X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הח"כ סבל מקריאות גזעניות בניצחון בני סכנין 1:2 על בית"ר: "גם קורנפיין קילל אוהד". קורנפיין: "הוא שקרן". בוזגלו: "הוכחנו שאנחנו יותר טובים"
▪  ▪  ▪
אחמד טיבי [צילום: אורי פורת]

בני סכנין גברה אתמול (שישי) 1:2 על בית"ר ירושלים בטדי במחזור הנעילה של ליגת טוטו.
שני שערים של מאור בוזגלו בדקה ה-7 ושל בוגדאן אפוסטו בדקה ה-78 הכריעו את הבית"רים, שאמנם שלטו במרכז השדה ברוב שלבי המשחק, אך הצליחו לממש את היתרון לשער אחד בלבד, מרגלי טוטו תמוז בדקה ה-66.
בעקבות הניצחון עלתה בני סכנין למקום השלישי, כשהיא מקדימה את קריית שמונה בשתי נקודות. אם הקבוצה של איזי שירצקי לא תנצח ביום ראשון את מכבי נתניה, סכנין תסיים במקום השלישי ותייצג את ישראל בגביע אופ"א.
יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, אמר בסיום המשחק: "אני חושב שקבוצה שלא מפסידה במשך שנה בליגה לבית"ר ומנצחת אותה פעמיים, מגיע לה אירופה. אני מכיר את נתניה ואת ראובן עטר, הם מקצוענים והם ישחקו כמו שצריך ביום ראשון ואני מבטיח שנתניה תנצח ואנחנו נהיה באירופה".
גנאים התייחס לקריאות של הקהל נגדו ונגד אחמד טיבי: "צר לי על כל מה שקורה. האמירות האלה מזיקות. אוהדי בית"ר לא למדו את הלקח ולא רוצים להתבגר. טוב יעשה ארקדי גאידמק אם יוביל איזה מהלך להפסקת הקריאות הגזעניות בכדורגל. כולם מדברים על שלום אמיתי ובטדי יש רק גזענות. חלק מאוהדי בית"ר לא קיבלו את ההפסד. האוהדים שלנו התנהגו למופת ולשמחתי את התשובה קיבלו אוהדי בית"ר על המגרש משחקנים שלנו".
אחמד טיבי הגיב על הקללות: "מהרגע שנכנסנו לטדי התחילו הקריאות נגדנו 'מחבלים' וקריאות על-רקע גזעני. יש לבית"ר עונש על תנאי של הפחתת נקודות על קריאות גזעניות ואני קורא להתאחדות לכדורגל להפעיל את העונש על תנאי. אני עד לרגע זה לא יודע האם משטרת ירושלים עצרה את הבחור שניסה לתקוף אותי בתוך התא כבוד".
"הקהל של בית"ר יודע שההתנהגות שלו היא פח אשפה של הכדורגל הישראלי וקהל מביש שמוציא שם רע לכדורגל. אני גאה שסכנין ניצחה שוב את הקבוצה הזו. בית"ר יצאה בזול". על השאלה מה הנהלת בית"ר יכולה לעשות אמר טיבי: "הדבר החמור ביותר הוא שמנהל הקבוצה, איציק קורנפיין, הוא זה שהשמיץ אוהד של בני סכנין. אם ההנהלה מתנהגת בצורה מבישה מה תאמר על הפרחחים שיושבים ביציעים".
איציק קורנפיין הגיב לדבריו של טיבי: "הוא שקרן. היה מקרה בכניסה למעלית לכיוון חדרי ההלבשה שהיו סביבי אולי 20 אנשים, לא קיללתי אף אחד. באתי להיכנס למעלית ואחד מהמאבטחים שלו שאל אותי מי אתה ושם עלי יד. עניתי לו מי אתה. ואז טיבי התחיל לקפוץ ואמר אתה פרובוקטור. אמרתי לו תשמע אני בבית שלי ואני לא צריך לומר לאף אחד מי אני. לא קיללתי ולא ניבלתי את הפה ואם הוא אומר ככה הוא שקרן. מעבר לזה הוא לא שווה עוד התייחסות".
חאלד חלאיילה אמר לאחר הניצחון: "זה ניצחון שני שלנו על בית"ר בטדי, זה הניצחון החשוב ביותר עליהם כי אנחנו במקום השלישי ונקווה שנתניה תעשה את העבודה ותנצח ונסיים במקום השלישי. בתחילת העונה הייתה לנו מטרה אחת, להישאר בליגה, אבל אחרי שעשינו את זה ראינו שאנחנו יכולים לקחת את אחד הכרטיסים לאירופה ובעזרת השם נסיים במקום השלישי".
