X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
למעלה מ-20,000 אוהדי בית"ר יגיעו הערב לגן סאקר כדי לחגוג דאבל היסטורי. גאידמק יישא דברים. אייל גולן יסלסל וגרשון ישיר את שיר האליפות
▪  ▪  ▪
זנדברג ובנאדו. הערב החגיגות הרשמיות [צילום: ניר בוקסנבאום]

בית"ר ירושלים השלימה עונה מצויינת וזכתה בדאבל ראשון בתולדות המועדון. הקבוצה הובילה את הליגה משלב מוקדם ולמעשה באף שלב של העונה לא היה מאבק אמיתי על האליפות.
בגביע התגברה בית"ר ירושלים על הגרלה לא קלה שכללה מפגש מול בני סכנין בשלב מוקדם יחסית, ומפגש בחצי הגמר מול מכבי נתניה. בגמר פגשה בית"ר את יריבתה הוותיקה הפועל תל אביב וניצחה אותה בדו-קרב פנדלים לאחר 0:0 בתום 120 דקות.
למעלה מ-20,000 אוהדים צפויים להגיע היום (חמישי) לגן סאקר שם יתקיימו חגיגות האליפות והגביע של בית"ר ירושלים. בבית"ר מצפים לכמות גדולה של אוהדים שיגיעו לחגיגות ומתכננים הפנינג ענק הכולל במה גדולה, הופעות של אמנים וכמובן זיקוקי דינור. החגיגות יועברו בשידור ישיר ב-ONE TV LIVE.
הבעלים ארקדי גאידמק שסלח לאוהדים על ההתפרצות למגרש במשחק של בית"ר מול מכבי הרצליה יגיע לחגיגות ויישא דברים לפני עליית השחקנים לבמה.
החל משעה 17:00 ייפתחו השערים לגן סאקר שיתוחם כולו בגדרות ויאובטח לכל אורכו. לאחר מכן, בשעה 19:30 תחל הופעת אמנים בהנחיית ירון אילן, כשהזמרים הבולטים שיופיעו הם: אייל גולן, אבי סלואני, ג'קי מייקה, לירן טל, רז חדד, תמיר גל ואלון דה לוקו.
בשעה 22:00 יעלו שחקני בית"ר ירושלים על הבמה ויחגגו עם הקהל כשגם גביע המדינה בידיהם. לקראת השעה 23:00 יחל מופע זיקוקי דינור לסיום הערב. את האירוע תאבטח משטרת ירושלים באותה מתכונת אבטחה כפי שהיה בחגיגות האליפות בעונה הקודמת.
מיכאל זנדברג אמר ל-ONE לקראת החגיגות: "ההרגשה לקראת הערב היא מצוינת, מגיע לאוהדים שלנו שנשמח איתם ביחד, הם נתנו לנו רגעים מאושרים השנה ובלתי נשכחים. נגיע בערב לחגוג איתם ולשמוח על הדאבל ההיסטורי של בית"ר".
זנדברג כבר התחיל לשנן את המילים של שיר אליפות שכתב שמעון גרשון: "אני מכיר את הפזמון של השיר ואני מקווה שאני לא אזייף כשאני אעלה לשיר את שיר האליפות על הבמה".
דוד אמסלם הוותיק נרגש לקראת החגיגות: "הבטחנו לקהל שנחגוג איתו, אחרי שלא יצא לחגוג איתם אחרי הזכייה בגביע מגיע לנו ולקהל שלנו לשמוח ואלה אוהדים שליוו את בית"ר גם בשנים הקשות שלה היו מאחורינו ובאו לעודד אותנו. אנחנו מחכים לחגיגות".
אמסלם גם מתכנן לשיר את שיר האליפות של שמעון גרשון ואמר בצחוק: "השאלה אם אני יעלה לשיר עם שמעון תלויה בכמות האלכוהול, הכל יהיה ספונטני, אנחנו רוצים להנות ולחגוג עם הקהל שלנו ואני בטוח שיהיה ערב מדהים".
