X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לא לעצור [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
נועם תיבון וכושר ההרתעה
לתומי חשבתי שאחרי ה-7 באוקטובר, מדינת ישראל, ולפחות קציני צבאה יוציאו מהלקסיקון את המונח השדוף וחסר התוכן, לטעמי: "כושר הרתעה" מה רבה אכזבתי לשמוע שוב את קשקוש הזה

כמו שלפני ה-7 באוקטובר כן גם אחריו, אני ממעיט להתחבר לרדיו ולטלוויזיה, אני מתעדכן בעיקר מאתרי האינטרנט. ועם זאת אני חי בסביבה הרתוקה לשידורי החדשות, בעיקר בשעות הערב. לכן מוצא עצמי פעמים רבות כמעשן סמוי של ברברת אולפנים.
שעות השידור המרובות הביאו לנו פרשנים חדשים, חלקם התפרסם במלחמה הנוכחית דווקא בנסיבות אחרות. אחד מהם הוא האלוף במילואים נועם תיבון, אשר חילץ את בנו, כלתו ונכדיו מציפורני המרצחים בקיבוץ נחל עוז, ויחד עם כוחות צה"ל חילץ רבים נוספים מתושבי הקיבוץ.
לנועם תיבון יש היסטוריה מגוונת ומכובדת מאוד בצה"ל. הוא התגייס לסיירת מטכ"ל ולימים היה למפקדה. לאחר מכן הוא קודם לתפקידים בכירים בחטיבת הצנחנים ולתפקידים בכירים בפיקוד של צה"ל. בתפקידו האחרון בצבא, בדרגת אלוף, הוא היה מפקד הגייס הצפוני. תיבון הוא ללא ספק משמנה וסלתה של מדינת ישראל בכלל וצה"ל בפרט.
כאזרח הוא ממופה בצד השמאלי של המפה, מתנגד בולט לחקיקה המשפטית של הקואליציה הנוכחית ומבקר מאוד נחרץ של הממשלה והעומד בראשה ערב ה-7 באוקטובר ואחריו. נועם תיבון משמש גם פרשן בפנלים של אחד מאולפני החדשות, ועל-כן אני חשוף מידי פעם לעמדתו. בכל פעם שהוא מביע את דעתו הוא תמיד חוזר למונח השדוף וחסר התוכן, לטעמי: "כושר הרתעה" והחובה שחלה עלינו לשקמו.
כיום, כאשר אנו יודעים בבירור שמזה 20-10 שנה אנו משכנעים עצמנו שאנו מרתיעים את המיליטנטים של עזה ועל בסיס ההרתעה המדומיינת הזו אנו מתכננים את סד"כ הצבא, מתכננים את היערכות הצבא, קובעים את עתיד המדינה ואת סדרי העדיפות שלה, מסתבר שבפועל חלמנו בהקיץ, לא הרתעה ולא נעליים. הגורם המורתע היחיד בזירה הוא ממשלת ישראל. ומי שמרתיע אותה הם היא עצמה ואזרחי ישראל, אשר מעדיפים להישבות במקסמי שווא על פני הצורך הקבוע להרוס ללא הפסק את התשתיות הצבאיות של האויבים המצהירים שוב ושב שאין להם כוונה לאפשר לנו לחיות כאן, השמדה ללא הפוגה של ציוד וכוח אדם צבאיים של החיות הטורפות האלה, עם השקעות עתק ותוך סיכון חיי אדם בצידם.
"כושר הרתעה" הוא לדעתי קשקוש בלבוש, הנוסחה הנדרשת היא כושר צבאי בצדנו, והעדר מוחלט של כושר צבאי בצדם, ללא הפסק, בסיזיפיות, עם נכונות מתמדת לשלם מחירים, זה הפתרון הזמני לסכסוך במזרח התיכון, ועד מתי? עד אשר יקום מנהיג לערבים המקיפים אותנו ויודיע לציבור שלו שעד כמה שהדבר תלוי בהם, הסתיימה המלחמה. No more war, no more bloodshed. הוא יעדכן את הערבים השכנים שהעם ערבי רוצה לחיות, רוצה ללמוד, רוצה להתפתח, ואין לו כל רצון להיות מוקרב על מזבחם של אנשים תאבי ממון המשתמשים בו כמגן אנושי וכקורבנות אדם.
עד אשר יקום כזה אדם, ובתקווה שיצליח לחיות יותר מכמה ימים, אין כל יכולת לממש את "היום שאחרי" ואין מה לדבר על "כושר הרתעה". האמירות האלה הן מס שפתיים למירוק המצפון, המילים האלה הן ההבטחה המוחלטת שנופתע שוב, כי כאשר אתה מדמיין יציבות, כאשר אתה "מכיל" התחמשות ואימונים של האויב, אתה עובר לפאזה של מתגונן ואז תמיד תופתע. האויב תמיד ימתין לרגע של תרדמת, והוא אפילו יצליח לעשות זאת באורח חוזר ונשנה וכמעט באותו אופן, כי הימים בהם אנו ישנים והאופן בו אנו ישנים, חוזרים על עצמם בכל סופ"ש ובכל חג, כמעט באותו אופן.
המאמץ שלנו לשנים קדימה איננו על שלטון זמני זה או אחר, אלא על מצב לוחמה מתמשך, לאורך שנים רבות בהן אנו יוזמים, תוקפים, הורסים תשתיות אויב, ציוד וכוח אדם. לצורך כך אנו חייבים שליטה ביטחונית במרבית האזורים הבעייתיים, צפון, מרכז, דרום - והדרך להגיע לשם היא רק ביוזמה התקפית מתמדת, ולא ח"ו בדמיונות פרועים וחסרי תוכן של "כושר ההרתעה".
האם לא יהיו הסכמי ביניים? ודאי שיהיו, כי נענשנו על התרדמת המדינית והצבאית המתמשכת שלנו - למעלה מ-130 בני ערובה שנחטפו ממיטותיהם ב-7 באוקטובר - מצב המחייב פתרון. את בני הערובה חייבים להחזיר הביתה בשילוב של כוח, מוח ופשרות. אך כל הסכם ביניים הוא רק שלב בלחימה. הנהגת האויב שלנו, שמלבה את עמה תוך שימוש בסמלים דתיים וסופרת טונה של דולרים בחשבונות הבנק, לעולם לא תורתע. כמה יותר הרס, כך יבוא יותר כסף, גם הציבור המדוכא שלה לא יורתע, כי הוא משועבד להנהגה שלו. כל עוד לא יקום מנהיג ערבי עם ביצים ויכריז על כוונתו להגיע לסיום מצב הלוחמה בין ישראל לבין התושבים הערבים שמסביבה, הפתרון נמצא כולו בידינו ורק בידינו.
חובתנו היא ליזום בהתמדה, לתקוף בהתמדה, לחסל את האויב ואת תשתיותיו הרבה לפני שהן מגיעות למסה קריטית אשר תאפשר לו לתקוף אותנו. על עם ישראל לדעת שזו הדרך לחיות כאן, שהדרך הזו תגבה מחיר כלכלי כבד ומחיר דמים מתמיד מאתנו וכל מי שמדבר על "כושר הרתעה" מוכר לטעמי לציבור לוקשים, חתול בשק, לוקשים וחתול בשק שיתפוצצו לנו בפנים ב 8.10 באיזו שהיא שנה ובתנאי שהתאריך יחול בשבת או בחג, ממש כמו שה-6.10 התפוצץ לנו בפנים ביום כיפור, וה-7.10 התפוצץ לנו בפנים בשמחת תורה.

