X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
זוהר. החפזון מן השטן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
השר מיקי מאיים באקדח דמה
כבר הברחתם את ההייטק. אין במה לממן את מערכת החינוך והבריאות המנהיג מונע משר הביטחון יואב גלנט לקדם את ענייני משרדו בארצות הברית כי ג'ו ביידן מסרב לארחו
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

מתנצל על צירוף המילים במשפט אחד, אבל זה אירע מעצמו: השר מיקי זוהר מאיים על תנועת המחאה בצעד מאוס. הוא מזהיר כי אם לא נקבל את הפשרה בעניין חוקי הדיקטטורה הליכוד יביא אותם בשלמותם לאישור הכנסת. מגוחך, כבוד השר מיקי זוהר. יש בידך אקדח מים עם מחסנית ריקה, וניצרה נעולה, אז על מה אתה מדבר?
כבר הברחתם את ההייטק. אין במה לממן את מערכת החינוך והבריאות. המנהיג מונע משר הביטחון יואב גלנט לקדם את ענייני משרדו בארצות הברית כי ג'ו ביידן מסרב לארחו. זה אותו ביידן שמשלם בעבור כיפות הברזל שמגינות על שדרות ואשדוד.
אין לך על מי לאיים. אין לך במה לאיים. הרי הענקת כבר את המיליארדים למשתמטים שבשחיתותם מונעים מילדיהם דעת והשכלה ובינה וקידום כלכלי כדי להשאירם צמיתים של ממסד רבני חשוך הקרוי חרדי (מבחין בינו לבין חלק ניכר מהרבנים הלאומיים).
אז שמע היטב השר מיקי: אומרים שבמשכן הנשיא מתבשלת פשרה לדחות את הדיקטטורה בחצי שנה או שנה. גם אם יסכמו על כך - וזה בכיוון הנכון אבל לא מספיק ראוי - הדמוקרטיה מנצחת. כל עוד בנימין נתניהו הרועד בידיו לא יוצא מראשכם - אין סיכוי.
הפשרה ההוגנת היחידה היא זו: חוקי הדיקטטורה שלכם יידחו עד לאחר הבחירות הבאות בהן הם יידונו במודע. אם הם כה חשובים לכם - אתם יכולים ליזום בחירות בהקדם; ואם לא כה דחופים - נחכה בסבלנות. כמו שנאמר כבר ש"החיפזון מן השטן". ואנא, החזר את אקדח המים שלך לאפסנאות.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  18/05/2023   |   עודכן:  18/05/2023
+נתניהו הניח הצעה בעניין הרפורמה ללא ידיעת לוין
12:25 18/05/23  |  עידן יוסף

נתניהו הנחה את צוות המו"מ להניח על השולחן הצעות גם בנושאים אחרים - ובראשם הרכב הוועדה לבחירת שופטים. לפי ההצעה שהובאה ביום שלישי לפתחה של האופוזיציה ופורסמה לפני כחודש, בוועדה יהיו 11 חברים: חמישה מטעם הקואליציה, חמישה מטעם האופוזיציה ושופט בדימוס שיהיה הקול המכריע, שיתמנה על-ידי שר המשפטים.
ההצעה הונחה על שולחן המו"מ בבית הנשיא מבלי שעברה דרך שר המשפטים יריב לוין, שהביע התנגדות אליה לאחר שנודעו פרטיה (ישראל היום).

+המאבק בעזה: מהי תמונת הנצחון
11:41 18/05/23  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה

מבצע 'מגן וחץ', ותוצאותיו - נייר לקמוס למאבק הצפוי עם מדינות ערביות/מוסלמיות פונדמנטליסטיות?  ▪  אין ספק כי גורמים בכירים במשמרות המהפכה באירן ובצבאה הגדול עצמו, לומדים את מהלך מבצע מגן וחץ ואת היכולות שהפגין חיל-האוויר במבצע זה

תמונת הנצחון האמיתית [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+המגעים בבית הנשיא נתקלים בקושי
10:18 18/05/23  |  עידן יוסף

המגעים בבית הנשיא נתקלים בקושי מרכזי - גם אם האופוזיציה תסכים לחקיקה מידתית בנוגע לעילת הסבירות והיועצים המשפטיים, המתווה לא מבטיח לה שמהממשלה לא תנסה לחוקק בהמשך את שאר הרפורמה בשיטת הסלאמי. ההערכה היא שבלי "קץ התביעות", התחייבות לא לחוקק יותר בקדנציה הזו, יהיה קשה מאוד לסגור עסקה (חדשות 12).
ח״כ דוד ביטן התייחס בראיון ל-ynet לאפשרות ששר המשפטים יתפטר אם הרפורמה לא תעבור: "אני לא חושב שהוא יתפטר. אני חושב שליריב לוין יש אחריות בתוך הליכוד, והוא לא יעשה צעד שיפרק את הממשלה".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר מיקי מאיים באקדח דמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מרגלית מנותק כליל מן המציאות
פגאסוס  |  19/05/23 13:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
מרדכי ליפמן
מבצע 'מגן וחץ', ותוצאותיו - נייר לקמוס למאבק הצפוי עם מדינות ערביות/מוסלמיות פונדמנטליסטיות?    אין ספק כי גורמים בכירים במשמרות המהפכה באירן ובצבאה הגדול עצמו, לומדים את מהלך מבצע מגן וחץ ואת היכולות שהפגין חיל-האוויר במבצע זה
דן מרגלית
אתה כרחבעם בן שלמה    "אבי ייסר אתכם בשוטים ואני אייסר אתכם בעקרבים", ואיבד את הממלכה    הגזמת בגזל הציבור לטובת שותפיך הטפילים, הפראזיטים וזה עקב האכילס שלך
צבי גיל
ההישג החלקי והרגעי של ראש הממשלה במבצע האחרון בעזה הוא לא ההישג שלו, ובעצם גם לא ההצלחה של שר הביטחון, אלא של צה"ל ושל שירותי הביטחון
עידן יוסף
בעקבות התדרוכים האחרונים בבית הנשיא, במחנה הממלכתי נמסר כי אין כל הסכמות בהידברות בין הצדדים וכי ישנו "מרחק בכל הנושאים" ובמפלגת יש עתיד כינו את התדרוכים "הדלפות מגמתיות ומיותרות"    בבית הנשיא מזהירים: "המחיר שמדינת ישראל ואזרחיה ישלמו יהיה כבד מנשוא ובלתי נסבל"
עמנואל בן-סבו
מסע השנאה החל לפני עשרות שנים, עוד טרם הקמת המדינה    המשוואה הקדומה הוכיחה את יעילותה, את חיוניותה, את האפקטיביות שבהחדרה לתודעה כי אלימות, גסות רוח, בריונות, קיימים רק בצד אחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il