X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
תעלולים נבזיים [צילום: אריק מרמון/פלאש 90]
הגיגים תתכ"ז
השמאל משתולל
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - שיכורים ולא מיין, הזיות, פרות הבשן, החוליה החסרה וסיבות טובות "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)

לֹא עַכְשָׁו
"אהבה היא מתכון לשכרות בלי אלכוהול", מצהיר יעקב ברזילי, שמקדיש את שירו, "לא עכשיו", לאהבה:
"בָּעֶרֶב לִפְנֵי הַשֵּׁנָה אָמַרְתְּ:
לֹא עַכְשָׁו,
עַכְשָׁו תִּקְרָא לִי שִׁיר
עוֹקֵף תַּמְרוּר אֵין כְּנִיסָה,
לַטֵף אֶת נִשְׁמָתִי
בִּנְגִיעוֹת פִּיּוּט מְגָרוֹת,
אֲנִי צְמֵאָה
הַשְׁקֶה אוֹתִי בְּקוֹקְטֵיל מִלִּים מְשַׁכֵּר,
רָאשִׁי כִּסְחַרְחֶרֶת מִסְתּוֹבֶבֶת
כְּבוּלָה בַּאֲזִיקֵי דְּמָמָה
מַאֲזִינָה לְהֶמְיַת שְׁתִיקוֹת מִסְתַּעֲרוֹת
שֶׁקֶט מָתוּחַ עַל הַמַּצָּעִים,
בְּעוֹד אֲנִי מִתְהַפֶּכֶת בְּמִטָּתִי
גַּעְגּוּעַי נְמֵסִים בְּאֵשׁ הַזְּרִיחָה.
עַכְשָׁו תּוֹרְךָ ...
אֲבָל אַתָּה יָשֵׁן כְּתִינוֹק בַּעֲרִיסָה".
האִם? האִם? האִם?
רוד ליאור צייץ בטוויטר: "בעקבות עתירה דחופה של הג'ינג'י, בג"ץ יתכנס מחר בבוקר לדון בשאלה האם רעידת האדמה בטורקיה נמצאת במתחם הסבירות. כמו-כן, ידונו בשאלה האם חלוקת הגשם בארץ ובעולם היא מידתית. לפי דליפמן, באותה הזדמנות בג"ץ יוציא צו, המחייב את הרמטכ"ל לנמק מדוע האחרונים תמיד בסוף". האם אלו הזיותיו, אלא שגרת חיינו?!
הסתה
"נשרוף את המועדון" - משדרת האווירה, שיוצרים מייללי השמאל, שאינם יודעים להפסיד, והמציאו לעצמם מזמן אגדה נחמדה ושקרית לחלוטין, שהם הקימו את המדינה; ולכן, היא שייכת להם. לרגל המצב, צפיתי שוב במערכון הנפלא של הגשש החיוור, וממליץ בחום להקשיב לו שוב. זו קלאסיקה.
בניגוד למהומות שונות ולאירועי הסתה והמרדה, שהיו בעבר במדינה, הפעם המסיתים הם אנשי עלית, מראש הממשלה הכושל אהוד ברק, לשר הביטחון הבכיין בוגי יעלון, לרמטכ"ל דני חלוץ, ליועץ המשפטי אביחי מנדלבליט וכיו"ב. בין שורות המסיתים תמצאו את חונטת השופטים, את חונטת היועצים המשפטיים, את חונטת הגנרלים, את חונטת הניצבים, את הנובורישים מחברות החד-קרן ועוד רבים, שהנביא עמוס הגדירם "פָּרות הבשן" - בעלי פנסיות תקציביות אדירות, שמחוברים היטב לקרנות המזבח ולעטיני השלטון. וכך אמר הנביא: "שִׁמְעוּ הַדָּבָר הַזֶּה פָּרוֹת הַבָּשָׁן ... הָעֹשְׁקוֹת דַּלִּים הָרֹצְצוֹת אֶבְיוֹנִים הָאֹמְרֹת לַאֲדֹנֵיהֶם הָבִיאָה וְנִשְׁתֶּה" (עמוס ד', פסוקים א'-ב').
כהרגלו מאז מאי 1977, אין השמאל מקבל את הפסדו הברור בבחירות באחד בנובמבר 2022, ומתוסכל קשות מול המראָה, המצביעה על כך, שהוא מיעוט, וסיכויו לחזור לשלטון, גם בסיוע הערבים, קט̤נים.
איזה הבדל תהומי בין הרטוריקה של השמאל והתנהגותו השחצנית, הבוטה והמזלזלת עד אחד בנובמבר, שטרף את כל קלפיו. איפה בועז טופורובסקי, הדמוקרט הידוע, שהעביר בהבל פֶּה אחד חוקים?! איפה יהיר לפיד, ראש ממשלת המעבר, שמסר לאויב שטחים של המדינה ושדות גז, בתמיכת היועצת המשפטית לממשלה ובג"ץ, ללא אישור הכנסת, נציגת העם? איפה אבי ניסנקורן, שמינה שופטים בהעדר חלק מחברי הוועדה למינוי שופטים? פתאום, כשנוקטים כלפיהם בשיטות שהפעילו, מזילים הברונים השודדים דמעות תנין, ומשסים בממשלה את גלי בהרב-מיארה, היועמ"שית, שכולם יודעים היטב מי מורח את פרוסת לחמה.
