X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
40% [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
הלוחמים אינם בוזזים
דווקא המגזר הסרוג שמקיז דמו בעזה יותר מהאחרים, מואשם על-ידי השמאל הפרוגרסיבי בביזת כספי המדינה - וממוסגר, אם מחמת רשעות ואם מחמת חוסר הכרת העובדות, לצד המגזר שמתעקש לא להיכנס תחת האלונקה במערכה להצלת ישראל מיד צר

שדה הקרב, אל מול פני האויב, כולם לוחמים שכם אל שכם. ללא חשבונות מגזריים. ימניים ושמאלנים, דתיים וחילונים, מזרחיים ומערביים, כפריים ועירונים, מתנחלים ויריבי מפעל ההתנחלות - כל שדרות עמך ישראל. כולם משליכים חייהם מנגד מול אכזריות השטן החמאסי העמלקי.
כולם, אבל כולם, מאוחדים לשם השגת היעד הקדוש. אבל אי-אפשר להתעלם מהעובדה שבתוך הכלל הלוחם ללא מחיצות בעוז רוח ובתעצומות נפש, בולטת נוכחות גבוהה של לוחמים סרוגים, שמקימים בכך, ובהידור, את מצוות הכל יוצאים למלחמת מצווה ולמחיית עמלק. שיעורם בשדות הקרב עולה לאין שיעור על משקלם היחסי באוכלוסייה הישראלית.
ולמרבה הדאבה, גם ברשימות הנופלים קנו להם הסרוגים ייצוג נכבד, בלתי פרופורציונלי, מבעית - 40%!!! ואם ננכה את היוצאים ברצון מתוך הכלל, כלומר האוכלוסייה הבלתי לוחמת, הערבים והחרדים, שצעיריה ישנים היטב בלילות במיטות חמות ומוגנות, ואימותיה אינן מקריבות לילות טרופי שינה על מזבח הדאגה העמוקה, כי אז שיעורם של הלוחמים הסרוגים ברשימת הנופלים - וגם ברשימת הפצועים קשה שאיבדו איברים רח"ל - מגיע לממדים מבהילים. ועל אף זאת אין להם, למרבה התמיהה, שום ייצוג בקבינט המלחמה, וחלקם מוצאים עצמם בצאתם לחופשת התרעננות מחוץ לרצועה, תחת תג שקרי של 'בוזזי הקופה הציבורית'.
במסדר הנופלים הסרוגים בולט מספרם של מוסדות החינוך הסרוגים שאבידותיהם בלתי פרופורציונליות בעליל: ישיבת ההסדר בירוחם איבדה שבעה מבוגריה-תלמידיה. שבעה גם נפלו מבין בוגרי הישיבה התיכונית בקריית ארבע. הישיבה התיכונית נווה שמואל באפרת איבדה חמישה קדושי עליון, וכך גם ביה"ס התורני הימלפרב בירושלים שאיבד חמישה מבוגריו - וזו רק רשימה חלקית.
ודווקא משום כך נדהמים הלוחמים הסרוגים לגלות, בצאתם לחופשת התרעננות קצרות משדה הקטל, שהשמאל הפרוגרסיבי, האוטואנטישמי, מציב אותם בשורה אחת עם המוציאים עצמם מן הכלל, שכל תרומתם למאמץ הצבאי מסתכמת בזה שהם 'ממיתים' עצמם - איזו ציניות! - באוהלה של תורה, ובזים לחובתם היהודית לצאת למלחמת המצווה.
השמאל הרדיקלי מקדם את פני הלוחמים היוצאים לחופשה קצרה, בשלטי חוצות ענקיים: 'בוזזים את כספי המדינה', עם דיוקנאותיהם של ראשי מפלגות קואליציית הימין: נציגי מפלגת הציונות הדתית לצד בכירי העסקנים החרדים, הגולדקנופפים והגפנים למיניהם, שאך לפני המלחמה יזמו חקיקת יסוד לשחרור גורף של 'הבחורים' משירות העם. בעיני השמאל הפרוגרסיבי כולם יחד שייכים למגזר אחד - מגזר הבוזזים: ציונים ולא-ציונים, לוחמים בעזה ולוחמים באוהלה של תורה. כולם בוזזים.
השמאל הישראלי ההזוי, בדרכו המגושמת, אינו מסוגל להבחין בין 'הממיתים' עצמם באוהלה של תורה, לבין קדושי עליון המשליכים נפשם מנגד למען ביטחון ישראל; בין רבני ההבל והזבל המסוימים בישיבות חרדיות המשווים את הגיבורים בעזה ל'פועלי הזבל' ש'גויסו באין ברירה ובכפייה', לבין רבנים ענקי רוח, המבינים שאנו שרויים במלחמת מצווה שהכל יוצאין אליה, אפילו חתן מחדרו וכלה מחופתה.
סדר בעובדות
