X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
סקר כאן חדשות [צילום: מן הטלוויזיה]
חשיבות העיתוי בסקר בחירות
כדי ליתח את המעבר במנדטים מגוש ימין לגוש השמאל נכון לבחון את ההשפעה של נאומים על דעת הקהל ואת חשיבות העיתוי בסקרי הבחירות המתפרסמים בערוצי הטלוויזיה

+ סקר: למפלגות הקואליציה אין רוב בגלל בוחרי ימין מאוכזבים
"איפה הסקר של חדשות 14"? שואלים ברשת. אז נתחיל מהשורה התחתונה: ברור שיהיה. וזה יקרה הערב (28.3.23). בינתיים, כמה הערות על תוצאות הסקרים שראיתם אתמול בערוצים המקבילים ובעיקר על העיתוי:
המגמה שכולם הציגו - נכונה. הימין מבולבל והאופוזיציה נחושה ומלוכדת. רק לפני 3 שנים, רגע אחרי בחירות שלישיות, ורגע לפני שאירוע בסדר גודל תנ"כי בדמות מגפת קורונה עולמית שלחה את כולנו לליל סדר עם המשפחה הגרעינית, הציגו הסקרים דרמה דומה - רק הפוכה:
הליכוד זינק כמעט ל-40 מנדטים וכחול לבן של גנץ ולפיד צללה מ-36 ל-30 מנדטים בבום אחד. גם אז התמונה הזו הובילה לסוג של פשרה ופיוס, גנץ ולפיד נפרדו וחוסן לישראל נכנסה לממשלת אחדות לניהול המגיפה.
האם 6 מנדטים עברו אז משמאל לימין? והאם כיום 6 מנדטים עברו בתוך שבועיים מימין לשמאל? התשובה בשני המקרים האלה פשוטה: לא. אנשים לא חוצים גושים.
אז מה כן קרה? "מיצוי הפוטנציאל". בסקר אפשר לדגום ולשייך למפלגה רק מי שאומר שיצביע לה. מי שמתלבט "יוצא מהמשחק". אחוזים גדולים מבוחרי כחול לבן בזמנו הפכו למתלבטים וחיפשו אלטרנטיבה. הם לא עברו לליכוד, הם פשוט זזו הצידה. מולם עמד ליכוד מגובש ש"מיצה את הפוטנציאל" בסקרים, וכוחו באופן יחסי התנפח ונגע בקידומת 4.
כמו אז, כך גם היום: כ-7-5 מנדטים של הימין, בעיקר מהליכוד ותומכי ימינה לשעבר, רצו פשרה והידברות. רובם מתלבטים, מיעוט קטן מהם גם עבר למחנה הממלכתי, אבל כרגע רובם פשוט "מחוץ למשחק". כך יוצא שאנחנו רואים תופעה הפוכה: גנץ עם "מיצוי הפוטנציאל" שלו, בתוספת כ-3-2 מנדטים נוספים של בוחרי העבודה ויש עתיד, מתחזק לכיוון קידומת 2, והליכוד בנסיגה לכיוון 25 המנדטים בייס שלו, כש-7-6 מנדטים מהימין עומדים בחוץ ומתלבטים.
הימין לא התאדה וגם לא עבר גוש. חלקו זז הצידה לבדוק מה קורה ולהחליט בהמשך. הסקרים של אמש נערכו לפני נאום נתניהו על השהיית החקיקה, ולפני התגובות של גנץ ולפיד להידברות. סביר להניח שהנאומים הללו ישפיעו שוב על עמדות הציבור וגם על מפת המנדטים.
את התוצאות נדע הערב.

לעדכונים השוטפים בערוץ הטלגרם של דיירקט פולס
הכותב הוא מנהל המחקרים בחברת דיירקט פולס
תאריך:  28/03/2023   |   עודכן:  28/03/2023
סקר: למפלגות הקואליציה אין רוב בגלל בוחרי ימין מאוכזבים