תאריך:  21/01/2024   |   עודכן:  21/01/2024
+נחשף תיעוד חדש של המנהרה שבה הוחזקו החטופים
21:48 21/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לאחר קרבות עם מחבלים בעומק האדמה, כוחות צה"ל השמידו את המנהרה בח'אן יונס שבה הוחזקו חטופים  ▪  הערב: תקיפות נרחבות של צה"ל במרחב ח'אן יונס

חדר צפוף [צילום: דובר צה''ל]
חפצי חטופים [צילום: דובר צה''ל]
+פורסם תיעוד מרגע חטיפת יותם חיים ב-7 באוקטובר
20:42 21/01/24  |  עידן יוסף

יותם חיים שנחטף מביתו שבכפר עזה ונהרג לאחר שהשתחרר משבי חמאס ולא זוהה בידי כוחותינו נגרר בכוח ב-7 באוקטובר מביתו והוכנס לרכב של המחבלים. תיעוד מהחטיפה הוצג לאמו איריס חיים כשבוע לאחר החטיפה, ופורסם הערב בחדשות 13.
בתיעוד, נראה יותם חיים מובל כשהוא ללא חולצה כשבידיו אוחזים מחבלים. הוא לא התנגד להם ולדברי אמו "הבין את המצב" ומצבו היה טוב יחסית לנסיבות.