וכמובן, ראוי לציון במיוחד את אוצר מילותיהם - סוף לדמוקרטיה, דיקטטורה, פאשיזם... אלא שאוצר המלים הזה משמש את השמאל ברחבי העולם ובארץ לעשיית תעלוליו הנבזיים מאז ומתמיד. כך, מצא ד"ר אורי מילשטיין, שכבר בתחילת מאי 1948, ערב ההכרזה על המדינה, הדיח דוד בן-גוריון (איש מפא"י) את ישראל גלילי (איש מפ"ם, שאיחדה אז את השומר הצעיר, אמה של מרצ, ואת אחדות העבודה) מהתפקיד המיותר של ראש המפקדה הארצית (רמ"א) של ה"הגנה". המפ"מניקים השתמשו באותה הרטוריקה. וזה, כמובן, התממש.
ראוי לציין עוד חידושים, כמו השיסוי של תלמידים בכתה ד', של תלמידי תיכונים ושל סטודנטים להשתתף בהפגנות ואת ההסתה נגד מדינת ישראל באזני מדינאים זרים ובאזני קהילות יהודיות ברחבי העולם. זו לא אווירת סוף-קורס, אלא אווירה קשה של שריפת המועדון של מי שמצצו שנים רבות את לשד המדינה, ומעוניינים להמשיך בתחביבם, ולנגד עיניהם הכלות הזיזו להם נמוכי-המצח, הבבונים והבלתי-ראויים את הגבינה, וגם הרהיבו ברוב חוצפתם עוז לנגוס ממנה.
לכן, השמאל משתולל, ומאיים לפתוח באש ובמלחמת אחים; וזה אינו חדש. לפני כמה שנים אמר אלוף (מיל') עמי אילון, שהיה מפקד חיל-הים וראש השב"כ, שהמדינה צריכה עוד אלטלנה. כלומר, ירי חסר בקרה באויבים פוליטיים על-מנת להורגם. כמפקד חיל-הים, אילון (שמתפאר בהטפתו למוסר בלחימה בטרור) שכח, שהירי, שהיה באירוע אלטלנה, הוא פשע מלחמה. אסור, לפי אמנת ז'נווה, לירות בניצולים מספינה טרופה; ומי שפקדו לעשות זאת סיימו על הגרדום במשפטי נירנברג ובמשפטי פושעי המלחמה היפניים. גם ייתכן, שידע, והחליט להתעלם מההיבט הפלילי של הצעתו. וזו רק תסמונת של מה שקורה כשהשמאל אחוז ייאוש.
למרות התנכלויות המשטרה והשב"כ, זו לא הייתה דרכם של המיואשים מביצוע הסכמי אוסלו ולא של המאוכזבים מגירוש היהודים מגוש-קטיף.
דרך אגב, כשאני קורא, שגנרלים מלבים בהבל פיותיהם מלחמת אזרחים חמה, ומייחלים לאש ברחובות ולהרג יריביהם הפוליטיים, אני נחרד, למרות שלמיטב זיכרוני, רובם לא היו כל כך גיבורים ומוצלחים בשדות הקרב.
גילוי נאות
לפני שהחל את נאומו בטלוויזיה, היה ראוי, שהנשיא יצחק בוז'י הרצוג יקרין פסקה של גילוי נאות - "עמי היקר, שים לב: אני עו"ד י' הרצוג. משפחתי שותפה בבעלות על אחד מהמשרדים הגדולים בארץ לעריכת-דין במדינה, ואני חבר במפלגת העבודה, שמייחלת לנפילת ממשלת נתניהו ולחיזוק בג"ץ והיועצים המשפטיים".
באותה ההזדמנות אשאל את שאלתי הנצחית: למה אנחנו צריכים לממן בעשרות מיליוני שקלים בשנה משרה מיותרת של נשיא?!
סיבות טובות
המשטרה החליטה לא לפתוח בחקירה נגד רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, בשל הסתה בראיון עיתונאי, כך דיווח העיתון גלובס.
אני מניח, שיש למשטרה הרבה סיבות טובות לא לחקור את חולדאי, הפושק את פיו בזמן האחרון בשלל דברי הסתה והמרדה. סיבות כאלו לא היו נמצאות לו היה מדובר בעסקן מן הימין. בחייך, אמר לי חברי הטוב, איך אתה יכול להשוות?! חולדאי מקבל פנסיה תקציבית אדירה...
ואותו הדבר חל החלטת הפרקליטות לא להעמיד את יאיר גולן לדין – כיוון שדבריו המסיתים זכו לתגובות שליליות רבות.
על אפם ועל חמתם
ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת אישרה ברוב של תשעה מול שבעה לקריאה ראשונה שניים מסעיפי הרפורמה במערכת המשפט - שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים ומניעת דיון בג"ץ בחוקיות חוקי יסוד. בתגובה דמוקרטית לתבוסת השמאל, התפרעו חבריו, וסדרני הכנסת הרחיקו חלק מהם מחדר הוועדה.
על אפם ועל חמתם תעבור הרפורמה, שתחזיר לעם את השלטון במדינה, שנחמס ממנו בידי בג"ץ, והייתה דרושה מאוד זה עשורים.