אז איך תצפה מהם שיבחינו בין אלה שהסכנה היחידה האורבת להם, היא בעת חציית הכביש בבני ברק, לבין הלוחמים מלחמות ה' בגבורים, מול מטענים מוסלקים, גיחות מחבלים בני מוות מן הפירים הבלתי נגמרים, התנפצות פצצות אר.פי.ג'י. קטלניות או נחיתת רקטות מוות. כולם 'בוזזים', לדידם. מצד שני, מה כבר אפשר לצפות מהשנאה והקנאה המסמאות את עיניהם?
לא ניכנס בשורות ספורות אלה לשאלה אם יש ברשימת 'הכספים הקואליציוניים' שהוענקו לחרדים, משום ביזה. אבל פטור בלא כלום אי-אפשר: הנה דוגמית לביזה על סטרואידים: על-פי דרישת העסקונה, הקצתה ממשלת הימין-ימין עשרות מיליונים למטרת - לא תאמינו!!! - 'שימור' אברכי המשי מפני נשירה, חלילה, לשירות בצה"ל. מי היה מאמין שדווקא ממשלת היעני 'ימין מלא' החלמאית, תממן פעילות חתרנית נגד עצמה, לדיכוי החשש שמישהו יחדל 'להיהרג' באוהלה של תורה לטובת הלוחמים בשדות הקרב. חלם זה כאן.
יתכן בהחלט שבין מה שהשיגו שרי מפלגת הציונות הדתית, יש גם כאלה שניתן להגדירם ביזה. ויתכן שלא. בין כך ובין כך ברור, שתוספת התקציב לצרכים אזרחים, שמועברת דרך משרד ההתיישבות, כוללת כספים ביטחוניים נטו, למימון רכיבי ביטחון מובהקים - רבש"צים, כיתות כוננות, רכבי סיור ועוד.
האם הדבקת המונח ביזה לכספים אלה מעידה שהשמאל הפרוגרסיבי הקיצוני מוכן להקריב אפילו את הביטחון הבסיסי של משפחות המחרפים נפשם בעזה, על מזבח הפוליטיקה הנכלולית? האם בעיניהם נחשב גם ביטחון הישרדותי ביו"ש בגדר ביזה? הפוך גוטה הפוך: זו מצווה מן המובחר. מותר לו לשמאל כמובן להחזיק בדעה שכל ההתיישבות ביו"ש מיותרת. וזו סוגיה שראויה להידון בנפרד. אבל כל עוד היא קיימת, מי רשאי להפקירה למלתעות הנאצים החדשים?
אז בואו נעשה סדר בעובדות: תקציב המדינה לשנים 23'-24', כבר אושר לפני מספר חודשים. אלא שלרגל המלחמה אושרה לו תוספת של 30 מיליארד שקל - מהם 17 מ' לטובת המערכה הצבאית ו-13 מיליארד לצרכים אזרחיים. חלק מסכום זה, יופעל דרך משרד ההתיישבות: שיקום היישובים בעוטף באמצעות רכישת קראווילות למשפחות שהתמקמו באתרים זמניים וחידוש בתים בעוטף (פרויקט 'תקומה'), הקמת גרעיני משימה (רק 30% סרוגים, מול 70% חילונים, חרדים, בדואים וצ'רקסים), מכינות קדם צבאיות (דתיות ושאינן דתיות, רובן 'שאינן'), שירות לאומי אזרחי (מכל המגזרים), דיור חילופי למכינות ולמתנדבי השירות הלאומי שפונו במלחמה (40 מיליון), והפעלת תוכניות חוסן קהילתי במצבי משבר בכל הישובים הכפריים שבטיפול משרד ההתיישבות (85 מיליון). זה בעיניכם ביזה? זהו כסף צבוע פוליטית?
ועיקר העיקרים: המשימה הקדושה של הגברת הביטחון למשפחות החיילים מיו"ש הלוחמים בגבורה בעזה. רבות מהן, מה לעשות, מתגוררות בהתיישבות הצעירה (מאחזים לא מוכרים), שאינה מוכרת ע"י משרד הביטחון, ולפיכך נמנע משרד הביטחון מלתקצב את רכיבי הביטחון שם. אבל גם משרד הביטחון מבין, שאין להותירם מול האויב בידיים חשופות, ולכן יזם העברת 75 מיליון שקל מהתקציב החדש, למרכיבי ביטחון (רבש"צים, כיתות כוננות, רכבי סיור ועוד), דרך המשרד להתיישבות.
אבל בעיני השמאל הפרוגרסיבי, גם הבטחת ביטחונן של משפחות הלוחמים שיושבות ביו"ש, נחשבת לביזה. ביטחונן ממש לא מעניין את השמאל. אבל תהיו רציניים לרגע, חברים שמאלנים יקרים: גם ביטחון הוא ביזה? השתגעתם? נפלתם על הראש? בפעם הבאה, כשאתם מגייסים למאבקכם הפוליטי את המונח הבזוי ביזה, הפעילו תחילה שיקול דעת אקדמי מינימלי, שאתם אמורים להצטיין בו, ואם אין לכם כזה, אז לפחות את השכל הישר.

