X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חיילי מילואים [צילום: נאסר אישתייה, פלאש 90]
התיקון בחוק אינו סביר ולכן יש לבטלו
על בית המשפט לבטל את השינוי לחוק היסוד בעניין עילת הסבירות, גם בגלל חוסר סבירות קיצוני על צבא המילואים להחזיר לשורותיו את הדורות המבוגרים יותר על-מנת להשלים את שורות המוחים הבורחים

ביטול עילת הסבירות לא חל על החלטות הכנסת
בית המשפט העליון חופשי וחייב לבטל את החוק לביטול עילת הסבירות. על-פי הנוסח האחרון של החוק הביטול לא חל על החלטות הכנסת, ולכן אם השינוי בחוק סובל מחוסר סבירות קיצוני מן הסוג שדעת אדם לא סובלת אותו, על השינוי להתבטל לאלתר בהחלטת בית משפט.
עילת הסבירות עצמה היא רחבה מדי, מזיקה מדי, עילת הסבירות היא סם שחדר למחזור הדם שלנו במשך 40 שנה, אך היא לא ניתנת לצמצום בלא איזונים מתאימים בחוק, היא לא ניתנת לצמצום בלא תחליפי סם, כי כאשר מצמצמים את הסם ללא תחליפי סם, בא הקריז, ואנחנו נכנסנו לקריז כבר בגלל החשיבה על צמצום הסם, אללה ירחמונו מה יקרה לנו לאחר צמצום הסם בפועל.
זה מקרה ודאי של חוסר סבירות קיצוני שבקיצונים, חוסר סבירות שדעת אדם איננה סובלת, חוק הגורם לעינוי ממשי לחברה הישראלית, חוק אשר לא חל על החלטות הכנסת ולכן ודאי שבגינו ובגין נימוקים כבדים נוספים חלה על בית המשפט החובה לבטלו.
ריקנות מבטלי ההתנדבות והמטיפים לסרבנות
ביטול החוק על-ידי בית המשפט יראה גם לכל סרבני המילואים, לכל סותמי הפיות באקדמיה עד כמה ריקים הם, כמה הם וה-9D הקם על בית המשפט ועל סמכותו להרסם פעילים על-מנת למנוע מבית המשפט מלפעול כדין נגד חקיקה נפשעת של הכנסת. הם הפעילו תותחים כבדים ממש בתוך הנגמ"ש תוך שהם מנסים לאיין את סמכות בית המשפט לדון בנושא, ובית המשפט בהינף יד זורק את כל החקיקה המיותרת והמטופשת הזו לפח הקרוב.
גמלאים למילואים
הגדלת תוחלת החיים מעמידה לרשות הצבא קאדר של משרתים משוחררים בין הגילים 50-80 30 מחזורים שנתיים של גיוס, אשר בתוכם נמצאים כל המקצועות. על כל אחד שיברח משירות יקומו שני מתנדבים לפחות. המתנדבים החדשים/ישנים, חלקם גמלאים, יוכלו לשרת 3 חודשים בשנה כלומר להחליף 3 מילואימניקים שבחרו לשתות קפה בבית במקום לשרת את האומה.
ייתכן שבמקצועות התעופה יהיה מחסור בשל ירידת הכשירות עם הגיל, כאן יש לשקול אפשרות של גיוס זמני של שכירי חרב מחו"ל על-מנת שיחליפו את הבורחים מהצבא.
אני כיום בן 69 בוגר 8200 בתפקיד שטח, רב סרן במילואים, מהנדס חשמל בוגר הטכניון, מנהל עד עצם היום הזה פרויקטים בהייטק ובתחומים משיקים עתירי טכנולוגיה. לאחר סיום שירותי ב 8200 ולמשך למעלה מעשר שנים שירתי, כולל בהתנדבות ארוכת שנים, במפקדת אוגדה בתפקיד מאתגר. אני מוכן לחזור מיידית לשרות כמתנדב ל-3 חודשים בשנה, כלומר להחליף 3 מילואמניקים שבחרו להיכנע.
אני מוכן לחלופין להתנדב לשירות במילואים במשך יומיים בשבוע בפריפריה כתומך הוראה במתמטיקה, פיזיקה, חשמל ועוד על-מנת להכשיר את הפריפריה לרשת את אזור המרכז בתפקידי השמנת בצבא, באשר אנו רואים שישורון מהמרכז השמין ובועט, וחלה על כולנו החובה, כולל על ישורון השמנמן, להכשיר את היורשים מתוקף אחריותנו לביטחונה ולשלמותה של האומה.
אין קשר לרפורמה
כפי שברור מהימים האחרונים מההקלטה של אהוד ברק, המרד של המילואימניקים לא קשור לרפורמה, הוא קשור ברצונו הבלתי נשלט של אהוד ברק לקבל את השלטון לידיו, בלי להתמודד בבחירות. אהוד ברק יעמוד לדינה של האומה על מעשיו, השנה, בעוד חמש, עשר, עשרים או שלושים שנה.
אני מאוד מקווה שהאומה תסיר את שמו מספרי ההיסטוריה, תגרוס את ספריו, תמחק את הגותו, ועמה יימחקו השמות הרבים של כל אלה אשר סייעו בידו במודע, ככה יעשה לאיש אשר גרם לדעתי נזק כה גדול לאומה העברית, הנזק הכי גדול לטעמי שגרם לה גורם מקרבה מאז הכריז דוד בן-גוריון על הקמתה של המדינה.

