X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כסף טמא [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
אונר"ע ומר
ישראל מעודדת, למרבה ההפתעה, גיוס מימון בינלאומי לתחזוקת מערכת החינוך השטנית של אונרא ואיך מגיבות המדינות התורמות למאמץ לעצירת הכספים המגואלים בדם?

הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות. כוונות טובות שכאלה, עמדו מאחורי תרומתה הבלתי נתפסת והלא תיאמן של ממשלת ישראל ומערכת הביטחון, במשך שנים, להמשך קיומה של התעשיה המפלצתית הפלשתינית-נאצית, שמאז הקמתה ב-1949 עוסקת בייצור סדרתי של כמויות בלתי נדלות של שאהידים, המתחנכים מגיל אפס לרצח אכזרי של 'בני הקופים והחזירים', קרי היהודים החיים במדינת ישראל, ללא שום הבדלי השקפה, גיל ומין.
כוונות טובות עמדו מאחורי תמיכתה של ישראל בהמשך פעילותה של אונרא ביו"ש ובעזה; בדיוק כפי שעמדו כוונות טובות מאחורי הסכמתה של ממשלת ישראל להזרמת מזוודות הכסף הקטרי מדוֹחָה לעזה. אבל הניסיונות הללו כשלו. בדיעבד התברר כי במהלכים אלה הפכה ישראל לסייענית החמאס - רחמנא ליצלן. פרקליטת השטן.
הכסף הטמא שהגיע במזוודות מקטר, בחסות ישראלית, מימן את ההתחמשות המטורפת של החמאס, את מפעל בניית העיר הרצחנית החדשה עזה תחתית, ושימן בסופו של דבר את גלגלי שואת ה-7 באוקטובר. בדיעבד גם מתברר שהתמיכה הישראלית בהמשך פעילות אונרא בעזה, מימנה את התמנון המפלצתי האנטישמי שמשמן את המשטמה העזתית האנטישמית, הנאצית. הכוונות הטובות, התמימות, הובילו לגהינום עלי אדמות. הדרך לשם הייתה רצופה כוונות טובות, מצידה של התמימות הישראלית.
לא שאונרא"א יצרה את המשטמה העזתית. מקורותיה עמוקים ואפלים הרבה יותר. אבל אונרא שימנה את תעשיית השיטנה, שהתבטאה בין היתר באגירת נשק, פצמ"רים, רקטות וטילים במוסדות החינוך של אונרא, בחפירת פירים מתוך מתחמי החינוך של אונרא למעמקי עזה תחתית. והכי חמור - בחינוכם של דורות על גבי דורות של עזתים לשנאת ישראל, להשמדתה, ולהקמת מדינה פלשתינית על חורבותיה (הל"ת). העובדה שבשנים האחרונות השתלט החמאס על מערכות אונרא, והפך אותו לארגון מושחת שחוסה תחת כנפי האו"ם האנטישמי, רק מחמירה את תפלצת האבסורד.
ולמרות כל זאת, ממשלת ישראל, באמצעות מערכת הביטחון, העניקה גיבוי מלא לאונרא והשתתפה בהפעלת מכבש לחצים על האומות הנאורות, למען יגדילו את תרומות המיליונים שלהן לאונרא. ממש מעשה חלם: ישראל השתתפה בהזנת המפלצת המחנכת דורות של עזתים למחוק אותה מעל המפה. וכך חונכו בתמיכה ישראלית רבבות פעילי חמאס, שכל משאלתם הייתה - עקב החינוך הקלוקל שקיבלו במוסדות אונרא, למות מות שאהידים ברצח כמה שיותר ישראלים, עדי לתרום בכך את חלקם בדרך לחיסול המדינה היהודית. חלם זה כאן.
שטיפת מוח
כל כך מפוקפק הוא הארגון, שהוא היחיד בעולם כולו, שמנציח את הפליטות לעולמי עד: כל פליט מ-1948 הרשום בו, מוריש את הפליטות לילדיו, נכדיו, ניניו וניני ניניו. כך צמח מספר הפליטים המטופלים בידי הארגון להנצחת הפליטות מ-700,000 בלבד ב-1949, פי 8.5, לכדי 5.9 מיליון כיום.
אונרא מפעיל מערכת חינוך ששוטפת את מוחם של מאות אלפי תלמידים בכל הגילאים, ב-700 מוסדות החינוך שלה, מהם 284 בעזה; מערכת שהפכה לפס ייצור לשאהידים.