מאור בוזגלו, שסיים את העונה עם 14 בישולים ו-9 שערים אמר ל-ONE: "הוכחנו לבית"ר ולכל המדינה שאנחנו כקבוצה טובים יותר מבית"ר ירושלים. אני מברך את בית"ר על הזכייה בדאבל. מבחינתי באופן אישי זו הייתה עונה גדולה. ידעתי למה אני מסוגל ואני מקווה שבעונה הבאה אני אשיג יותר. כל מה שנותר לנו עכשיו זה לקוות שנתניה תשחק בספורטיביות במשחק האחרון שלה בקריית שמונה ולא תפסיד, מה שיבטיח לסכנין מקום באופ"א בעונה הבאה".
היו"ר מאזן גנאים אמור להיפגש בתחילת השבוע הבא עם המאמן פרדי דוד ולחתום על החוזה. מספר שחקנים יוצאים לחופש כאשר חלקם יקבל הודעה שהם לא ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה. אחד מהם יהיה הזר הפולני לוקאש סורמה.
יצחק שום: "הייתה לנו עונה נפלאה"
יצחק שום אמר לאחר ההפסד של קבוצתו: "היום חסרו לנו שחקנים מכל מיני סיבות ולכן במשחק הזה נתתי את ההזדמנות לעוד מספר שחקנים, לא צריך לעשות מזה סיפור. הייתה לנו עונה נפלאה, היה לי כיף להיות בקבוצה הזו ואני שמח שאני אהיה חלק מהקבוצה גם בעונה הבאה. אני מאחל לעצמי שהשנה הבאה תהיה לא פחות טובה".
שום התייחס לשמות של המועמדים שמוצעים לקבוצה ואמר: "אנחנו מצפים להיות ב-24 ביוני עם קאדר סגור. זה יהיה מצוין לקבוצה ולנו כמאמנים. אם ב-24 נדע כולנו לגבי כל שחקן ושחקן שלנו אם הוא נשאר או לא זה יהיה מצוין".
"יש לנו מספר מועמדים לחיזוק הקבוצה. יש שחקנים שאנחנו רוצים והם לא רוצים. אני יכול לומר שהשחקן שאני מאוד רוצה לראות בבית"ר הוא אקפאלה. זה לא מתאפשר לא מבחינתנו אלא מבחינתו. יש עוד כמה שחקנים שאני רוצה אבל אני מעדיף לשמור את השמות כרגע אצלי".
טוטו תמוז אמר בסיום: "אני מסיים את העונה בצורה טובה. חבל מבחינתי שזה קורה רק עכשיו. גם במשחקים שנכנסתי כמחליף בתחילת העונה יכולתי לשנות את המשחק אבל לא הייתי מספיק חד. אני שמח שאני משחק ויש תוצאות". לגבי עתידו בקבוצה הוסיף: "יש לי חוזה בבית"ר. אני כרגע שחקן בבית"ר ולא מסתכל על שום דבר אחר וזה הדבר החשוב ביותר. אני יודע שמדברים עלי כמועמד לשחק בחו"ל".

תאריך:  31/05/2008   |   עודכן:  31/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיבי: התנהגות הקהל של בית"ר היא כמו פח אשפה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
טיבי הוא מערכת ביבים עמוקה.
vangoh  |  31/05/08 12:17
2
טיבי,גדול השקרנים ואויב מסוכן! ל"ת
א.אבנר  |  31/05/08 15:54
3
צודק, אז מה?
יוסי מצהלה  |  31/05/08 16:04
4
למה אתה נכנס לפח אשפה טיבי?
אוהד הראשוני  |  31/05/08 18:44
5
טיבי,אויב מסוכן! ל"ת
טיבי,אויב מסוכן!  |  31/05/08 21:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופירה אסייג
מנהל הקבוצה צלצל לסנטר והודיע לו: "ניקולה יקירי, בכאב גדול החלטנו לשחרר אותך". מקורביו של ניקולה: "הוא לקח את זה קשה". פדרמן אישר
יהונתן דחוח-הלוי
מחמוד אל-זהאר, מבכירי חמאס, מזהיר את ישראל לבל תנקוט סחבת במו"מ על הפסקת האש הזמנית    מאיים: חמאס יפתח במלחמת מעברים על-מנת לפרוץ את המצור מעל רצועת עזה
יואב יצחק
הערכתו של רמון חופפת לזו של בכירים נוספים במפלגת קדימה, בהם השרים ציפי לבני ושאול מופז    רמון נחשב לאחד האישים המקורבים ביותר לאולמרט
יואב יצחק
הכוונה: לפרסם בקרוב ברשת האינטרנט את מסמכי החקירה בפרשת עמותת ברק, במבצע שמכונה: "ניקוי אורוות"    המסמכים מצביעים על גיוס עשרות מיליוני ש"ח בניגוד לחוק    דוח חמור של מבקר המדינה הצביע על החשדות
יהונתן דחוח-הלוי
תחנת הטלוויזיה של חיזבאללה "אל-מנאר" מדווחת, כי בסוף השבוע החלו ישראל וחיזבאללה בהכנות אחרונות לקראת ביצוע הסכם חילופי השבויים    המתווך הגרמני אמור להגיע לישראל לפקח על ביצוע העסקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il