עקב התלונות, ובתיאום עם עיריית נתניה, בוצעו התאמות ושינויים ברשת זמן קצר אחרי היישום. ההתאמות כללו בין היתר הוספת תחנות למספר קווים, תגבור בצירים מרכזיים, שירות נוסף למספר שכונות, לרבות באזור המזרחי, ועוד.
מעבר להטמעה של מפת קווים חדשה עבור הנוסעים והנהגים, דרשה הרפורמה מחברת אקסטרה, המפעילה את שירות התחבורה הציבורית בנתניה, היערכות לוגיסטית מקיפה, הכוללת רכישת 60 אוטובוסים חשמליים והכשרת חניון עם עמדות טעינה. בנוסף, הושקו קווים על בסיסי מיניבוסים, שחיברו שכונות שבהן לא היה שירות במשך שנים.
"שינוי זה דרש שיתוף פעולה הדוק עם משרד התחבורה ועיריית נתניה, כשבשטח ניכרת התרומה של נהגי אקסטרה והנהלת הסניף", אומר מנכ"ל אקסטרה שוקי פרי. לדברי פרי, "הנהגים לא נתנו לקשיים - לעבודות בפולג ולביקורת הציבורית שליוותה את תחילת הרפורמה - להשפיע עליהם ועם רמת מסירות שמשיגה כ-100% ביצוע, קנו את הקשב הציבורי שהביא לעלייה באמון בשירות". עם זאת, ציין, "עדיין נדרשים עוד צרכים והתאמות שיש לבצע, ואנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם העירייה ומשרד התחבורה יביא למימושם".