X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו בטקס יום השואה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
רגע לפני, נורות אזהרה
נשמתי עמוקות, דרוך ומתוח כשראש הממשלה נאם בטקס המרכזי, יראתי מפני חילול הזיכרון על-ידי מי מסוכני הכאוס אשר יצליח לחדור לטקס כדי לבזות את זכר הקורבנות ומשפחות הנספים

נדמה כי בעקבות המציאות הישראלית המורכבת במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, זילות השואה הייתה למטבע עובר לסוחר. שימוש בשואה לצרכי ניגוח וביזוי, מתעצמת על-ידי חלק מסוכני כאוס, מופקרים וחסרי אחריות.
יאמר מיד, ביזוי וזילות השואה בימים אלה אינו שונה מקריאות הנאצה הנוראיות והחמורות של השוליים הסהרוריים והקיצוניים מקרב קומץ קיצונים חרדים או קיצונים מההתיישבות כנגד זרועות הביטחון השונים, הוא עולה עליהם עשרות מונים. חלק ממחוללי זילות השואה וביזויה הם אנשים בעלי השפעה ציבורית משמעותית ועל כן הסכנה מהתנהלותם המופקרת גדולה שבעתיים.
ימי הזיכרון והעצמאות הממלכתיים היוו מאז ומעולם אבני ראשה והבסיס האיתן של המכנה משותף הישראלי הרחב, המוצק, הבסיס ל-יחד הלאומי. גם כשאש המחלוקת איימה ללחך את דפנות המכנה המשותף, ידע העם היהודי הנפלא לעצור רגע טרם התקדש ימי קוממיות אלה.
בימים אלה, בעקבות ניתוץ כל הקדוש ל-יחד הישראלי על-ידי חלק ממובילי הכאוס המופקרים וחסרי האחריות, חלקם שולטים במוקדי השפעה של החברה הישראלית כמעט בכל תחומי חיינו, אנו חובים פיגוע מתגלגל בחוסן הלאומי, בלכידות החברתית, באחדות האומה, כפסע לפני הפיכה צבאית ושלטון מיעוט שלא נבחר.
יש ממופקרים וחסרי אחריות אלה, הנושאים עיניים בתקווה שמעשיהם המופקרים, המפוררים את החברה הישראלית שאינה מצליחה להתגונן מול מכונות הארס הקטלניות, תוביל לנפילת ממשלת ישראל הנבחרת. יש ממופקרים וחסרי אחריות אלה, המבקשים להחליף ממשלה נבחרת באופן דיקטטורי, בבריונות, באלימות, בזריעת הרס וחורבן, בכרסום המכנה המשותף.
רמיזות מעוותות
יש ממופקרים וחסרי אחריות אלה, המייחלים לקריסת ממשלת ישראל הנבחרת גם במחיר נורא של חציית הקווים האדומים, פריצת כל הגבולות, פגיעה בחוסן הלאומי. המטרה מקדשת את האמצעים, הכל כשר כדי להפיל ממשלה נבחרת ברוב דמוקרטי מובהק. יש ממופקרים וחסרי אחריות אלה, המעניקים רוח גבית למעשי הנבלה הבלתי נסלחים בחילול קדושת זכר השואה, החל בהפצת שנאה של סוכני כאוס, המתנהגים כאוטו אנטישמים, מבזי שואה, לא פחות.
מבזי שואה אלה זוכים, בשל מורכבות המציאות הפוליטית, ממצב של התעלמות מוחלטת עד להתייחסות רכה, מעודנת, כמעט קריצת עין, של חלק מהשולטים במוקדי ההשפעה במדינת ישראל. מבזי שואה אלה חיללו את טקסי הזיכרון לנספי השואה בבית הכנסת המרכזי בתל אביב, חיללו את הטקס בתל חי, נאמו על במה מרכזית בטקס לזכר קורבנות השואה דברי שטנה, שנאה, ורמיזות מעוותות על השוואה בין ימי הסופה והסער לימי מחלוקת אלה.