+גורמים מדיניים: אין עסקה על הפרק, אך יש אפשרות לחידוש המו"מ
20:11 21/01/24  |  עידן יוסף

גורם ישראלי בכיר אמר כי למרות דברי נתניהו - יש אפשרות לחידוש המשא-ומתן בזמן הקרוב (חדשות 12). גורם ישראלי בכיר אחר אמר: "חמאס דורש כניעה, אנחנו מקווים שתהיה דינמיקה של משא-ומתן - כרגע אין. ‏יש חילופי מסרים, אין עסקה שהגיעה אלינו עם מתווה ברור. שקר להגיד שיש עסקה שדחינו" (חדשות 14). גורם ישראלי בכיר אמר על המגעים לעסקה: ״בישראל מקיימים מאמץ לאפשר התנעה של עסקת חטופים, שבסופה אין התחייבות מראש על הפסקת הלחימה" (חדשות 12).

+גורם מדיני: התיווך בנוגע להסדר מדיני בצפון תקוע
19:44 21/01/24  |  עידן יוסף

המצב בצפון: גורם מדיני מאשר, כי המאמץ להביא להרחקת כוחות חיזבאללה מהגבול באמצעות מהלך מדיני - תקוע. לדבריו, ״אין חדש בנוגע להסדר מדיני בצפון״.
עם זאת, בישראל לא מכירים את הדיווחים מלבנון כאילו חיזבאללה מסרב לשאת ולתת באמצעות התיווך של השליח האמריקני, עמוס הוכשטיין (ישראל היום).

+נתניהו דוחה את תנאי החמאס לעסקה: "ה-7 באוקטובר הבא יהיה רק עניין של זמן"
18:48 21/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה אומר כי הסכמה ישראלית לתנאי הכניעה של החמאס תביא לכך שהלוחמים נפלו לשווא ותגרום לפגיעה אנושה בביטחון ישראל  ▪  לדבריו, רק ניצחון מוחלט יבטיח את חיסול החמאס והחזרת כל החטופים  ▪  אמר הוא מתמודד מול לחצים בינלאומיים ופנימיים כבירים בעניין השליטה הביטחונית ביש"ע

נתניהו. "עומד בתוקף על האינטרסים החיוניים" [צילום: עודד בליטי/AP]
+הותר לפרסם: גופתו של סמ״ר שי לוינסון מוחזקת בידי החמאס
18:06 21/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הרב הראשי לצה"ל קבע כי מפקד הטנק נפל במתקפת הפתע של החמאס וגופתו נחטפה לרצועה  ▪  בכך עלה מספר החללים מתחילת המלחמה ל-533. מתחילת המלחמה נפצעו כ-2,660 חיילים, מהם 405 באורח קשה

סמ"ר שי לוינסון
+בשני גלים: צה"ל תקף מטרות של חיזבאללה במרחב הכפר מרכבא
17:40 21/01/24  |  עידן יוסף

מטוסי קרב של חיל-האוויר השלימו במהלך היום שני גלי תקיפה בכפר מרכבא שבדרום לבנון, בהם הותקפו תשתיות טרור, מבנה צבאי, עמדות תצפית ועמדות שיגור של ארגון חיזבאללה.
בנוסף, צה"ל תקף במספר מרחבים בדרום לבנון באמצעות טנקים וכלי טיס של חיל-האוויר. בין המטרות שהותקפו, מפקדה מבצעית ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה.

+דיווח: ישראל וחמאס הסכימו לחדש את המגעים לעסקה
15:32 21/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

תוכנית "90 הימים" כוללת שחרור חטופים בשלושה שלבים בתמורה לשחרור אסירים ביטחוניים מהכלא בישראל, ויציאה של צה"ל מהרצועה והגדלת הכנס הסיוע לרצועה

ביידן ונתניהו. לחץ כבד על ישראל [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
סינוואר. דואג לשחרור אסירים ביטחוניים [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+רויטרס: ההרוגים במתקפת הכטב"ם בדרום לבנון - פעילי חיזבאללה
15:02 21/01/24  |  מירב ארד

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי לפחות שני פעילי חיזבאללה נהרגו בתקיפת רכב בכפר כפרא שבדרום המדינה. תקיפה המיוחסת לישראל בוצעה באמצעות כטב"ם.