כך למשל מוצגת בספרי הלימוד המחבלת דלאל מוגברי, 'גיבורת' טבח כביש החוף ב-1978, בו נרצחו 35 ישראלים תמימים באכזריות שטנית, כמופת פלשתיני, קדושה מעונה שהקריבה עצמה על מזבח ה'התנגדות'. אפילו חלק ממוסדות החינוך נקראים על שמה, כדגם של פטריוטית שנפלה למען 'שחרור פלשתין'.
במערכת של אונרא מועסקים 23,000 מקבלי שכר, רבים מהם במערכת החינוך. נקל לנחש במה הם שוטפים מוחותיהם הרכים של תלמידיהם: שישראל היא יצירה קולוניאליסטית, אמורפית, שנועדה לפנות מקומה למדינה פלשתינית מן הים עד הנהר. אז מה הפלא שילדים בני 7 חניכי מוסדות אונרא - אפילו בקלנדיה ובשועפאט במזרח ירושלים - משיבים לשאלת המראיין בסרט שצילם מכון IMPACT-se לגבי תכנים שלמדו במוסדות אונרא: "מלמדים אותנו שהציונים הם אויב. הם בני מוות. מחובתנו הקדושה, הדתית, ללחום בה ולחסל אותם". וילד אחר אומר בסרטון: "כשאהיה גדול יהיה לי רשיון נהיגה, ואני אדרוס כמה שיותר ציונים, ואדקור אותם עד מוות. לדקור יהודים למוות, זה מביא הכי הרבה כבוד לי ולמשפחה וכרטיס כניסה לגן עדן".
כל מערכת ההסתה הזו, שרק מובילה להמשך שפך הדמים, פעלה בחסותה-שלא-מרצון של ממשלת ישראל, בכך שהיא או אחת משלוחותיה עודדה את העולם להשתתף במימון תקציב אונרא שמגיע ל-1.1 מיליארד דולר.
לא מאמינים? תשמעו סיפור: בירושלים קיים 'מכון נחום בדין', בניהולו של יהודי יקר ושמו דוד בדין, עולה ותיק מארה"ב, תושב אפרת, שמעניק שירותי תקשורת לעיתונות הזרה. כבר שנים שהוא אוסף מימצאים, שנועדו לשכנע את ממשלת ישראל לפעול לסגירת אונרא. הוא למשל מימן רכישת למעלה מ-200 ספרי לימוד במקצועות שונים המשמשים במוסדות אונרא, וגייס שני 'ערביסטים' ידועים - ד"ר ארנון גרויס וד"ר רוני שקד, לתרגום ההסתה המתפרצת כמעט מכל דף בהם. הוא גם מימן סרטי וידאו שתיעדו התבטאויות ארסיות של ילדי מוסדות אונרא.
אלגברה למתחילים
גרויס ושקד כתבו בסיכום עבודתם: "ספרי הלימוד של אונרא רק מחריפים ומעמיקים את הסכסוך ומוליכים אותו עד לקצה הבלתי פתיר. על-פי ספרי אונרא לא ייכון שלום לעולם, מפני ששלום פירושו יישום 'זכות השיבה' והשמדת 'שרידי הזרים' בפלשתין". בספרים מלמדים שהיישות הציונית היא כובשת, פולשת, חמדנית, קולוניאליסטית, נטולת זכויות כלשהן. היהודים הם הפושעים האולטימטיביים, והפלשתינים קורבנם האולטימטיבי. התפיסה שהיהודים הם בני שטן שדינם מוות נשזרת בכל המקצועות. אפילו בעיה מתימטית תמימה באלגברה למתחילים, עשויה להתנסח ברוח זו: 'מחמוד נכנס ברכבו לתוך המון יהודי ופגע בסך-הכל ב-30 יהודים. עשרה מהם נפצעו. כמה יהודים נהרגו?'. בדין דפק על כל דלת אפשרית עם ממצאיו - ולא הצליח לשכנע שאונרא זה אונר"ע ומר.
בשלב מסוים, ב-2018, הבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאונרא היא לא הפתרון אלא הבעיה. הוא הוקיע את הארגון האנטישמי והגדירו גורם עויין שמנציח את הנראטיב של 'זכות השיבה', במטרה לחסל את מדינת ישראל. אבל הוקעותיו אז 'לא הגיעו' לידיעת המנהל האזרחי, שטרח לפרסם אז באינטרנט, במסווה של פרסום כאילו רשמי מטעם אונרא, ש"אונרא שואפת להקים חינוך ללא הסתה; חמאס ואש"ף מתנגדים". לאמור, אונרא היא בסך-הכל בסדר גמור, ואפשר להמשיך לתרום.