תאריך:  14/02/2023   |   עודכן:  14/02/2023
+רוטמן: נרגש מנכונות הנשיא להגיע להסכמה רחבה
23:25 14/02/23  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן בתום הפגישה עם הנשיא: "אני מודה לנשיא על מאמצי התיווך ונרגש מנכונותו לעשות לילות כימים במטרה להגיע להסכמה רחבה על תיקון מערכת המשפט.
"כפי שאמרתי אתמול וכפי שהודעתי יחד עם השר לוין השבוע אני חוזר וקורא לבני גנץ וליאיר לפיד להגיע בהקדם להדברות ללא תנאים מוקדמים עד הקריאה הראשונה בניסיון להגיע להסכמה רחבה".

+הרצוג נפגש בנפרד גם עם גנץ ורוטמן
22:24 14/02/23  |  עידן יוסף

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש הערב גם עם ח״כ בני גנץ ועם ח"כ שמחה רוטמן, בנפרד. בפגישה, דנו במתווה הנשיא כפי שהוצג בנאומו לאומה. הרצוג חזר על קריאתו להידברות והגעה להסכמות רחבות ככל הניתן לטובת מדינת ישראל ואזרחיה. מבית הנשיא לא נמסר מה הייתה תגובתו של גנץ, שמצידו הודיע מוקדם יותר השבוע כי הידברות תהיה רק אם מלאכת החקיקה תופסק.

+בג"ץ רומז: נדון ברפורמה גם אם תאסור זאת
21:49 14/02/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

דחה כמוקדמת מדי עתירה נגד הכוונה לקבוע שבג"ץ אינו מוסמך לדון בחוקי יסוד, ציין שהוא עוסק רק בחוקים מוגמרים והדגיש ש"טענות העותרים שמורות להם"

ברון. "לנקוט משנה זהירות" [צילום: לע"מ]
+רוטמן ביטל דיון כדי להגיע לפגישה עם הנשיא
21:07 14/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הודיע כי ישיבת הוועדה מחר תתקיים כסדרה  ▪  בג"ץ דחה על הסף עתירה נגד חלקים ברפורמה  ▪  בפגישה עם השר סמוטריץ', הביעו ראשי הבנקים הביעו את חששותיהם מהנזק העלול להיגרם לענף ולמדינה והפגישה הסתיימה בטונים צורמים

ישיבת ועדת החוקה בצהריים [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הנשיא הרצוג נועד הערב עם ראש האופוזיציה לפיד
19:41 14/02/23  |  עידן יוסף

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש הערב עם ראש האופוזיציה ויו"ר ראש עתיד ח"כ יאיר לפיד. בפגישה, דנו השניים במתווה הנשיא כפי שהוצג בנאומו לאומה.
הרצוג חזר על קריאתו להידברות והגעה להסכמות רחבות ככל הניתן לטובת מדינת ישראל ואזרחיה. מבית הנשיא לא נמסר מה הייתה תשובת לפיד, שבימים האחרונים דרש עצירה מוחלטת של מלאכת החקיקה כתנאי מוקדם להידברות.

