X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו, גלנט, גנץ. חוד החנית בקבינט המלחמה [צילום: לע"מ]
מלחמה עכשיו, בחירות בעוד כשנה
על לפיד וליברמן להצטרף לקבינט המלחמה במיוחד למען חיילי צה"ל הלוחמים נגד חמאס וחיזבאללה, הראויים לגיבוי מצד כל נציגי הציבור יש להתמקד עכשיו בניהול המלחמה ולהגיע להסכמה על קיום בחירות כלליות בעוד כשנה יש לעצור את המשפט נגד נתניהו עד סיום המלחמה

מתקפת החמאס ותוצאותיה הקשות, והסיכון למלחמה כוללת בחזית הצפונית מול ארגון חיזבאללה, טרפו את הקלפים בישראל. סוד גלוי הוא: מלחמת חרבות ברזל תימשך עוד חודשים רבים. צה"ל נערך לתקופה של שנה לפחות. קבינט המלחמה נערך ללחימה ברצועה במשך כמה חודשים נוספים - זה האשראי שניתן מצד הממשל האמריקני בראשות הנשיא ג'ו ביידן.
בנסיבות אלה, חייבת המערכת הפוליטית לאחד כוחות, עד הניצחון - במיוחד למען החיילים שבחזית המסכנים עצמם בשדה הקרב; ולמען הנפגעים מהטבח ב-7/10 ובני משפחותיהם. במקביל, יש להיערך לבחירות כלליות לכנסת. בשלב זה חשוב לבצע את הצעדים שלהלן:
  • א) על יאיר לפיד ואביגדור ליברמן להצטרף עכשיו לממשלה, לקבינט המדיני-ביטחוני ולקבינט המלחמה. חיילי צה"ל היוצאים לקרב ובני משפחות הנופלים ונפגעי המתקפה הרצחנית חייבים להיות בטוחים: נציגי המפלגות הגדולות וציבור הבוחרים העומד מאחוריהם מאוחדים בכורח הצבאי להמשיך את הלחימה עד להכרעת חמאס וחיזבאללה ויתר גרורותיה של אירן; וכמובן: להשיב הביתה את החטופים כיעד ראשון במעלה - אם בדרך של מו"מ ואם בדרך צבאית;
    ב) דרושה הסכמה כבר עכשיו: בתום המלחמה תוקם ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת האירועים שקדמו ו/או איפשרו לחמאס לבצע טבח בתושבי עוטף עזה ולרצוח 1200 ולפצוע עוד אלפים;
    ג) על הממשלה החדשה בהשתתפותם של לפיד וליברמן לבצע מאמץ מרוכז כדי להחזיר את הביטחון האישי והכלכלי לישובי עוטף עזה ולישובי הצפון, לשקם את הישובים שנהרסו ואת המשפחות שנפגעו;
    ד) בנסיבות שנוצרו, ראש ממשלה בישראל צריך להיות ממוקד כל-כולו בניהול המלחמה. שהרי חיי אדם מונחים על הכף. נתניהו הוא עכשיו ראש הממשלה, מכוחם של 64 חברי כנסת התומכים בו. נתניהו נדרש לאשר, מדי יום - יחד עם יתר חברי קבינט המלחמה ובהם יואב גלנט ובני גנץ, עשרות תוכניות מבצעיות. חיילים נשלחים לקרב, חלק מהם למותם, כדי להשיג את היעדים במלחמה. אי-לכך, יש להקפיא כל הליך העלול לגזול מזמנו או להסיח את דעתו. על היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה להגיש בקשה לבית המשפט המחוזי בירושלים: לעצור את הדיונים בכתב האישום נגד נתניהו וזאת עד סיומה של המלחמה (במדינות מתוקנות יותר - כתב אישום נגד נשיא/ראש ממשלה מכהן, יכול שיוגש רק לאחר סיום כהונתו). טוב תעשה היועמ"שית אם בשלב זה תתעשת ותכבד את המלצת השופטים ותגיש בהתאם בקשה למחיקת האישומים המופרכים נגד נתניהו; ואם לא תגיש בקשה לעיכוב שמיעת התיק ו/או מחיקת האישומים המופרכים, מן הראוי שנשיא המדינה יצחק הרצוג יפעל על-פי סמכויותיו וישקול עיכוב כתב האישום נגד נתניהו;
    ה) דרושה הסכמה רחבה - כבר עכשיו: הליכה לבחירות כלליות בעוד כשנה, בכפוף, כמובן, למצב הביטחוני שיהא. הצורך בבחירות ברור מאליו: נוכח המלחמה שפרצה והאירועים שהתרחשו עלינו, יש להקים ממשלה חדשה שתזכה מחדש לאמון הציבור;
    ו) הליכוד, המחנה הממלכתי ויש עתיד, צריכים לבצע בחירות מקדימות במפלגותיהם. נתניהו יצטרך לשקול היטב את דרכו הפולטית. השאלה אם נכון שיציג מועמדותו נתונה לו. ההכרעה בידי חברי הליכוד. כדאי לאישי הציבור במפלגות השונות להפיק לקחים מן העבר הלא רחוק: הכרעת ציבור הבוחרים בקלפי היא הקובעת.
הכרזה עכשיו על בחירות בעוד כשנה תאפשר לכוחות חדשים ורעננים להצטרף לפוליטיקה ולהתמודד בבחירות הבאות; והעיקר - הסכמה על מועד בחירות בעוד כשנה תאפשר לנציגי המפלגות הגדולות לדחות עיסוק מיותר בפוליטיקה, להתמקד עכשיו בפתרון הבעיות הדחופות של ישראל ולקחת חלק במלחמה הגדולה נגד חמאס וחיזבאללה ויתר גרורותיה של אירן. ברי, כי בכוחות משותפים ניתן יהא לאחד את העם בישראל להשגת היעדים במלחמה שנכפתה עלינו.