תאריך:  21/12/2023   |   עודכן:  21/12/2023
+נתניהו: לא יהיה פה עוד סבב, צריך הכרעה, ניצחון
04:25 22/12/23  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש (ה') עם נציגי משפחות שכולות מפורום גבורה, ואמר להם: "לא יהיה פה עוד סבב, צריך הכרעה, ניצחון".

+55% מהדירות בקיבוץ מנרה נהרסו כליל
04:06 22/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+נתניהו לרמטכ"ל: יש למגר את תופעת ההדלפות מהקבינט
03:48 22/12/23  |  עידן יוסף

נתניהו נפגש עם הרמטכ״ל אחרי העימות בקבינט השבוע עם השרים רגב ובן גביר והבהיר לו שיש למגר את תופעת ההדלפות מהקבינט ושהוא מעניק לו ולצבא גיבוי מלא (חדשות 12).

+משחתת אמריקנית שטה בים סוף; יותר מ-20 מדינות בקואליציה נגד החות'ים
03:46 22/12/23  |  עידן יוסף

בדרך להתמודד עם האיום החות'י: סנטקום הודיע שספינת המלחמה USS Laboon, שנכנסה בימים האחרונים לים התיכון ממצר גיברלטר, חצתה את תעלת סואץ לעבר ים סוף. על-פי הפנטגון, יותר מ-20 מדינות הסכימו להשתתף בקואליציה להגנת השיט בים סוף, לפחות שמונה סירבו להיחשף פומבית.

ספינת המלחמה USS Laboon [צילום: צבא ארה"ב]
+ארה"ב והאמירויות קרובות להסדר על החלטה במועצת הביטחון בנושא המלחמה בעזה
03:40 22/12/23  |  עידן יוסף

התקדמות במשא-ומתן על הצעה להחלטה בנושא המלחמה בעזה במועצת הביטחון של האו"ם. ארה"ב ואיחוד האמירויות קרובות מאוד לנוסח מוסכם, כך לפי מקור שמעורה בפרטים (וואלה).