בלם בית"ר ירושלים, שמעון גרשון, מתכנן לשיר את שיר האליפות שכתב אל מול עשרות אלפי אוהדי בית"ר שיגיעו לגן סאקר: "אחרי השבוע האחרון ואחרי המשחק מול הרצליה אני צריך קצת לנוח כדי שיהיה לי כוח לשיר בחגיגות. יהיו הרבה אוהדים ואני מקווה שיחגגו יחד איתנו. הצלחתי בתוך יומיים לכתוב שיר מתנה לשחקנים ולאוהדים".
דינמו בוקרשט מביעה עניין בדרק בואטנג
לצד החגיגות, בבית"ר גם מתכוננים למשחק מול קריית שמונה והקבוצה ערכה אימון בבית וגן, הקבוצה תמשיך בהכנות למשחק במטרה להמשיך את שרשרת הניצחונות בתקופה האחרונה גם בצפון. הבוקר הופתעו במתחם בית וגן לגלות שהקרוואן של קבוצת הנוער שנמצא במקביל לחדר ההלבשה של הקבוצה הבוגרת, נפרץ ונגנבו ממנו ארבעה מזגנים.
בבית"ר מגלים לאחרונה שמספר סוכנים פנו לדרק בואטנג ומציעים לו לייצג אותו אל מול קבוצות באנגליה ובספרד. בואטנג מחזיק בחוזה לעונה הבאה ובבית"ר אומרים כי לא התקבלה במועדון שום בקשה לנהל עימם מו"מ בנוגע לשחקן.
מי שמגלה עניין בבואטנג היא קבוצת דינמו בוקרשט שכבר לפני שנתיים שמה עליו עין במפגש בין שתי הקבוצות במסגרת מוקדמות ליגת האלופות ולאחרונה נשלחו מסרים מכיוון הקבוצה הרומנית על התעניינות מחודשת בגנאי.
בואטנג נחשב בבית"ר לאחד השחקנים החשובים במערך של יצחק שום ובבית"ר קיימו בימים האחרונים שיחות עם השחקן כשמאחוריהן עומדת הצעה להאריך את החוזה שלו בשנתיים נוספות מעבר לעונה הבאה ולשדרג לו את המשכורת בצורה משמעותית.
למרות שבואטנג מרוויח את השכר הגבוה ביותר בקבוצה, במועדון יהיו מוכנים לבוא לקראתו מבחינה כספית במידה ויסכים לחתום לשנתיים נוספות. בבית"ר לא רוצים להתייחס לכל הספוקלציות בנושא שחקנים שיעזבו או כאלה שיגיעו למועדון, וגורם בקבוצה אמר ל-ONE: "דרק חתום לעונה הבאה בבית"ר ואין כוונה לשחרר אותו. בואטנג נקלט בקבוצה בצורה מצויינת גם מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית ולכן הכיוון הוא להציע לו להאריך את החוזה למרות ההתעניינות בו מצד קבוצות אחרות באירופה".

תאריך:  22/05/2008   |   עודכן:  22/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיכאל זנדברג: מקווה לא לזייף בשיר האליפות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ONE
המאמן מיהר לחבק את קפטן צ'לסי, שהחמיץ בדו קרב הפנדלים בגמר הצ'מפיונס    על ההמשך: "לא מדבר על זה"    קראבליו: "לא יכולנו לעצור את הבכי של טרי"
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערך מפעל אבשלום    בקרב 28% מהישראלים הפרמטר החשוב ביותר בבחירת תפוח אדמה הוא צבעו    50% מעדיפים לקנות תפוחי אדמה בתפזורת
אלעזר לוין
בוטלה רכישת מגרש בפארק צמרת בת"א שעליו תיכנן פרשקובסקי לבנות 123 דירות יוקרה ולהרויח 33 מיליון שקל    הסיבה לביטול: אחד התנאים לא קוים
דרור מרום
אולמרט קיבל בכך את עמדתו של השר עמי אילון, האחראי על הטיפול השירות האזרחי. בנוסף לכך, הוחלט כי לא יקוצץ תקציב השירות הלאומי. הכספים בהיקף כ-20 מיליון שקל יוחזרו למערכת השירות הלאומי כבר בתקציב השנה
רותי אברהם
הפרקליטות ביקשה לכבד הסדר הטיעון עם השוטר, עד המדינה, בפרשת "השוטרים הנוקמים", ולהטיל עליו עבודות שירות    נציג הפרקליטות: לולא ההסדר הפרשה לא הייתה נחשפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il