תאריך:  09/12/2023   |   עודכן:  09/12/2023
+מטוס ארקיע נחת בנתב"ג במהלך ירי רקטות
22:53 09/12/23  |  עידן יוסף

במהלך נחיתה בליל שבת של מטוס חברת ארקיע, בוצעו שיגורי רקטות לעבר גוש-דן כשלצידם ירוטים. למטוס נותרה דקה לנחיתה, ובשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים.

+נתניהו העריך בפני ביידן: "הלחימה בחאן יונס תימשך כחודש"
22:44 09/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גורם ביטחוני: "מנהיג חמאס יחיא סינוואר עזב בתחילת המלחמה את עזה ויצא לאזור חאן יונס בשיירה הומניטרית"  ▪  גלנט: "בשל תנאי השטח ההתקדמות היא איטית. אין דבר שיכול לעצור את צה"ל"

חופרים בהריסות חאן יונס [צילום: מוחמד דהמן/AP]
+תיעוד מעזה: מחבלים מניחים נשק; הרמטכ"ל: "ללחוץ חזק יותר"
22:01 09/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עשרות מחבלי נוח'בה נכנעו לצה"ל  ▪  הרמטכ"ל: "סימן להתפרקות חמאס"  ▪  דובר צה"ל: "מצב חמאס קשה, סינוואר מתכחש למציאות"

המחבלים נכנעים בתחתונים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+תיעוד: היתקלות ממצלמות הגוף של לוחמי יהל"ם
21:25 09/12/23  |  עידן יוסף

במסגרת לחימת כוחות צה"ל בשכונת ג'באליה, קיבלו לוחמי יחידת יהל״ם מידע על הימצאות מחבלים ביעדי טרור במרחב, ועל היערכותם לירי על כוחותינו. בעקבות כך, הלוחמים יצאו לפשיטות ממוקדות בתוך יעדי הטרור וזיהו תנועה חשודה באחד המבנים.

+צוות קרב הפציץ מסגד ממולכד שתחתיו תשתיות טרור תת-קרקעיות
21:22 09/12/23  |  עידן יוסף

בפשיטה על מסגד שהכיל תשתיות טרור של חמאס ביממה האחרונה, לוחמי צוות קרב גדודי 12 חיסלו חוליית מחבלים. במהלך הפעילות, מטען התפוצץ סמוך לכוחות ומיד לאחר מכן, מכלול האש החטיבתי הכווין מספר תקיפות מהירות במרחב - מסוק קרב חיסל מספר מחבלים שארבו לכוחות על גג המסגד, מספר מחבלים שיצאו מפיר מנהרה ומחבלים נוספים ששהו במרחב. לבסוף, מטוס קרב השמיד את המסגד ואת מערכת התשתיות התת-קרקעיות שמתחתיו.

+הרמטכ"ל בהדלקת נר חנוכה: "רואים מחבלים שנכנעים"
21:10 09/12/23  |  עידן יוסף

הרמטכ"ל הגיע הערב (מוצ"ש) להדלקת נר שלישי של חנוכה עם חיילי ומפקדי קדמית חטיבת הנח"ל בסדיר ובמילואים, לא נמסר היכן.
"האפקט של צה״ל במלחמה הזאת, וגם של חטיבת הנח״ל, כפי שראיתי עכשיו בביקור בקדמית, הוא הישג שהולך ומתעצם ממש כמו הנרות בחנוכייה", אמר רא"ל הרצי הלוי, "אני רואה את ההישגים מיום ליום, אנחנו רואים עוד ועוד מחבלים שנהרגים, עוד ועוד מחבלים שנפצעים, ואנחנו רואים בימים האחרונים מחבלים שנכנעים, סימן להתפרקות של המערכת, סימן שצריך ללחוץ יותר חזק וזה מה שאתם עושים".

