X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מקוננים על הזמן השחור [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
אסור לבטל את המקף המחבר
ושוב איתכם האכיפה הבררנית, אדוני הארץ, מניפי הדגלים, נושאי אבוקות הזעם והסער, מקונני חורבנה של מדינת ישראל המשיחית, הפרימיטיבית, החשוכה, מדינת ההלכה

"ושוב איתכם נצא לראות באור,
ושוב איתכם נרקוד את כל הלילה
כי אליכם רצינו לחזור ושוב איתכם",
כתב דודו ברק, הלחינה רחל הירש ואילנית זימרה בקולה הנפלא.
אל שירתה הענוגה של אילנית הצטרפה בחודשיים האחרונים מקהלה עליזה, מקהלה בקול אחד. מקהלת הנרדמים מרצון, הרואים רק יופי וטוב, המטאטאים המקצועיים את כל הסחי והמיאוס, מקהלת מעודדות הדמוקרטיה לשעתה, מקהלות לובשי החלוקים, הגלימות, מקהלת אוחזי המיקרופונים, מקהלות שכולן ממלכתיות.
ושוב איתכם, אחרי שנה וחצי שבה ובמלא העוצמה, במלא העוז, במלא העזוז. והנה הם בודקי העובדות במרץ של הנהגה אחת, כותבי הפאנצ'ים והסאטירה המושחזים לכיוון אחד ושוב איתכם, התועמלנים שלא ראו כל בדל טעות, רסיס כישלון, עד לפני חודשיים. ושוב איתכם סרבני קבלת תוצאות הבחירות, מחללי ונושאי שם הדמוקרטיה לשווא, ושוב איתכם מעצימי הזוטות, מנפחי אירועי רכילות חובבי הצהוב, המקוננים על הזמן השחור.
ושוב איתכם האכיפה הבררנית, אדוני הארץ, מניפי הדגלים, נושאי אבוקות הזעם והסער, מקונני חורבנה של מדינת ישראל המשיחית, הפרימיטיבית, החשוכה, מדינת ההלכה. ושוב איתכם ארגוני זכויות האדם החושב כמוני, משטרת המחשבות, אונסי הדעות, חסידי ציפוף השורות, תחייתם של עמותות וארגונים בהם ממומנים, המציפים את התקשורת המוטה, את בתי המשפט, המבצעים את דרישות אדוניהם כמובן מתוך "דאגה" למדינת כל אזרחיה.
ושוב איתכם, המלעיגים את מנהיגי הארץ הטובה, המגחכים אותם, המשפילים, המבזים, המומחים בהחפצתם, בהפיכתם ללעג וקלס למשל ושנינה, המאדירים את הממלכתיים, הנאורים, הליברלים שאינם מנופפים בידיהם בעת דיבורם. ושוב איתכם, הדוברים המתחזים לעיתונאים, האוחזים בזכוכית מגדלת, המצוידים בכובעי בלשים, התרים באובססיביות אחר כל פגם זניח ההופך באומנותם לסערה תורנית.
ושוב איתכם, המאיימים לרדת מהארץ היפה והטובה, למשוך את השקעותיהם, למצא להם מולדת אחרת, לחיות כגידולי מים חסרי שורשים, גולים מרצון. ושוב איתכם, הבזים לבעלי הדעה האחרת, השונה, המקדשים את הממלכתיות והדמוקרטיה אך ורק אם הם משרתת את הדעה האחת, הצודקת ואין בילתה. ושוב איתכם, החותמים על הפשקווילים מהאקדמיה ועד לאומנים, מצמרת אומניות המקרמה ועד לאגודת חובבות הכמהין, המוחים, המפגינים, המבקשים צדק, חרות ושיווין, אשר לא נראו ברחובות ישראל בשנה וחצי האחרונות.
שוב איתכם, הממלכתיים קפוצי הפה משחררים לחלל הדחוס בעויינות ובשנאה את המילים המעודנות, פנינים של נאורות, דין רודף, מרי אזרחי, מלחמת אחים, הפיכה, כיתת יורים, סירוב פקודה, אש חיה, ראש ממשלה בן מוות, מעבר "למעשים", היטלר, סטאלין, ארדואן, צ'מברליין, משיחיים, חשוכים, גזענים, אפרטהייד. ושוב איתכם, הזויים בעלי תארים אקדמאים, גנרלים עטורי הילת עבר, חושפים את בורותם במהות הדמוקרטיה, בחשיבות הדעה האחרת, מאמינים שהם הצודקים, הם החכמים, אשר חותם התבונה נושא את שמם.
ושוב איתכם, סותמי פיות, משתיקים, אבירי חופש הביטוי והדמוקרטיה, סוגרים ערוצי תקשורת בפני אנשים המסרבים לכתוב בדום מתוח כמו כל חברי השורה, את אותה דעה, בשם הדמוקרטיה המתגוננת סותמים פיות. ושוב איתכם, אחרי שנה וחצי בהם הרכיבו משקפיים ורודות, כל האוחזים בעמדות ההשפעה, ממערכת המשפט ועד לתקשורת, שנה וחצי ראו רק טוב, התעלמו מכל רעה חולה, הקטינו אירועים חמורים, איתרגו ללא הפסק.
לפני חודשיים אופסנו עמוק המשקפיים הוורודות ואת מקומם תפסו המשקפיים השחורות, הוורוד התחלף לאפור קודר לשחור משחור, הארץ היפה והטובה הפכה בין תוצאת בחירות אחת למדינת חושך, מדינה מסוכנת, קץ הדמוקרטיה, קיצונית, גזענית, הדיקטטורה כבר כאן.
ושוב איתכם, הגיע הזמן לעבור מה - אתם ל-אנחנו, מהמפריד למחבר, הגיע הזמן לחזק ולבצר את המכנה המשותף הסדוק, הגיעה העת לפחות להחזיר עדשה וורודה אחת למשקפיים השחורות, ושוב איתכם כי אסור לתת למחלוקות לבטל את המקף המחבר, אנשים - אחים - אנחנו.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  08/02/2023   |   עודכן:  08/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
אני חושש, בלי ששמעתי על כך דבר, שלוין הבהיר לביבי כי אם לא יניח לו להרוס את בית המשפט העליון הוא יתפטר מיד    זה עלול להחזיר את ביבי למקומו הראוי מלשכת ראש הממשלה אל ספסל הנאשמים
יוני בן-מנחם
ישראל החלה להעביר סיוע הומניטרי לנפגעי רעידת האדמה בטורקיה ובקרוב תעביר סיוע כזה גם לנפגעי רעידת האדמה בסוריה. הסיוע הישראלי לסוריה מעורר עניין רב בעולם הערבי, המודיעין הישראלי עוקב אחרי טיסות מאירן לסוריה שמעבירות סיוע הומניטרי מחשש שמוברחים בהן אמצעי לחימה
איתן קלינסקי
בימים הקרובים יישב על ספסלי הכנסת נציג שבשנת 2012 הוצא נגדו צו הרחקה בעקבות מידע מודיעיני על פעילות חשאית ואלימה נגד תושבים פלשתינים
עמנואל בן-סבו
החזאים המתחזים, שיכורי הכח, בטוחים שנולדו לקיים את העולם בהבל פיהם ובעצם נוכחותם על האדמה מדבררים עננות קיצונית, גשם הרסני, ברקים מסוכנים, רעמים מחרישי אוזניים
דן מרגלית
מה אירע למנדלבליט בדרך אל מצולות הים? ומדוע לא דחק להעמיד את נתניהו לדין ולנהל את משפטו בקצב הוגן כלפיו, אבל גם ביעילות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il