X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לא באלימות [צילום: מתוך השידור החי של ההפגנה]
אנחנו מגש הכסף שעליו מושתתת המדינה
אנחנו החזקים, אנחנו היצרנים, אנחנו הישרים, אנחנו התורמים. אנחנו הלא פריבילגים, לעומת החלשים, כוחות החושך שתורתם המזויפת בניגוד לתורה האמיתית מנציחה קיפוח, גזענות, בטלנות, אי-שוויון, ועוני

טוב עשתה המשטרה שהמליצה לפרקליטות לאשר לה לפתוח בחקירה פלילית כנגד עורך הדין דוד חודק, שאמר כי לא יהסס להשתמש באש חיה אם יכריחו אותו לחיות בדיקטטורה. זה מקומם דווקא כיום, למרות שגם אני הגעתי למסקנה שהממשלה החשוכה והפאנאטית של של חרדים החיים על חשבוננו מבלי לתרום למדינה, משיחיים שיציתו מלחמת דת כדי להתפלל בהר-הבית, וביביסטים הסוגדים למנהיג שחשוד בפלילים, תוביל את המדינה לאבדון.
בכל הספרים והמאמרים שלי אני חוזר וטוען שמותר להפגין, לכתוב ולזעוק על מעשי הממשלה, אך בשום פנים אין לאחוז בנשק, מכמה סיבות: שלטון דיקטטורי מחכה להזדמנות של ניצני מרד כדי להכריז משטר חירום ולהביא לקץ הדמוקטריה. מלחמת אחים לא פרצה בזמנים קשים יותר ערב הקמת המדינה עם 3 המחתרות ובוודאי שאין לה מקום כיום עם איומים בכל הגזרות: אירן, סוריה, לבנון והחיזבאלה, עזה והחמאס, והרשות שהוקמה בעוונותינו.
הדרך היחידה להילחם נגד המהפכה המשטרית שיוזמת הממשלה היא בשיתוק המשק היצרני והכלכלי שכמעט כולו מתנגד למהפכה ומתוך השיתוק תקום הדרישה למשאל עם להקמת רפובליקה חדשה המושתתת על חוקה, כפי שקרה בצרפת ב-1958 במצב מאוד דומה ודה גול הוא זה שהציל את האומה. כל התהליך נעשה אז בצורה חוקית אך עקף את המערכת הפוליטית המושחתת בצרפת, וכך עלינו לנקוט בישראל כי הדמוקרטיה הגיעה לקיצה ממילא.
ועוד מילה כנגד אמצעי התקשורת שברובם ציטטו את דבריו המקוממים של חודק מבלי לגנות אותם. אם רב או איש ימין היה קורא לאחוז בנשק נגד אוסלו או ההינתקות, הייתה קמה מהומת אלוהים. דין אחד צריך להיות כנגד כל מי שמאיים במרד מסיבה כלשהי. לא כל אחד יכול להחליט אם יש סכנה לדמוקרטיה או לא"י השלמה. בשביל זה יש ממשלה, כנסת ובתי משפט, ובראש וראשונה העם שהוא הריבון צריך להחליט מבלי לרמוס את המתנגדים.
לכל המפקפקים עדיין שכוונת בנימין תניהו, יריב לוין, אריה דרעי, יצחק גולדקנופף, איתמר בן-גביר, אבי מעוז, יצחק רוטמן ובצלאל סמוטריץ' (כנופיית השמונה) היא להשליט דיקטטורה בישראל, שאלו את הכנופייה: אם אתם משתיתים את כל המהפכה על רוב דחוק של 61 או 64, איך זה שאתם לא מפחדים שמחר תבוא קואליציה חדשה שתקבע בדיוק ההפך? עצם ההתבססות על הרוב הדחוק הזה שלראשונה הגעתם אליו אחרי 5 מערכות בחירות מוכיחה שאלה היו הבחירות הדמוקרטיות האחרונות בישראל, כי ברגע שתבצעו את המהפכה לא תחששו יותר מהחלפת השלטון כי בא הקץ לדמוקרטיה! ולמי שמפקפק בכך מוזמן ללמוד מהתקדימים של פוטין, חומייני, הונגריה, החמאס בעזה, MACHTERGREIFUNG בגרמניה.
"לאט לכם"
אדם צריך להיות כן עם עצמו וליישם את מה שמטיף לאחרים, בלי צביעות ובלי גלגול עיניים ומוסר כפול. שנים התלוננתי על התופעה המקוממת של פוסט ציונים שרצו לכל במה נכבדת בעולם, באו"ם, בהאג, לעיתונים נחשבים כלה מונד, ניו-יורק טיימס, BBC, לממשלות ידידותיות, קראו לישראל פשיטסית ונאצית, וביקשו להחרים אותה.