+צפו: עדויות חטופים שששוחררו הוקרנו בעצרת למען למענם
20:23 09/12/23  |  עידן יוסף

הערב בעצרת התמיכה בבני משפחות החטופים והנעדרים הוקרנו עדויות קשות של חטופים ששבו משבי חמאס-דאעש.

+חיזבאללה: הרוג מספר 98 מתקיפות ישראל
19:56 09/12/23  |  עידן יוסף

חיזבאללה הודיע על חיסולו של חסן כמאל סרור, בתקיפה שמיוחסת לצה"ל בכפר עיתא א-שעב שבדרום לבנון, הלילה. מתחילת המלחמה, ארגון הטרור הצהיר על 98 הרוגים בשורותיו.

+פוליטיקו: ארה"ב מעוניינת בסיום המלחמה בתוך שלושה שבועות
19:28 09/12/23  |  עידן יוסף

למרות הכחשת הבית הלבן בסוף-השבוע, פוליטיקו מדווח כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הציב לישראל מועד אחרון לסיום המלחמה בעזה - עד סוף שנת 2023. באופן רשמי בארה״ב לא קצבו את המלחמה בזמן, אבל רומזים ששעון החול המדיני מתקצר ושהם רוצים שהיא תסתיים בקרוב.

+7 פצמ"רים פגעו הבוקר במתחם השגרירות ארה"ב בבגדד
19:16 09/12/23  |  עידן יוסף

גורם בצבא ארה"ב: לפחות שבע פצצות מרגמה פגעו הבוקר במתחם השגרירות האמריקנית בבגדד וגרמו נזק קל, אין נפגעים. ייתכן ששוגרו פצמ"רים נוספים שלא פגעו במתחם השגרירות (רויטרס).

+ראש אמ"ן לשעבר: "אם היו שואלים הייתי מתנגד למינוי חליוה לראש אמ"ן"
19:13 09/12/23  |  עידן יוסף

המחדל המודיעיני במתקפת הפתע. ראש אמ"ן לשעבר, אלוף (מיל') תמיר הימן, בביקורת חריפה על ראש אמ"ן הנוכחי אהרון חליוה: "ממש לא המלצתי על חליוה, לא שאלו אותי - אם היו שואלים הייתי מתנגד למינויו". את הדברים אמר הימן בשיחה פרטית (כאן חדשות).

+פתח הכריז שביתה כללית במחאה על מדיניות ארה"ב
19:06 09/12/23  |  עידן יוסף

ארגון פתח פתח הכריז שביתה כללית ביהודה ושומרון ביום שני - על מדיניות ארצות הברית, שהטילה וטו עח הצעה להחלטה נגד ישראל במועצת הביטחון של האו"ם.
יושב-ראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן גינה את ארה"ב בעקבות הוטו שהטילה על הצעת החלטה הקוראת להפסקת אש הומניטרית מיד.. לפי ראש הרשות, המדיניות האמריקנית הופכת ארה"ב לשותפה בפשע של רצח עם, טיהור אתני ופשעי מלחמה שבוצעו על-ידי צה"ל נגד הפלשתינים. הוא טען כי ההחלטה "תיתן עוד אור ירוק למדינת הכיבוש הישראלית להמשיך בתוקפנותה נגד עמנו ברצועת עזה".

+חיילת נדרסה ונפצעה קשה מפגיעת רכב שנמלט מניידת משטרה
18:54 09/12/23  |  עידן יוסף

חיילת צה"ל (20) נפצעה באורח קשה במהלך שמירה בבסיס צריפין במרכז הארץ, כתוצאה מפגיעת רכב שנחקרת כעת במשטרת ישראל. המשטרה עצרה את שני יושבי הרכב, תושב רהט ותושב קלקיליה בשנות העשרים לחייהם. מחקירה ראשונה עול כי הרכב פגע בחיילת במהלך מרדף שבו דלקה אחרי הרכב ניידת משטרה.
החיילת פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שמיר. משפחת החיילת עודכנה. לפי שעה מוגדרת התקרית כתאונת דרכים.

