X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אבו-מאזן [צילום: פלאש 90]
כן לאבו מאזן
שיתוף הפעולה הביטחוני בין ישראל לבין רמאללה התקיים גם בחודשים הקשים מכולם, ואם צה"ל פועל עתה ביהודה ובשומרון נגד מחבלים פלשתינים הרי זה בין השאר מפני שישראל גרמה לדילול בכוחה של הרשות
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

בנימין נתניהו חי ונושם עדיין את האסון שהמיט על ישראל בתמיכתו הממושכת בשלטון החמאס בעזה. הוא אינו מוכן שהרשות הפלשתינית תהיה ממלאת המקום. אין ספק שיחסי ישראל עם הרשות הפלשתינית אשר ברמאללה בעייתיים. אבו מאזן אכזב פעם ועוד פעם בעת המשא-ומתן עם ראשי הממשלה אהוד ברק ואהוד אולמרט, ויש גם פרצי טרור בשורות הרשות.
בכל זאת שיתוף הפעולה הביטחוני בין ישראל לבין רמאללה התקיים גם בחודשים הקשים מכולם, ואם צה"ל פועל עתה ביהודה ובשומרון נגד מחבלים פלשתינים הרי זה בין השאר מפני שישראל גרמה לדילול בכוחה של הרשות, שאינה מסוגלת למלא את תפקידה.
ב-2007 החמיץ אולמרט הזדמנות למנוע את השתלטות חמאס על הרצועה. היו קולות אשר האמינו כי ניתן לנהל עימו משא-ומתן על הסדר מדיני (ראש וראשון מי שהיה ראש המוסד אפרים הלוי) זו טעות סבירה. ביבי לא רצה לשנות מציאות זו כפי שכבר הוכח וכפי שהוא מכחיש לשווא. אך עתה מסתמן כי ניתן לתקן את המשגה הישן, ונתניהו מונע זאת. עד מתי? תלוי בלחץ האמריקני. ומה החלופה? לפטפט על שליטה ביטחונית של ישראל בעזה ללא מגבלת זמן.
ג'ו ביידן נבעת. הוא תומך בהחזרת הרשות הפלשתינית לניהול החיים ברצועה. כל אדם סביר תומך בכך. רק לא נתניהו. הוא חושש כי שובו של אבו מאזן לעיר שנחרבה לה יחדיו יותנה במשא-ומתן ישראלי-פלשתיני, וזה אכן מדאיג אותו. כי בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר מתנגדים.
אך ייתכן שדיון זה המתנהל עתה בחריפות מאחורי הקלעים בין הממשלים בירושלים ובוושינגטון מקדים את זמנו. לא מן הנמנע שביידן ונתניהו מחלקים את עור הדוב עוד בטרם ניצוד. קיימת אפשרות מעשית מדאיגה כי הממשלה תמעד בניהול המשא-ומתן לשחרור החטופים, ואובדן הזמן יסכל את היעד העיקרי של מיגור מוחלט של שלטון חמאס.
עדיין לא מאוחר לייצב מחדש את לוח הזמנים של הממשלה. ראש אמ"ן לשעבר תמיר היימן הגדיר זאת אמש כקירוב הגלגל האסטרטגי של ישראל (יעדי המבצע) לגלגל הטקטי (הלחימה בפועל). יצירת תיאום זו חיונית אם כי איני שותף לדעת היימן - פרשן מעולה בערוץ-12 - כי הצעד הנכון הוא להגביר את קצב הלחימה.
הישגי צה"ל בלחימה מאפשרים ומצדיקים דווקא את היפוכה של המסקנה. זה שלב הטיהור. אין מסוכן ממנו. אין ללוחמי הרגלים מה לחפש בפתחי מנהרות ממולכדות. הממשלה צריכה לסבלנות בעזה, ולא להיכנע ללחץ להעביר דלק המגיע לידי חמאס.
טוב מצור מקרב פנים-אל-פנים. החטיפה לעזה היא פשע מלחמה נורא. עדיין היא פחות רעה מתוספת קורבנות בעיתוי כה מאוחר של ההתנגשות הצבאית. הדלק החסר ברצועה חייב להכריע את האויב, ולא סיכון חיי הלוחמים ביחידת יהלום שנועדו להילחם במנהרות. אנוכיות במרעה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  13/11/2023   |   עודכן:  13/11/2023
+זוהתה גופתה של ויואן סילבר מקיבוץ בארי
01:41 14/11/23  |  עידן יוסף

זוהתה גופתה של ויואן סילבר ז"ל הי"ד מקיבוץ בארי שהוגדרה נעדרת. היא נרצחה על-ידי מחבלים בביתה בשבת השחורה. במשך שנים היא הייתה חברה בארגון "נשים עושות שלום" וחברותיה מספרות עליה שהייתה "אישה של חמלה ואנושיות עם מחויבות אין-סופית לשותפות יהודית ערבית".

