X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
קרעי ונתניהו. בשיתוף [צילום: דוברות הליכוד]
ז'דנוב יהודי
אין דמוקרט של ממש המעוניין לסגור כלי תקשורת, אך קרעי אינו דמוקרט הוא חותר לסגור את השידור הציבורי בישראל כי ביבי רוצה, וזה מספיק כדי שגם הוא ירצה
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

אנדריי ז'דנוב היה מקל החובלים התרבותי של העריץ הסובייטי יוסף דשגשווילי סטאלין. הוא חנק את חופש הדיבור והיצירה והחשיבה של רוסיה עשירת הספרות והשירה והתיאטרון והריקוד והמוזיקה. ד"ר שלמה קרעי ממלא את תפקידו של ז'דנוב אצל ראש הממשלה האנטי-דמוקרטית בנימין נתניהו. הוא ז'דנוב בכחול-לבן.
אין דמוקרט של ממש המעוניין לסגור כלי תקשורת. אך קרעי אינו דמוקרט. הוא חותר לסגור את השידור הציבורי בישראל. כי ביבי רוצה, וזה מספיק כדי שגם הוא ירצה.
תאגיד השידור האירופי נזעק וכתב לנתניהו כי אם ייסגר כאן-11 תגורש ישראל מן האירוויזיון. קרעי לא רק נציג רשמי של הדיקטטורה אלא גם לא העיפרון החד בקלמר. הוא הגיב הלילה בגסות רוח וביהירות, שלא נקבל תכתיב מאיש, בראבו. רק שאם תתקבל מדיניותו של קרעי הרודף את התקשורת החופשית ישראל תסולק מזירה בינלאומית בעלת חשיבות, והאירוויזיון אינו המקום היחיד ממנו תודח.
הנה כי כן זו תרומתם של ביבי וקרעי להשגת היעדים של תנועת החרם על ישראל, ה-BDS. גם זוממים וגם לא נבונים. לא במתכוון אבל בפועל הם מעלים אותנו על רכבת המצורעים הדוהרת לנידוי בינלאומי.
לא רק הם. מיקי זוהר הודיע כי בתפקידו כשר התרבות לא יעודד יצירה הנראית בעיניו כאנטי ישראלית. מה היא? למשל, בעיצומה של מלחמת השחרור כתב המשורר הלאומי נתן אלתרמן ב"טור השביעי" דברים בוטים כנגד הלוחם הישראלי היורה בעוברי אורח תמימים בעת כיבוש כפר ערבי. דוד בן-גוריון הורה להפיץ את השיר בכל מחנות צה"ל ובעצמו קרא אותו מעל דוכן הכנסת.
חלפו שנים. הטלוויזיה - זה התאגיד - הכינה לשידור את "חרבת חיזעה" מאת יזהר סמילנסקי (ס. יזהר). קמה זעקה. מנכ"ל הטלוויזיה ארנון צוקרמן לא ויתר ושידר למרות שידע כי עמיתיו בירדן ישתמשו בסרט לגנות את ישראל. השר הדתי-לאומי-ליברלי זבולון המר, וכן ראש הממשלה מנחם בגין, לא התערבו למנוע את השידור.
אך מיקי זוהר, כ-45 שנים לאחר מכן, לא יממן יצירה כזאת. גם הוא ז'דנוב ויודע מה טוב לתרבות הישראלית. גם הוא עתיד להוסיף קרון לרכבת המצורעים.
רבים משרי הממשלה החדשה עובדים ברכבת הזאת. יריב לוין - המסוכן שבהם - אורב למערכת המשפט ועדיין לא ברור אם ידיח שופטים ליברלים בטענה שהם מבוגרים (בדיחה גסה בעולם בו התארכה תוחלת החיים) ויבטל את הבחירה החופשית שלהם לכהונתם ויביא לכנסת סעיף התגברות בזוי כדי להרוס את העליון. בפעילותו יתווסף לא עוד קרון לרכבת המצורעים אלא קטר.
ההתחלה הייתה כבר הבוקר. איתמר בן-גביר עלה לביקור פרובוקטיבי בהר-הבית, ואפילו האמירויות הגיבו בדחיית ביקורו של בנימין נתניהו בתחומן, ומצרים וירדן וסעודיה גינו את ישראל, ורקטה אחת כבר נורתה מעזה ורק בבוקר נדע אם בהמשך הלילה שוגרו עוד, ובין כה וכה גם המערב הדמוקרטי גינה את צעדת הזוטא של השר, ויצא שכר הכהניסט בהפסדנו. וזו רק ההתחלה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  04/01/2023   |   עודכן:  04/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ז'דנוב יהודי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
דמגוגיה עלובה, מישהו שמע את
קובגר  |  5/01/23 08:47
2
הדמוקרט הגדול לפיד וערוץ 14
טירה  |  6/01/23 11:21
3
מאיר פעיל אבא קובנר קומיסרים
טירה  |  6/01/23 11:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ליפמן
כן. אבל בלי ויתור על המשילות בחבלי ארץ יקרים ויחי ההבדל הגדול    האם ישראל התבגרה ונחלצה מאשליותיה בכל הקשור ליחסיה עם הערבים? האם שוב גובר הסיכוי לסכסוך דמים נוסף, אולי מר מקודמיו? האם קיים כלל פוטנציאל לשינוי המיוחל ואם כן ומה הוא אותו גורם פלאי במערכת היחסים המורכבת ורווית הדמים בינינו לבין הערבים, שיגרום לתפנית מופלאה כזו?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - צבאנו המבוהל, הטרלול נגמר, הלנו אתם או לצרינו?, תפוקה מדהימה, אינו מפתיע ושחקן וירטואוז    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)
דודי מייזליק
תחילת שנת 2023 אינה מבטיחה יציבות בשוק הדיור והמשכנתאות וכוחות השוק ממתינים "ולמצוץ ראשון" של הקונים או מוכרים
מאיר חוטקובסקי
מה קורה לשריר שמתנוון וכיצד הוא משפיע על תפקודו של האדם הזקן ובעיקר על שווי משקלו? מאיר חוטקובסקי קיבל שיעור בנושא מפרופ' אלי כרמלי (67), ספורטאי - רץ מרתון, רוכב אופני שטח ולאחרונה עוסק גם בטאי צי
רפי לאופרט
אנרכיה וסרבנות הפכו לסימני-היכר מסוכנים לאי-ההבנה של השמאל הפוסט-מודרני את מהותה של דמוקרטיה נורמטיבית שבה חפץ רוב העם בישראל. "עריצות המיעוט" היא סימן ההיכר הקלאסי של אי-הבנה זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il