע שבכוונתו למנות את יעקב בליטשטיין לתפקיד מנכ"ל המשרד. השר ומנכ"ל משרד האנרגיה ליאור שילת סיכמו על סיום עבודתו של שילת לאחר חפיפה מסודרת לבליטשטיין.

+השר בן-גביר הודיע למשטרה: אעלה השבוע להר-הבית
20:07 01/01/23  |  עידן יוסף

השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, הודיע למשטרה כי הוא מתכוון לעלות להר-הבית השבוע. מועד העלייה לא יפורסם. הפעם האחרונה שבה עלה להר הייתה לפני כשלושה חודשים (כאן חדשות).

+מלכיאלי: אפעל לחזק את הרבנות הראשית
19:53 01/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השר לשירותי דת הודיע בטקס חילופי השרים כי יחזק את מעמדם של ראשי המועצות הדתיות ומזכירי המועצות וכן את מעמד בתי הדין הרבניים "מפני רוחות רעות המבקשות לצמצם את כוחם"  ▪  דרעי: "חיזקנו את המשרד לשירותי דת כמקום שיוביל בגאון את השמירה על הערכים היהודיים של המדינה"

מלכיאלי. רוחות רעות מבקשות לפגוע בבתי הדין הרבניים
+השר ברקת: הרגולציה - סרטן בגוף המשק
18:33 01/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השר ניר ברקת נכנס למשרד הכלכלה והתעשיה והצהיר כי הוא מתכוון להיאבק במחלת הרגולציה  ▪  "כל רגולציה מוסיפה רגולטור, אבל מורידה אלף משרות במשק"

השר הנכנס ברקת והשרה היוצאת ברביבאי [צילום: שלומי אמסלם, לע"מ]
+ח"כ גפני: מברך על ההחלטה לבטל את מס ליברמן
17:47 01/01/23  |  איציק וולף

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, ברך את שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', על החלטתו הראשונה במשרד לבטל את המס על הכלים החד פעמיים והמשקאות הממותקים שנועד לטענתו לפגוע בראש ובראשונה במגזר החרדי. "זה היה אחד ההתחייבויות שלנו שנעשה מיד מיד עם הקמת הממשלה ואני שמח על כך", אמר.

+פגישת נתניהו והיועמ"ש מיארה נמשכה שעה והיתה עניינית
17:32 01/01/23  |  איציק וולף

הסתיימה פגישת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי הפגישה ארכה כשעה, עסקה בנושאים השוטפים שעומדים על הפרק, והתנהלה באופן ענייני.

+עתירה לבג"ץ: לחייב הסדר ניגוד עניינים לנתניהו בשל משפטו
17:00 01/01/23  |  איתמר לוין

התנועה לאיכות השלטון מבקשת מבג"ץ (1.1.23) להורות ליועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, להכין הסדר ניגוד עניינים שיחייב את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלא לעסוק בשורה של נושאים בשל משפטו המתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים. זאת, בדומה להסדר שהוחל עליו בממשלה ה-35 ואשר בג"ץ קבע שהוא מחייב אותו למרות שלא נעשה בהסכמתו.
התנועה טוענת, כי נתניהו מצוי בניגוד עניינים בעטיו יש לאסור עליו לעסוק בנושאים הבאים: מינויים של בכירים בייעוץ המשפטי לממשלה, הפרקליטות והמשטרה העשויים לטפל בתיק נגדו; החלטות הוועדה לבחירת שופטים בנוגע לשופטי העליון והמחוזי בירושלים; החלטות הנוגעות לנאשמים האחרים (שאול אלוביץ, איריס אלוביץ ונוני מוזס) ועשרות עדים במשפט; ענייני תקשורת העשויים להיות בעלי נגיעה למשפט; וחקיקה העשויה להשפיע על משפטו. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד אליעד שרגא, תומר נאור ורותם בבלי-דביר.