+יורט שיגור מלבנון לעבר מוצב באזור מלכיה
01:37 14/11/23  |  עידן יוסף

מספר שיגורים זוהו משטח לבנון לעבר מוצב צה"ל סמוך לגבול במרחב מלכיה. אחד השיגורים יורט על-ידי לוחמי ההגנה האווירית והשאר נפלו בשטחים לא מאוכלסים.
בנוסף, מטוסי קרב תקפו אתמול (ב') בשעות הערב תשתיות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון, זאת בתגובה לירי שהתבצע לעבר שטח ישראל לפני כן. במהלך התקיפה הושמדו מספר מפקדות צבאיות בהן פעלו מחבלי הארגון.

[צילום: דובר צה´ל]
+האוצר: כרגע אין צורך בהגדלת מכסות העובדים הזרים
01:12 14/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כיום יש בארץ כ-20 אלף עובדים זרים בלבד, וחסרים 20 אלף עובדים זרים  ▪  משרד האוצר הודיע על הקלות בתשלום האגרה עבור פועלים זרים בישראל  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה: "רשות האוכלוסין וההגירה צריכה לפתוח את הראש שלה לפתרונות יצירתיים במצב המלחמה

דוד ביטן ואליהו רביבו [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+S&P הורידה את תחזית דירוג האשראי של ישראל
23:53 13/11/23  |  עידן יוסף

סוכנות הדירוג S&P הורידה את תחזית דירוג האשראי של ישראל מיציבה לשלילית.בדוח המתייחס לדירוג האשראי של ישראל בעקבות מלחמת חרבות ברזל. לפני כשבועיים הודיעה הסוכנות על אישור מחדש של דירוג האשראי של מדינת ישראל על רמה של AA- ועל שינוי תחזית הדירוג מ"יציבה" ל"שלילית". החברה צופה כי התוצר הלאומי הגולמי של ישראל צפוי להתכווץ ב-5% עקב המלחמה, ושהצמיחה בארץ תעמוד על 0.5% בשנת 2024.

+סופית: תוארך תקופת השהייה של ילד הנמצא באומנת חרום
23:06 13/11/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הארכת תקופות, הוראת שעה - חרבות ברזל, אומנה לילדים, התשפ"ד-2023. בקריאה השלישית תמכו 9 חברי כנסת ללא מתנגדים.
נקבע כהוראת שעה, כי בתקופה מיום 7 באוקטובר 2023 ועד 6 בינואר 2024, יוכל המפקח הארצי על האומנה, בהתייעצות עם גורמי המקצוע ומטעמים מיוחדים שיירשמו, להאריך את תקופת השהייה של ילד הנמצא באומנת חירום לתקופה נוספת שלא תעלה על שולשה חודשים, ובתנאי שהיום האחרון להחלטה הקודמת להארכת השהייה לילד באומנת חירום חל בתקופה האמורה. כל זאת בלי לגרוע מחובת המפקח הארצי על האומנה לפעול במהירות הראויה בהתאם לנסיבות העניין.

+אחרי שמונה חודשים: אות חיים מהחטופה הישראלית בעירק
22:48 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בסרטון שפרסם ערוץ טלוויזיה עירקי, התייחסה אליזבט צ'ורקוב למלחמה בעזה  ▪  החוקרת הישראלית נחטפה בידי חמושים ממיליציה פרו-אירנית בבגדד בחודש מרס

[צילום: ערוץ הטלוויזיה העירקי "א-רבאעה"]
+הוסר החשש מפני חדירת כלי טיס עוין לגליל
22:36 13/11/23  |  עידן יוסף

התרעה הופעלה ביישובים יראון, דוב"ב, מתת, סאסא, ברעם ואביבים. כעבור דקות אחדות הוסר החשש והיישובים חזרו לשגרה.