מבזי שואה אלה צצים בכתיבת ושליחת מכתבי נאצה לשרי ממשלת ישראל בליווי צלבי קרס, בהפצת תמונת ראש הממשלה עם מדי אס אס, עם שפם, כשמעל ראשו מיין קאמף. הם יוצאים מהמחילות במהלך טיסת אל על 007, במיצגי זוועה, בקריאות נאצים, סטאלין והיטלר, ובדרכים מעוותות נוספות.
השנה, רצינו להאמין שהמחלוקת, הקיטוב, לא יחלחלו לימי הקוממיות של עם הנצח. קיוונו, התפללנו, ייחלנו שהמאבקים הפוליטיים יישארו מחוץ לבתי הכנסת ואולמות הזיכרון, מחוץ לבתי העלמין הצבאיים, מחוץ לבמות החוגגים.
ההתנהגות המופקרת וחסרת האחריות של סוכני הכאוס המחבלים מאז בחירת הממשלה ברוב דמוקרטי מובהק, זוכה ליחס מביש ומביך.
בני אלים
מבזי השואה ומחוללי הפיגוע בחוסן הלאומי זוכים לאותו יחס מעוות של הקוראים לסרבנות בצבא, של הפועלים לפגיעה בכלכלת מדינת ישראל, של מפירי הסדר וחוסמי הכבישים, של המסתערים על ארגון אזרחי, של משחיתי רכוש ציבורי, של המשתיקים באקדמיה, בחברות ההייטק, במערכות המשפט, הרפואה, זרועות הביטחון, של הקוראים בריש גלי למלחמת אחים, למרי אזרחי, לשליחת יד איש ברעהו, לרצח ראש ממשלה וחברי ממשלה.
היחס המפלה, המוטה למי שחלק מהם חשים כבני אלים, אדוני הארץ, מקרין על ההסלמה בהתנהגות חלק מהמופקרים וחסרי האחריות, סוכני הכאוס, מפיצת דיבת ישראל בעולם, מבאישי ריחה של הדמוקרטיה האיתנה, התוססת והחשובה.
נשמתי עמוקות, דרוך ומתוח כשראש הממשלה נאם בטקס המרכזי, יראתי מפני חילול הזיכרון על-ידי מי מסוכני הכאוס אשר יצליח לחדור לטקס כדי לבזות את זכר הקורבנות ומשפחות הנספים.
בשל המופע המביך של שתיקת ראשי האופוזיציה, פרט לח"כ בני גנץ, על ביזוי וחילול זכר קורבנות השואה, בשל האלם שתקף את ראשי מערכות, המשפט, האקדמיה, הרפואה, הכלכלה, ההייטקיסטים, זרועות הביטחון למיניהם, ההסתדרות. אני חרד. בשל שתיקתם הרועמת של ראשי העמותות, הארגונים, הממומנים והלא ממומנים על-ידי ממשלות זרות, שתיקת ראשי ארגונים מעודדי הפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, אני חרד.
אני חרד מהצפוי בימי הזיכרון לחללי צה"ל ויום העצמאות. לא מאלה העסוקים בהכנת טקסים אלטרנטיביים עם רוצחי יהודים, לא ממשיאי משואות אלטרנטיביות ובהם אנרכיסטים ורדיקליים חלקם במימון. אני חרד מפני המופקרים וחסרי האחריות המצהירים קבל עם ועולם כי מטרתם אחת היא, להפיל את ממשלת ישראל ויהי מה, יהי המחיר אשר יהי. אלו שאיבדו את הבלמים מהם אני מתיירא, מהם אני חרד.
נורות האזהרה נדלקו בעוצמה רבה בפיגועי בודדים ויחידים בחוסן הלאומי, מדינת ישראל חייבת להתגונן מול מבקשי רעתה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  19/04/2023   |   עודכן:  19/04/2023
+אמון הצרכנים הנוגע לשינוי במצב הכלכלי ירד ל-37%-
21:36 19/04/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בפברואר האחרון עמד המדד המשקף את רמת האופטימיות או הפסימיות של פרטים בישראל ביחס למצב הכלכלי ביחס לשינויים הצפויים במצב הכלכלי על 28%-