לראשונה מאז סבב הבחירות של 2022, סקר שנערך בחדשות 14 בשיתוף מכון הסקרים 'דיירקט פולס' מראה שינוי דרמטי במפת הגושים לפיו גוש השמאל-מרכז-ערבים גורף 62 מושבים לעומד 58 בלבד בגוש הימין.
המספרים המלאים: הליכוד 30; המחנה הממלכתי 23; יש עתיד 19; שס 10; יהדות התורה 7; הציונות הדתית, ישראל ביתנו 6; עוצמה יהודית, חד"ש-תע"ל, רע"ם 5; מרצ 4. מתחת לאחוז החסימה: העבודה (2.5%) ובל"ד (1.9%).
הסיבה למהפך נובעת מארבעה עד חמישה מנדטים של בוחרי ימין כועסים ומבולבלים, שמחציתם אומרים כי לא ייצאו להצביע בבחירות הבאות, ומחציתם מתלבטים למי להצביע, מה שמקטין באופן זמני את גוש הימין. בתוך מעברי הקולות בגוש הימין, עוצמה יהודית ושס מאבדות מנדט לליכוד, כאשר הליכוד עצמו מאבד כ-2 מנדטים לכחול לבן.


+ח"כים מהליכוד יעתרו להדחת פנחס עידן מתנועת הליכוד
00:24 29/03/23  |  עידן יוסף

ח״כ בועז ביסמוט: ״ברגעים אלה אנו נערכים להגשת עתירה לבית הדין של הליכוד, במטרה להפסיק את חברותו של פנחס עידן שהכריז על שביתה פוליטית בלתי חוקית שפגעה בכיסם של ישראלים רבים וביקשה לחבל בניסיון לקדם רפורמה נדרשת במערכת המשפט״.
עוד אמר: ״אנחנו מזמינים את כלל חברי הליכוד להוסיף את שמם לעתירה ולהעביר מסר חד-משמעי לכל מי שמנסה להשתמש בליכוד לצורך קידום אינטרסים זרים ולא לצורך קידום ערכים לאומיים וליברלים הצטרפו אלינו. יחד עוצרים את הבריונות ומחזקים את הליכוד״.

+השר שיקלי: כמו באמריקה - רק העם קובע
00:19 29/03/23  |  עידן יוסף

השר עמיחי שיקלי בתגובה לדברי ביידן: "ישראל היא מדינה ריבונית. ביקורת ניתן להעביר בשמחה, אבל מי שקובע מי יוביל אותה ולאן זה העם ורק העם באמצעות נבחריו - כמו באמריקה".

+השר זוהר מחק את תגובתו על ביידן
00:08 29/03/23  |  עידן יוסף

השר מיקי זוהר מחק את תגובתו על דברי ביידן, והסביר: "‏מתוך כבוד ליחסים החשובים שלנו עם בעלת הברית הכי גדולה שלנו ארצות הברית מחקתי את הציוץ. הלב נשבר לראות כמה נזק נגרם לישראל מכל חדשות הכזב שהופצו בקשר לרפורמה המשפטית המוצדקת שלנו".

+גנץ: פגיעה ביחסים עם ארה״ב היא פיגוע אסטרטגי
23:54 28/03/23  |  עידן יוסף

יו״ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ: ״הנשיא ביידן שיגר הלילה קריאת השכמה דחופה לממשלת ישראל. פגיעה ביחסים עם ארה״ב, ידידתנו הטובה ביותר ובעלת בריתנו החשובה ביותר - היא פיגוע אסטרטגי. רה״מ חייב להנחות את צוותי המו״מ שלו בנוגע לחקיקה המשפטית, לפעול מהר כדי לתקן את המצב ולשמור על הדמוקרטיה הישראלית שבבסיס הערכים האלו.
"ולא פחות חשוב, עליו לנהוג באחריות מדינית וביטחונית - להודיע עוד הלילה שהשר גלנט יישאר בתפקידו, להפקיע את סמכויות הביטחון מהשר סמוטריץ׳, ולא לאפשר את ההשתוללות של השר בן-גביר״.

+השר זוהר: ביידן נפל קורבן לחדשות-כזב
23:52 28/03/23  |  עידן יוסף

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "עצוב שגם הנשיא ביידן נפל קורבן לחדשות הכזב שהופצו בישראל כנגד הרפורמה המשפטית המוצדקת שלנו".