+חמאס פרסם סרטון שבו נראית השבויה נועה מרציאנו
22:34 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הסרטון מציג את התצפיתנית שנחטפה מבקשת להפסיק את הפצצות צה"ל  ▪  בארגון הטרור הציגו גופה ונטען כי מדובר בגופתה ושמותה נגרם מהפצצות צה"ל ב-9 בנובמבר

נועה מרציאנו
+חטופים ישראלים הוחזקו מתחת לבית החולים רנתיסי
21:44 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הותר לפרסום: בישראל מעריכים שבמהלך השהות בשבי אישה בחודש הריון מתקדם ילדה תינוק  ▪  שייטת 13 וצוות קרב מחטיבה 401 פשטו על בית החולים "יש סימנים שבבית החולים הוחזקו חטופים ישראלים. יש הוכחות מוצקות שחמאס משתמש בבתי החולים כחלק מהמלחמה"

פתח מנהרה מתחת להגריסות בביה"ח [צילום: דובר צה''ל]
+ביידן על פעילות צה"ל בבתיה"ח: "אסור שתהיה הרסנית-פולשנית מדי"
21:40 13/11/23  |  עידן יוסף

נשיא ארה"ב ביידן אומר שבתי החולים בעזה חייבים להיות מוגנים. "אסור שתהיה שם פעילות הרסנית-פולשנית מדי". ביידן אמר את הדברים לאחר שהמודיעין האמריקני אישר כי מתחת לבתי החולים שוכנות מפקדו החמאס.

+גולני במועצה המחוקקת של חמאס
21:12 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+דיווח מג'בלייה: עשרות הרוגים ופצועים בהפצצת צה"ל
21:01 13/11/23  |  עידן יוסף

כלי תקשורת ערביים מדווחים על 31 הרוגים ותשעה פצועים בהפצצה ליד מועדון בג'בלייה מאש צה"ל.לדבריהם, תקף הצבא 12 דירות במתחם מגורים באזור "נאדי חדמאת" ג'באליא בצפון הרצועה. התקיפה אירעה מעט לפני השעה 20:00.

+הרמטכ"ל: נערכים בצורה חזקה עם תוכניות פעולה לצפון
20:38 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בעוד צה"ל ממשיך לפגוע ביכולות עתידיות של חיזבאללה, רא"ל הלוי אישר את תוכניות ההגנה וההתקפה להמשך המלחמה בצפון  ▪  מפקד פיקוד הצפון: "המצב הביטחוני לא יוותר באופן שבו תושבי הצפון לא ירגישו בטוחים לחזור לבתיהם"  ▪  ראש הלשכה המדינית של חמאס שוחח עם ראש ממשלת לבנון

רא"ל הרצי הלוי ואלוף ואלוף אורי גורדין [צילום: דובר צה''ל]
+אזעקות הופעלו בשפלה ובמרכז הארץ; בית בחוף אשקלון נפגע מרקטה
20:03 13/11/23  |  עידן יוסף

אחרי יממה שקטה יחסית, התחדש הירי לטווחים ארוכים. רקטות נורו מהרצועה לעבר מרכז הארץ. גם לעוטף עזה התחדש הירי רק בשעות האחרונות. יירוטים נצפים בשמי מרכז הארץ. שיגורים גם לעבר אשקלון ויישובי האזור. בית ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון ניזוק מפגיעת רקטה.

[צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון]
+משרד המשפטים בוחן: פוליגרף למשתתפי הקבינט כדי למנוע הדלפות
19:19 13/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

המשרד בודק אפשרות לחקיקה שתעגן בדיקות פוליגרף קבועות למשתתפי הדיונים הרגישים  ▪  מיארה להנגבי: לאסוף מסמכים מסווגים מזמן המלחמה שהופצו בניגוד לנהלים; להקפיד על הנהלים לתיעוד הדיונים, שמירת המסמכים והגבלת העיון בהם

נתניהו והנגבי. הנוהל חל גם על ראש הממשלה [צילום: מרק ישראל סאלם]
+חזרה לשגרה: הוסר החשש לחדירה מגבול ירדן
19:12 13/11/23  |  עידן יוסף

תושבי הישובים אשדות יעקב איחוד, אשדות יעקב מאוחד, מסדה, שער הגולן, אפיקים ובית זרע שבעמק הירדן להיכנס לבתים בעקבות חשד לחדירה בגבול ירדן. לפני זמן קצר עצרו כוחות הביטחון מספר חשודים שחדרו את הגבול. ככל הנראה מדובר במסתנני עבודה ואין חשד ביטחוני.

