X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו. אשם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
עוד ספיחים
אל תברחו מזה, ביביסטים, ראש הממשלה הפך את כולנו למצורעים - ובכך גם גרם לעלייה משמעותית ביוקר המחיה
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

  • איתמר אייכנר פרסם באתר ynet שלשכת בנימין נתניהו ניסתה להסדיר לו פגישה עם מנכ"ל Openal סם אלטמן העושה בארץ (זו החברה המייצרת את ה-Gpt שהיא במרכז ההתפתחות המחרידה את האנושות בתחום ה-AI הבינה המלאכותית).
אלטמן אינו רוצה לראות את ביבי בגלל החקיקה הדיקטטורית של יריב לוין ושמחה רוטמן הוא חוטף המגאפון. אז מיד הודיעה לשכת נתניהו שהוא לא ביקש פגישה כזאת. הפעם ההודעה נכונה. אבל מדוע לא ביקש? הרי בדרך כלל כל אנשי העסקים הבינלאומיים ששים לפגוש בנתניהו והוא אותם. כי ביבי יודע שאם יציע - ייענה בשלילה, לכן אינו מבקש.
לעג לרש, כך הפך ביבי את ישראל בעזרת לוין והמסונוורים שתומכים בו למדינה מוחרמת, מצורעת. אל תברחו מזה, ביביסטים, ראש הממשלה הפך את כולנו למצורעים - ובכך גם גרם לעלייה משמעותית ביוקר המחיה (ראו הסברה המעולה של קרן מרציאנו). זה הוא שגרם לכך. זה גם אתם שתומכים בו. לפני שאתם מגיבים בקללות ובלעג עיצרו לרגע לשאול את עצמכם, בלי שאיש ישמע אתכם, אם זה נכון.
  • גידי ויץ התלבש היום במהדורה האנגלית של הארץ על פרוטוקולים מימי שלטונו של אריאל שרון והוכיח בכתובים, שביבי לא התנגד לעקירת גוש-קטיף בחבל עזה. הוא דווקא נהג אז באחריות בהצטרפו לשרון, ורק ברגע האחרון קפץ על רכבת ההתנגדות להינתקות, ואיש אינו צריך להיות מופתע אם הוא משכיח את העובדה שכאשר שמע מפי שרון ודב ויסגלס על התוכנית לא השמיע אפילו ציוץ של התנגדות.
  • על נבחרת הנוער הנפלאה שלנו בכדורגל לעומת הבוגרים שחווים כישלון אחר כישלון ועסוקים בתככים ובמניעת איכלוס נאות לכוכב כמו ערן זהבי מפני שלאיזה מנהל או מאמן יש אגו גדול מדי: "מפי עוללים ויונקים ייסדתי עוז". גם באצטדיון.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  05/06/2023   |   עודכן:  05/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
החזרה לחומש העלתה את ההתיישבות ביו"ש על ראש שמחתנו    לנוכח הטיעונים על "נטל ביטחוני" והכנסת יהודים למקומות מסוכנים, כדאי לחזור על הראשונות    גם רש"י הגיע לבקר ואפילו יעקב הרצוג, דודו של נשיאנו    קראו בפנים
ארי בוסל
הכיסוי התקשורתי הנרחב לגבי הפגנות קומץ ישראלים שחיים בארה"ב נגד השרים והח"כים המבקרים מחדד נקודה מאוד פשוטה: שרים וחברי כנסת צריכים לעסוק בארץ, לא בארה"ב, והדרך היחידה לשנות זאת היא לאסור עליהם לטוס על חשבון אנשים או גופים אחרים, למנוע תקציבים ציבוריים לנסיעות אלו ולמזער את סך כל הימים שניתן לצאת לחו"ל
רוני מזרחי
רק בשלוש השנים האחרונות תוכננו ומצויים בהליכי בנייה כאלה או אחרים, לא פחות מכ-7.5 מיליון מ"ר שטחי משרדים ומסחר    מתוך 7.5 מיליון אלה, כ-5 מיליון ממוקמים במרכז הארץ, בממשק כזה או אחר ל"מדינת תל אביב"
חיים נוי
קומדיה פרועה על הווי ישראלי ומשתמטים משרות צבאי - תיאטרון בית ליסין    העלילה עוסקת ביוזמה צבאית להחזיר לשירות משתמטים משירות צבאי שהצליחו לחמוק מצה"ל בתואנות שווא ולא כדין
צבי גיל
במציאות הרגילה בעולמנו הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בהתרפסות של אנשי מדינה בפני גדולי תורה גם בחייהם    זה לאו-דווקא בשל הערכה והוקרה אלא בעיקר בשל פוליטיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il