X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
גולדקנופף. אלוף הפיצול [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
גולדקנופף המפצל, סמוטריץ' המפלה וביבי המופלא
יצחק גולדקנופף הוא המפצל האולטימטיבי הוא מפצל את הדירות שלו לחמישה, כל זוג בצאן מרעיתו מתפצל לעשרה ילדים, וחצרות החסידים מתפצלות לעשרות כתות השונאות זו את זו

אני עדיין מחפש צדיק אחד בסדום, בממשלת הכאוס, מישהו אחד בממשלה ובקואליציה שאחוש אליו אמפתיה, שאעריך אותו, שאראה בו מודל להתנהגות. לעומתם בקרב המצביעים עבורם אני אישית מכיר עשרות שהם אנשים מקסימים, ישרים, עובדים, לומדים, תורמים - דתיים, ליכודניקים, חרדים, מתנחלים. דווקא אלה מייצגים אתכם?
זה לא סיפור של אליטות, מזרחים, בתי משפט, דתיים או ימניים. כמו שבארה"ב מחצית המצביעים עבור טראמפ היו ברובם אנשים מעולים, האיטלקים שהעריצו את הדוצ'ה לא היו חשוכים, הספרדים שחיו טוב עם פרנקו לא היו פשיסטים, ואני כבר לא מדבר על הגרמנים, הרוסים, בוודאי אירנים ופלשתינים - העמים טובים, אך המנהיגים...
אין פיצול בישראל בין ארבעה שבטים וכתות שונות, כמו שלא היה פיצול באירופה ובאמריקה. כבר כתבתי שאם כבר יש רק פיצול בין 80% המתונים שרוצים פחות או יותר אותו הדבר ל-20% הקיצונים הגוררים אותם לימין, לשמאל, לדת, לפופוליזם, לשנאת חינם. את זה השכילו לראות דה גול, צ'רצ'יל, FDR, בן-גוריון בשנת 1948.
לשם המחשה, יצחק גולדקנופף הוא המפצל האולטימטיבי. לא רק שהוא מפצל את הדירות שלו לחמישה, לא רק שכל זוג בצאן מרעיתו מתפצל לעשרה ילדים, לא רק שחצרות החסידים מתפצלות לעשרות כתות השונאות זו את זו. כל המנהיגות שלהם בנויה על פיצול, שנאת חינם, הסתגרות בבערות תוך ניצול החילונים, בוז, ושוד הקופה הציבורית.
הוא משדר תדמית של אדם מקסים, גם אריה דרעי, גם בנימין נתניהו למי שאוהב את הסגנון החלקלק. אך הוא קשה כמו שקשה לכמה מהשדרים לבטא את שמו. למה לא עיברת את שמו לכפתור זהב כמו מייסד זק"א משי זהב, אדם ששידר תדמית של משי. אבל למי שמתקשה להגות גולקנופף שיינסה להגות SRPSKI (סרבית), כך שהכל יחסי.
שר האפליה והחושך
לא חייבים לעברת שמות. לא כולם בן-גוריון. גם לא חייבים לדבר עברית אפשר יידיש, בטח לא חייבים לחבוש כובע טמבל בחום של ישראל אפשר גם שטריימל. ומי בכלל דיבר על שירות בצה"ל, שירות אזרחי, משרות רופא, מהנדס, טייס, אפשר מלמד, רב, מנהל רשת גנים, עסקן, מפצל דירות. יהיה כבר מי שישלם את החשבון המנופח.
אך גולדקנופף הוא טלית שכולה תכלת לעומת בצלאל סמוטריץ' המפלה, הגזען, שרוצה להעמיק עוד יותר את הפיצול והאפליה. לא חייבים לרפא להט"בים, להעסיק נשים, לשכן ערבים. שיהיו רופאים ללהט"בים (לא חרדים, הם כולם משגיחי כשרות), מכלאות לנשים עובדות בלי גברים ובמושבים האחוריים כמו השחורים, שכונות ללא ערבים.
