X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"השתגענו"? [צילום: משרד ההגנה האירני/AP]
אנדרטת התועבה של משפחות העמים
באירן עסוקים בייצור מזרח תיכון חדש, בכריתת בריתות הגנה עם מדינות שעד לפני דקה ראו באירן את המקור לתחלואי העולם

מכונת ההשמדה זוכה לחיבוק מהצבועות שבאומות העולם שיעור בדיפלומטיה מעוותת.
בעוד במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית עסוקים במריטת נוצות הדדית, בקרבות בוץ ובמלחמת יד איש ברעהו, העולם עסוק בהענקת תשורות, מחוות ומתנות גדולות למי שמייחלת ליום בו תוכל להשמיד את מדינת היהודים מעל פני האדמה.
בעוד השסע בחברה הישראלית מתרחב, בעוד הקרע מעמיק, בעוד הקיצונים השתלטו על המרכז, באירן לא עוצרים. לא עוצרים את המרוץ לפצצה הגרעינית, לא עוצרים את ייצור הטילים הגרעיניים, לא עוצרים את פיתוח המל"טים והכטבמי"ם, לא עוצרים את החלום להשמיד את מדינת היהודים ולמחות את זכרה.
בעוד מתווה הנשיא נמשך ובמקביל אליו ההסתה הפושעת גואה, מסעות הציד והרדיפה הבלתי פוסקים מתעצמים, ישויות זרות באמצעות סוכניהם הממומנים היטב טומנות ידן בצלחת הישראלית באין מפריע, באירן עסוקים בייצור מזרח תיכון חדש, בכריתת בריתות הגנה עם מדינות שעד לפני דקה ראו באירן את המקור לתחלואי העולם.
וכאילו לא די, אל מול חולשת ארה"ב והגמגום הדואלי של האירופים, זכתה המדינה המבקשת להשמיד את מדינת היהודים במתנות סמליות המוכיחות את גודל הניוול המוסרי בקרב חלק מידידות ישראל הליברליות ושוחרות השלום. עיוות מוסרי זועק עד לב השמיים, עיוות בלתי הגיוני בעליל מבית היוצר של האו"ם. העצרת הכללית מינתה את הנציג האירני כמדווח של הוועדה לפירוק נשק ולאי-הפצה ולחבר מועצת המנהלים של הוועדה.
הבנתם? המשטר המפיץ נשק קטלני בכל העולם, אשר כפסע בינו לבין פצצת גרעין, המשטר אשר הטילים הגרעיניים שלו מאיימים על העולם כולו, ממשל זה יפקח על פירוק הנשק. וכאילו לא די באיוולת, העצרת הכללית של האומות המאוחדות גם בחרה פה אחד בנציג הקבוע של אירן בניו-יורק, כסגן הנשיא של המושב ה-78 של העצרת הכללית.
מכונת ההשמדה האירנית, רבת הזרועות, זוכה לחיבוק חם מהמדינות הנאורות, חברה במשפחת העמים המבקשת להשמיד מדינה החברה באותה משפחת עמים. זו לא רק צביעות, זה לא רק עיוות מוסרי, זוהי סטייה מובנית של חלק ממחבקי האירנים הבטוחים כי בהרעפת מתנות, במחוות שונות יצליחו לבלום את הפיכתה למעצמה גרעינית המאיימת על העולם כולו.
ואיש מהמעונבים, המחויטים לא עמד ושאל בשקט: "תגידו השתגענו"? לא הניף אצבע וזעק: "תעצרו, אי-אפשר לחבק מדינה המבקשת להשמיד עם". ואיש לא התנגד, לא מחה, לא דרש לעצור את החרפה הזו. איש לא הסיר את מסכת הצביעות הנוראה אותה עטו על פניהם, בני משפחת העמים הנאורים שמינו את החתול לשמור על השמנת ואת הזאב להשגיח על הכבשה.
אין זכות קיום לאו"ם גם כסמל בלבד, מהיום בית זה הוא אנדרטה לסיאוב, לשחיתות, לעיוורון, לשנאת אומה, אנדרטה של הושטת יד ליצרני הטרור העולמיים, למבקשים לכלות מעל פני האדמה את העם היהודי, זוהי אנדרטת הבושה והחרפה, אנדרטת התועבה של משפחות העמים.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  02/07/2023   |   עודכן:  02/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנדרטת התועבה של משפחות העמים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
או״מ?
זוכר  |  3/07/23 19:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
תמיר הימן, עדן כדורי
ההבנות המסתמנות גרועות פחות מאשר הימנעות מכל פעולה מול הפיכתה של אירן למדינת סף גרעינית    על ישראל לדרוש תמורות ביטחוניות וערבויות לגבי הסכם גרעין אפשרי
איתמר לוין
העיתון אומר שאיש לא יריע להסכם המותיר את אירן במרחק נגיעה מפצצה גרעינית, אבל זה מה שניתן להשיג כרגע; צופה שגם נתניהו לא ימחה יותר מדי
עידן יוסף
ארגון הביון מאשר את הדיווח על סיכול נסיונות אירנים לפגוע בישראלים בקפריסין    "מדינת ישראל פועלת במגוון רחב של שיטות בכל מקום על-מנת להגן על יהודים וישראלים ותמשיך לפעול כדי לגדוע את הטרור האירני בכל מקום"
פרופ' אפרים ענבר
ההסכמות המסתמנות בין וושינגטון לטהרן יהיו איומות מבחינת ישראל    ירושלים צריכה גם לסרב לסוכריה בדמות נורמליזציה עם סעודיה, אם המחיר יהיה תוכנית גרעינית סעודית
עידן יוסף
ראש הממשלה התייחס בביקורו בתעשיה האוירית למגעים העקיפים של ארצות הברית עם אירן ואמר: "הבהרנו לידידנו האמריקנים שהסכמות מוגבלות יותר - גם הן אינן מקובלות עלינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il