X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תיאבונו הכספי של ילד בן ימינו הוא כמעט בלתי מוגבל. לעומת אלה המסתפקים במחרוזת, או בחיפושית-גומי, יש ילדים לא מעטים שידרשו מאבא-סבא, או כל מי שיערוך את שולחן ה"סדר" שעונים, משחקי-מחשב ואופניים
▪  ▪  ▪
[צילום: חברת מבושלת]

אם תשאלו לדעת הזאטוטים, לא נוצר ליל הסדר אלא כדי לאפשר להם "לגנוב" את האפיקומן ולסחוט מהוריהם מתנה יקרה. האמת, כמובן, הפוכה. הואיל וה"סדר" מסתיים בשעה מאוחרת, שילבו בו את מנהג "גניבת" האפיקומן - הוא המחצית הגדולה של המצה האמצעית - פשוט כדי להחזיק את הילדים ערים ומתוחים עד סוף ה"סדר".
מה עשויים הילדים לדרוש בפסח השנה?
זאטוט צנוע ישמח לקבל, למשל, את הלהיט התורן בשוק הצעצועים - חיפושית מגומי דביק, המיטיבה ללכת על משטח-זכוכית או פורמייקה. מחיר החיפושית האורגינלית, המיובאת מספרד, דור שני לעכבישים הדביקים, הוא 10 שקל.
ילדה, שדרישותיה אינן מופרזות, תשמח לקבל להיט-תורן אחר: שרשרת עדינה, מתוצרת הארץ, עשויה קרמיקה, בשילוב מתכת, הנמכרת תמורת 15 שקל.
"סטים" של ניירות-מכתבים אהובים עדיין מאוד על הילדים - בנים כבנות. "סט" כזה, המכיל 24 גליונות צבעוניים, שעליהם מופיעה דמות האליל התורן, "יובל המבולבל", נמכר במחירים הנעים בין 10 ל-15 שקל.
בובה היא תמיד מתנה קלאסית לילדה. המילה האחרונה בשוק הן בובות הקטיפה, בדמותם של בעלי-חיים שונים, מקוף ועד חתול. בובות כאלה, המגיעות אלינו מסין, בגדלים שונים, עולות החל ב-25 שקל לבובה קטנה, דרך 50 שקל לבובה בינונית, ועד ל-90 שקל לבובת ענק.
הזאטוט המצוי לא יבחל גם ב"פו הדב", עשוי מבד, בשלושה צבעים, ומחירו מגיע ל-150 שקל. ומי שיש לו מעט חוש טכני ישמח לקבל "לגו" להרכבה, המצוי בשוק באינספור גירסאות, והמחירים כמובן בהתאם: מערכת קטנה ופשוטה עולה כ-50 שקל; מערכת בינונית, שבאמצעותה ניתן להרכיב, למשל, טרקטור ומחרשה, עולה סביב 150 שקל, ומחירה של מערכת גדולה ומתוחכמת מרקיע עד 850 שקל.
בתחום כלי הרכב ההיצע גדול ביותר: מ"סקייטבורד" עשוי פלסטיק, תוצרת שווייץ, הנמכר ב-160 ו-170 שקל, דרך אופניים על שלושה גלגלים, מכונית קטנה או אופנוע לזאטוט, העשויים פלסטיק, עם שילדת-מתכת, שמחיריהם נעים סביב 350 ל-400 שקל.
ילדים חובבי כדורגל ישמחו, בוודאי, לקבל כדור משובח מעור, תוצרת אנגליה, שמחירו עשוי לנוע בין 70 ל-90 שקל. ואילו ילד חובב קליעה - בשבילו יש רובה-פלסטיק, תוצרת סין, המשמיע אפילו קולות, במחיר של 50 שקל.
ואחרון-אחרון חביב, ואיך אפשר בלעדיו - השעון. מה שהולך היום הוא הסוג המתוחכם, אשר מותקן בו מחשב-משחק זעיר, שמשמיע מנגינה וכמובן גם מעורר. מחיר התענוג: 150 עד 180 שקל.

תאריך:  15/04/2008   |   עודכן:  15/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
ביקוש רב ערב החג לכלי המתכת הלבנה    מחיר פיסלונים מצופים כסף, עם דמויות מהתנ"ך, נע בין 100 ל-180 שקל לפסל
מחלקה ראשונה
ישראל ביתנו יוזמת כינוס פגרה מיוחד להדיחו מתפקיד סגן יושב-ראש הכנסת    ליברמן: "טיבי מנצל את תפקידו כחבר כנסת, ולכן מקומו בפרלמנט ברמאללה ולא בישראל"
יפעת גדות
דוח חדש מראה כי פליטות של גז חממה בסין לא הוערכו כראוי וכפי הנראה עברו את אלו של ארצות הברית    הדוח מזהיר כי אם סין לא תשנה באופן קיצוני את מדיניות האנרגיה שלה, העלייה בפליטת גזי חממה תהיה גדולה פי מכה מהצמצומים שנעשו על-ידי מדינות עשירות בהתאם לאמנת קיוטו
איריס פרחי
תבעה את מקום העבודה בטענה שהתרשל כשלא הציב שלטי אזהרה ולא סיפק לה נעליים מיוחדות    התביעה נדחתה והמנקה חויבה לשלם לנתבעת 20 אלף שקל
איריס פרחי
זוג שחגג ירח דבש באיטליה, גילה שמזוודה שהכילה אוכל כשר לא הגיעה    בית המשפט חייב את חברת התעופה לפצות את הזוג בהתאם לאמנת ורשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il