+סופית: שר הביטחון יוכל להכריז גם על אדם זר כפעיל טרור
19:02 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ליקויים קשים במענה האזרחי מחייבים טיפול מיידי
18:48 13/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

משרד המבקר יערוך ביקורת מקיפה של הכשלים בכל הדרגים שקדמו למלחמה  ▪  בין הכשלים כעת: הסיוע הכלכלי, הטיפול במפונים, מיגון מערכת הבריאות והמקלטים ביישובי העימות

אנגלמן בביקור אצל מפונים באילת
+צה"ל תקף עמדות שיגור ומחבל בגבול הצפון
18:46 13/11/23  |  עידן יוסף

כוחות צה"ל תקפו עמדות שיגור ומחבל שלקח חלק בביצוע ירי לעבר שטח ישראל. בנוסף, טנק של צה"ל תקף חוליה שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר מרחב שתולה היום (ב'). במהלך היום מחבלים ירו לעבר מספר מוקדים בגבול הצפון. כוחות צה"ל השיבו בירי ארטילרי לעבר מקור הירי.

+בקריאה ראשונה: אזרחות כבוד לחלל מערכות ישראל שאינו ישראלי
18:45 13/11/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק אזרחות כבוד לחללי מערכות ישראל, התשפ"ד 2023. 29 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הפנים.
מוצע בה לקבוע כי שר הפנים, בהמלצת שר הביטחון, יעניק אזרחות כבוד של מדינת ישראל לחלל מערכות ישראל שבמועד פטירתו לא היה אזרח ישראלי. עוד מוצע לקבוע כי אם הורה, בן זוג, ילד או אח של חלל שהוענקה לו אזרחות כבוד יגיש בקשה לשר הפנים לבטלה, שר הפנים יעשה כן כך שיראוה כאילו לא ניתנה כלל.

+פסגת הצביעות האיסלאמית וטעות מביכה בערבית
18:31 13/11/23  |  ירון פרידמן   |   לרשימה המלאה

טעות מביכה בשפה הערבית באמצע פסגת המדינות האיסלאמיות שיקפה את הביזיון של עצם כינוסה. הפסגה האיסלאמית מהווה שיעור מאלף לצביעותה של הפוליטיקה המזרח-תיכונית

משתתפי הוועידה. הרבה אוויר חם
+שלוש תחנות רכבת שנסגרו בעקבות המלחמה ייפתחו מחדש
18:16 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רכבת ישראל ממשיכה בפתיחתן מחדש של תחנות: מיום ראשון תחודש התנועה במרבית תחנות הנגב המערבי (למעט שדרות)  ▪  הסעיות משלימות רכבת בין נתיבות ואשקלון לטובת רציפות תחבורתית  ▪  תיפתח גם תחנת יקנעם כפר יהושע בקו העמק

תחנת הרכבת בנתיבות [צילום: יח"צ]
+צה"ל ושב"כ חיסלו שני בכירים בחמאס
17:56 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המחוסלים הם אחראי מערך הנ"ט בחטיבת חאן יונס וראש המודיעין הצבאי לשעבר של ארגון הטרור שהיה מעורב בפיגוע במכינת עצמונה בשנת 2002 שבו נרצחו חמישה תלמידים

המחבלים שחוסלו
+שר החוץ קצב שעון-חול מדיני למלחמה - וחזר בו
17:35 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אלי כהן אמר כי הוא מזהה לחץ הולך וגובר על ישראל בעקבות המלחמה בעזה  ▪  הוא העריך שחלון הזמן המדיני לפעולה צבאית מוגבל לשבועיים-שלושה, וכי דיון ב'יום שאחרי' יגביר את הלחץ על ישראל  ▪  כעבור שעה קלה חזר בו מדבריו

כהן. דגש על הנושא ההומניטרי [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+חיזבאללה הודיע על מחבל נוסף משורותיו שנהרג
17:24 13/11/23  |  עידן יוסף

חיזבאללה הודיע על מחבל נוסף משורותיו שנהרג - ה-74 מתחילת המלחמה.