הפסימיות מעמיקה בקרב הצרכנים [צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90]
+"1984" כבר פה
19:12 19/04/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

לא מדובר באירוע ביטחוני, לא בחומר שפרסומו נאסר בבית המשפט, לא בפגיעה בצנעת הפרט  ▪  כאשר הממשלה משתלטת על שידור בשער-בת-רבים זו דיקטטורה מובהקת

רגב. החלטה חמורה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+לפיד: הכיסא שלי בטקס המשואות יישאר ריק
14:02 19/04/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ראש האופוזיציה פנה לשרה מירי רגב: וכתב: "בשלושה חודשים קרעתם את החברה הישראלית ושום מופע זיקוקים מזויף לא יכסה על זה"  ▪  השר מיקי זוהר בתגובה: "החלטת לפיד מעמיקה את הקרע בעם. חייבים לפעול למען אחדות

לפיד. "לא השארתם ברירה" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ערי בירה נכבשות על-ידי חי"ר וטנקים
12:46 19/04/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

התערבות הצבא בוויכוח הפוליטי היא צעד אחד רחוק מידי  ▪  טייסים בחיל-האוויר ומומחי הסייבר יהיו חסרי אונים אם כוחות חי"ר ושריון יהודים יכבשו את הכנסת, ואז באמת תהיה לנו דיקטטורה  ▪  בהתנהגותם המחפירה והמטופשת, מכשירים קציני העשירון העליון, מעשה שטות אפשרי של לוחמי העשירון התחתון

פעולות מטופשות [צילום: אדי ישראל/פלאש 90]
+שערוריית ההתנכלות לזכות הציבור לדעת
10:39 19/04/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

ידיעה חשובה שהריני תמה שעברה כלא הייתה: אם יהיו קריאות ביניים בעת נאומו של ביבי, הממשלה תסיט את המצלמה מן האירוע לטובת תצלום מוקלט מראש של החזרה הכללית כדי שהציבור לא יראה מה חושב חלק מהקהל הנוכח על נתניהו

נתניהו. מגמה מסוכנת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מועצת העיתונות: שידור הקלטה בטקס המשואות אופייני לדיקטטורות
10:39 19/04/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מתריעה כי הפסקת השידור החי של טקס הדלקת המשואות ושידור הקלטה של החזרה שתערך לטקס במקומו תייצר פגיעה חמורה בחופש העיתונות ובזכות הציבור לדעת

רגב. אפס הכלה [צילום: פלאש 90]
+"ערוצים 11, 12 ו-13 לא יכולים להסכים לצנזורה בטקס המשואות"
09:23 19/04/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש האופוזיציה קורא לערוצי הטלוויזיה המרכזיים שלא להסכים לאפשרות של שידור הקלטת החזרה הגנרלית של טקס המשואות אם תתפתח במקום מחאה  ▪  "זו הכחשת המציאות, הנדסת תודעה ופייק ניוז בשידור חי"

רגב. תכנון לצנזור מחאה ככל שתתפתח [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+תפוח רקוב
08:44 19/04/23  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה

אין להסתפק בתגובה רפה וסלחנית של חברת "אל על" על דבריו של תפוח רקוב, תגובה שאינה כוללת גינוי חד-משמעי של המעשה הנואל של התפוח הרקוב, פרסום שמו המלא בפומבי, הוקעתו במלים חריפות, ופיטוריו לאלתר של התפוח הרקוב שסרח  ▪  פחות מכך יביא למחשבה שהתפוח הרקוב הזה איננו יחיד בחברה

תגובה רפה [צילום: משה שי, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רגע לפני, נורות אזהרה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"חרדה " על תנאי , נוסח בן סבו
שלמה המגיב  |  19/04/23 08:41
2
ואיך היתה הנשימה שלך
הירונימוס  |  20/04/23 17:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
עידן יוסף
בלשכת ראש הממשלה לא מגיבים לדיווח לפיו בשיחה שהתנהלה בין ראש הממשלה לראשי חברת דירוג האשראי, הבטיח נתניהו את עצירת הרפורמה המשפטית באופן מוחלט או כמעט מוחלט    הנשיא הרצוג סייע גם כן מול חברת הדירוג, רק לאחר שנתניהו התחייב כי כל מהלך לקידום הרפורמה יתואם מול לשכת הנשיא    לוין בשיחות סגורות: הרפורמה המשפטית תואט דרמטית
עידן יוסף
לבת שכולה שביקשה ששרים לא יגיעו לבתי העלמין השיב שר הביטחון כי היא יכולה להגיע לבית העלמין יום קודם    "הוצאת נבחרי ציבור מבתי העלמין - כמו לקפל את הדגל"    שב"כ אוסף מידע על התארגנויות לשיבוש טקסי יום הזיכרון
מירב ארד
מחברת אל-על נמסר: "אל-על מגנה אמירות פוליטיות מכל סוג שהוא, של מי מאנשיה במסגרת עבודתם ובוודאי לא במטוסיה"    השרה רגב הגיבה בכעס: "הטייסים מתנהלים כאילו הם בעלי הבית"
דן מרגלית
שרלטן פעם - שרלטן תמיד    אם השעיה או השהייה - מדוע הוא ממשיך במאמץ לחוקק בהקדם את חוק ההשתמטות של החרדים מכל שרות לציבור?
אילה בן-גביר
כאילו אומרים לנו: "אתם, הימין, יכולים לשחק בנדמה לי שאתם שולטים, אבל אם אנחנו לא שולטים בפועל, שהמדינה תשרף" ונראה שעם כל הזעזוע, הם באמת מתכוונים לזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il