+ביידן: נתניהו לא יוזמן בקרוב לבית הלבן
23:40 28/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נשיא ארה"ב מבטל את הצהרת השגריר ניידס: "מודאג לגבי ישראל, היא לא יכולה להמשיך בדרך הזו כלפי מטה. לא אזמין את נתניהו לבית הלבן בעתיד הקרוב"  ▪  נתניהו: "ישראל מדינה עצמאית שמקבלת החלטות על-פי רצון אזרחיה ולא על-סמך לחצים חיצוניים"

ביידן. מתיחות עם ישראל [צילום: קרולין קסטר/AP]
+יו"ר ועד עובדי רש"ת מודה שהשביתה בנתב"ג הייתה שלא כחוק
23:19 28/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+סקר: למפלגות הקואליציה אין רוב בגלל בוחרי ימין מאוכזבים
22:28 28/03/23  |  עידן יוסף

לראשונה מאז סבב הבחירות של 2022, סקר שנערך בחדשות 14 בשיתוף מכון הסקרים 'דיירקט פולס' מראה שינוי דרמטי במפת הגושים לפיו גוש השמאל-מרכז-ערבים גורף 62 מושבים לעומד 58 בלבד בגוש הימין.
המספרים המלאים: הליכוד 30; המחנה הממלכתי 23; יש עתיד 19; שס 10; יהדות התורה 7; הציונות הדתית, ישראל ביתנו 6; עוצמה יהודית, חד"ש-תע"ל, רע"ם 5; מרצ 4. מתחת לאחוז החסימה: העבודה (2.5%) ובל"ד (1.9%).
הסיבה למהפך נובעת מארבעה עד חמישה מנדטים של בוחרי ימין כועסים ומבולבלים, שמחציתם אומרים כי לא ייצאו להצביע בבחירות הבאות, ומחציתם מתלבטים למי להצביע, מה שמקטין באופן זמני את גוש הימין. בתוך מעברי הקולות בגוש הימין, עוצמה יהודית ושס מאבדות מנדט לליכוד, כאשר הליכוד עצמו מאבד כ-2 מנדטים לכחול לבן.

+המחנה הממלכתי דורש: המו"מ לא יכלול פרקים נפרדים שיחוקקו בהמשך
22:07 28/03/23  |  עידן יוסף

צוות המו"מ מטעם המחנה הממלכתי דורש כי המו"מ לא יכלול פרקים נפרדים שיחוקקו בהמשך. בתום פגישת ההידברות מסר כי הוא דורש גם את עקרונות היסוד הבאים: אי-פוליטיזציה של מערכת המשפט; הוספת סעיפים שישרתו את האזרח וחקיקת חוק יסוד החקיקה.

+צוות יש עתיד לבית הנשיא: המטרה - חוקה בהסכמה
21:48 28/03/23  |  עידן יוסף

צוות יש עתיד מסר בתום פגישת ההידברות כי הוא מודה לנשיא המדינה, והבהיר כי מטרתו היא להגיע לחוקה בהסכמה.
"הגענו אליו הערב בשליחות ציבור גדול שהבין כמה שברירית ופגיעה הדמוקרטיה שלנו. אמרנו לנשיא המדינה כי בשנת ה-75 למדינת ישראל, אנחנו יכולים לעשות שינוי אמיתי - לא רק תיקונים קוסמטיים, אלא חוקה בהסכמה רחבה המבוססת על ערכי מגילת העצמאות. הבהרנו כי אנו מצפים להוריד את החקיקה שהונחה בלילה בכנסת, כדי להתחיל דיון בדף חלק. אנו רואים חשיבות בכך שכל העקרונות שנסכים עליהם כאן יהיו בהסכמה רחבה של נציגי הציבור, שתשקף הסכמה לאומית של אזרחי ישראל", לשון ההודעה.

+פגישת ההידברות אצל הנשיא נמשכה שעה וחצי
21:17 28/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הפגישה הראשונה עסקה במסגרת הההידברות ולא במהות ומבית הנשיא נמסר כי התנהלה ברוח טובה  ▪  הקואליציה שלחה צוות שרובו מומחי משפט בעוד באופוזיציה העדיפו בעיקר פוליטיקאים  ▪  ישראל ביתנו החרימה את ההידברות והעבודה אומרת שתשלח את הצוות מטעמה רק מחר

הפגישה הראשונה [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+נעצרו פעילי ימין שאיימו לפגוע במתנגדי הרפורמה
18:22 28/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

המשטרה ושב"כ עצרו שלושה חשודים בניסיון לפגוע במפגינים מתנגדי הרפורמה המשפטית לאחר שפרסמו ברשת סרטון ובו הצהירו על כוונתם

[צילום: דוברות המשטרה]
"יש ביצים, יש סכינים, יש נשקים אנחנו בדרך לי-ם לזיין את.." [צילום: דוברות המשטרה]
+גיליתי מחדש את יוטיוב
14:01 28/03/23  |  דב גולדפלם   |   לרשימה המלאה

