X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מעוז. להקשיב לו [צילום: אולהיב פיטוסי/פלאש 90]
הזמנה להרהור טרם דחייה
תוקפיו, המובילים, המשכוכיות והעדר הנוהה אחריהם, תייגו אותו כסכנה הגדולה הניצבת בפני אזרחי מדינת ישראל, איש האופל אשר הגיע למחוק מהשיח את המילים: חופש, חרות, שוויון צדק וזכויות אדם

ח"כ אבי מעוז הוא אדם בעל תפיסת עולם מורכבת, עמוקה, השקפה שאינה מקובלת על חלק מהעם, כמעט כמו ההשקפות המורכבות אצל רוב בני האדם. ח"כ אבי מעוז "זכה" להיות מובל ברחובה של עיר כשזפת רותחת על ראשו ונוצות על גופו, בלי יכולת לבקש בקשה אחרונה, טרם שיועלה על המוקד בכיכר העיר, על-ידי בית דין שדה של שופטים ציבוריים.
מיום בחירתו לכנסת ישראל, אבי מעוז הוצב על המטרה, ההמון הוזמן להגיע אל כיכר האש, להסתובב סביב המוקד עליו הועלה הדמון הנבער והחשוך הזה. רובם המכריע של תוקפי ח"כ מעוז צבעו אותו בצבע שחור משחור, הניחו לראשו זר קוצים של שונא נשים ובעלי נטיות הפוכות, קיבעו את דמותו ביתדות של גזען, קיצוני ושונא אדם.
עוד טרם שניהלו עימו דיון ערכי בודד, דיון עמוק, טרם ששמעו את עמדותיו, טרם שניסו לשמוע אותו מדבר על ערכיו, נפלה ההכרעה. היה לא תהיה, עם איש האופל המסוכן אין שיג ואין שיח, יש רק החרמה, מלחמה, מאבק, מסע צלב ציבורי. כי כך צריך לנהוג עם איש האופל הנבער, החשוך והפרימיטיבי. אם דפוס התנהלות זה מזכיר אירועים דומים של החרמות, מסע דה-לגיטימציה, הפצת הכפשות וארס בלתי פוסק המטופטף ממספר מוקדי השפעה באופן מתוזמן, הרי זו השיטה.
ח"כ מעוז "זכה" לאי התייחסות סבירה בין בני תרבות, בעקבות "טיפול" מתנגדיו הפוליטיים, אשר בחרו להכתירו כאימת הפרוגרסיביים, כמפלצת, ולכן ראוי היה לבצע בו חדשים לבקרים רצח אופי, להפוך את עמדותיו לסכנה הגדולה ביקום, לבצע בדמותו דמוניזציה ציבורית, לזרוע אימה ופחד בקרב מורים, מנהלים, הורים והמחנכים, שהאמינו למסיתים כי הנה מגיע האיש הרע והנורא.
השבוע נזכרתי בח"כ אבי מעוז, אשר חלק מאמירותיו, מפעולותיו ומהשקפותיו, אינן עולות בקנה אחד עם ערכיי והשקפתי, בעקבות שיחות טלפון ומפגש עם הורים לתלמידי כיתה ז' בבית ספר ממלכתי, בית ספר המלמד לימודי ליבה. ההורים, הצוות החינוכי והילדים היו נסערים, מזועזעים וחשים מרומים, כל ההורים, מדגיש שוב, כל ההורים של תלמידי כיתה ז', הביעו שאט נפש וזעזוע עמוק מהסרטונים והתמונות שקיבלו מילדיהם ההמומים והנבוכים אשר נחשפו בעל כורחם למיצג ארוך שהתרחש מול עיניהם, מיצג בו חזו בתדהמה במסגרת סיור העשרה של כיתת מגמת תיאטרון.
ההורים שפשפו עיניהם מול הסרטונים, אשר צולמו מזוויות שונות. במרכז הבמה, שני בחורים צעירים שוכבים לבושים בבגדיהם, אחד על ביטנו של השני, משתגלים, מתנשקים ומבצעים תנועות של אקט מיני לעיניהם הפעורות של תלמידי מגמת אומנות, אשר איש לא הכין אותם למראות מסוג זה. ההורים הנסערים, הורים חילוניים למהדרין, ממלכתיים לעילא ולעילא, מתקדמים, ליברלים, בוגרי לימודי ליבה, הביעו זעמם וכעסם על מה שכינו "הונאת ההורים והילדים" ובהם מי שראו ב" מיצג", מופע של הטרדה מינית, מיזם של פורנוגרפיה, התבהמות בפרהסיה.