והנה עכשיו רבים קוראים להפסיק לעשות עסקים בישראל בגלל המהפכה המשטרית ודורשים מביידן, מקרון ומנהיגי העולם לבוא לעזרת שוחרי הדמוקרטיה בישראל לעצירת הפיכת ישראל לדיקטטורה. דווקא בגלל שהפעם אני מאמין שישראל בדרך לדיקטטורה בניגוד לקריאות זאב זאב של ליבוביץ' עם יודונאצים, אני קורא "לאט לכם".
את הבעיות שלנו הישראלים יפתרו בעצמם, בלי לרוץ לפריצים כאלה ואחרים. מה שהיה נכון לגבי הפסקת הכיבוש נכון שבעתיים לגבי הדיקטטורה של קואליציית החושך של ביביסטים, מעריצי פושעים, באבות, אדמורים, משיחים, ליברטרינים, נערי גבעות, משתמטים, בטלנים, גזענים, תורמים מעט ומקבלים מקסימום וקוראים לנו פריבילגים.
מי הוא פריבילג? חרדי בטלן ומשתמט שלא משלם מיסים, לא עובד בעבודה יצרנית, לא משרת בצה"ל ובשירות אזרחי ומקבל קיצבאות מלאות לתריסר ילדיו, למימון אברכים בטלנים, נהנה מדיור, מזון ותמיכות בקומבינות ובלהטוטים תקציביים של המנהיגות הפושעת שלהם. אנחנו היצרנים והתורמים פריבילגים והם הבטלנים מקופחים?
מי הוא פריבילג? אנחנו המשרתים את מלוא תקופת השירות שלנו, גברים ונשים, שמקבלים תקציבים לא מספקים למערכת החינוך החילונית, או הדתיים הלאומים המשרתים מחצית התקופה בצה"ל לגברים ובכלל לא נשים? המקבלים תקציבי עתק לישובי הפוטיומין ולכבישים עוקפים בשטחים, למערכת החינוך שלהם עם תקציבי השיא?
כוחות החושך
מי הוא פריבילג? אנחנו שלא משתייכים לימין הכלכלי חברתי, שהגענו לכל בעמל כפנו, בקיבוצים, שמשלמים מיסים מלאים, דוגלים בשוויון, בצדק חברתי, בביעור העוני? או הביביסטים שתומכים בפושעים ונאשמים בפלילים, שמפריטים את המדינה בפרוטות לטיקונים, ליברטרינים, שבשלטונם הגענו לשיא באי שוויון ובעוני?
בדיוק כפי שקראתי בזמנו לפוסט ציונים, לסופרים מגלגלי עיניים שארגנו עצרות עם משפחות מחבלים, לאליטות שהשמיצו את המדינה והוציאו את דיבתה הרעה בעולם על לא עוול בכפה, צבועים ובעלי מוסר כפול, כך אני דורש על-פי אותם קריטריונים ליישם את אותם העקרונות על עצמנו ולפתור את המשבר בכוחות עצמנו, כי אנו החזקים.
אנחנו החזקים, אנחנו היצרנים, אנחנו הישרים, אנחנו התורמים. אנחנו הלא פריבילגים, לעומת החלשים, כוחות החושך שתורתם המזויפת בניגוד לתורה האמיתית מנציחה קיפוח, גזענות, בטלנות, אי-שוויון, עוני, שמה את מערך הכשרות המושחת, את הישיבות מעוז הבטלנות כעיקר, במקום עקרונות הצדק, היושר והאתיקה המקודשים בתנ"ך.
לא צריך לקרוא למרי אזרחי, לאחוז בנשק, לקרוא דין רודף, לא צריך לרדת לרמה שלהם. די שנזכור שאנחנו אלה ששירתתנו בצבא גברים ונשים שירות מלא, שאנחנו מחזיקים את הכלכלה, ההייטק, הטייסים, הרופאים, ובשעת מבחן הם יודעים שרוח אלוהים לא תעזור להם אם אכן תפרוץ מלחמת אזרחים, כי אלוהי הצדק לצידנו.
לכן בשעת מבחן מי שימצמץ ראשון זה הם ולא אנחנו. לנו יש את הרקע הצבאי, הכלכלי, האקדמי - לנו ללא כל קשר להשתייכות פוליטית - שמאל לא פוסט ציוני, מרכז לא אמורפי, ימין מתון ולא פאנאטי, ליברטיריאני או מעריץ מושחתים; דתיים וחרדים מתונים, עובדים, תורמים. אנחנו מגש הכסף שנציל את ישראל מגונבי הכסף...