הוא כיום שר האוצר, שר השטחים, שר האפליה והמאפליה/החושך. והנביאים שלו (רסולאלה) הם שמחה רוטמן ואורית סטרוק. אבל למען האיזון, היטיב לבטא איבגי מערוץ 12, שאני מאוד מעריך כאדם שקול, לא דוגמטי, עם השקפות ימניות אבל לא שופר המנהיג כמו הפרשן הימני הקודם בערוץ (יש שם 1 ימני, 1 ערבי, 1 אתיופי, אין שם בכלל אפליה).
איבגי הסב את תשומת ליבנו לצביעות של אלה היוצאים נגד חוקי האפליה, כאשר בפועל מתבצעת בימינו אלה על-פי סקרים אפליה נגד מזרחים בתחומים אחרים ולכך אוסיף שהאפליה הגרועה מכולן היא נגד החילונים - כי אנו משלמים מיסים, משרתים בצה"ל ועובדים בעבודות יצרניות, בעוד שחיים על חשבוננו אוכלוסיות שלמות בבטלה.
אבל המופלא מכולם הוא ללא ספק בנימין נתניהו הרוכב שנית, כמו זורו, למרות כתבי האישום, למרות שדרעי, סמוטריץ' ובן-גביר לא מאמינים לו ודורשים לחוקק את החוקים לפני כינון הממשלה, למרות שחותם על הסכמי קואליציה שהוא לא מתכוון לקיים. ביבי עבורי תורת הנסתר, המופלא, מעבר לתפישתי המוגבלת של שנה א' בתורת ההגיון.
עלה תאנה
אני פשוט לא מבין איך הציבור הכי עשוק של ליברטריאני כמוהו, הכי עניים, הכי מקופחים, מצביעים עבורו ורואים בו נביא מופלא כי הוא משדר להם שהוא המסכן, עם הדירות שלו, עם המעון המט לנפול בבלפור. אני לא מבין זאת, אבל אני גם לא מבין את גנץ שמשתלח נגד לפיד, את מיכאלי ששקועה בעצמה, את עודה המתאבד.
אם זאת הצורה של האופוזיציה אז מגיעה לה קואליציה של ביבי, סמוטריץ' וגולדקנופף. לא שגפני ההומופוב יותר נאור מהם ועד הרגע האחרון מחזיק אותנו במתח אם יצביע בעד אוחנה בגלל שהוא להט"ב. למה? כי חרדי נצלן, השומר את המצביעים שלו בבערות ובבטלה יותר טוב? הוא כזה נאור שהוא יכתיב לאוחנה באיזו זוגיות לחיות?
מי זה קבע שלעשות עשרה ילדים זה יותר טוב מלהיות הומו? הלוואי והחרדים היו תורמים כמו הלהט"בים שמשרתים בצה"ל, עובדים ויוצרים דגולים בכל התחומים. ומה החרדים תורמים? מיקוואות, שעוני שבת, כשרות מושחתת, טלפונים כשרים. איזה טמטום, טלפונים כשרים, שלא יוכלו לקרוא ויקיפדיה, שיעשירו את העסקנים.
כל הכבוד לאוחנה שהיסה את הכתב החוצפן ששאל אותו אם הוא עלה התאנה של הממשלה ההומופובית. זה כמו לשאול אישה מוכשרת שנבחרה להנהלה שבה כולם גברים אם היא נבחרה בגלל אפליה מתקנת או בגלל ששכבה עם המפקדים בצה"ל. זה כמו לשאול אותו אם נבחר למרות שהוא מזרחי, למרות שהוא הומו, למרות שהוא ימני.
נתניהו מופלא בהפרד ומשול. גם בקואליציה שלו, בחירה באוחנה נועדה אולי להראות להומפובים דתיים וחרדים מי כאן הבוס. אם כי להבדיל מבחירות אחרות תמוהות שלו יש הרואים באוחנה בחירה ראויה גם ללא כל קשר לנטיותיו המיניות. אבל אם אפשר גם ללמד את השותפים שלו לקח, מה טוב - לגפני, סמוטריץ', מעוז ולרבנים.
אז מה היה לנו? עם האלמנט! מפצל, מפלה, מופלא. איזה כיף להתחיל כך את השנה החדשה, עם כ' - כאוס, כך - בן-גביר, ככ"כ - כח, כבוד וכסף - מיקי זוהר. על דבר אחד אני מיצר - שאמסלם לא נבחר שוב לשר הסייבר. בתקופה שבה לא ניהל את הסייבר, לא היו הנפקות במיליארדים בתחום זה, המערכות קרסו, והמהנדסים ברחו...