מעולם לא נעשתה רפורמה מוצדקת כל כך בשלומיאליות גדולה כל כך  ▪  ההתעלמות שלי מהעולם לא תפתור את המשבר אבל המצב שבו שני הצדדים הולכים על סף התהום ומוליכים את המדינה לעברי פי פחת כשאין לי, האזרח הקטן, שום יכולת להשפיע על מובילי המאבק משני הצדדים, מביא אותי לנסות להתנתק

בורח למוסיקה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+גנץ: "עדויות קשות על תקיפות מצד תומכי החקיקה"
12:48 28/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הבהיר: "קורא למשטרת ישראל לפעול לאיתור הפורעים"  ▪  לפיד: "ככה נראית אלימות מר נתניהו, ואלה תוצאות ההסתה שלך ושל ליצן הטיקטוק"  ▪  העיתונאי יוסי אלי מ'ערוץ 13' סובל משבר בצלעות וחשש לקרע בטחול כתוצאה ממכות שספג מחברי 'לה פמיליה' אתמול בהפגנת הימין

גנץ "עצרו מיד" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יריב נטרף
12:27 28/03/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

לא נעים לי להודות, אבל אחרי 77 הפגנות בלי נהג על חשבון האומה ודלק ממאגרי האוצר ומלחכי פנכה למכביר - נהניתי לראות את לוין באור טבעי

נתניהו ולוין. נמר של ניר [צילום: גיל כהן כוגן]
+חוק השפיטה הונח על שולחן מליאת הכנסת
10:02 28/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

למרות שתקנון הכנסת אינו מחייב הנחה מיידית של הצעות חוק שאושר לקריאה שנייה ושלישית ולמרות התחייבות נתניהו לעצירת החקיקה הונחה הצעת החוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים על שולחן המליאה  ▪  ח"כ לזימי: עצירה? יותר כמו אקדח לרקה

נתניהו. הצהיר שהחקיקה תיכנס להשהיה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+אדוני ראש הממשלה
09:32 28/03/23  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה

שני פסוקים מספר שמואל מתארים היטב את התחושות שלי בערב עצוב זה: צר לי עלייך, אחי  ▪  קרע יהוה את ממלכות ישראל מעלייך היום ונתנה לרעך הטוב ממך

נתניהו. קריסה מכוערת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חזק על חלשים
09:24 28/03/23  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - בניגוד להיגיון, סירוס רוח הלחימה, שיתוף פעולה, האפשרות הנוראה, חזק על חלשים וברית  ▪  וגם, על השטויות שפולט מפיו של רון חולדאי

חולדאי. שחצן [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+נתניהו אתה מפוטר, אין לי אמון בך יותר
09:10 28/03/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

נתניהו, תמכתי בך, הצבעתי עבורך  ▪  לא עוד  ▪  ב 24 שעות האחרונות נשבר האמון בינינו  ▪  הגעתי למסקנה שכל התהליך הטראומטי שעברה המדינה נועד למינוי רוטמן כנשיא בית המשפט העליון, וסמוטריץ' כשר הביטחון  ▪  במדינה כזו גם אני לא רוצה לחיות, ועדיף לי לפטר אותך במקום לחפש לי בית אחר

נתניהו. תלה את הנעליים [צילום: מרק ישראל סלם]
+ניל"י
09:07 28/03/23  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

ניצרו את נשקכם, חידלו אש, עיצרו  ▪  אתם לא מעלים את יצחק עולה לשם, כי אתם שונאים את השם ואת נציגיו במדינת ישראל  ▪  אתם לא נלחמים להציל את הדמוקרטיה, כי ההליך המתרחש הוא בדיוק לפי כל כללי הדמוקרטיה

לשרוף את הבית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ליברמן מזהיר: "חבריי באופוזיציה, אל תחיו באשליות"
09:06 28/03/23  |  מירב ארד

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן מזהיר את חבריו לאופוזיציה בעקבות החלטת נתניהו להשהות את חקיקת הרפורמה המשפטית: "אזרחי ישראל היקרים, אני לא רוצה להיות מבשר הרעות, אבל אני אכן מכיר את ביבי. לי הוא לא יכול לספר סיפורים. עליי הוא לא יכול לעבוד וברור לי מה מניע אותו. אני קורא לחבריי באופוזיציה, אל תחיו באשליות, אסור ליפול בפח ולאפשר לו למסמס את המחאה הכי צודקת שיש".