+הוחלט: יבוטל מס החד-פעמי והשתיה הממותקת
16:56 01/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ישיבת ההנהלה הראשונה של משרד האוצר בראשות השר בצלאל סמוטריץ' הסתיימה בהחלטה להכין כבר לימים הקרובים צווים לביטול המיסים שהטיל ליברמן ושנתפסו כפוגעים במגזר החרדי

"יהיה שיח פתוח ומעמיק". סמוטריץ' במשרד האוצר [צילום: דוברות משרד האוצר]
+השרים מרגי ובן-צור התפטרו מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי
16:37 01/01/23  |  איציק וולף

יו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה קיבל לפני זמן קצר את התפטרותו מהכנסת של השר יעקב מרגי במסגרת החוק הנורווגי.
יו״ר הכנסת איחל לשר מרגי הצלחה בתפקידו ושייזכה בע״ה לבצע את שליחותו הציבורית על הצד הטוב ביותר למען רווחתם של אזרחי ישראל.
בעקבות התפטרותם של השר מרגי והשר בן-צור, צפויים לכהן כחברי כנסת נתנאל אפרים חיאק ויונתן מישרקי.

+רה"מ נתניהו קיים פגישת עבודה ראשונה עם ראש המוסד
15:01 01/01/23  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים (יום א') פגישת עבודה עם ראש המוסד דדי ברנע, במטה המוסד. במסגרת הפגישה עודכן ראש הממשלה נתניהו על כלל הסוגיות המודיעיניות והמבצעיות השוטפות בכלל, ובפעילות המוסד בנוגע לסוגיית אירן בפרט.

[צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+שר התיירות הנכנס חיים כץ: "נשקיע באזורים שלא קיבלו התייחסות מספקת"
14:59 01/01/23  |  מירב ארד

בטקס חילופי השרים שנערך היום בירושלים, שר התיירות הנכנס, חיים כץ, שב והביע את שביעות רצונו מהמשרד שביקש וקיבל: "למשרד תפקיד מרכזי בחיזוק הכלכלה וקידום פניה היפות של ישראל. המטרה שלנו להגיע לשיאים חדשים. כל תקציב צריך להיות ממומש, אין דבר כזה להחזיר כסף לאוצר. עלינו להמשיך ולהשתפר בשירות לתייר, עבור תיירי החוץ והמטיילים הישראלים. נפעל לשיפור התשתיות ולהגדלת היצע אפשרויות האירוח. כל משפחה ישראלית צריכה ליהנות מיופיה של הארץ ולהיות מסוגלת למצוא מקום להתארח בו, בהתאם ליכולת הכלכלית האישית".
השר חיים כץ הצהיר, כי יפנה משאבים לקידום התיירות ביהודה ושומרון: "נשקיע באזורים שאולי לא קיבלו התייחסות מספקת עד כה. למשל, הטוסקנה המקומית שלנו ביהודה ושומרון".

+השר היוצא בר-לב: "אובטחתי בגלל שיהודים איימו עלי"
14:53 01/01/23  |  מירב ארד

השר לביטחון פנים היוצא עומר בר-לב בטקס החילופים: "צעדתי מעבר לקווי האויב, נסעתי במדינות שונות וטסתי. רק כאשר הגעתי לתפקיד השר לבטפ "זכיתי" להיות מאובטח 24\7 ומדוע? לא כי אויבי ישראל רצו להרוג אותי, מפני שיהודים איימו לפגוע בי"

+ליברמן בטקס החילופים: מחכים לך אתגרים אדירים. תעבוד עם הדרג המקצועי
14:04 01/01/23  |  מירב ארד

שר האוצר הנכנס ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ והשר היוצא ח״כ אביגדור ליברמן סיימו את ישיבת החפיפה בלשכת השר במשרד האוצר. בטקס חילופי השרים אמר ליברמן: "בלי קמח אין תורה. צריך כלכלה חזקה. נוכח הדרישות של השותפים שלך תצטרך הרבה קמח". הוא הוסיף: "מחכים לך אתגרים אדירים. עצה שלי, תעבוד עם הדרג המקצועי".

+ממשלת טלאי על בלאי
13:46 01/01/23  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

הריבוי הטבעי, המבורך כשלעצמו, במגזרים החרדי והערבי מביאים לכך שאוכלוסיות אלו גדלות משנה לשנה ביחס למגזר היהודי החילוני שמשרת בצבא, עובד ומשלם מיסים, ונושא על כתפיו את שני המגזרים הללו

סיכון לעם ישראל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"לא שותפים לאותה הדרך, משרד החינוך ישנה כיוון"
13:11 01/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר החינוך הבטיח בנאומו: "נשיב את התנ"ך וההיסטוריה לבגרויות"  ▪  קיש הודיע כי יפעל למען תקצוב וביצוע של תוכנית חינוך חינם מגיל אפס עד שלוש ▪  שאשא ביטון: מעריכה שהמסעות לפולין יחזרו"

