X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בועז ורות [צילום: ציור: יוליוס פון-קרולספלד]
הסוד הקבלי של הצופן הזוגי - בועז ורות
בועז ורות - אנו רואים קשר זוגי מוצלח וראוי ואין זה פלא, שהשניים האלה זכו שמביתם ייבחר בית המלוכה של ישראל

חג היובל
בשחר קיומנו נצטווינו לשמור שחג הפסח, יום חג חרותנו, יום ההולדת הלאומי שלנו, יחול באביב. שבעה שבועות לאחר מכן ביום החמישים, יום היובל, חגגנו את חג השבועות, חג מתן תורה, קיבלנו במדבר את החוקה הראשונה שלנו, חוקה כלל עולמית הקוראת לעם ישראל להיות אור לגויים ולפעול למען האנושות כולה.
ביום היובל אנו מצווים על-פי ספר ויקרא גם לנהוג לפי מצוות היובל. מצוות הקשורות לאדמה ולפרט, המאפשרות גאולת הקרקע של אדם שירד מנכסיו ושל אלמנה שבעלה נפטר והשאירה ללא ילדים. זו הסיבה שאנו קוראים בחג השבועות את מגילת רות המספרת על הולדת שושלת מלכות בית דוד, העוסקת בגאולת האדם והאדמה. גאולת אדמתה של נעמי האלמנה והשכולה וגאולת רות הגיורת שדבקה בנעמי חמותה.
הסוד הקבלי של הצופן של בועז ורות
חיבורי האות הראשונה ב-ר מספרים לנו על ההתאמה הנפשית בין בני הזוג, את טיב החשיבה של כל אחד מהם ואת רמת החברות ביניהם.
קשר המצביע על שפע והצלחה. צירוף האותיות ב-ר יוצר את המלה 'בר' שמשמעה תבואה ופירושה שפע. בר - חיות הבר הן חופשיות ולכן מציינת גם חופש. 'רב' מציינת רב או מורה וכן רב = הרבה ולא מעט. חיבור אותיות אילו באות הראשונה יספר על קשר מצויין. קשר שיש בו שפע של פרנסה והצלחה בכל תחום בחיים. קשר תקשורתי טוב. קשר בו שני בני הזוג יכולים לצמוח ולגדול, תוך תמיכה הדדית. קשר המצביע על אהבת חופש ואי אהבת מוגבלות ולכן מומלץ לתת זה לזו חופש ומרחב פעולה. זוגיות חונקת וקנאית עלולה להביא לנתק.
חיבורי האות השנייה ו-ו מייצגים את הקשר הרגשי בין בני הזוג, את המשיכה המינית ביניהם, את הצרכים הרגשיים שלהם בזוגיות ואת יחסם לבית למשפחה ולילדים. קשר הנותן ביטחון רגשי ויציבות כלכלית. בני הזוג סומכים זה על זה. לרוב אותיות זהות מסמלות אנרגיה וחשיבה דומה ולכן גם הסכמה והבנה טובה. שניהם אנשים ארציים, יציבים וחומריים הדואגים לעולם החומר ושימור הקיים. הקשר המיני חזק ויש ביניהם משיכה גדולה. עליהם רק להיזהר מכך ששניהם קשי עורף ועקשנים כמו פרד ולזכור שבחיי נישואין חייבים מידי פעם להתגמש. יש ביניהם התאמה גדולה בכל נושא כולל חינוך הילדים והדאגה לבית.
חיבורי האות השלישית ע-ת מייצגים את הקשיים בקשר הזוגי. כיצד בני הזוג מתנהגים בעת כעס, מתח או ריב ומהו התיקון של כל אחד מהם. מושג הזמן משמעותי בקשר זה. צירוף האותיות 'ע-ת' באות השלישית מצביע על תיקון קבלי מעניין. כל אחד מבני הזוג הינו המראה המדויקת של התכונות השליליות של האחר ולכן כל אחד מאפשר לאחר לראות את חסרונותיו האמיתיים. הדבר יכול להוות לשניהם מקפצה רוחנית אדירה, מה שמכונה בעולם הקבלה 'תיקון'. יש קשר חזק ורוחני ביניהם. זוהי זוגיות שקטה ברובה ונעימה לשניהם.
חיבורי האות הרביעית ז-ת מייצגים את הפן החברתי ואת התחום המעשי של בני הזוג.
בתחום המעשי:
אחד מבני הזוג מעשי ותכליתי יותר מהשני. אחד מהם דואג לעתיד בעוד השני דואג להווה. אחד מהם הוגה את הרעיונות בעוד השני מבצע אותם הלכה למעשה.
בתחום החברתי:
שניהם מאוד חברותיים. אחד מהם אוהב התפלמסות, בקרן ומגורה מכל דבר אינטלקטואלי. מתעניין לדעת מה חדש ומה קורה. בן הזוג השני זקוק לחברים כדי לחלוק עמם את עולמו הרגשי. הוא מתעניין בעולמם הרגשי, שואל לבעיותיהם ותמיד נכון לעזור אם יבקשוהו. פסיכולוג במהותו ואוהב לייעץ, לתמוך ולעזור.
הנה כי כן, אנו רואים קשר זוגי מוצלח וראוי ואין זה פלא, שהשניים האלה זכו שמביתם ייבחר בית המלוכה של ישראל.
מעניין אתכם לדעת מה מספרת מפת הסוד הקבלי של הצופן הזוגי שלכם בנושא? עומדים לצאת לדייט שאינכם בטוחים שכדאי לכם? מוזמנים לפנות אלי בנושא.

תאריך:  15/05/2023   |   עודכן:  15/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסוד הקבלי של הצופן הזוגי - בועז ורות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מרתק, תודה
איתןגי  |  26/05/23 14:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
אומנם הזיקה של רוב תושבי ארה"ב למורשת האבות המייסדים נחלשת בהדרגה, אך היא עדין משפיעה על הלך הרוח של רוב האוכלוסייה, כפי שמבטאים השיח הפוליטי ונאומי ההשבעה הנשיאותיים בארה"ב, השזורים בציטוט פסוקי תנ"ך
רוני מזרחי
איש לא חשב לנצל את העובדה שמבחינת התיירות לישראל מדובר באוצר בלום וייחודי שאין כמותו בעולם כולו, המקום הנמוך ביותר בעולם, כ-400 מטרים מתחת לפני הים, בעל ערכים בריאותיים שלא יסולאו בפז
יאיר נבות
סונאק אמר בנאומו: "זו הסיבה שבריטניה שומרת על תמיכתה באוקראינה - מטנקים ועד אימונים, תחמושת ועד כלי רכב משוריינים. והמסר הזה של סולידריות יצלצל בקול רם בכל הפגישות שלי עם מנהיגים אחרים בעולם בימים הקרובים"    גם הנשיא מקרון הכריז בעת ביקורו של זלנסקי על חבילת סיוע צבאי לקייב, שתכלול עשרות כלי רק"מ וכמה טנקים
ליאת קליין
דוח מבקר המדינה רק מחזק את המסקנה כי הגיע הזמן להעביר את המועצות הדתיות לאחריות הרשויות המקומיות, ולדאוג לשירותי דת מותאמים לצרכי הקהילה המקומית
יגאל יששכרוב
התערוכה "1973 - יומן משא", בסימן 50 שנה למלחמת יום הכיפורים נפתחה ב"יד לבנים" בנתניה    מסיימים את התהליכים להקמת אנדרטה לכבודם של הלוחמים ולזיכרם של 2683 החללים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il