X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עזב את היהדות? [צילום: אמופאם נת//AP]
ישו - יהודי או פלשתיני
הרש"פ מקדמת את הרעיון שישו היה "השאהיד הפלשתיני הראשון" ומרים אמו מהווה השראה ל"אסירות, הלוחמות הפלשתיניות". במילים אחרות, לפי הרש"פ המחבלים הולכים בדרכם של ישו ומרים

ביום שבו חוגג העולם הקתולי את חג המולד, מתחוללת מלחמה בארץ הקודש נגד אויב המאיים לא רק על העם היהודי אלא על הציוויליזציה הנוצרית-מערבית כולה. חמאס הוא חלק מתנועת "האחים המוסלמים", שמטרתה אוניברסלית. כך פסק יוסוף אל קרדאווי, הסמכות ההלכתית העליונה של התנועה: "קונסטנטינופול נכבשה ב-1453 (בידי העות'מאנים); ועתה נותר כיבוש העיר האחרת רומא... משמעות הדברים - האיסלאם יחזור לאירופה פעם נוספת ככובש וכמנצח לאחר שגורש ממנה פעמיים".
קונסטנטינופול הייתה בירת האימפריה הנוצרית המזרחית כאלף שנה, עד שנכבשה והפכה לאיסטנבול. הכנסייה "איה סופיה" הייתה למסגד. רומא היא בירת הנצרות הקתולית וגם בירתה הסמלית של הציוויליזציה המערבית. לכן כיבושה הוא יעד פיזי ורוחני עבור האיסלאם הרדיקלי. ישראל היא המוצב הקדמי במלחמה הזאת.
אין הבדל מהותי בין חמאס לפת'ח. גם הרשות הפלשתינית מנסה לכבוש את המורשת הנוצרית. היסטוריה ארוכה אין להם, ולכן הם פועלים למחוק את הזיכרון היהודי מארץ התנ"ך. סעיף 20 באמנת פת'ח אומר במפורש: "טענות הקשר ההיסטורי או הרוחני של היהודי לפלשתין אינן עולות בקנה אחד עם אמיתות ההיסטוריה". אם אין שורשים יהודים בארץ, גם לנוצרים אין. אז מה עושים עם ישו? ובכן, הרש"פ מקדמת את הרעיון שישו היה "השאהיד הפלשתיני הראשון". מרים, אם ישו, למקרה שתהיתם, "היא מהעם של פלשתין" ומהווה השראה ל"אסירות, הלוחמות הפלשתיניות". במילים אחרות, לפי הרש"פ המחבלים, כולל חמאס, הולכים בדרכם של ישו ומרים.
בחג המולד נשואות עיני העולם לכנסיית המולד בבית לחם. העיר הייתה פעם נוצרית ברובה המוחלט. כיום מהווים הנוצרים כ-15 אחוזים בלבד. הם ברחו מאימת הרש"פ כשם שברחו מאימת חמאס (בעזה נותרו כאלף נוצרים). ברחבי המזרח התיכון פוחתת והולכת האוכלוסייה הנוצרית בעשרות אחוזים. הנוצרים נרדפים ונתונים ללחץ מתמיד להמיר את דתם. הם הפכו דומים ליהודים באירופה של ימי הביניים. כדאי להציץ לשכנתנו הצפונית, שם מתרגשת עלינו מלחמה. לבנון הייתה אמורה להיות המדינה הנוצרית היחידה במזה"ת, וכיום היא שבויה בידי ארגון טרור המופעל מטהרן. הקהילה הנוצרית היחידה שהיא בטוחה ומשגשגת, נמצאת במדינת היהודים. רבים מבניה ובנותיה משרתים בצה"ל ומגנים על ארץ הקודש.
ישו היה מטיף יהודי. הוא שמר תורה ומצוות ועלה על הצלב כיהודי. הוא פעל בגליל וביהודה ודיבר עברית וארמית. השם "פלשתינה" ניתן לארץ הזאת כמאה שנים לאחר צליבתו, על-ידי הקיסר אדריאנוס בעקבות מרד בר כוכבא שנכשל ב-135 לספירה. אדריאנוס רצה להשכיח מהיהודים את ארצם וגייס לשם כך את הפלישתים, גויי הים התנ"כיים שנעלמו מאות שנים קודם.
במשך כאלפיים שנה נרדפו היהודים וקהילותיהם הוחרבו. למעשה, הם נצלבו כמעין "כפיית חזרה" פוסט טראומטית על "פשע" הצליבה שלא היו אשמים בו. מבחינה זו, עם הקמת מדינת ישראל ישו ירד מהצלב, לבש טלית וחזר הביתה לציון, רק שהפעם הוא אוחז נשק לבל ייצלב שוב. במלחמה הנוכחית, העולם הנוצרי נמצא עם היהודים בסירה אחת. גורל המערב תלוי בניצחוננו החד-משמעי על חמאס.

תאריך:  27/12/2023   |   עודכן:  27/12/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישו - יהודי או פלשתיני
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר חשוב מאין כמוהו
אורנה רב-הון   |  27/12/23 10:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב אחימאיר
האם זו השעה להקציב מיליוני שקלים לחיזוק "הזהות היהודית"? או האם ראוי להעביר עוד סכומים אדירים למען "מורשת"? האם המורשת נזקקת בדחיפות לטיפוח בסיוע של לשכה, יועצים, מכונית-שרד ועוד? ודין "המורשת" כדין "הזהות היהודית" ואימתי שימשו במשרד הביטחון שני שרים?
רצון ערוסי
המעשים שנעשו מתועבים ומזעזעים בכל קנה מידה, ולכן יש צורך להבליט. שמלבד קיומנו וביטחוננו, אנו קוראים תיגר על אלו הפוגעים בערכי יסוד של 'צלם אלוהים' שבאדם
מרדכי ליפמן
בקרבות עזה אומצו סמלי הדת והפכו גם לסמלי היסוד של הישראליות החדשה    דגלי ישראל, החנוכיות, הקידוש, המצולם ספונטנית במצלמות הטלפונים הניידים, ומידי ערב השבת הנחת תפילין בשדה הקרב
איתן קלינסקי
לקרוא קריאת "שמע" בהפגנתיות במסגד מוסלמי זה לא רק גילוי מחפיר של יהירות והתנשאות, זה למעשה גילוי מעשה מחפיר של חילול הקודש, חילול של אחת התפילות הקדושות ביותר    זו פגיעה בנשימתה הזכה והטהורה של כל מה שמייצגת תפילת "שמע"
עידן בן-יעקב
ייפוי כוח מתמשך - מה עושים כאשר אדם אינו יכול לקבל החלטות?    ישנם מצבים בהם נדרש אישור לביצוע פעולות כאשר אדם אינו נמצא בשכלו או בכשירותו המתאימה, ולא יכול לנהל את ענייניו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il