+מתגבשת הכוונה להקים קו מוצבים חדש סמוך ליישובי העוטף
03:35 22/12/23  |  עידן יוסף

אחרי המחדל ומול איום חדירת מחבלים מעזה - מתגבשת הכוונה להקים קו מוצבים חדש סמוך ליישובי העוטף שיהוו כוח תגובה מיידי בעת חדירת מחבלים לישראל (חדשות 12)

+חוסל מפקד משטרת מרכז ח'אן יונס
03:23 22/12/23  |  עידן יוסף

בעזה מדווחים: חוסל מפקד משטרת מרכז ח'אן יונס של חמאס (דרגה שמקבילה לסא"ל) מהדי אל-עקאד, בתקיפת בית משפחתו במזרח ח'אן יונס.
אחד ממייסדי החזית העממית, איסמאעיל מוסא סאלם (אבו באסל), נהרג לפני יומיים בתקיפה של חיל-האוויר בעזה, כך אישר ארגון הטרור הפלשתיני.
עוד פורסם כי הד"ר מניר אלברש, מנכ"ל משרד הבריאות בעזה, נפצע בתקיפת בית אחותו בג'באליה. בתו נהרגה ואחדים מבני משפחתו נפצעו.

+מנכ"ל אינטל העולמית שיבח את עובדי החברה הישראלים
01:57 22/12/23  |  עידן יוסף

מנכ״ל אינטל העולמית: הישראלים הם העובדים העמידים והנחושים בעולם. נרצחו ונחטפו עובדים שלנו בארץ, רבים מהעובדים במילואים - ובכל זאת לא הפסידו אפילו יום אחד ולא כשלו אפילו במשימה אחת (חדשות 12).

+דיווח: יורט כטב"ם מעירק שהיה בדרכו ישראל
00:58 22/12/23  |  עידן יוסף

זירה חדשה נפתחת? הערוץ הלבנוני "אל-מנאר", המזוהה עם חיזבאללה, מוסר כי צבא ירדן יירט כטב"ם שנורה מעירק לעבר ישראל. מוקדם יותר טענו מיליציות פרו-אירניות בעירק, המכנות את עצמן "ההתנגדות האיסלאמית בעירק", כי ירו לעבר "מטרות באילת". לדיווח אין לפי שעה אישור ממקור אחר.

+בעזה עשו מחבלי החמאס לצה"ל תרגיל "כיפה אדומה"
21:05 21/12/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

חלק ראשון של דיון עומק על אירועי השבוע העשירי של מלחמת "חרבות ברזל", בהנחייתי, בהשתתפות: פרופ' אמריטוס אלישע האס, תת-אלוף בדימוס אמציה חן, ד"ר חיים אסא, ד"ר יוסי שניר, ד"ר משה ברנט ואלכס צייטלין

חיילי צה"ל בעזה [צילום: דובר צה"ל]
+הגרי: 5 חטיבות חי"ר וכוחות הנדסה פועלים בח'אן יונס
20:54 21/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דובר צה"ל בתדרוך היומי: "מאז סיום ההפוגה, חיסלנו יותר מ-2,000 מחבלים בעזה"  ▪  על ההסלמה בגבול הצפון: "חיזבאללה הפך את דרום לבנון לאזור לחימה וממשיך לסכן את עתיד לבנון כולה בשביל חמאס ואירן. נפעל באופן נחוש להרחקתו מהגבול"

לוחמים בפעילות מבצעית בתוככי הרצועה [צילום: דובר צה''ל]
+התרעה על חדירת כלי טיס עויין בגליל העליון
20:39 21/12/23  |  עידן יוסף

ביראון, ברעם ואביבים הופעלה התרעה מחשש לחדירת כלי טיס עויין מלבנון. כעבור שעה קלה מסר דובר צה"ל כי האירוע הסתיים, אך לא מסר פרטים.

