X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
זוהר. אמירה אומללה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
שלושת ה"כפים" של הליכוד/זוהר
מוצע לשר זוהר ודרכו לליכוד לאמץ סלוגן בן 3 אותיות האותיות כ. ש. ר. בתרגום חופשי: כוח, שליטה, רחמים

לפני מספר חודשים באחד מההופעות שלו בטלוויזיה, שטח השר מיקי זוהר את משנתו ומשנת הליכוד בכל הנוגע למטרות וליעדים שהוא וחבריו למפלגה חותרים אליהם. הוא חרז להם "סלוגן" בראשי התיבות: כ. כ. כ. (שלושת הכפים), שמשמעותם: כוח, כסף, כבוד. אני מסתכן לקבוע כי כמוני 560%-50% מהצופים הרימו גבה לנוכח הגילוי המפתיע של השר, ותמהו הייתכן שכל המאבק של הליכוד לעלות לשלטון נועד להשיג כוח, כסף וכבוד?
התמיהה שלי ושל הרבה אחרים הייתה השאלה הייתכן שבנימין נתניהו וחבריו האוחזים מעל 15 שנה בשלטון טרם הצליחו לממש ולצבור לעצמם די כוח וממון כדי לעשות כל העולה על רוחם? ואם לא אז במישור המעשי, כיצד השר (והליכוד) חושבים לממש זאת?
השר זוהר תירץ את כשלון הליכוד בהשגת היעדים, בזה שבכל הזמן שחלף מאז עלייתם לשלטון הם היו טרודים בעשייה ובקידום פרויקטים רבים ועלומים, שהביאו את ישראל להישגים בכל התחומים. עתה יכול הליכוד להתפנות כדי לעשות לביתו ולתומכיו כמצוות 3 "הכפים". כיצד יעשה זאת?
  • כוח - הליכוד יקים ממשלת ימין אשר תרכז בידה את הכוח הנובע מעצם זכייתו להרכיב ממשלה. הכוח הזה יקנה לה את היכולות לממש את יעדיה ללא כל הפרעה.
  • כסף - השליטה במוקדי הכוח ובתקציבים תאפשר גישה למקורות הכספיים ויכולת לקבוע ולנתב תקציבים לפרויקטים המפוקחים על-ידי החברים, מה שיאפשר צבירת הון לשימושים עתידיים.
  • כבוד - יש להודות כי בזה נחל הליכוד כישלון צורב. השר זוהר התעלם מהנאמר במקורותינו כי: "העושר והכבוד מלפניך". לדידו הכבוד בכסף ובשלמונים.
היות והליכוד התנער מהאמירה האומללה הזו של השר זוהר, מצאתי לנכון להציע להם הגדרה אחרת שתהיה טובה והעיקר כשרה שגם המפלגות החרדיות יתחברו אליה. מוצע לשר זוהר ודרכו לליכוד לאמץ סלוגן בן 3 אותיות. האותיות כ. ש. ר. בתרגום חופשי: כוח, שליטה, רחמים. את הסלוגן החדש אפשר למכור למצביעי הליכוד התמימים בדרך הבאה:
  • כ - כוח: כוח-שלטוני הנחוץ להקמת ממשלה חזקה אשר תדאג למצביעיה ותבטיח את מימוש מדיניות הליכוד והימין.
  • ש - שלטון: הליכוד יתמיד ללכת בדרך שהתווה בעשור האחרון, ויבחן את הדרכים להרחיב את השליטה בעמדות מפתח באמצעות שיבוץ אנשים "ראויים" בכל מוקדי הכוח.
  • ר - רחמים: משילות בלתי מתפשרת ובלתי מתנצלת, במקביל גילוי רחמים וחמלה כלפי האוכלוסיות שעד כה קופחו, הופלו לרעה ומצפים מהמפלגה לממש את המדיניות שעבורה שלחו אותה לממשלה.
אימוץ הסלוגן החדש יאפשר, גם את היכולת למחוק את הרושם והחרפה שהסבו 3 "הכפים" וגם ייתן לגיטימציה ליישם את מדיניות הליכוד במלואה ללא ביקורת מצד התקשורת ואופוזיציית השמאל.

תאריך:  31/07/2023   |   עודכן:  31/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
השבוע ציטט הפרשן הבכיר של ערוץ-12 אהוד יערי עמית סעודי, שהזכיר כי ארצו מעולם לא קראה להשמדת ישראל    מאמר כזה אינו נכתב בלי אישור מהשליט בפועל מוחמד בן סלמאן
יורי מור
העורך דין ארי שמאי קרא בערוץ 14 לשחרר את יגאל עמיר    ברור שדבריו עוררו מהומה בתקשורת, והנהלת הערוץ מיד פיטרה את האיש והבטיחה יותר לא להזמינו לאולפן, ככה פשוט    ההנהלה יכלה להסתייג מדבריו, להכריז שלא מסכימה איתו אך העדיפה לסתום את פיו    אין לי סנטימנטים כלפי רוצחים; אני לגמרי בפלוגתא עם העורך דין, אך שלא יהיו אשליות: מסתימת פיות לגולג הדרך קצרה ביותר
רבקה שפק-ליסק
ראו את תוכנית הממשלה הנוכחית בתחום התקציב: קיצוצים בחינוך ממלכתי, מחסור חמור ברופאים ומיטות בבתי החולים וכו'    כל זה כדי לפרנס אתכם ולתקצב את מוסדותיכם
רון בריימן
למרבה הצער, בנימין נתניהו ובנימין גנץ, מי שאמורים להיות המבוגרים האחראים בשני המחנות, אינם מצליחים לרכב על הנמרים, איש איש במחנהו    במציאות שנוצרה, ובניגוד לכללי הדמוקרטיה, הרחוב מנסה להביא מהפכה אנטי דמוקרטית
עמנואל בן-סבו
בעוד שני עשורים, תעמוד נערה מתוקה, שברירית משהו, לחייה סמוקות, חיוך רחב על פניה המעוגלות, מהרהרת בביתה המטופח, מביטה בגינה הגדולה והמוריקה, נאחזת בישראליותה דרך גביע קוטג' מוזל ובמבה עם הילד הנצחי שפלומת בלוריתו הייתה לסמלו המסחרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il