+צוות המו"מ של יש עתיד: ברביבאי, אלהרר, שולץ ועו"ד גזית
08:44 28/03/23  |  איציק וולף

מפלגת יש עתיד הודיעה כי צוות הדיונים מטעמה בבית הנשיא יכלול את חברות הכנסת אורנה ברביבאי וקארית אלהרר, את מנכ״לית משרד רה״מ לשעבר נעמה שולץ ואת עו״ד עודד גזית.

+מיהו הצד הליברלי
08:40 28/03/23  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

מעצם העובדה שפרופ' אסף לחובסקי מציב דרישה ספציפית לחוקה בשם הצד "הליברלי" (החובה לתרום בצורה שווה), נובע מכך שישנם בישראל גם צדדים שאינם כאלה ושאינם תורמים. אני מרשה לעצמי לפקפק בתזות אלה. חוקה במדינת לאום (ישראל) היא יסוד ההסכם בין העם למדינה ובדמוקרטיה כוללים העקרונות הללו חופש, שוויון (זכויות וחובות) ואחווה. כל הנחה אחרת פסולה מיסודה

"מגילת העצמאות" מדברת גם על כינון אסיפה מכוננת שתכין חוקה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+האם הורעו יחסי ישראל-ארה"ב בימי המהפכה המשטרית והמשפטית
08:25 28/03/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

ראיון עומק עם יורם אטינגר, מומחה בכיר ליחסי ישראל-ארה"ב, על השפעת המהפכה המשטרית והמשפטית על היחסים ביניהן, בעידן נשיאותו של הנשיא ביידן

המחאה נגד הרפורמה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+הסיכוי קטן, חייבים לנסות
08:05 28/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

גורמי היסוד של ההפיכה המשטרית עדיין כאן, נאומו של נתניהו היה מפלג, סיכויי ההצלחה של ההידברות הם קטנים - אבל חובה ללכת אליה וחובה על האופוזיציה להציג מתווה משלה

לא תום לב, לא נפש חפצה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+כשהנשיא האמריקני התקשר
07:43 28/03/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

הנשיא האמריקני לא הביע צער על ניסיון הטבח באזרח מדינתו, לא תבע תגובה תקיפה, לא דרש בשלום אזרחו, בכל אופן זהו דויד שטרן, נחת לשעבר בצבאו ולא עיתונאית פלשתינית, ששששש, הרגישות הסלקטיבית עובדת

ביידן. יחס סלקטיבי [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]
+ראש ממשלת ישראל - סכנה לישראל (א')
07:42 28/03/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

לפתע נעלמה נחרצותו של דיכטר בדרישתו שחייבים להפסיק את מעשה החקיקה, ולעבור מהפסקת החקיקה למהלכי הידברות עם האופוזיציה

דיכטר. שרטון של לקקנות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
דב גולדפלם
מעולם לא נעשתה רפורמה מוצדקת כל כך בשלומיאליות גדולה כל כך    ההתעלמות שלי מהעולם לא תפתור את המשבר אבל המצב שבו שני הצדדים הולכים על סף התהום ומוליכים את המדינה לעברי פי פחת כשאין לי, האזרח הקטן, שום יכולת להשפיע על מובילי המאבק משני הצדדים, מביא אותי לנסות להתנתק
מירב ארד
הבהיר: "קורא למשטרת ישראל לפעול לאיתור הפורעים"    לפיד: "ככה נראית אלימות מר נתניהו, ואלה תוצאות ההסתה שלך ושל ליצן הטיקטוק"    העיתונאי יוסי אלי מ'ערוץ 13' סובל משבר בצלעות וחשש לקרע בטחול כתוצאה ממכות שספג מחברי 'לה פמיליה' אתמול בהפגנת הימין
דן מרגלית
לא נעים לי להודות, אבל אחרי 77 הפגנות בלי נהג על חשבון האומה ודלק ממאגרי האוצר ומלחכי פנכה למכביר - נהניתי לראות את לוין באור טבעי
איציק וולף
למרות שתקנון הכנסת אינו מחייב הנחה מיידית של הצעות חוק שאושר לקריאה שנייה ושלישית ולמרות התחייבות נתניהו לעצירת החקיקה הונחה הצעת החוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים על שולחן המליאה    ח"כ לזימי: עצירה? יותר כמו אקדח לרקה
רון בריימן
שני פסוקים מספר שמואל מתארים היטב את התחושות שלי בערב עצוב זה: צר לי עלייך, אחי    קרע יהוה את ממלכות ישראל מעלייך היום ונתנה לרעך הטוב ממך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il