+ח"כ ואטורי: אבקש מהנשיא לקרוא לעצירת ההפגנות
19:36 14/02/23  |  עידן יוסף

ח"כ ניסים ואטורי גילה בראיון לערוץ כנסת כי מחר הוא צפוי להפגש מחר עם נשיא המדינה, לבקשתו של יצחק הרצוג. הוא אמר כי כשם שהנשיא מבקש לעצור את החקיקה, אין סיבה שבמקביל לא יקרא הנשיא גם לעצירת ההפגנות נגד הרפורמה.
כאשר נשאל האם הוא מסכים למתווה הרצוג, השיב כי "יש חלקים שניתן לדבר עליהם, ויש חלקים שלא". הוא לא הסכים לפרט.

+ח"כ רייטן: נמצאת במקום שבו אני רואה התנגשות בין הרשויות
14:44 14/02/23  |  מירב ארד

ח"כ אפרת רייטן התייחסה לניסיונות ההידברות בראיון לגל"צ: "אם החקיקה הייתה נעצרת - אין לי ספק שהיו הרבה שותפים לשיח אמיתי. אני באמת נמצאת במקום שבו אני רואה את ההתנגשות בין הרשויות, אף אחד לא יודע מה יהיה ביום שאחרי".

+קריב: יש את ועדת לוין ורוטמן לתוכנית הרס המשפט
13:22 14/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הדיון בוועדה נוגע לפסילת חוקים רגילים בבית משפט  ▪  מחר צפויים לעלות לקריאה טרומית הצע"ח של רוטמן לפסילת חוקים בבית המשפט העליון ו"חוק דרעי 2"  ▪  לוין ורוטמן קראו ללפיד וגנץ להיפגש עימם אמש, יחד עם הנשיא, לפיד דרש לעצור קודם את החקיקה

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ח"כ רוטמן: כמות האנשים שמרגישים מאוימים בגלל תמיכתם ברפורמה - מטרידה
12:58 14/02/23  |  מירב ארד

יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן: "כמות האנשים שפונים ומרגישים מאוימים בעבודה בגלל שהם תומכים בתיקון מערכת המשפט אמורה להטריד כל שוחר דמוקרטיה.
מותר להתווכח, מותר לנהל דיון ומותר גם להפגין. אסור לקרוא לאלימות ואסור לאיים על החושבים אחרת, גם אם הם במיעוט ובוודאי אם הם הרוב."

+ניצחון בקרב, המלחמה עוד ארוכה
12:16 14/02/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

הצעת הפשרה של הנשיא יצחק הרצוג הייתה נותרת תלויה בין שמיים לארץ אלמלא גל ההפגנות והעתירות לבג"ץ, שיזמו אגפים שונים ומורכבים ומגוונים של המחאה

הרצוג. לא עשה את הצעד החיוני [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+אפקט הקוברה
12:04 14/02/23  |  בצלאל לביא   |   לרשימה המלאה

האיש שעמד מאחורי מי שהצית את הפתיל הוא גם האדם היחידי שיכול לכבותו או למצער להנמיך את הלהבות, ביבי נתניהו  ▪  הוא נגרר להרפתקה שבסוף הדרך עלולה לייצר את אפקט הקוברה שאיש הרוצה בטובתה של מדינת ישראל לא ייחל לה

נתניהו. גמיש [צילום: מישל אולר/AP]
+עוד לא אבדה תקוותנו
11:27 14/02/23  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

להרכב הממשלה כיום, למרוץ אל התהום ולעיניים הנשואות לנשיא המדינה בתקוה ובתחינה  ▪  אינני בטוח שביבי עצמו צפה התדרדרות כזו הן לעומק התהום והן למהירות ההתדרדרות

רוח עוועים [צילום: אלכס קולומויסקי]
+הסבר פשוט לכל המפגינים
11:17 14/02/23  |  גד פניני   |   לרשימה המלאה

בכל מערכי השיעורים בפקולטות למשפטים, אין שיעור אחד שנקרא סבירות  ▪  זו המצאה שהוכנסה למערכת המשפט ומאפשרת לשופטים מרחב פעולה אינסופי  ▪  מי קבע שסבירות בעיני אהרן ברק טובה מסבירות בעיני אחד-העם?