+נתניהו במסר לנסראללה: אש תיענה באש חזקה יותר
17:23 13/11/23  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסר לנסראללה: "אש תיענה באש חזקה יותר. שלא ינסו אותנו". השר בני גנץ בביקור בדרום: ״אני אומר לאויבינו מדרום וגם מצפון - יומכם הגיע. אנחנו פועלים בקו הגבול ובעומק השטח כדי להסיר כל איום״.

+בקריאה ראשונה: יוארכו תקופות ויידחו מועדים בהליכי מס שונים
17:18 13/11/23  |  עידן יוסף

הצעת חוק הארכת תקופות ודחיית מועדים, הוראת שעה - חרבות ברזל, הליכי מס ומענקי סיוע, התשפ"ד-2023. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכספים.
מוצע בה להאריך תוקפן של תקופות קצובות בזמן שנקבעו בהליכי מס שונים. לפי המוצע, אם מועד תחילת ביצוע הפעולה חל לפני תום התקופה הקובעת (תקופה של שלושה חודשים שתחילתה ביום 7 באוקטובר 2023) ומועד סיום ביצוע הפעולה, חל במהלך התקופה הקובעת או בחודשיים שאחריה, תקופה זו לא תבוא במניין הימים לביצוע הפעולה. כמו-כן, מוצע להוסיף ימים למניין התקופות בעניין מכירת דירת מגורים מזכה לפי חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה), התשכ"ג-1963.

+אירוע ירי טיל נ"ט נוסף בצפון
17:06 13/11/23  |  עידן יוסף

אירוע נוסף בצפון: מחבלים ירו טיל נ"ט לעבר מוצב צה"ל סמוך לברעם שבגליל העליון. אין נפגעים, צה"ל מגיב בירי ארטילרי.

+הותר לפרסם: שני מחבלים נתפסו בת"א לפני ביצוע פיגוע
17:05 13/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השניים, נערים מאום אלפחם, הגיעו ללב תל אביב עם תיקי בית הספר  ▪  שוטרים שחשדו בהם מצאו ברשותם סכינים  ▪  בחקירתם הודו שתכננו לדקור חיילי צה"ל

רגע הנחת הטיקים [צילום: מצלמת אבטחה]
+חוסלה חוליית מחבלים שפעלה במרחב בית החולים "אל-קודס"
15:41 13/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הכוחות הצליחו לזהות בין האזרחים חולית מחבלים עם שני משגרי RPG  ▪  הכוח ביצע ירי אל עבר המחבלים  ▪  באירוע חוסלו כ-21 מחבלים, אין נפגעים לכוחותינו

[צילום: דובר צה"ל]
+מטוסי קרב של צה"ל תקפו ואתרים צבאיים של ארגון חיזבאללה
15:06 13/11/23  |  מירב ארד

מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר מספר תשתיות טרור ואתרים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה, זאת בתגובה לשיגורים ביממה האחרונה. בין המטרות שנתקפו, תשתיות טרור, מתחמים בהם אוחסנו אמצעי לחימה שונים ומפקדה מבצעית בשימוש הארגון.

+אושר לשנייה ושלישית: אפשרות להארכת אמנת חירום ב-3 חודשים נוספים בשל המלחמה
14:46 13/11/23  |  מירב ארד

עדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב') לקריאות שניה ושלישית הצעת חוק ממשלתית, המאפשרת למפקח הארצי על האומנה להאריך ב-3 חודשים נוספים את תקופת שהייתו של ילד באומנת חירום בשל המלחמה. ההוראה תחול על ילדים שתום תקופת אמנת החירום המירבית שלהם חלה מה-7 באוקטובר ולמשך 3 חודשים.

+"לא מעט מניצולי המסיבה ברעים אושפזו בכפייה"
13:51 13/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כך חשף עו"ד דניאל רז, מהסיוע המשפטי במשרד המשפטים במהלך הדיון בוועדה  ▪  מנכ"ל משרד הבריאות, משה ברסימנטוב, ציין כי בימים אלו מתואמת תוכנית חוסן נפשי לאומי ויוסדר תקציב ותקנים

מנכ"ל משרד הבריאות בדיון בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ/ דוברות הכנסת]
+דניה-סיבוס: הסיוע המתגבש לא עונה לצורכי ענף הבנייה
13:27 13/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מספנות ישראל וגולן פלסטיק: תיתכן השפעה מהותית לרעה על תוצאות הרבעון הרביעי בשל הירידה בפעילות ענף הבנייה

זינוק בהכנסות וברווח בתשעת החודשים הראשונים
+עשרות כלי נשק ואמל"ח אותרו במרחב הימי של עוטף עזה
13:26 13/11/23  |  מירב ארד

במהלך סריקות של היחידה למשימות תת-מימיות של זרוע הים, אותרו מספר רב של אמצעי לחימה ששימשו את מחבלי חמאס בנסיונות הפשיטה לשטח ישראל אשר סוכלו על-ידי כוחות זרוע הים.

