X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: AP]
מתקפת כטב"מים אוקראינית על אזור העסקים Moscow City
מעניין שהאוקראינים בחרו לתקוף את מתחם המשרדים כשהוא ריק, ביום ראשון לפנות בוקר, יום חופש ברוסיה, והאם בחרו זאת במודע. פגיעה במתחם המשרדים העמוס ביום עבודה רגיל, נניח ביום שני או שלישי, הייתה גורמת לקורבנות רבים ככל הנראה. קייב עצמה לא נטלה עדיין אחריות על התקיפה לפנות בוקר

לפנות בוקר מתקפת כטב"מים אוקראינית על אזור העסקים Moscow City, מתחם גורדי שחקים יוקרתי שבו שוכנים משרדים של תאגידים גדולים וחברות רוסיות ובינלאומיות, כמו גם קניון גדול ומסעדות רבות. האזור נמצא דרומית מערבית למרכז העיר, לגדות נהר מוסקבה. ע"פ הודעת משרד ההגנה הרוסי, שלושה כטב"מים אוקראינים הופלו לפנות בוקר מעל מוסקבה. ע"פ ההודעה, בזמן שאחד המל"טים הופל בפאתי העיר, שניים אחרים "שובשו" ע"י לוחמה אלקטרונית" ונפלו לתוך מתחם המשרדים.
ע"פ סוכנות "טאס" מאבטח אחד נפצע. ראש עיריית מוסקבה סרגיי סוביאנין כתב בערוץ הטלגרם שלו בין השאר כך: "מל"טים אוקראינים תקפו הלילה. חזיתות של שני מגדלי משרדים בעיר ניזוקו קלות". אגב, במתחם "מוסקבה סיטי" שוכן גם הקניון הגדול "אפימול" שבבעלות לב לבייב, שלא נפגע בתקיפה. את הודעת משרד ההגנה הרוסי יש לקחת בעירבון מוגבל כמובן - לא ברור כלל אם לוחמה אלקטרונית גרמה לנפילת הכטב"מים האוקראינים או שמא הם פשוט התרסקו לתוך המתחם. מעניין שהאוקראינים בחרו לתקוף את מתחם המשרדים כשהוא ריק, ביום ראשון לפנות בוקר, יום חופש ברוסיה, והאם בחרו זאת במודע. פגיעה במתחם המשרדים העמוס ביום עבודה רגיל, נניח ביום שני או שלישי, הייתה גורמת לקורבנות רבים ככל הנראה. קייב עצמה לא נטלה עדיין אחריות על התקיפה לפנות בוקר. מה שברור הוא שהאוקראינים מצליחים, כבר כמה וכמה פעמים, לתקוף במרכז מוסקבה, בסמלי שלטון ועוצמה. הם פגעו כזכור במתחם הקרמלין, באזור משרד ההגנה וכעת באזור מתחם המשרדים היוקרתי "מוסקבה סיטי" ששוכן לא הרחק מה"בית הלבן", מקום מושבה של ממשלת רוסיה, בסוף רחוב נובי ארבאט ובכניסה לשדרות לנינסקי הרחבות. שם גם שוכנת שגרירות ארה"ב הענקית. האזור מוכר לי מצויין משנות מגוריי במוסקבה. אין ספק שהתקיפות הללו משפילות את הרוסים, ומוכיחות יכולת מבצעית אמיתית של האוקראינים לחדור שוב ושוב ללב מוסקבה.

תאריך:  31/07/2023   |   עודכן:  31/07/2023
+שר ההגנה הרוסי: לאוקראינים היו 20,824 אבדות במהלך יולי
15:51 31/07/23  |  סיומה בוברמן

שר ההגנה הרוסי, שויגו, מעדכן על האבדות האוקראיניות במהלך יולי. טוען שלאוקראינים היו 20,824 אבדות במהלך יולי. האוקראינים אבדו 2,227 נשקים מסוגים שונים ובהם: 10 טנקי לאופרד, 11 נגמ"שי בראדלי, 40 תותחי M777 ו-50 תומ"תים מבריטניה, ארה"ב, גרמניה, צרפת ופולין.

+רוסיה: הפגזה אוקראינית על דונצק; דווח על הרוג ו-4 פצועים
10:29 31/07/23  |  סיומה בוברמן

התקשורת הרוסית מדווחת על מיניבוס ומספר רכבים שנשרפו בדונצק כתוצאה מהפגזה אוקראינית. דיווח ראשוני מדבר על לפחות הרוג אחד ועוד ארבעה פצועים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתקפת כטב"מים אוקראינית על אזור העסקים Moscow City
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת רוסיה באוקראינה
סיומה בוברמן
הצבא הפולני זיהה כניסה של כ-100 לוחמים של ואגנר לעיר גרודנו שבמערב בלארוס סמוך למסדרון סובלקי. לדברי ראש ממשלת פולין אותם לוחמים אמורים לעסוק בהברחת מהגרים מבלארוס לתוך פולין דרך המסדרון על-מנת לערער את היציבות בפולין.
עידן יוסף
מירב ארד
נשיא רוסיה ציין כי מוסקבה מכבדת את ניסיונות התיווך בין מדינתו לאוקראינה וציין בנאומו: "אנחנו מוכנים לנהל משא-ומתן, אבל אנחנו לא יכולים לכפות זאת"
איתמר לוין
רוב מדינות היבשת מסרבות לתמוך ברוסיה או במערב, יש להן טענות לשניהם - ולמרות רצונן הן נפגעות במישרין מהסכסוך, מסביר וושינגטון פוסט
איתמר לוין
חוקרת במכון ראנד מסבירה בניו-יורק טיימס מהן ההשלכות הקשות של מרידת פריגוז'ין על הקרמלין, על הצבא הרוסי ועל המלחמה באוקראינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il