X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בן-גביר. רק לעבור צד [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מפשיסט ועבריין מורשע לפאר היצירה הישראלית
מכונות הכביסה עם החומרים המלבינים במלוא עוצמתם יסירו כל כתם שהדביקו עליו, ימרקו, יצחצחו ויהפכו אותו למר מוסר נעים הליכות שאורחות חייו הן מופת ודוגמה

איתמר בן-גביר, "הגזען, המושחת, העבריין, שונא הערבים, הכהניסט, המיזוגן, ההומופוב, הטרוריסט, הפשיסט" מילים שימושיות מאוד בלקסיקון חלק מקרב הציבור הנאור, כלפי השר לביטחון לאומי.
ייאמר מיד, איתמר בן-גביר אינו כוס התה שלי, לא הצבעתי עבורו מעולם, אך משל הוא לצביעות שפשתה במקומותינו, ודוגמה הוא למהותה של הפוזיציה הרעה המכלה כל חלקה טובה.
איתמר בן-גביר לא חייב באמת להתרגש מכתרי הקוצים המגונים אותם מניחים בתדירות גבוהה ביותר על ראשו. עוד מעט, אם רק יכפיש את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואם רק יפיל את ממשלת הימין יישאו אותו על כפיים או אז יתרחש הנס, יתרחש הפלא, יתרחש הקסם הגדול שאפילו הודיני לא חלם להמציא.
מכונות הכביסה עם החומרים המלבינים במלוא עוצמתם יסירו כל כתם שהדביקו עליו, ימרקו, יצחצחו ויהפכו אותו למר מוסר נעים הליכות שאורחות חייו הן מופת ודוגמה.
איתמר הישן ייעלם מחיינו, יוכחד באבחה אחת, יורד אחר כבוד אל תהומות הנשייה, ממורשע בטרור יהיה סומך נופלים, מפשיסט יהיה לרודף שלום, מעבריין יהיה לרודף צדקה וחסד. זה יהיה איתמר החדש שיצטרף לרשימת המולבנים ודמויות המופת שרק חצו את הקווים, רק ויתרו על ערכיהם ואמונותיהם, רק זנחו את האידאולוגיה ויצאו סופר צדיקים.
איתמר יולבן כמו האתרוג אריאל שרון, יחובק כמו אהוד אולמרט, ימורק כמו נפתלי בנט, יכובס כמו גדעון סער, יצוחצח כמו אביגדור ליברמן, יטופח כמו בוגי יעלון, ילוטף כמו ראובן ריבלין, איתמר יהפוך בין רגע למלאך נטול כנפיים.
איתמר יחיה את החלום, שחר של יום חדש יפציע עבורו, הוא יזכה לראיונות מלטפים, יתמוגג מפרשנים מחבקים, יוקסם מפוליטיקאים מכבדים, נופת צופים תיטופנה שפתי כל הבא עימו בקשרי פוליטיקה. על ראשו יונח זר של מילים טובות משולבות ביהלומים בוהקים, זר של מי שהוכנע עד עפר והושפל וכעת מורם אל על בגילה ובדיצה.
ככה ייעשה לאיש אשר יחצה את הקווים, יבאיש את ריחו של בנימין נתניהו, יפרק את הממשלה, ככה ייעשה לאיש אשר יגשים למיעוט את חלומו ויעניק לו תקווה לשוב להגה השילטון.
איתמר בן-גביר, השר לביטחון פנים יודע ובצדק רב, מבין מהניסיון המצטבר כי למילים החריפות, הבוטות, הנאמרות כנגדו אין ערך ממשי, הרי לו רק יניע גבה או יזיז עפעף וימצמץ על חציית הקווים, יהפוך לדמות המופת הנאצלת ביקום.
נכון לכתיבת שורות אלה המתקפה על איתמר בן-גביר במלא עוזה, חלקה גם מוצדקת, מתקפת המילים הקשות, בליסטראות השנאה המפרנסות פוליטיקאים מובסים ומתוסכלים אשר לא זנחו לרגע את כמוסות אבקת הכביסה גם עבור איתמר בן-גביר ודומיו. עד לא מכבר הייתי בטוח שלהבאיש קל יותר מלנקות, עם אבקת הכביסה החדשה, הבנתי שגם להלבין זו לא משימה מורכבת, די יהיה אם תחצה את הקווים.
אני מביט באנשים שהמירו את אמונותיהם, ערכיהם, את האידאולוגיה עליה גדלו בה האמינו, אותה השליכו בשם הכעס, הזעם, האיבה. חש חמלה גדולה ועצב רב כי בהחלט לא כל כך נעים להיות מאותרג, מחובק ומלוטף בשל שנאה לאדם אחר ולא בשם מי שאתה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  07/06/2023   |   עודכן:  07/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפשיסט ועבריין מורשע לפאר היצירה הישראלית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עיין ערך
עובד 1  |  8/06/23 15:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
מצער אותי, שהמערכת החינוכית בישראל מקפידה לרומם את העוצמה המדינית של דוד ואת שגב החוכמה של שלמה, כשאני כואב את עלייתם על שרטון של הסתאבות מוסרית
חיים נוי
ביקורת: נדל"ן - המחזה הראשון של רוני קובן על החלום הישראלי לדיור - דרמה מרגשת - בית צבי    העלילה עוסקת בבטי, אלמנה מבוגרת, הנמצאת על ערש דווי וכל בני משפחתה עסוקים בתקווה לרשת את חלקת הקרקע בנווה צדק כדי להקים שם בניין מגורים
תרצה הכטר
הסרט מתמקד בראש ממשלת בריטניה, וינסטון צ'רצ'יל, והתנהלותו בשבוע הראשון של חודש יוני 1944, ערב הפלישה הגדולה בהיסטוריה - הנחיתה בחופי נורמנדי, צרפת
יאיר נבות
נכון להבוקר מספר הבתים המוצפים בגדה הימנית עומד על כמעט 1,900, ומספר המפונים על כמעט 1,500.    בגדה השמאלית, המערבית, שנמצאת תחת כיבוש רוסי, ישנם דיווחים על יישובים שלמים סמוכים לגדה בגדה הזו שפשוט כוסו לחלוטין במים
רפי לאופרט
הפיגוע האחרון בגבול מצרים, שהפיל 3 חללים מקרב חיילי צה"ל מבליט את הרפיסות הביטחונית השוררת כיום במדינה    זו נובעת בחלקה מחוסר מוכנות בעיקר בתחום לוחמת היבשה, מחוסר מוטיבציה לאומית, מהשפעת התגברות האלימות הפלילית ברחוב האזרחי, המשיקה לטרור, ומרוח הנכאים והעויינות שמשרים במקומותינו האופוזיציה ואירגוני הדיפ-סטייט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il