X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
גוטליב. צבע צעקות ורייטינג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ח"כ גוטליב מגינה על אנסים ואויבת נשים
את גברת גוטליב אנו נאלצים לשמוע בכל תוכנית טלוויזיה שמחפשת "צבע", צעקות ורייטינג. היא מתעלמת משאלות המנחים וצועקת את המנטרה הקבועה שלה בעד הליכוד ונגד המתנגדים לו
נפוליאון. ציור מריאן [צילום: מרגלית מולנר-גויטיין]

העיתון ידיעות אחרונות פרסם (3.3.2023) במוסף 7 ימים תמונת שער ומאמר ראשי (5 עמודים) על מעלליה של ח"כ טלי גוטליב. בזאת עשה העיתון שירות אדיר לכל הצופים השומעים את ההתלהמות היומיומית של חברת הכנסת שמפגיזה בכל חומרי ההסתה של מפלגת הליכוד שקיבלה אותה לחיקה בגלל כישורים אלו. האישה הזו שונאת אדם ובמיוחד נשים, ואולי גם את עצמה. גב' גוטליב היא גם עו"ד שנפסלה ממינוי לשופטת, על סעיף "מזג שיפוטי".
כלומר, היא לא מתאימה לתפקיד עקב מזג לא מתאים למשרה זו (7 ימים עמ' 30). עו"ד גוטליב בוחרת לייצג גברים תוקפנים אשר אנסו ורמסו נשים, כמו הנשיא לשעבר קצב ואלון קסטיאל שאנס כמה נשים. ידיעות הביא ציטוטים של אותן נשים שאמרו שכאשר גוטליב תשאלה אותן הרגישו כי נאנסו שנית. היא לא בחלה באמצעים נלוזים כדי לרסק את הנאנסות בשאלות פולשניות ("איך בדיוק היה האונס...") ואף טענה שהן עצמן רצו באונס.
אחת הנאנסות מספרת: "היא (גוטליב. מ.מ.ג) אמרה לי שאני רציתי את זה. היא אפילו אמרה לי 'את אנסת אותו, לא הוא אנס אותך'". על תחושותיה סיפרה הבחורה: "הצורה שהיא מנהלת את החקירה היא מאוד מאיימת. היא מתקרבת אליך, עם תנועות גוף, עם העיניים הגדולות, עם היציאות שלה. היא יכולה לזרוק משפטים. אני אומרת 'אני חרדית, הייתי בתולה', והיא אומרת, 'כן, גם אני חרדית'. צוחקת עליך. משפילה אותך. זה הכי כואב לי, שאישה כזאת היא חלק מהייצוג שלי בכנסת. זו פעם ראשונה שלא הצבעתי בבחירות. כאילו שללו ממני את זכות הבחירה, כי שמו אישה כזאת. לא אתן לה את הקול שלי" (7 ימים, עמ' 30).
למה זה מדאיג?
מה מריץ את עו"ד גוטליב להתגייס לטובת אנסים ולמרר את חייהן של נשים צעירות שנאנסו? אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית: "זאת פעם ראשונה שבישראל מכהנת חברת כנסת שמחזיקה בתפיסות של האשמת קורבן עקבית... החשש גדול מכיוון שאנו רואים את ההתנגדות של ח"כ גוטליב להצעת חוק איזוק אלקטרוני לגברים אלימים, ומול היכולת שלה לחוקק חוקים למען פוגעים" (7 ימים עמ'34).
את גברת גוטליב אנו נאלצים לשמוע בכל תוכנית טלוויזיה שמחפשת "צבע", צעקות ורייטינג. היא מתעלמת משאלות המנחים וצועקת את המנטרה הקבועה שלה בעד הליכוד ונגד המתנגדים לו. גב' גוטליב מצטיינת גם בחזות מעניינת, מבחירה אישית שלה: חצאית מיני קצרצרה, חולצה לבנה שעוטפת אותה עד הצוואר, שיער שחור ארוך אותו היא מנפנפת בידה מידי פעם. שפתון אדום צעקני לשפתיה.
ההשוואה המיידית שעולה ברוחי היא ציורים בתערוכתו של הצייר "מריאן" המוצגת עכשיו במוזאון ת"א (תערוכה מומלצת ביותר). בכמה תמונות מעלה הצייר מחוויותיו במחנה הריכוז הנאצי: דמויות מפלצתיות שמפיהן נשפך זבל (ראו תמונה). אחת מהן היא דמותו של נפוליאון (הכובע הוא סימן ההיכר). כן, זוהי תזכורת לגב' גוטליב בכבודה ובעצמה.
למה עברה אילה חסון מערוץ 13 לתאגיד?
למה עברה אילה חסון מערוץ 13 המחבק בו שידרה חדשות באוריינטציה ביביסטית - לערוץ 11, התאגיד הצנום, הצנוע, אך מוציא לעיתים תוכניות עילית?
יש אומרים בגלל שכר גבוה יותר. האמנם? בערוץ הנלחם על תקציבו הנמוך? ההשערה שלי שאנשיו של ביבי רצו "גייס חמישי" בלב האויב - הערוץ הממלכתי האובייקטיבי, לכאורה, ושלחו את חסון למערכה. חסון תוכל לשרבב רעיונות וראיונות בעד ביבי והליכוד. כי אם אי-אפשר להיפטר מהתאגיד, כפי שרצו תומכי נתניהו, אפשר לספח אותו ולשנות את התפיסה שלו מבפנים.

תאריך:  12/03/2023   |   עודכן:  12/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ גוטליב מגינה על אנסים ואויבת נשים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טלי אשה חזקה ומוצלחת
לאה צמל  |  15/03/23 03:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני מזרחי
תוכנית דירה בהנחה, להלן "דירה באנחה", הינה אותה הגברת בשינוי אדרת לתוכניות קודמות, כמעט זהות לחלוטין, דוגמת מחיר למשתכן ומחיר למטרה שגם הן, דוגמת התוכניות הנוכחית, הובילו מ"שומקום לשומקום"
יהודה קונפורטס
התוכנית המשפטית של הממשלה כבר גורמת ליציאה של הון אנושי רב וטוב מההיי-טק הישראלי לחו"ל    הם לא יחזרו לכאן אם ישראל לא תישאר מדינה דמוקרטית    על הממשלה לקחת זאת בחשבון
יעקב קורי
הפעם, לראשונה מקום המדינה, יש סכנה קיומית למדינה    כבר חשבו שזה יקרה במאי 1967, במלחמת יום כיפור, אחרי עליית בגין לשלטון, אחרי אוסלו והאינתיפאדה השנייה
ארי בוסל
לפי הדמוקרטים הכוח בידם, ותפקידם למחוק את כל מה שהיה - בין אם הוא הגיוני, חיוני או בעל ערך    עליהם להעניש כל מי שאי פעם חשב אחרת מהם, ועוד ביתר שאת כל מי שאי פעם העז לחשוב שהנשיא טראמפ אינו השטן עלי אדמות
עמית דובקין
ההיסטוריה הכלכלית העולמית, וגם אצלנו, מלמדת פעם אחר פעם כיצד הנדל"ן והתשתיות ידעו לייצר צמיחה, כולל בתקופות של משברים כלכליים עמוקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il