+דיווחים בדרום לבנון: הרוגים בתקיפת רכב מהאוויר
14:13 21/01/24  |  מירב ארד

דיווחים בדרום לבנון: הרוגים בתקיפת כטב"ם לעבר מכונית בעיירה כפרא שבדרום המדינה.

+נפלאות הקונספציה
14:06 21/01/24  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה

יש לצמצם למינימום פגיעה בחיילי צה"ל; לשחרר את כל החטופים בעסקה; לשקם בדחיפות את עוטף עזה כולו; ולהבטיח שכל המפונים בצפון יוכלו לשוב בביטחה לבתיהם

מיואשים [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+כ-15 מלש"ח שתפס צה״ל ברצועת עזה יופקדו בקופת המדינה
13:49 21/01/24  |  מירב ארד

כ-15 מיליון שקלים נוספים שתפס צה״ל בשבועות אחרונים בתוך רצועת עזה, הועברו לאגף הכספים במשרד הביטחון ויופקדו בקופת המדינה.

[צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון]
+איבדו את המצפן והמצפון
13:35 21/01/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

בעוד אריות האומה, גיבורי ישראל נלחמים בעוז רוח, בעוצמה ובאמונה בצדקת דרכם, באולפנים, בעיתונים, בפרשנויות יש מי שמתעקשים בקנאות להחליש את רוח הגיבורים

מלחמה מאתגרת [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+יומן מלחמה, היום ה-106
13:17 21/01/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

הלילה ציטט אברהם איש מקצוע בכיר, שדיווח כי מיד לאחר אותה ישיבה, כאשר ביבי ורגב לא הבחינו מי בסביבתם, אמר ראש הממשלה לגברת פופקורן כי "עשית עבודה טובה"

רגב. מאדאם פופקורן [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+לאברכים, המדינה זקוקה לעזרה
12:05 21/01/24  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה

יש כבר כ-600 אלמנות ואלפי יתומים, זה לא "מזיז לכם"? הם זקוקים לעזרה בניהול העסקים של בעליהם שגויסו למילואים  ▪  בתי החולים קורסים תחת המעמסה של 12,000 פצועים  ▪  אולי תתנדבו לשירות לאומי ותעזרו לטפל בפצועים?

לא "מזיז" להם [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]
+נהרסו בתיהם של מחבלי חמאס שביצעו את הפיגוע במחסום המנהרות
11:48 21/01/24  |  מירב ארד

לוחמי צה״ל במילואים, כוחות הנדסה ומג״ב הרסו הלילה בעיר חברון שבחטיבת יהודה את הבתים של שני מחבלים פעילי ארגון הטרור חמאס שביצעו יחד עם מחבל נוסף את הפיגוע במחסום המנהרות ב16.11.2023, בו נפל לוחם צה״ל, רב״ט אברהם פטנה ז"ל.
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר שבעה מבוקשים שברחבי יהודה ושומרון. בעיר שכם שבחטיבת שומרון עצרו הכוחות שני מבוקשים והחרימו אמצעי לחימה. בכפר חיזמא שבחטיבת בנימין איתרו והחרימו הכוחות אמצעי לחימה ביניהם רובה מסוג קרלו, חלקי נשק ותחמושת.

+הרהורים בעת מצוקה (19)
11:45 21/01/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

נתניהו, מנוסה, חד, עומד יפה במטר שאלות הכתבים במסיבות העיתונאים שהוא מקיים  ▪  אבל בחזית הזאת אין לו שום סיכוי לנצח

נתניהו. עלילה נוראה [צילום: יריב כץ]
+אמצעי התקשורת יוצרים מסיבות רייטינג תודעה
מזויפת המשפיעה לרעה על ניהול המלחמה
11:35 21/01/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

שיחה 26 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, מבכירי עמותת "הביטחוניסטים". בשיחה זו טוען ד"ר איציק שאמצעי התקשורת יוצרים, מסיבות רייטינג, תודעה מזויפת המשפיעה לרעה על ניהול המלחמה