טקס חילופי השרים במשרד החינוך [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+השר דרעי: בשבועות הקרובים נקים את הרשות למלחמה בעוני
12:40 01/01/23  |  מירב ארד

שר הבריאות והפנים הנכנס, אריה דרעי, בטקס חילופי השרים במשרד הרווחה: "בשבועות הקרובים נקים את הרשות למלחמה בעוני - ונוסיף כמילארד שקלים לתקציב לטובת כרטיסי מזון נטענים"

+רגב הנחתה למחוק את הצבע הסגול מכל פרסומי משרד התחבורה
11:58 01/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שרת התחבורה הנכנסת הנחתה להחזיר את צבע הכחול-לבן המקורי לפרסומי משרדה ויחידות הסמך, לאחר שהצבע הסגול בפרסומים הזכיר את צבעה של מפלגת העבודה  ▪  לא ניתנה לפי שעה הנחיה דומה לשינוי השפה המגדרית שהטמיעה מרב מיכאלי

מיכאלי ורגב בטקס החפיפה הקודם [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+חוק היסוד "הטוב המשותף"
11:55 01/01/23  |  מיכאל מירו   |   לרשימה המלאה

אני מבקש לעורר את תשומת הלב לעקרון המוכר לנו מארון הספרים היהודי "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך"  ▪  חשוב שנזכור את האמרה הזאת שנכנסה לתפישה הרווחת לשאלה מהי התנהגות ראויה

להעביר את החוק ב-2023 [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"מעשה בנים סימן לאבות"
08:52 01/01/23  |  יוסי אוחיון   |   לרשימה המלאה

היות שיש לדאוג לפרנסתו של הבן המובטל עד למועד ש"ישתלב" בעבודה, אין מנוס אלא לנהוג את אותו דין גם עם "מובטלים אחרים" המוחזקים כבני ישיבות או סתם עסקני מפלגות הקואליציה

יאיר נתניהו. אדם "בוגר" [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ממשלה על בסיס עברייני
08:21 01/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ההסכמים הקואליציוניים הנוכחיים עוברים את הגבול בין הפוליטי הלגיטימי לבין הפלילי האסור  ▪  מבנה הממשלה ושורה של סעיפים פרטניים מהווים לכאורה עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים

"קח ותן" פסול [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+המדרבנים מובילים את ועידת דרבן תשפ"ג
08:19 01/01/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

לתדהמת חלק מהמחנה המובס בכוונת שליחי הציבור שנבחרו על-ידי מחנה הימין לממש את הבטחותיהם לבוחרים  ▪  הלם, בכוונתם לממש את האידאולוגיה בשמה נבחרו, וקיבלו את אמון הציבור

יקיימו הבטחות לבוחר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשלת הכ', כך, ככ"כ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דמעות תנין
עובד 1  |  1/01/23 16:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
יוסי אוחיון
היות שיש לדאוג לפרנסתו של הבן המובטל עד למועד ש"ישתלב" בעבודה, אין מנוס אלא לנהוג את אותו דין גם עם "מובטלים אחרים" המוחזקים כבני ישיבות או סתם עסקני מפלגות הקואליציה
איתמר לוין
ההסכמים הקואליציוניים הנוכחיים עוברים את הגבול בין הפוליטי הלגיטימי לבין הפלילי האסור    מבנה הממשלה ושורה של סעיפים פרטניים מהווים לכאורה עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים
עמנואל בן-סבו
לתדהמת חלק מהמחנה המובס בכוונת שליחי הציבור שנבחרו על-ידי מחנה הימין לממש את הבטחותיהם לבוחרים    הלם, בכוונתם לממש את האידאולוגיה בשמה נבחרו, וקיבלו את אמון הציבור
איציק וולף
שר התפוצות ביטל את ההתקשרות של משרדו עם העמותה ללימודי כלכלה וחברה, שקיבלה מימון ממשלתי לחיזוק הקשר בין יהדות ארה"ב הליברלית לישראל, לאחר שנטען שיש קשר בינה לבין מפלגת העבודה
אפרים הלפרין
הייתכן שמפלגתו של סמוטריץ' איננה ציונית ואיננה דתית?    זה אפילו לא ימין, אלה שלוש ידיים שמאליות    סמוטריץ' רוטמן וסטרוק מטיפים בפועל לסגור את המדינה לחובשי כיפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il