+צפו: רגע השמדת רשת המנהרות ב"רובע הבכירים"
20:31 21/12/23  |  עידן יוסף

לוחמי יחידת יהל״ם ולוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 השמידו את רשת המנהרות האסטרטגית ב״רובע הבכירים״ של חמאס ברצועת עזה.
לאחר שנחשף אמש ״רובע הבכירים״ של חמאס בעיר עזה, מתחם הכולל רשת מנהרות מסועפת המחברת בין דירות מסתור, לשכות, משרדים ודירות מחיה של בכירי הזרוע הצבאית והמדינית של ארגון הטרור חמאס, הושמדו היום תוואי המנהרות. הפיצוץ נעשה בצורה מבוקרת.

[צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל תקף שורת מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון
20:31 21/12/23  |  עידן יוסף

במהלך היום, צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב, כלי טיס של חיל האוויר וירי טנקים תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון.
מוקדם יותר היום זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מספר מרחבים בגבול. צה"ל תקף באש את מקורות הירי.
בנוסף צה"ל תקף בירי ארטילרי מספר מרחבים בשטח לבנון.

+"ישראל מסכימה להפסיק את המלחמה ליותר משבועיים"
20:07 21/12/23  |  עידן יוסף

גורם בכיר המעורה במו"מ בתדרוך לכתבים מדיניים: "מוקדם מאוד להספיד את המשא-ומתן לשחרור החטופים חרף הודעת חמאס. ידענו שזה יהיה קשה ומורכב. אנחנו נחושים להפוך כל אבן כדי להצליח להבקיע למרות המכשולים. ביממה הקרובה צפויות שיחות משמעותיות בין קטר, מצרים וחמאס ולאחריהן ישראל תקבל עידכון ותדע לומר האם ולאן מתקדמים המגעים".
ישראל מסכימה להפסיק את המלחמה ליותר משבועיים במסגרת עסקת שבויים (כאן חדשות).

+החות'ים נערכים לתקיפתם מהאוויר ומאיימים על שכניהם הערבים והאפריקנים
19:57 21/12/23  |  עידן יוסף

מנהיג החות'ים אל-חות'י לאל-מיאדין: כל מדינה שתפתח את המרחב האווירי שלה כדי להפציץ את תימן - תיענה‌‌.

+צה"ל פיזר בראש העין כרוזים המיועדים לתושבי עזה
19:49 21/12/23  |  עידן יוסף

כרוזים של צה"ל הקוראים לתושבי ג'באליה בעזה להתפנות פוזרו בטעות באזור ראש העין. בדובר צה"ל מודים שמדובר בטעות טכנית. ברשתות החבריות התבדחו על כך שהצבא התבלבל בין תימנים לחות'ים.

+טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם תיעוד של שלושה חטופים שנהרגו
19:03 21/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השלושה הם אליה טולדנו שגופתו חולצה לישראל, רון שרמן וניק בייזר. לטענת חמאס, כל השלושה נהרגו מאש צה"ל, בעוד ממה שידוע - רק השניים האחרונים נורו בשוגג מירי כוחותינו  ▪  אבו עוביידה: "המשך התוקפנות של האויב אינו מאפשר שחרור אסירים"

שלושת החטופים המופיעים בסרטון [צילום: חמאס]
+הושלמה השליטה המבצעית בשכונת שג'אעייה
17:44 21/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אוגדה 36 השלימה את שלב פירוק יכולות הליבה של חמאס בשג׳עייה - הושגה אחיזה מבצעית בשכונה  ▪  מפקד אוגדה 36: ״נלחמתם כאריות ברעות ובגבורה כשרוח העם בגבכם ואתם בראש לוחמיכם״

חייל במהלך הלחימה [צילום: דובר צה''ל]
+ראשוני: דיווח על פגיעה ישירה בבית במטולה.
17:19 21/12/23  |  עידן יוסף

ראשוני: דיווח על פגיעה ישירה בבית במטולה. לא הופעלה התרעה.