נתניהו. ההפגנה - נגדו [צילום: תומר נויבר/פלאש 90]
+להפסיק את אש הקיטוב הנפיצה
10:48 14/02/23  |  יצחק הרצוג   |   לרשימה המלאה

נאום נשיא המדינה לאומה [כ"א בשבט תשפ"ג, 12.02.2023]

הנשיא יצחק הרצוג [צילום: חיים צח/ לע"מ]
+מופע האימים של המתחזים לממלכתיים
09:04 14/02/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

אפשר היה לשמוח על השיח והדיונים בדמוקרטיה המפוארת, האיתנה והתוססת של מדינת ישראל, ברם, נדמה כי הפעם חלק מנבחרי הציבור הנאור, הליברל, המואר, הדמוקרט, חצה את הגבול

ביזאר ונלעג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מחול שדים
08:45 14/02/23  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

נראה שדווקא בתחילת 2023, עם כניסת הממשלה הנוכחית לתפקיד ובחודשים שקדמו לכך, השמאל איבד את הצפון, וכבר לא אכפת לו מדבר למעט הכוח שהוא איבד, השליטה שכבר לא בידיו

הפנינג "הפגנה" [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+נתניהו מתנכל לפרשת "משפטים"
08:05 14/02/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

ראוי שכל מי שתקף וממשיך לתקוף את כל מערכות המשפט ואכיפת החוק בישראל, יפנה מבט - אפילו מבט חטוף - לספר שמות ובמיוחד לפרשת משפטים, אותה אנחנו נקרא בערב שבת המתקרב

נתניהו. מנצח על התזמורת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמאל משתולל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
דמוקרטיה ?!
המ.כ.  |  17/02/23 14:00
2
משתולל? עוד לא ראית כלום
משה דב  |  17/02/23 19:18
 
- תתבייש
אמונחטאפ III  |  18/02/23 16:20
3
הרצוג קנדי משפחת אימפ' בריטית
זכרון ארוך  |  23/02/23 02:19
4
בוז'י מתיעץ עם מרים פרץ?
גדעון ארליך   |  23/02/23 09:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
עמנואל בן-סבו
אפשר היה לשמוח על השיח והדיונים בדמוקרטיה המפוארת, האיתנה והתוססת של מדינת ישראל, ברם, נדמה כי הפעם חלק מנבחרי הציבור הנאור, הליברל, המואר, הדמוקרט, חצה את הגבול
ארי בוסל
נראה שדווקא בתחילת 2023, עם כניסת הממשלה הנוכחית לתפקיד ובחודשים שקדמו לכך, השמאל איבד את הצפון, וכבר לא אכפת לו מדבר למעט הכוח שהוא איבד, השליטה שכבר לא בידיו
איתן קלינסקי
ראוי שכל מי שתקף וממשיך לתקוף את כל מערכות המשפט ואכיפת החוק בישראל, יפנה מבט - אפילו מבט חטוף - לספר שמות ובמיוחד לפרשת משפטים, אותה אנחנו נקרא בערב שבת המתקרב
דן מרגלית
לא היה לקואליציה אפילו את הסגנון להעמיד פנים, שהיא שוקלת את בקשת הנשיא בכובד ראש, ואז לדחותה    לא, הבריונים לא הניחו להרצוג לצאת מן המסך הטלוויזיוני וכבר צרחו "לא" רועם
איציק וולף
ח"כ דוד אמסלם, הצפוי להתמנות לשר במשרד המשפטים, תקף את המפגינים וטען שראה שרבים מהם עונדים שעוני רולקס ונוסעים במכוניות מרצדס
רשימות נוספות
לוין: בואו להרצוג; לפיד: עצרו החקיקה  /  עידן יוסף, איתמר לוין
נתניהו: האופוזיציה משתוללת בתוך הכנסת  /  עידן יוסף
גולדקנופ: נחרד מרמת השיח אליה הדרדרנו  /  עידן יוסף
האמת הפשוטה   /  בעז שפירא
לכל אלו השועטים קדימה  /  אורנה מרקוס ב-צבי
אסטרטגיה או איוולת   /  עמנואל בן-סבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il