X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכבי תל אביב נחתה בארץ מהפיינל-פור במדריד כסגנית אלופת אירופה לאחר שהפסידה לצסק"א בגמר 91:77 פנאן: "נדע לעשות את הסוויץ' בליגה"
▪  ▪  ▪
"ניתן פייט גם בישראל". מזרחי [צילום: ONE]

מכבי תל-אביב נחתה הערב (שני) בישראל כסגנית אלופת אירופה לאחר ההפסד בגמר הפיינל-פור במדריד לצסק"א מוסקבה 91:77. אחרי ההפסד בגמר, נותר לצהובים רק תואר אחד להילחם עליו: תואר האליפות בפיינל-פור הישראלי.
יו"ר מכבי, שמעון מזרחי, אמר עם הנחיתה בישראל: "זו תוצאה מצויינת להגיע לפיינל פור, להגיע לגמר ולהפסיד לקבוצה שבסופו של יום מסתבר שהיא יותר טובה מאיתנו. היינו ברמה שווה במחצית הראשונה, ניתן פייט גם בפיינל פור הישראלי".
הפורוורד ליאור אליהו: דיבר על האוהדים שהציפו את מדריד ועל הבודדים שהגיעו לשדה התעופה: "האוהדים האמיתיים הם אלה שמגיעים גם ברגעים הקשים, מקווה שהם יראו אותנו גם ברגעים יותר מוצלחים".
מאמן מכבי תל אביב, צביקה שרף, ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה: "אף אחד לא אוהב להפסיד בגמר. עשינו עונה אירופאית מצויינת והפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו, אמנם זה לא הסתיים בגביע ויש לנו סטנדרטים גבוהים אבל עשינו עונה אירופאית מדהימה".
גם שרף יודע שכעת צריך להתמקד במשימה בליגה אחרת תישאר מכבי בלי אף תואר.
שרף: "מחר בבוקר נחפש אנרגיות מחדש כדי להתרכז בליגה ובפיינל פור ולעשות הכל בכדי לקחת את האליפות. כרגע אנחנו מתעסקים בפלייאוף של הליגה ולא בעונה הבאה. האוהדים שלנו מדהימים גם אלו שכאן וגם אלו שהגיעו איתנו למדריד וצריך להסיר את הכובע בפניהם".
הגארד וויל ביינום: "מאוד מאוכזבים לחזור בלי הגביע, אבל נתנו את כל מה שיכולנו ואתמול הם היו קבוצה טובה יותר מאיתנו, הם היו במומנטום ברבע השלישי וניצחו".
לגבי הליגה אמר ביינום: "נצטרך להיות דומיננטיים. נצטרך לשחק כמו ששיחקנו נגד סיינה וצסק"א ויהיה בסדר".
מנהל הקבוצה מוני פנאן: "אני גאה בבחורים שלנו, אני חושב שהם עשו עבודה יוצאת מן הכלל, אני גאה בצוות המקצועי שעשה עבודה מצויינת, במשחק אחד הכל יכול לקרות, בדיוק ההפך יכל לקרות עם צסק"א אבל קרה מה שקרה, עשינו את המקסימום שלנו".
"אישית אני מאוד מאוכזב כי ככה אני, לא אוהב להפסיד ולא משנה מול מי אנחנו משחקים, זה אמיתי ומהלב רציתי לראות את המדינה קצת אחרת, חזרנו ממשימה לאומית, כשעזבתי את השדה ראיתי את זה כמשימה לאומית וחבל שלא הבאנו למדינה את הגביע.
עוד הוסיף ואמר פנאן: "מבחינתי הקבוצה הכי טובה זו מכבי ת"א, נדע לעשות את הסוויץ' בליגה, עד שלא יקחו מאיתנו את האליפות אנחנו האלופים ולקחת מאיתנו את האליפות זה רק על המגרש ואם מישהו מסוגל - שאפו".
מרקוס פייזר הפצוע שלא שותף במשחק אמר: "זה המשחק, אנחנו הפסדנו הקבוצה השנייה ניצחה".
הסנטר אסטבאן באטיסטה: "מאוד עצוב לחזור בלי הגביע, עכשיו האליפות זה התואר היחיד שנשאר, נצטרך להיות חזקים כדי לשכוח את הרגעים האלה ולהיאבק בליגה".

תאריך:  05/05/2008   |   עודכן:  05/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזרחי: ניתן פייט גם בפיינל פור בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
דגימות שנלקחו ממקלדות של מחשב, מושב שירותים וידיות של דלת השירותים במשרד גילו כי ארבע מבין המקלדות שנבדקו היוו סכנה בריאותית של ממש    אחת הבדיקות הצביעה על רמת חיידקים גבוהה פי חמישה מזו שנמצאה על מושב השירותים
אלעזר לוין
ישלמו 50 דולר ויותר למ"ר לחודש    הקומות העליונות של מגדל "יהלום" יוסבו למשרדים ליהלומנים, עם אבטחה משוכללת    שטחי הבורסה יגדלו לכ-91,000 מ"ר    מתכננים עוד מגדל
איציק וולף
הצבא האמריקני אישר לפרסם חלקים מיומניו של הרודן העירקי לשעבר    חשש מהידבקות במחלות מין מפני ששומריו תלו את בגדיהם על אותו מתלה שבו הוא השתמש
יפעת גדות
קרוב ל-20,000 הידבקויות דווחו באזורים שונים בסין    רוב החולים הם ילדים צעירים
רותי אברהם
פרקליט המדינה משה לדור הודיע למנכ"ל משרד הבריאות על ההחלטה להעמיד לדין עובדים בכירים במשרדו בפרשת רמדיה    שלושה תינוקות ונפגעו 20 נוספים בשל העדר ויטמין חיוני מתחליף החלב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il