+מנופי צמיחה בעקבות המלחמה
13:22 13/11/23  |  רוני מזרחי   |   לרשימה המלאה

המילים במאמר נכתבות, לפרוטוקול, כשענף הבנייה וכלכלת ישראל בכלל עומדים כחוט השערה בין התמוטטות כללית, לבין התייצבות ובהמשך צמיחה

הזדמנות פז [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+העדר תוכנית ליום שאחרי פוגע בתמיכה בישראל
13:12 13/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אקונומיסט מדווח, כי למרות התנגדותו של נתניהו להשלטת הרשות הפלשתינית ברצועה - בישראל עובדים בשקט על תוכנית כזאת, מתוך הנחה שנתניהו לא יישאר לנצח בתפקידו

המתנה בתקווה לשחרור חטופים [צילום: גילי יערי, פלאש 90]
+אזעקות בקריות ואזור עכו
12:56 13/11/23  |  מירב ארד

התרעות פיקוד העורף: אזור תעשייה שער נעמןף קריית ביאליק, כפר מסריק
עין המפרץ, עכו - אזור תעשייה, עכו, דישון, מלכיה.

+חשש לחדירת כלי טיס עוין בצפון
12:50 13/11/23  |  מירב ארד

חשש לחדירת כלי טיס עוין: אזעקות נשמעו באביבים, אזור תעשייה רמת דלתון, ברעם, ג'ש - גוש חלב, דלתון, יראון, כרם בן זמרה, עלמה, ריחאנייה.

+הלחימה ברצועה: הותקפו כ-300 פירי מנהרות וכ-3,000 תשתיות טרור
12:41 13/11/23  |  מירב ארד

כוחות צה"ל ממשיכים להילחם ברצועת עזה: במסגרת הלחימה, תקפו כלי טיס של חיל-האוויר והכוחות הקרקעיים 4,300 תקיפות, מאות עמדות שיגור נ"ט, כ-300 פירי מנהרות, תקפו כ-3,000 תשתיות טרור מתוכן יות מ-100 מבנים ממולכדים ומאות חמ"לים של ארגון הטרור חמאס ומטרות פיקוד ושליטה של ארגון הטרור.

+ח"כ בן ברק: קורא לשר הפנים לאסור את כניסתם לישראל של "נטורי קרתא"
12:38 13/11/23  |  מירב ארד

ח"כ רם בן ברק: "בתקופה האחרונה אנחנו רואים ביתר שאת כי ״נטורי קרתא״ מסתובבים בעולם בלי בושה ומפגינים ותומכים בארגון הטרור החמאס ונגד מדינת ישראל.
אני קורא לידידי שר הפנים - משה ארבל לאסור את כניסתם לישראל כפי שמתנהגים לכל תומך טרור.

+36 מבוקשים נעצרו הלילה ביו"ש; 14 מהם משתייכים לחמאס
12:35 13/11/23  |  מירב ארד

כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 36 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים. 14 מהם משתייכים לחמאס. מתחילת המלחמה נעצרו כ-1,650 מבוקשים ביהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כ-950 מהם משתייכים לחמאס

+"מהים עד הנהר"
12:24 13/11/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

אם תקום מדינה פלשתינית ביו"ש, בגבולות 67 כמובן, יהיה זה נצחונו הגדול של חמאס והאידאולוגיה הרצחנית שלו - למרות הכחדתו בעזה

אמנה רצחנית [צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90]
+יו"ר ועדת חו"ב: "קורא לרה"מ להטיל את תכלול פעילות המלחמה על המל"ל"
12:15 13/11/23  |  מירב ארד

ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין סיימה לפני זמן קצר דיון בנושא 'חרבות ברזל' עם ראש המל"ל, צחי הנגבי. הדיון היה חסוי. ראש המל"ל הציג בפני הוועדה סקירה מקיפה על מטרות הלחימה, היחסים הדיפלומטים, נושא החטופים ותוכניות העבודה להמשך הלחימה. יו"ר הוועדה ח"כ אדלשטיין: "אני קורא לראש הממשלה להטיל את תכלול פעילות המלחמה על המל"ל".