תאריך:  02/01/2023   |   עודכן:  02/01/2023
+רפורמת הסלולר תבוטל, אך פינוי תדרי דור 2 ו-3 יתבצע כמתוכנן
19:43 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר התקשורת קרעי סיכם עם ראשי המפלגות החרדיות על ביטול רפורמת הקומה הכשרה  ▪  עם זאת, פרריסת תדרי דור 4 ודור 5 תתבצע ללא שינוי  ▪  תוארך בחצי שנה האפשרות לרכישת קווים חדשים בדור 2 ודור 3

קרעי וראשי המפלגות החרדיות [צילום: תקשורת שר התקשורת]
+"אמיץ, קר רוח, מקצועי וטוב מזג": גלנט מינה את זמיר למנכ"ל משרדו
18:59 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אייל זמיר ייכנס לתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון בשבועות הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר עם המנכ״ל היוצא אמיר אשל ולאחר השלמת הליך המינוי ואישורו בממשלה

אייל זמיר [צילום: דוברות משרד הביטחון]
+שר החקלאות דיכטר: שטחים חקלאיים ימשיכו להיות שטחים חקלאיים
18:52 02/01/23  |  עידן יוסף

שר החקלאות הנכנס, אבי דיכטר, אמר בטקס חילופי השרים: "עלינו להגיע למצב שבמדינת ישראל בתחום החקלאות נוכל לספק ולדאוג לביטחון מזון לכלל אזרחי ישראל. בתוך כך, לדאוג לכך שכל המחירים יהיו הוגנים וסבירים לכל נפש, ולא נגיע למצב שבו הביקוש הופך לייאוש".
עוד התייחס דיכטר לסוגיית הקרקעות: "כל מי שחושב שהחקלאות תהיה כר שבה אפשר ליהנות מעבריינות, טועה. הפשיעה החקלאית, הטרור החקלאי, הסחטנות החקלאית והעבריינות החקלאית זה סיפור שניתן גם ניתן להתמודד איתו, ולנצח. נגדע את הטרור החקלאי. שמירה על התלם נכונה לגבי כלל השטחים, לא רק אלו בסמוך לגבולות. שטחים חקלאיים ימשיכו להיות שטחים חקלאיים, בכל הארץ. מי שישתלט על שטחים חקלאיים יפנה אותם באמצעים כאלה או אחרים".

+לפיד: ימים קשים דורשים אנשים קשים
18:20 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה  ▪  ראש האופוזיציה: "ב-75 שנות קיומה של ישראל המודרנית, מעולם לא היה ספק לגבי השאלה אם היא תהיה מדינה דמוקרטית, עכשיו יש"  ▪  השר קיש: "זו הסתה נגד חרדים. קשה למצוא ביטוי לכך"

יאיר לפיד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+פרוש מסרב להתפטר לבדו במסגרת החוק הנורווגי
17:54 02/01/23  |  עידן יוסף

למרות דרישת דגל התורה כי פרוש יתפטר בהסכם הנורבגי לאלתר בהתאם לסיכום בין הסיעות, באגודת ישראל מסרבים ודורשים כי מקלב יתפטר גם כן על-מנת להכניס את נציגם רוט (בחדרי חרדים).

+סמוטריץ': "סמוך עלי שמצאתי מקור תקציבי"
17:39 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר האוצר: "כלכלה זה לא עניין של שליפות מהמותן, הנושא מחייב עבודה מקצועית ויסודית כדי להביא בסופו של דבר לתוצאות שכולנו מיחלים להן"  ▪  "לאחר שתסתיים עבודת המטה נציג את תוכנית הפעולה לציבור"

סמוטריץ'. עיתון נפוץ מצא את האשמים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו שוחח עם בן-גביר לגבי העלייה להר-הבית
17:13 02/01/23  |  עידן יוסף

עמית סגל: נתניהו שוחח עם בן-גביר על הר-הבית. השר לביטחון לאומי לא חוזר בו מכוונתו לעלות להר בשבועות הקרובים (חדשות 12).

+גנץ: שרים שמבטלים טקסי חילופין ולא מקיימים ישיבות חפיפה - פוגעים בבסיס הדמוקרטיה
16:11 02/01/23  |  עידן יוסף

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, אמר בפתח ישיבת הסיעה: "אני נגד הממשלה הזאת ונגד הרבה דברים של הממשלה הזאת ובעד מדינת ישראל. לא אצטרף לממשלה הזאת".
עוד אמר: "נתניהו מבשל את מה שהוא באמת מכוון אליו - פטור ממשפט". לדבריו, "שרים שמבטלים טקסי חילופין ולא מקיימים ישיבות חפיפה - פוגעים בבסיס הדמוקרטיה".

+נתניהו על ההסתה נגד הממשלה: "להשיב מלחמה שערה"
15:48 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה אומר כי הממשלה הקודמת הזניחה את נושא יוקר המחיה וכי יחד עם השר סמוטריץ' תפעל הממשלה "בצורה תקיפה, מושכלת ואפקטיבית"

ישיבת סיעת הליכוד [צילום: דוברות הליכוד]
+עלה בידינו
14:49 02/01/23  |  משה גביש   |   לרשימה המלאה

עלה בידינו לבחור ראש ממשלה נאשם בפלילים חמורים החותר, עם חבריו, לקעקוע המערכת המשפטית כדי לחלץ את עצמו מזרועות החוק

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+השר אלי כהן: לא נמנה שגרירים שלא מכירים במדינה יהודית
14:14 02/01/23  |  מירב ארד

שר החוץ החדש אלי כהן נשא דברים (יום ב', 2.1.23) בפני עובדי המשרד עם כניסתו לתפקיד. "כמו בכל שנה, גם הקיץ יהיה סבב מינויים לתפקידים דיפלומטיים ברחבי העולם. דבר אחד בטוח - לא ימונה אף אחד שלא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית" אמר כהן.