תאריך:  09/02/2023   |   עודכן:  09/02/2023
+גנץ: התערבות דרג פוליטי בעבודת המשטרה פוגעת ביסודות הדמוקרטיה
23:10 09/02/23  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, טען כי התערבות דרג פוליטי בעבודה המבצעית של המשטרה בהקשר להפגנות פוגעת ביסודות העמוקים ביותר של הדמוקרטיה שלנו ונועדה להלך עליה אימים.
את הדברים אמר בעקבות הודעת השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, על זימון מפקד מחוז ירושלים לשיחת בירור בלשכתו.
"האחריות היא של נתניהו שמכר את הממלכתיות לאנשים חסרי אחריות וממשיך לגבות פגיעה בסמכויות הדרגים המקצועיים לאורך ולרוחב", טען ח"כ גנץ.

+איכות השלטון: לא נאפשר להפוך את ישראל לדיקטטורה נוסח הונגריה
22:44 09/02/23  |  איציק וולף

מן התנועה לאיכות השלטון נמסר בתגובה לדברי בן גביר, שזימן את מפקד מחוז ירושלים במשטרה לשיחת נזיפה כי האיומים שלו לא ירתיעו את הציבור.
"הקואליציה הדורסנית הזו גמרה אומר לחסל את הדמוקרטיה ולהפוך את ישראל לדיקטטורה נוסח פולין והונגריה - לא נאפשר לכם את זה. ביום שני הקרוב יעלו לרחבת הכנסת עשרות אלפי מפגינות ומפגינים על מנת לעצור את ההפיכה המשטרית המסוכנת שהממשלה הזו מנסה להעביר בצורה לא דמוקרטית", אמרו בתנועה.

+מנדלבליט: מישהו ישלם בדם על הרפורמה
22:36 09/02/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אומר שהרפורמה נוצרה בשל משפט נתניהו, אותו עלול לבטל תובע-מטעם  ▪  "זה ביטול מוחלט של מערכת המשפט. יהיו אנשים שלנו, יהיו אנשים מטעם. זה לא דמוקרטיה"  ▪  מאשים את נתניהו בהכפשות שקריות

"זה לא רפורמה. זה ריסוק" [צילום: דוד וייל, לע"מ]
+שבתאי נגד בן-גביר: מגבה את השוטרים
22:23 09/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השר לביטחון לאומי זימן את ניצב דורון תורג'מן לשיחה בעקבות הפגנות מתנגדי מדיניות הממשלה ומה שהגדיר כהיעדר אכיפה נגד אנרכיסטים  ▪  המפכ"ל: מצר על כך שבירור הנושא מתבצע באופן, פומבי בעוד כוחות המשטרה פועלים בשטח