+רמות נפתלי: פגיעה ישירה בבית מגורים
16:40 21/12/23  |  עידן יוסף

ברמות נפתלי נפגע בית מגורים כתוצאה משיגור אליו של שני טילי נ"ט. לא הופעלה התרעה.

+לוחמי צה"ל מרחיבים את הפעילות במרכז הרצועה
15:44 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המבצע נועד לבסס את השליטה המבצעית של כוחות צה"ל במרכז הרצועה בחיץ שבין צפון הרצועה למחנות המרכז  ▪  במהלך הפשיטות נמצאו אמצעי לחימה רבים שחלקם הוסתרו בתוך בובות

[צילום: דובר צה"ל]
+הותר לפרסום: סוכל גיוס ישראלים אירני באמצעות הרשת
15:10 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הפנייה לאזרחים הישראלים בוצעה באמצעות פלטפורמות חברתיות וכן באמצעות אתרים המציעים עבודות מזדמנות בתשלום  ▪  הישראלים התבקשו לבצע "משימות" שונות בעבור תמורה כספית, אשר נחזות ככאלה שאינן נוגעות לכאורה להיבטים ביטחוניים

[צילום: באדיבות האקריו]
+מטח כבד למרכז ולשרון; חמאס מקשיח עמדות לגבי החטופים
14:03 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אזעקות הופעלו גם בדרום ובשפלה  ▪  כ-20 טילים שוגרו במטח האחרון לעבר מרכז הארץ. רובם יורטו ע"י כיפת ברזל  ▪  חמאס הודיע רשמית כי לא ידבר על עסקה עד להפסקת המלחמה

רסיס רקטה שנפל במטח האחרון [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+מד"א לאחר המטח למרכז: לא התקבלו דיווחים על נפגעים
13:51 21/12/23  |  מירב ארד

מד"א עדכן כי לא קיבל דיווחים על נפגעים בעקבות המטח האחרון למרכז, השרון וגוש דן. צוותי הארגון יצאו לערוך סריקות.

+המלחמה השתלטה עלינו
13:50 21/12/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה

"אף אדם - או ליתר דיוק, אף אדם שנוהג בהיגיון - לא פותח מלחמה בלי להבהיר לעצמו קודם כל מה הוא מתכוון להשיג באמצעותה, ואיך בדעתו לנהל אותה"

לא רואים את הסוף [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+מטח רקטות לאזור המרכז והשרון
13:33 21/12/23  |  מירב ארד

מטח רקרטות לאזור המרכז: הרצליה - מרכז וגליל ים,רעננה,גני עם, כפר מל"ל, כפר סבא, עדנים, רמות השבים, גבעת חן,רמת השרון, הוד השרון,ירקונה, הרצליה,תל אביב,גני תקווה,אזור תעשיה הדרומי אשקלון,חולון,פארק תעשיות פלמחים, ראשון לציון,תל אביב,בת-ים,אזור,ת בית דגן,חמד, משמר השבעה, גנות, אור יהודה,גבעתיים, בני ברק,גבעת שמואל,פתח תקוה,קריית אונו, רמת גן.

+מטח רקטות לאזור העוטף, אשדוד ואשקלון
13:29 21/12/23  |  מירב ארד

מטח רקטות לאזור העוטף: צבע אדום באזור תעשיה הדרומי אשקלון, אמונים
בית עזרא, גבעתי,עזריקם, ניצן,פלמחים,נטעים,נס ציונה,עיינות,גבעת וושינגטון,משגב דב,שדמה,בית גמליאל,בניה,כפר מרדכי,מישר,עשרת,גדרה,קדרון,אשדוד,
אזור תעשיה עד הלום,שדה עוזיהו,שתולים,בני דרום,ביצרון,גן הדרום,גן יבנה,כפר אביב
כרם ביבנה,מתחם בני דרום,קבוצת יבנה

+התרעה על חדירת כלי טיס עוין בגליל העליון
12:22 21/12/23  |  אורי מילשטיין

התרעה על חדירת כלי טיס עוין הופעלה בשניר, רג'ר, שאר ישוב, דפנה והגושרים שבאזור הגליל העליון.

