סניף פזגז בעפולה ברחוב חנקין 34 בעיר ("בנין עטרת"), ששירת את צרכני העיר עפולה ויישובי הסביבה לאורך עשרות שנים, נסגר לצמיתות כבר לפני שנה ויותר. אולם הדבר לא מפריע לחברת פזגז לפרסם בדף החשבון הנשלח לצרכנים את שעות הפתיחה של הסניף ואת כתובתו.
בשקט, בשקט ללא כל פרסום בתקשורת (ככל הידוע לי), נסגר סניף פזגז ברחוב חנקין 34 בעפולה שהיה סניף פזגז היחידי בעיר. הסניף ששירת את צרכני העיר עפולה ויישובי הסביבה לאורך שנים רבות נסגר לצמיתות כבר לפני שנה וחצי והצרכנים, במיוחד הוותיקים שבהם שאינם בעלי "טלפון חכם" או שאינם שולטים ברזי הטכנולוגיה והאפליקציות, נאלצים להרחיק עד טבריה כדי לקבל שירות כמו בירורי חשבון ושירותים אחרים הנוגעים לפזגז והרי פזגז גובה מצרכנייה מדי חודש דמי שימוש קבועים (דמי שירות) בסכום של כמה עשרות שקלים.
הסניף נסגר ושעות פתיחתו מופיעים ע"ג דף חשבון להערכתי, רוב צרכני פזגז בעפולה וסביבותיה אינם יודעים כי הסניף היחידי בעיר שפעל במשך שנים רבות והיה חלק מנופה של העיר נסגר לצמיתות. צרכנים סיפרו לי כי לא קיבלו כל הודעה מוקדמת ובכלל על סגירת הסניף. יתרה מזו, עד היום בחלוף כשנה וחצי מאז נסגר סניף "פזגז" בעפולה מופיעה בעמודו הראשון של דף החשבון הדו-חודשי כתובת הסניף ושעות פתיחה (ראו צילום שצילמתי). הדבר עלול להטעות ואני מניח שהיו צרכנים שהבינו מהכיתוב בדף החשבון כי הסניף פתוח ופועל כרגיל והטריחו עצמם לסניף לשווא.
אני מבין את רצונה של חברת פזגז לחסוך בהוצאותיה ולכן סגרה את הסניף (הסניף העסיק 4-3 איש). אבל מדוע לא להתחשב בצרכנייה ובמיוחד הוותיקים? אני מניח שפזגז קיבלה אישור על סגירת הסניף. מעניין מי אישר את הסגירה ואת הפגיעה בצרכנים במיוחד נוכח הרווחים העצומים של חברות הגז ופזגז בניהן.