[צילום: דוברות המשטרה]
המפכ"ל ומפקד המחוז. השר דורש הסברים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יו"ר ההסתדרות: לא אכנס לויכוח הפוליטי
19:46 09/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ארנון בר-דוד הודיע כי הוא פועל להידברות בין הצדדים בשסע הפוליטי החמר בתולדות המדינה, כלשונו  ▪  "אפעל מול כל ניסיון לפגוע בזכויות עובדים ובשעה הנכונה"

בר-דוד. בקשר עם הנשיא ועם שר המשפטים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אוניברסיטת חיפה: סטודנטים שישתתפו במחאה ביום ב' - יקבלו מועד נוסף לבחינה
19:05 09/02/23  |  איציק וולף

אוניברסיטת חיפה הודיעה (יום ה', 9.2.23) כי סטודנטים שאמורים להיבחן ביום שני הקרוב, 13 בפברואר 2023, אך בוחרים להשתתף ביום זה בהפגנות או להשתתף בצעדי המחאה המתוכננים, בכל צד של המפה הפוליטית, יהיו זכאים למועד נוסף אשר יחליף מועד זה.
ההודעה נמסרה יחד עם הודעה מטעם סנאט אוניברסיטת חיפה, אשר קורא לממשלת ישראל פה אחד לא להביא להצבעה בכנסת את ההצעה לשינוי שיטת בחירת השופטים. "סנאט האוניברסיטה קורא לעצירה מוחלטת של הרפורמה המוצעת ולקיום שיח ציבורי מקיף. עקרון הפרדת הרשויות - וכפועל יוצא מכך, עצמאות הרשות השופטת - הוא תנאי הכרחי לחברה דמוקרטית, ופגיעה בעקרון זה תפגע בחוסנה של מדינת ישראל, בחופש האקדמי ובחוסנה של האקדמיה הישראלית. עוד החליט הסנאט לאפשר לסטודנטים ולסטודנטיות לממש את זכותם הדמוקרטית", לשון ההודעה.

[צילום: אוניברסיטת חיפה]
+הממונה על השכר: אין לשלם שכר לשובתים ביום ב'
18:36 09/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הממונה על השכר בפועל במשרד האוצר הודיע כי אלא אם מדובר בניצול חופשה שנתית או בחופשת מחלה - אין לשלם שכר לעובד שייעדר מעבודתו או יימנע מביצועה ביום שני הקרוב

אפי מלכין. "מושכלות יסוד במשפט העבודה" [צילום: דוברות משרד האוצר]
+נתן אלתרמן צפה את ממשלת ביבי
17:23 09/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

+מנכ״ל Wiz: היוזמה למשיכת כספי החברה מהארץ אינה שלי
16:31 09/02/23  |  עידן יוסף

אסף רפפורט, מנכ״ל Wiz שמשך את כספי החברה מהארץ, מגלה בראיון ל׳ערוץ 13׳ שלא מדובר ביוזמה שלו אלא בדרישה של כל 4 הקרנות הבינלאומיות שמשקיעות בה (יחד עם עשרות הזנקים ישראלים נוספים). להערכתו הון זר ימשיך לצאת מהארץ, כל עוד עצמאות ביהמ״ש ומנגנון בחירת השופטים יימצאו בסכנה.