תאריך:  29/07/2023   |   עודכן:  29/07/2023
+המשטרה מאפשרת חסימת נתיבי איילון
23:06 29/07/23  |  עידן יוסף

רוב המוחים בקפלן התפזרו עם סיום המחאה ומן המשטרה נמסר כי היא פועלת מול מפגינים שמנסים באופן פעיל לפגוע בתנועת כלי הרכב ובשגרת התנועה באיילון. למרות הודעה, מאפשרים השוטרים את חסימת כביש 20 לשני הכיוונים.
לפני זמן קצר פונו מספר מפגיני שהפרו הסדר וניסו לחסום את איילון במחלף ההלכה, כוח משטרה פינה את מפירי החוק מהכביש והתנועה זורמת כסדרה. מן המשטרה נמסר כי היא נמצאת במערך היקפי נרחב למנוע הפרות סדר ולשמור הסדר הציבור.

+גילה גמליאל: יריב לוין מכר את הליכוד
22:58 29/07/23  |  עידן יוסף

‏השרה גילה גמליאל אמרה בשיחות סגורות: "יריב לוין מכר את הליכוד בהסכמים הקואליציוניים ועכשיו הוא מקבל גיבוי מבן-גביר אוטומטית ומאיים קבוע על פירוק הממשלה. האיומים שלו נגד נתניהו מחייבים לקדם ממשלת אחדות רחבה, זה הפתרון הנכון בעת הזו" (ynet).

+לפיד: לוין ובן-גביר טרפדו את הפשרה על עילת הסבירות
22:44 29/07/23  |  עידן יוסף

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לשיחות שהתנהלו מול ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לריכוך החוק לצמצום עילת הסבירות, ואמר כי הגיעו להסכם על פשרה ואז בן-גביר ולוין נכנסו לחדר וטרפדו את העסקה. לפיד הוסיף כי בנוסף גם הגיעו לפשרה שהגנה על היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה והמפכ"ל יעקב שבתאי, שנועדה לייצר שנה וחצי של שקט - וכי מעתה הדרישה לקיום השיחות מול הקואליציה תותנה בשנה וחצי של שקט מוחלט כדי לדון בהמשך החקיקה (כאן חדשות).

+ראשי מערכת הביטחון נערכים לאפשרות של ועדת חקירה
22:42 29/07/23  |  עידן יוסף

ראשי צה"ל ומערכת הביטחון מתעדים את ההערות והאזהרות שלהם בכתב ומרבים בהופעות פומביות על-מנת להתכונן ליום שבו יהיו עשויים להידרש להסברים בפני ועדות חקירה. ראשי המערכת הפיקו לקחים מההיסטוריה של ועדות החקירה וצופים אפשרות כזו. מערכות הביטחון אף מקיימות התייעצויות עם גורמים משפטיים בנושא (כאן חדשות).

+נתניהו לח"כים בליכוד: לא לחוקק עד אחרי החגים
22:34 29/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הח"כים בליכוד נוטים להעתר לבקשה  ▪  בבית הנשיא ביקשו לחדש את ההידברות בשבוע הבא אך באופוזיציה חוששים  ▪  הליכוד: "אין מרד. כולם רוצים להגיע להסכמות וצריך לעשות מאמץ מרבי לשם כך"  ▪  עשרות אלפי משתתפים בשבת נוספת של הפגנות נגד הממשלה

מפגינים בת"א נגד הממשלה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+בן-גביר: הצגת תמונות השוטרים - קמפיין שיימינג
21:52 29/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שורת תמונות של שוטרים בפנים גלויות נתלו במספר מוקדי מחאה בתל אביב  ▪  המשטרה פתחה בחקירה בחשד להעלבת עובד ציבור, הוצאת לשון הרע והסתה לאלימות

כרזות הוקעת השוטרים [צילום: דוברות המשטרה]
+השמאל לא מבין היכן הוא חי
09:03 29/07/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

כאשר בית המשפט הוא פוליטי, די באכלוס כסאות בית המשפט העליון בשופטים שמרנים לרוב על -מנת למחוק את כל הליברליזם השקרי שבית משפט פוליטי של עשרות השנים האחרונות השית עלינו

השמאל מסרב לקלוט [צילום: גיל יערי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התיקון בחוק אינו סביר ולכן יש לבטלו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
אפרים הלפרין
כאשר בית המשפט הוא פוליטי, די באכלוס כסאות בית המשפט העליון בשופטים שמרנים לרוב על -מנת למחוק את כל הליברליזם השקרי שבית משפט פוליטי של עשרות השנים האחרונות השית עלינו
מירב ארד
יו"ר ועדת החוץ והביטחון יולי אדלשטיין אמר שאינו מבטיח לתמוך בהמשך החקיקה    לפניו הודיע ח"כ אלי דלל שלא יסכים עוד למהלך חד-צדדי הקשור בחקיקת הרפורמה המשפטית
יועז הנדל
מי שרוצה תקווה צריך לחשוב מה יכול פה לקום פה ביום שאחרי הממשלה הזאת. איך מתקנים. התשובה היא ברית ציונית. המתונים. אפשר מחר בבוקר להקים ממשלת חירום שתהווה גשר בדרך לשם. מתוך אין ברירה, לזמן קצוב כדי להציל את ישראל
איציק וולף
אסף צלאל הודיע לשר החינוך על החלטתו לסיים את תפקידו    "כנציג ציבור אני מבקש לקחת אחריות ולסיים את תפקידי. הקרע אליו הגענו אינו מאפשר לי להמשיך ולממש את אחריותי כהלכה"
דפנה נתניהו
בניגוד לשמאל המקדש את המטרה, דמוקרטיה "מקדשת" דווקא את האמצעים להשגתה ואת מוסכמות היסוד של אופן קבלת ההחלטות בכנסת ושל החובה לציית להחלטות הרשות המבצעת    על מוסכמות יסוד אלו של הדמוקרטיה קוראים תיגר בג"ץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il