+צה"ל פוצץ פירים באזור שבו נפלו שלושה לוחמים בחאן יונס
12:10 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לוחמי דובדבן פוצצו את הפירים מהם ירו מחבלים לעבר לוחמי צה"ל בלב חאן יונס

[צילום: דובר צה"ל]
+הסלמה בצפון: שני פצועים קל מטילי נ"ט שנורו לאביבים ודוב"ב
12:06 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

גבר ואישה פונו במצב קל לבי"ח זיו בצפת  ▪  הטילים פגעו ברכבים ביישוב אביבים שבגליל העליון  ▪   ▪  צה"ל תוקף יעדים בדרום לבנון  ▪  הבוקר נשמעו התרעות במשגב עם שבגליל העליון  ▪  במהלך הלילה נערכו תקיפות עזות בדרום לבנון ונשמעו אזעקות בקריית שמונה ואצבע הגליל

פגיעת נ"ט ששיגר חיזבאללה לאביבים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+בן גביר במסר לנתניהו: "אם מישהו יבלום את צה"ל בעזה - עוצמה יהודית לא איתו"
11:19 21/12/23  |  מירב ארד

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר במסר לרה"מ נתניהו" "אם מישהו מתכוון חלילה, לבלום את צה"ל לפני שהחמאס הוכרע וכל החטופים הוחזרו - שייקח בחשבון שעוצמה יהודית לא איתו. הרעיון של צמצום הפעילות בעזה הוא כשלון ניהול המלחמה של הקבינט המצומצם.יש לפרקו לאלתר. הגיע הזמן להחזיר המושכות לקבינט המורחב".

+מתווה סיוע למעונות היום והמשפחתונים המסובסדים לחודש נובמבר
10:30 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

תשלום המענק לארגונים המפעילים יועבר על-ידי משרד העבודה לפי מספר הילדים הרשומים במערכות התשלום של משרד העבודה לסבסוד

[צילום: יוסי אלון/פלאש 90]
+גנץ לשרת החוץ הצרפתית: ישראל לא תשלים עם האיום שמציב חיזבאללה על תושבי הצפון
09:45 21/12/23  |  מירב ארד

השר בני גנץ: "שוחחתי אתמול עם שרת החוץ של צרפת קתרין קולונה, לאחר ביקורה בלבנון. ביקשתי למסור את הערכתי לתמיכתה של צרפת בישראל במלחמה מול רוצחי חמאס, ועל מחויבותה לביטחון ישראל וליציבות המזרח התיכון כולו". גנץ הוסיף: "אמרתי לה כי מדינת ישראל לא תשלים עם האיום שמציב חיזבאללה על תושבי הצפון, ומדינת לבנון מחויבת לקחת אחריות על הטרור שיוצא משטחה. האינטרס להגיע לפתרון דיפלומטי באזור הגבול, הוא קודם כל אינטרס של לבנון. מדינת ישראל תעשה כל מה שנדרש כדי להגן על אזרחיה ולאפשר להם חזרה בטוחה לבתיהם."

+20 מבוקשים נעצרו במהלך הלילה ביו"ש, מהם 8 משויכים לחמאס
09:43 21/12/23  |  מירב ארד

הכוחות עצרו במהלך הלילה 20 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, שמונה מהם משויכים לארגון הטרור חמאס. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-2,420 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,210 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

+צה״ל תקף תשתיות טרור של חיזבאללה ומשגר ממנו בוצע ירי לעבר ישראל
09:41 21/12/23  |  מירב ארד

במהלך הלילה ובשעות הבוקר, מטוס קרב של חיל-האוויר וכלי טיס של צה״ל תקפו תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה, ומשגר ממנו בוצע ירי לעבר שטח ישראל אמש. כמו-כן, הכוחות תקפו בארטילריה בשטח לבנון.