+ביתי בית-תפילה לכל העמים
12:05 13/11/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

הבוטות וגסות הרוח, שהשתלטו על אמירות של השר לביטחון לאומי, רמסו כל אמירה מוסרית וכל אמירה הומנית של הנביא ישעיהו, המעוגנות בלב לבו של ארון הספרים היהודי, ארון המקרין ערכים של קדושת החיים

בן-גביר. גסות רוח [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+הותר לפרסום: אזרח נהרג אתמול מירי נ"ט של חיזבאללה
10:56 13/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ההרוג: שלום עבודי, בן 56, מהעיר טבריה שעבד באזור מושב דוב"ב  ▪  צה"ל עדכן על התרעות שווא בעכו ובקריות  ▪  צה"ל תוקף בלבנון בתגובה לירי לעבר אזור נטועה ולעבר מוצב צה"ל באזור שתולה  ▪  בלילה תקף צה"ל חוליית מחבלים חמושה בשטח לבנון

חילופי אש בצפון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
שלום עבודי ז"ל [צילום: דוברות חברת החשמל]
+'גלות בין יהודים'
10:45 13/11/23  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה

הפוגרום בעוטף עזה והמלחמה למיגור החמאס, אינם מאפשרים לציבור החרדי להמשיך באדישותו כלפי המדינה

משתתפים במאמץ [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+צבע אדום: שדרות, איבים, ניר עם
10:34 13/11/23  |  מירב ארד

צבע אדום בשדרות, איבים, ניר עם

+הממשלה גייסה 30 מיליארד שקל מאז פרוץ המלחמה
10:21 13/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

סכום הגיוס בחמשת השבועות האחרונים - מחצית מהגיוסים בכל 2022; הנפקות האג"ח בבורסה בתל אביב בנובמבר יהיו כפולות מאשר בספטמבר

רוטנברג. לא יבקש הלוואה מבנק ישראל [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+מוסלמים - טובים; סלפים - רעים
10:00 13/11/23  |  דוד חץ   |   לרשימה המלאה

המשותף לכל הפלגים הקיצוניים שעושים שמות בעולם ונלחמים בין היתר בישראל הוא שהם זנחו את הפרשנות המקובלת של האיסלאם בה האמינו מוסלמים במשך 1,300 שנה ויותר

כתם על האיסלאם כולו [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כן לאבו מאזן
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
דן : רש"פ הוא הבעיה ולא הפתרון
במ  |  13/11/23 21:07
2
דן, יא דן -אינו סתם שונא ישראל
סניל  |  14/11/23 06:25
3
בעד קיום הבעיה
סניל  |  14/11/23 06:29
4
דן מרגלית התחרפן כליל
פגאסוס  |  14/11/23 09:59
5
זקן טיפש
שאול א.  |  15/11/23 11:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
מירב ארד
כך חשף עו"ד דניאל רז, מהסיוע המשפטי במשרד המשפטים במהלך הדיון בוועדה    מנכ"ל משרד הבריאות, משה ברסימנטוב, ציין כי בימים אלו מתואמת תוכנית חוסן נפשי לאומי ויוסדר תקציב ותקנים
איתמר לוין
מספנות ישראל וגולן פלסטיק: תיתכן השפעה מהותית לרעה על תוצאות הרבעון הרביעי בשל הירידה בפעילות ענף הבנייה
רוני מזרחי
המילים במאמר נכתבות, לפרוטוקול, כשענף הבנייה וכלכלת ישראל בכלל עומדים כחוט השערה בין התמוטטות כללית, לבין התייצבות ובהמשך צמיחה
איתמר לוין
אקונומיסט מדווח, כי למרות התנגדותו של נתניהו להשלטת הרשות הפלשתינית ברצועה - בישראל עובדים בשקט על תוכנית כזאת, מתוך הנחה שנתניהו לא יישאר לנצח בתפקידו
יוסי אחימאיר
אם תקום מדינה פלשתינית ביו"ש, בגבולות 67 כמובן, יהיה זה נצחונו הגדול של חמאס והאידאולוגיה הרצחנית שלו - למרות הכחדתו בעזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il