דוברות המינהל האזרחי הסבירה אז בנימה מתחמקת: "מפקד המנהל דרש מאונרא להרחיק כל תוכן מסית מספרי הלימוד". יופי, דרש. אז מה אם דרישתו לא נענתה וההסתה לא נעלמה מהספרים, וגם היח"צנות לטובת אונרא נשארה באוויר? לשאלתנו אז, מדוע המשיך המינהל אז לייחצ"ן את אונרא, השיבו בציניות: "זה במסגרת החדשות שלנו: איננו מסירים דפים, בדיוק כפי ש-ynet לא מסיר". בקיצור, היחצ"נות נמשכה ותחשבו מה שתרצו. העיקר שהכסף יוסיף לזרום למימון תעשיית השאהידים. בעידוד ישראלי.
נתניהו כבר הבהיר, ובצדק רב, שאין לו כל כוונה למסור את השליטה בעזה לאחר המלחמה לרש"פ האנטישמית. מה שמתבקש עכשיו, לאחר גילויי היותה של אונרא לסייענית טרור מובהקת, המחנכת לחיסול מדינה חברת האו"ם, תחת הסיסמה המכובסת 'מן הים עד הנהר' - לעמוד על פירוק מלא מלא של תעשיית השאהידים. לאיין את סוכנות האו"ם-שמום לשימור הפליטות לנצח נצחים, ושמה אונר"ע.
עד אז תמשיך לתאר, ובצדק, את גודל האבסורד, הח"כית לשעבר ד"ר עינת ווילף (העבודה), מְחַבֶּרֶת הספר 'מלחמת זכות השיבה', מגדולי הלוחמים נגד אונרא. רק השבוע היא סיפרה בתימהון, שבכל מקום בעולם, שהיא מופיעה בו במאמץ לייבש את הזרמת הכספים לתעשיית השאהידים, היא נתקלת במענה משמיט לסתות: "אבל ממשלת ישראל מבקשת שנמשיך לתרום"...

תאריך:  18/12/2023   |   עודכן:  18/12/2023
+לא רפובליקת בננות
14:06 18/12/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

ללא ספק השתתפות המזכיר בלינקן והיועץ סאליבן בישיבות קבינט המלחמה היא מרחיקת לכת במעורבות האמריקנית, לטוב ולרע  ▪  אני מקווה שראש הממשלה נתניהו, כמו בגין, מוכן לשמוע אך גם לשים גבול בפני העמקת מעורבות זאת, לשמור עצמאותם של מקבלי ההחלטות

בגין. דברים נוקבים [צילום: יעקב סער/לע"מ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
גדי חיטמן
אמנת חמאס שהופצה בקיץ 1988 לא הותירה ספק ביחס לקו האידיאולוגי של חמאס ביחס לישראל    מה שהחל במחשכים ברצועת עזה הפך למשנה סדורה וגלויה שחזונה הוא שחרור כל פלשתין מידי הציונים באלימות
איתן קלינסקי
לצערי, לחיי ילדינו הגדלים בארצנו מתנכלת אטימות לב ושררה שלטונית, הגוזרת עליהם לגדול בכלא של חשיבה מדינית מוטעית
רפי לאופרט
מאמר זה מבקש להתוות דרך לפתרון פוליטי באזורנו שאיננו חזרה שגרתית וכפייתית על כישלונות-עבר במציאות שחלפה ואיננה    בעיני כותב שורות אלה זו הדרך הראלית היחידה לשינוי מהותי באזור הבלתי יציב שלנו, וערכו לישראל לערבים ולעולם המערבי בכלל לא יסולא בפז    ישראל חייבת לחזור ולדבוק בדרך זו כמענה הראלי היחיד האפשרי לניטרול אירן מנתיב "הסכסכנית האזורית" ההרסנית ומדרך המלחמות
איתמר לוין
השופט המחוזי מיכאל קרשן: הסעיף בפקודת בתי הסוהר הקובע שאסירים אלו לא יקבלו חופשה רגילה - בלתי חוקתי; הורה לבחון בכל מקרה האם מתקיימות נסיבות מיוחדות המאפשרות חופשה
עידן יוסף
שר האוצר הפלשתיני לסמוטריץ': "העבירו מיד את הכספים שישראל מחויבת להעביר לרשות הפלשתינית"    סמוטריץ׳ במכתב תגובה: ״עזות מצח שאין דומה לה, לא נעביר לכם כספים כדי שאתם תעבירו אותם למחבלים הנאצים ברצועה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il