+גולדקנופף: תינתן עדיפות בהגרלת דירה בהנחה למשרתי מילואים פעילים
09:26 21/12/23  |  מירב ארד

שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף: ״בהגרלה הקרובה תמומש ההחלטה שהבאתי ולראשונה תינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ומשפחות לילדים נכים ובשבוע הבא נצא לדרך עם כ-7,000 דירות חדשות שיורגלו בכל רחבי הארץ, מצפון ומדרום. בנוסף אלף משפחות התבשרו היום על קבלת מענק בגובה 50,000 שקלים לרכישת דירה מיד שנייה". ביום שלישי הבא, ה-26.12.23, י״ד בטבת התשפ"ד, תיפתח ההרשמה להגרלת דירה בהנחה בה יוגרלו אלפי דירות ברחבי הארץ.

+כלי טיס של חיל-האוויר תקפו כ-230 מטרות של חמאס ביממה האחרונה
08:59 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מטוס חיל-האוויר זיהה והשמיד המכלול משגר שהכיל רקטות שכוונו לשטח הארץ  ▪  בג'בליה פעלו הכוחות לפינוי מוסדר של אוכלוסייה דרומה משטח של מתחם בתי ספר. אמצעי לחימה רבים אותרו במרחב

פעילות צה"ל ברצועה [צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+כאילו לא היו הדברים מעולם
08:29 21/12/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

במשך חודשי המלחמה התעקשתי לא להיגרר לפוליטיקה, לא לעסוק בהם ובאנחנו, לעסוק רק בחיזוק הלכידות הלאומית, ברם איני יכול להבליג עוד אל מול המהירות בה מחריבי המכנה המשותף הישראלי שבו לסורם

נתניהו. נרדף [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+דפוס היסטורי: גרמניה של אז וארה"ב של היום
08:14 21/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

בעל הטור הבכיר ברט סטיבנס במאמר חריף בניו-יורק טיימס על האנטישמיות הגואה: אמי נאלצה להתחבא מפני הנאצים במילאנו; אני תוהה האם ילדי ייאלצו להתחבא בארה"ב

ניו אמסטרדם, 1664. נגד אפליית יהודים
+הותר לפרסום: 3 לוחמים נפלו בקרבות ברצועה, 8 נפצעו קשה
08:14 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לוחם בנח"ל, מפקד בגבעתי ולוחם צנחנים: נפלו בקרבות בעזה  ▪  מספר חללי צה"ל מתחילת המלחמה עלה ל-468, 134 מהם בתמרון הקרקעי ברצועה

סמל לביא גיהסי ז"ל
סגן יעקב איליאן ז"ל

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלוחמים אינם בוזזים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כן! זהו כסף פוליטי!
הירונימוס  |  24/12/23 17:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
מירב ארד
אזעקות הופעלו גם בדרום ובשפלה    כ-20 טילים שוגרו במטח האחרון לעבר מרכז הארץ. רובם יורטו ע"י כיפת ברזל    חמאס הודיע רשמית כי לא ידבר על עסקה עד להפסקת המלחמה
צבי גיל
"אף אדם - או ליתר דיוק, אף אדם שנוהג בהיגיון - לא פותח מלחמה בלי להבהיר לעצמו קודם כל מה הוא מתכוון להשיג באמצעותה, ואיך בדעתו לנהל אותה"
מירב ארד
לוחמי דובדבן פוצצו את הפירים מהם ירו מחבלים לעבר לוחמי צה"ל בלב חאן יונס
מירב ארד
גבר ואישה פונו במצב קל לבי"ח זיו בצפת    הטילים פגעו ברכבים ביישוב אביבים שבגליל העליון       צה"ל תוקף יעדים בדרום לבנון    הבוקר נשמעו התרעות במשגב עם שבגליל העליון    במהלך הלילה נערכו תקיפות עזות בדרום לבנון ונשמעו אזעקות בקריית שמונה ואצבע הגליל
מירב ארד
תשלום המענק לארגונים המפעילים יועבר על-ידי משרד העבודה לפי מספר הילדים הרשומים במערכות התשלום של משרד העבודה לסבסוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il