+המצעד להאג
13:30 02/01/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

מאז עלה בנימין נתניהו לשלטון והבטיח לתמוך בשלום המבוסס על שתי מדינות לשני עמים ושיקר את כל העולם התהפך הגלגל  ▪  הצידוק הישראלי לקפאון המדיני הלך ונשחק, כי העולם חדל להאמין לביבי

נתניהו. נושא באחריות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ימי החושך המשפטי
09:12 02/01/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

מערכת המשפט במדינת ישראל היא מקהלה בקול אחד, פה ושם ישמע קול בודד, נטע זר, קול שנכפה על אדוני המשפט, קול בעל גוון שמקלקל את קולות העליונים המלאכים

חשין. "הבית שלי" [צילום: קובי גדעון/פלאש 90]
+האיום העיקרי: לפי גלנט - אירן, לפי גנץ - החוסן החברתי
23:57 01/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השר יואב גלנט: "מערכת הביטחון בראשותי, במאמץ משותף בין כלל זרועותיה, תכין את המענה שיאפשר לממשלת ישראל לקבל כל החלטה באשר לבלימת מאמץ הגרעין האירני"  ▪  ח"כ בני גנץ: "חתמנו על למעלה ממאה הסכמי שיתוף פעולה ביטחוניים, כולל הסכמים חסרי תקדים עם מדינות רבות כולל מדינות האזור"

אביב כוכבי, בני גנץ, יואב גלנט, אמיר אשל, אלון שוסטר [צילום: אריאל חרמוני]
+כאוס או סדר חדש?
23:32 01/01/23  |  שלמה פילבר   |   לרשימה המלאה

החיבוק החם של נתניהו עם השר החדש לעניינים אסטרטגיים, רון דרמר, מספר שהצמד הזה מתכוון להמשיך מהמקום בו נעצר. מחוזקים בשר ביטחון ידידותי וראש מל"ל מנוסה, החבורה הזו מתכוונת להביא בשנה הקרובה "מזרח תיכון חדש" באמצעות ברית עם סעודיה והעולם הערבי הסוני

נתניהו. ממשיך מהמקום בו הפסיק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גולדקנופף המפצל, סמוטריץ' המפלה וביבי המופלא
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שתי הערות
עובד 1  |  2/01/23 08:38
2
שכחת את קורי המקרקר... ל"ת
מתעב צבועים  |  4/01/23 19:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
השר יואב גלנט: "מערכת הביטחון בראשותי, במאמץ משותף בין כלל זרועותיה, תכין את המענה שיאפשר לממשלת ישראל לקבל כל החלטה באשר לבלימת מאמץ הגרעין האירני"    ח"כ בני גנץ: "חתמנו על למעלה ממאה הסכמי שיתוף פעולה ביטחוניים, כולל הסכמים חסרי תקדים עם מדינות רבות כולל מדינות האזור"
שלמה פילבר
החיבוק החם של נתניהו עם השר החדש לעניינים אסטרטגיים, רון דרמר, מספר שהצמד הזה מתכוון להמשיך מהמקום בו נעצר. מחוזקים בשר ביטחון ידידותי וראש מל"ל מנוסה, החבורה הזו מתכוונת להביא בשנה הקרובה "מזרח תיכון חדש" באמצעות ברית עם סעודיה והעולם הערבי הסוני
עידן יוסף
שר השיכון הנכנס הורה לשנות את ניירות המכתבים שעליהם נכתב "קרית הממשלה מזרח ירושלים" ופנה לעמיתיו השרים אקוניס ובן-גביר לנהוג כמותו    "ירושלים המאוחדת אחת היא, אין זה דבר פעוט שנייר ממשלתי רשמי ינציח את חלוקת העיר דה-פקטו
עידן יוסף
אומר כי כל אדם נברא בצלם אלוהים הוא העיקרון שמנחה אותו    הרבנים מחו כנגד הח"כים הדתיים שהצביעו בעד מינוי אוחנה ליו"ר הכנסת וכנגד קיום מצעד הגאווה בירושלים
עידן יוסף
השר לשירותי דת הודיע בטקס חילופי השרים כי יחזק את מעמדם של ראשי המועצות הדתיות ומזכירי המועצות וכן את מעמד בתי הדין הרבניים "מפני רוחות רעות המבקשות לצמצם את כוחם"    דרעי: "חיזקנו את המשרד לשירותי דת כמקום שיוביל בגאון את השמירה על הערכים היהודיים של המדינה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il