+הותרו לפרסום שמותיהם של חמישה חללי צה"ל
18:36 09/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שמות הנופלים: רס״ר (מיל׳) ליאב אטיה, רס״ר (מיל׳) עמרי בן שחר, סמ״ר יונתן דין חיים, סמ"ר חיים מאיר עדן וסמל מאור כהן איזנקוט - אחיינו של השר גדי איזנקוט  ▪  12 לוחמים נפצעו באורח קשה בקרבות השבת

שלושה מבין חמשת החללים
לוחמים ברצועת עזה [צילום: דובר צה''ל]
+מחיר התמיכה בחמאס: צניחה בשווי השוק של סטארבקס
18:32 09/12/23  |  עידן יוסף

מחיר התמיכה בחמאס: שווי השוק של רשת בתי הקפה סטארבקס, צנח בכ-12 מיליארד דולרים בחודש האחרון. הדבר קרה לאחר שוועד העובדים של הרשת תמך באופן פומבי בחמאס.

+איום חריף מהחות'ים: כל ספינה לישראל - יעד לתקיפה
18:23 09/12/23  |  עידן יוסף

החות'ים מגבירים את הטון נגד ישראל והדובר שלהם מאיים: כל ספינה זרה תותקף אם היעד שלה הוא ישראל, או שהיא מעבירה ציוד אליה.

+הסנטור ג'ון קנדי: צריך לתמוך במלחמתה של ישראל לחיסול חמאס
15:13 09/12/23  |  יואב יצחק

נאום מכונן ומתריס של הסנטור ג'ון קנדי. קורא לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן לתמוך במלחמתה של ישראל ולסייע בחיסול חמאס. קנדי יוצא נגד הדרישה מצד סנטורים במפלגתו של ביידן הדורשים הפסקת אש. טוען כי לחמאס הייתה הפסקת אש ב-6 באוקטובר, אך חמאס חדל מהפסקת אש ופתח במתקפה רצחנית במטרה לחסל כמה שיותר יהודים; וכך מצהיר חמאס שבכוונתו לעשות גם בעתיד. על-כן, אומר קנדי, יש לאפשר לישראל להגן על עצמה. זו האחריות שלה כלפי אזרחיה. השמדת חמאס היא גם אינטרס אמריקני. שכן הטרור פוגע גם בעם האמריקני.

+הרהורים בעת מצוקה (11)
14:27 09/12/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

הימים הנוראים אינם בין ראש השנה ליום הכיפורים  ▪  ומדוע אומרים רק על הנופלים: "הכי טובים שיש לנו"  ▪  ואני שואל: האמנם יש כיסוי לסטיקר: "ישראל בטח ב-ה'"

איזנקוט, ובנו גל שנהרג במלחמה
+לוחמים מחטיבת כפיר חיסלו מחבלים שהתבצרו בבית ספר בשכונת שג'עייה
14:01 09/12/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

עשרות מחבלים חוסלו; עשרות נוספים נלכדו במטרה להובילם לחקירה בישראל  ▪  לוחמי צוות הקרב של חטיבה 5 פעלו במרחב בית חאנון ותקפו פעילים שירו לעברם ממסגד ומבית ספר של אונרא.

לוחמי צה"ל בשכונת שג'עייה [צילום: דובר צה"ל]
לוחמים בבית חאנון [צילום: דובר צה"ל]
+סהר ברוך שנחטף ב-7 באוקטובר נרצח על-ידי חמאס
13:27 09/12/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

דבר הירצחו נמסר על-ידי קיבוץ בארי ומטה משפחות החטופים  ▪  ביום שישי פרסם חמאס סרטון שבו הוצג סהר ברוך קורא לממשלה לפעול לשחררו  ▪  בהמשך הסרטון נראה ברוך מת וגופתו הושחתה  ▪  חמאס מאשים את צה"ל וטוען כי סהר ברוך נהרג בפעולה צבאית לשחרורו

סהר ברוך, נרצח
+אל-אחבאר: מצרים נערכת לקליטת פליטים מהרצועה
10:25 09/12/23  |  יואב יצחק

העיתון הלבנוני אל-אחבאר המזוהה עם ארגון החיזבאללה, פרסם כי ממשלת מצרים נערכת לקליטת פליטים שנעקרו מבתיהם בעקבות הפצצות צה"ל ברצועת עזה. כבר בשלב זה קלטה מצרים אלפי פלשתינים שברחו מהרצועה וביקשו טיפול רפואי. קליטתם נעשית בפיקוח כבד בעיקר דרך מעבר רפיח. ממשלת מצרים מתנגדת לקליטת מאות אלפי פליטים, על-אף בקשת הממשל האמריקני לאפשר לעקורים להציל עצמם ולהתפנות זמנית למצרים עד גמר המלחמה.

[צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+פיננשל טיימס: במבצע חשאי - שטרות בסך 180 מיליון ש"ח נאספו מהריסות בנקים בצפון הרצועה
10:18 09/12/23  |  יואב יצחק

העיתון הבריטי פיננשל טיימס דיווח, כי במבצע חשאי שהתבצע בגיבוי חיילי צה"ל, נאספו שטרות בסך 180 מיליון ש"ח מהריסות בנקים בצפון הרצועה. המדובר בעיקר בשטרות של מדינת ישראל - השקל הוא המטבע המקובל גם בשטחי הרשות הפלשתינית וברצועה. הפעולה התבצעה בגיבוי של האו"ם ובמבצע שבו השתתתפו פקידים ומאבטחים מטעמם של הבנקים שקרסו בצפון הרצועה בהפפצות צה"ל. השטרות הועברו לבנקים בדרום הרצועה.

[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+משה פלד: גופי מחאה משחקים לידי חמאס
08:17 09/12/23  |  יואב יצחק

אל"ם (מיל') משה (מוסא) פלד: "הבעיה שלי היא עם גופי מחאה שעושים שימוש ציני במשפחות החטופים וזה משחק לידי חמאס".

+מרד הטייסים ואנשי המילואים הזמין את החמאס לנצל הזדמנות
08:04 09/12/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

חלק 14 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, המספר על מחקר מדעי שערך, במסגרת עמותת הביטחוניסטים, על מרד הטייסים ושאר אנשי המילואים ושעתיד להתפרסם בכתב העת "חברה וצבא" של אוניברסיטת פלורידה, ארה"ב

מחאת אנשי המילואים [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמה עכשיו, בחירות בעוד כשנה
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
הרחבת הקבינט
שושי  |  9/12/23 10:32
2
יאוב והסנג'ר פרק /פ659830
יוסי מזרחי  |  9/12/23 10:59
3
דעתי על הכתוב
א  |  9/12/23 12:24
4
קודם שיתפזר הערפל
באום  |  9/12/23 12:38
 
- עבדים נרצעים למולך
יוסי מזרחי  |  9/12/23 19:03
 
- מדוייק
מ. עמיר  |  9/12/23 21:10
5
למה בחירות, אדון יצחק?
קורא לשעבר  |  9/12/23 12:49
6
הנאשם : לפנות את מקומו עכשיו
סתם אחד  |  9/12/23 13:15
 
- אחד מכנופית הטרור של קפלן
אמונחטאפ III  |  9/12/23 17:34
7
ועדת חקירה בלי הנחות סלב
דוד מהשרון  |  9/12/23 17:02
8
על אמונחטאפ נאמר -עיניו בישבן
סתם אחד  |  9/12/23 18:34
9
יואב יצחק עדיין מלקק לביבי
יוסס  |  9/12/23 21:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
אורי מילשטיין
חלק 14 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, המספר על מחקר מדעי שערך, במסגרת עמותת הביטחוניסטים, על מרד הטייסים ושאר אנשי המילואים ושעתיד להתפרסם בכתב העת "חברה וצבא" של אוניברסיטת פלורידה, ארה"ב
יואב יצחק
שני החיילים נפצעו קשה    המחבלים חוסלו    המבצע לא צלח - אף חטוף לא חולץ    ההחלטה לבצע מבצע החילוץ התבססה על מידע מודיעיני על חטוף המוחזק באתר מסוים    נציגי צה"ל עומדים בקשר עם המשפחות
יואב יצחק
דיון במועצת הביטחון בדרישה להפסקת אש מידית בין ישראל לחמאס    מזכ"ל האו"ם גינה את המתקפה הרצחנית מצד חמאס, אך הדגיש: "זה לא יכול להצדיק את הענישה הקולקטיבית של הפלשתינים"    השגריר גלעד ארדן: "הדרך האמיתית להביא שלום היא רק להבטיח את המשימה של ישראל ובשום אופן לא לקרוא להפסקת אש
יואב יצחק
צה"ל דיווח כי עשרות מחבלים חוסלו היום בחאן נוסף    אוגדה 98 נקלעה לזירת מטענים וללוחמה קשה מל ארבעה גדודים של חמאס    לראשונה במלחמה זו מפעיל חמאס מחבלות כתצפיתניות וכמניחות מטענים
יואב יצחק
מוקדם יותר מסר צה"ל על שני חיילים שנפלו אתמול: רס"ם (במיל') קובי דבש, בן 41 מטבריה; איל מאיר ברקוביץ', בן 28 מירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il