הצוות החינוכי הבהיר כי לא העלה בדעתו שהתלמידים הצעירים ייחשפו ל"מיצג" מסוג זה והביעו צערם בפני ההורים הזועמים והתלמידים הנבוכים. ההורים הבהירו כי לו היו מתבקשים לאשר חשיפה מסוג זה הרי שהיו מתנגדים בכל ישותם שילדיהם ייחשפו ל"מיצג" מיני זה שהתרחש דקות ארוכות על הבמה. ההורים הדגישו כי קצפם יצא לא בגלל זהות מבצעי האקט המיני אלא בשל מעשה הפורנוגרפיה בפרהסיה הציבורית.
ההורים שבו והדגישו בשיחות עימי, כי מינם של מתני האהבים על הבמה, בפרהסיה, אינו רלוונטי לעוצמת הזעזוע, הבהירו כי תגובתם הייתה זהה לחלוטין גם אם היה מדובר באקט מיני של בחור ובחורה.
ח"כ אבי מעוז, אינו כוס התה של מרבית הורי ומורי תלמידי כיתה ז' המזועזעים, ברם, נדמה כי גם הם היו יותר ממאושרים ובטוחים לו ידעו שיש גורם אחראי הבוחן את התכנים, את המסרים, כפי שמבקש ח"כ מעוז לעשות. אחרי האש והגופרית, שהפעילו בארסיות גורמים פוליטיים ובעלי אג'נדות ממומנות על-ידי ממשלות וקרנות זרות, כדאי להקשיב לתוכנית של ח"כ אבי מעוז. לא חושך, לא צנזורה, לא אפרטהייד מחשבתי, רק רצון לשמור על נפשם של מי שהוריהם מסרבים להיות חותמת גומי לכל גחמה או טירוף פרוגרסיבי.
ראוי לבחון ברצינות ולא מפוזיציה, את הצעתו של ח"כ אבי מעוז בהסדרת הזמן המתאים לחשיפת תלמידים לסוגיות מגדר, את כוונתו של ח"כ מעוז, לבדוק כל תוכנית טרם אישורה והגעתה אל התלמידים, הצגת התוכניות בפני ההורים ורק אז להחליט האם ראוי ונכון שילדם ייחשף בעת הזאת לתוכנית זו אם לאו. אירוע תלמידי מגמת תיאטרון, מכיתה ז', היא שיעור אמיתי לא בסגנון "להרוג את הג'ינג'ים", כי אם אירוע שגרם לשיברון לב להורים, לצוות ולתלמידים, אשר נאלצו לצפות בהצגה שלא שאלו אותם אם הם מוכנים להיות בה ניצבים.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  05/04/2023   |   עודכן:  05/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזמנה להרהור טרם דחייה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מישהו נפל על הראש אם הוא חשב
הירונימוס  |  5/04/23 11:28
2
להירו
מגיב ותיק  |  6/04/23 10:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
בהנחה שאין קשר אסור ופסול ביחסי ביבי עם מיראשווילי איני מבין כיצד אדם סביר יכול לתמוך בראש ממשלה שקרן, אבל זו כבר סוגיה אחרת    ובכן, בהתחשב בכך שבעל ההון מחזיק כחוק בערוץ טלוויזיה - הוא רשאי להטות אותו לטובת "השקרן-בן-שקרן" כפי כינויו של נתניהו בפי בצלאל מוטריץ'
יאיר נבות
עצם ההצטרפות הפינית לנאט"ו מהווה מפלה אסטרטגית צורבת לרוסיה ולנשיא פוטין עצמו במיוחד, ואחת התוצאות השליליות ביותר של החלטתו הפזיזה להרחיב את הפלישה לאוקראינה
יוסף גערליצקי
היטב העובדה המעניינת שבכל ענייני חג הפסח מודגש מאוד הקשר בין אבות ובנים    ההגדה של פסח בנויה על מצוות "והגדת לבנך", "והיה כי ישאלך בנך", אלו ארבע הקושיות, שכל ההגדה בנויה עליהן
מנחם רהט
בהגדה פרטית שחיבר הזקן חצי שנה לפני מלחמת סיני, הוא ניבא במדויק את מהלכיה ואת סיומה בגירוש המצרים מסיני    האיש והאגדה
דן מרגלית
ביבי מנמק את אי-הדחתו של גלנט ב"החמרת המצב הביטחוני"    איני מאמין לו אוטומטית    אם גלנט והרצי הלוי יאשרו שיש החמרה במצב הביטחוני - אאמין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il