הנהלת היורוליג שתחל היום (שישי) את חגיגית הכדורסל השנתי שלה, קוצרת הצלחות גם בתחום הפיננסי שיווקי.
חברת הרכב היוקרתית הגרמנית, אאודי, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הנהלת היורוליג ותקבל חשיפה כבר בפיינל פור הנוכחי.
נציגי החברה כבר נמצאים במדריד וישתתפו בפעילויות השונות וקבלות הפנים הקשורות לפיינל פור. בכך הצטרפה אאודי למותגים אחרים שלקחו חסות בפיינל פור ובהם נסטלה, נוקיה, לוריאל ועוד.
אאודי היא מותג רכב יוקרה הנמצא בבעלות חברת פולקסווגן. מפעלי הייצור של אאודי נמצאים באינגולשטדט באווריה בגרמניה.
החברה נוהגת באופן קבוע להיות חלק מאירועי ספורט גדולים כאשר בהרבה מקרים הלוגו שלה בולט בתחרויות סקי שייט ומרוצי מכוניות.
החברה גם מוציאה משלחות של נהגים ממיטב לקוחותיה לאירועי נהיגה ספורטיבית על הקרח במקומות שונים באירופה.
ברוב הקמפיינים שלה מבליטה אאודי את העליונות הטכנולוגית של מוצריה ואת אלמנט הבטיחות לצד האלגנטיות והעיצוב.
במהלך סוף השבוע תחשוף אאודי לקהל אוהדי הספורט את דגמיה החדשים כולל מכונית היוקרה A8 ודגמי השטח Q7. בנוסף תשתמש הנהלת היורוליג ברכבי אאודי במהלך ימי הפיינל פור לכל שורת האורחים החשובים ואנשי הכבוד שלה שהגיעו למדריד - כאשר אאודי הוכרזה כמותג הרכב הרשמי של האירוע.
הרכבים האלה יסיעו גם את כדורסלני ומאמני העבר שהגיעו לעיר לאירועי 50 שנות כדורסל ויקבלו הוקרה מיוחדת על כך.