+הקו האדום
12:17 09/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

לראשונה בחיי לא הסתייגתי מהפגיעה בכבודו של ראש הממשלה  ▪  לא הצלחתי להביא את עצמי לכעוס על מקרון בעקבות יחסו הצונן כלפי נתניהו  ▪  לא אכפת היה לי, אם לא גרוע מזה

מקרון. השפיל את נתניהו [צילום: כריסטוף אנה/AP]
+איום על הדמוקרטיה בישראל - האמנם
11:59 09/02/23  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

דמוקרטיה היא "שלטון העם, על-ידי העם למען העם"  ▪  מהותה: "חופש, שוויון ואחווה לכל האזרחים"  ▪  תנאי לקיומה וקיימותה הוא שלטון החוק (לא שלטון המשפט או המשפטנים) ויכולת ליישם החלטות של המוסדות הנבחרים והמוסמכים במסגרתו

לקעקע את תוצאות הבחירות [צילום: שיר תורם/פלאש 90]
+"מוכנים למו"מ, אבל ללא תנאים מוקדמים"
11:44 09/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

תקף את נשיאת העליון על הצבת תנאים להגעתה לדיון: "זאת פגיעה בממלכתיות ולא דמוקרטי"  ▪  על האופוזיציה אמר: "מדברים שטויות מופרכות"

רוטמן. דוחה את הביקורת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בעקבתא דמשיחא חוצפה יסגא
10:36 09/02/23  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה

התנהלותם עזת המצח של שרים בממשלת ישראל, מוכיחה שאנו בימי 'עקבתא דמשיחא'  ▪  שר המשפטים לוין בעט בהתנשאות, בגסות רוח, באטימות שלא תיאמן, בנשיא המדינה והבהיר כי אין בדעתו לעצור את הדהירה המטורפת "אפילו לא לדקה אחת"

לוין. יהירות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מנדלבליט: נתניהו רוצה לשבש את משפטו
09:00 09/02/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

היועץ המשפטי לשעבר, החתום על כתב האישום, אומר ל"עובדה" על הרפורמה: "נתניהו רוצה להביא למצב שבו המשפט לא יגיע לסיומו בצורה תקינה"

מדוע לוין מונה כעת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנחנו מגש הכסף שעליו מושתתת המדינה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מגש של כסף, לא מגש הכסף
באום  |  9/02/23 13:39
2
אתם מגש הכסף שעליו ניתנה
חשדנית  |  9/02/23 18:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
מנחם רהט
התנהלותם עזת המצח של שרים בממשלת ישראל, מוכיחה שאנו בימי 'עקבתא דמשיחא'    שר המשפטים לוין בעט בהתנשאות, בגסות רוח, באטימות שלא תיאמן, בנשיא המדינה והבהיר כי אין בדעתו לעצור את הדהירה המטורפת "אפילו לא לדקה אחת"
איתמר לוין
היועץ המשפטי לשעבר, החתום על כתב האישום, אומר ל"עובדה" על הרפורמה: "נתניהו רוצה להביא למצב שבו המשפט לא יגיע לסיומו בצורה תקינה"
עידן יוסף
יש עתיד שוב בהסכמות עם הליכוד: הפיליבסטר של האופוזיציה שתוכנן על שלושה חוקים בוטל    ובתמורה ח"כ שמחה רוטמן ויתר על דרישתו לכנס הערב שוב אחרי המליאה את ועדת החוקה    האופוזיציה פועלת לפוצץ את דיוני הוועדה
יוסי דר
המחטף הוא לא רק בכך שלוין ורוטמן מבקשים להעביר את הרפורמה תוך אפס זמן, אלא גם בכך שהם מסרבים להבין שמהלך כבד משקל שכזה זקוק גם למראית עין של שיקול דעת. אין אדם רציני שיקבל מהלך גורלי שכזה, שעל פני משדר מחטף הרפתקני, וזאת - ללא קשר לתוכנו
מרדכי ליפמן
בשבועות האחרונים, הפך העימות סביב הרפורמה במערכת המשפט, למאבק איתנים בין השמאל והימין    השמאל עט על הנושא הזה כמוצאי שלל רב    מדוע? משום שאין לו כל נושא אחר, ברמה האידיאולוגית, לתדלק בו את שנאתו הבוערת לימין, מדורי דורות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il