[צילום: מן הטלוויזיה]
+היום שאחרי
11:30 21/01/24  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה

הלקח ההכרחי ביותר ממלחמת שמחת תורה הוא שאין להרשות שלטון זר כלשהו בארץ ישראל המערבית  ▪  חיילי צה"ל לא יהיו מגש הכסף להקמתה של מדינה פלשתינית  ▪  המחויבות הראשונה של ממשלת ישראל היא לאזרחי ישראל ולא לנתיני האויב

נתניהו. לדפוק על השולחן [צילום: יריב כץ]
+ישראל וטעויות ממשל ביידן
11:01 21/01/24  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

ממשל ביידן בכניסתו למזה"ת מצא בו תהליכים בהתממשות לייצוב האינטרסים האמריקניים באמצעות הסדרים מדיניים שעיקרם עיצוב גוש פרו-מערבי חזק, בהשתתפות ישראל  ▪  עד כה עשה הממשל כמעט הכל בכדי למצוא דרך חלופית על יסוד תוכנית ששבקה חיים כבר בשנת 2000

טראמפ. טוב ליהודים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+ח"כ מתן כהנא: כשהמציאות תייצב - יהיה נכון לקבוע תאריך לבחירות
10:26 21/01/24  |  מירב ארד

ח"כ מתן כהנא בראיון לגל"צ: "כשהמציאות תתבהר ותתייצב יותר - יהיה נכון לקבוע תאריך מוסכם לבחירות"

+דיווח: שלושה הורגים בתקיפת רכב בעיר עזה
10:13 21/01/24  |  מירב ארד

הפלשתינים מדווחים על 3 הרוגים בתקיפת רכב בעיר עזה

+השר בן-צור: לא תקום מדינה פלשתינית והרש״פ לא תשלוט בעזה
09:54 21/01/24  |  מירב ארד

שר העבודה יואב בן צור בראיון ל׳קול חי׳ : ״לא תקום מדינה פלשתינית והרש״פ לא תשלוט בעזה. דמותם של החטופים עומדת לנגד עיני כל הזמן ואנחנו עושים הכל בשביל להחזיר אותם ארצה. כמדינה אסור לנו להסכים בשום פנים ואופן להצעה של חמאס. חייבים להמשיך למוטט אותו עד היסוד, חמאס מסכן את קיומנו על הארץ הזאת ואין לו מקום מעל פני האדמה״.

+האו"ם וראש הממשלה מועלים בתפקידם
09:46 21/01/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

ביום שבת למחרת שמחת תורה, נטבחו על-ידי פלשתינים מעזה אלף ומאתיים יהודים ב-22 ישובים כפריים, ואת כאבם אינו כואב דוח האו"ם, אלא כואב את הסבל הפלשתיני, שנגרם מפעולת גמול של ישראל לנוכח מעשי הזוועה שביצעו פלשתינים באותו יום

מתעלמים מבארי ונחל עוז [צילום: אריה לייב/פלאש 90]
+כוחות זרוע הים זיהו ותקפו מבנה בו ארבו מחבלים ללוחמים
09:23 21/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בח'אן יונס בשיתוף פעולה עם חיל-האוויר צלפי עוצבת הקומנדו חיסלו מחבלים רבים  ▪  במרחב דרג' תופאח בצפון הרצועה, חוסלו כ-15 מחבלים. כמו-כן, אותרו מדים ואמצעי לחימה רבים

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+ח"כ מיקי לוי: כל מי ששאל את עצמו אם צריך בחירות קיבל תשובה
08:51 21/01/24  |  מירב ארד

ח"כ מיקי לוי מבקר בחריפות בראיון לרדיו 103FM את התנהלות רה"מ: "הוא לא כשיר. כל מי ששאל את עצמו אם צריך בחירות קיבל תשובה, נתניהו לא מנהל את האירוע. רואים איך היחסים עם ארה"ב מדרדרים, הם נהפכו למריבות מול המצלמות. אם הוא לא מנהל את האירוע, הוא מקריב את אזרחי מדינת על המזבח".

+מחאה רבת עוצמה
08:51 21/01/24  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה

המלחמה בעזה שקועה בביצה  ▪  המשימה היא להוציא אותנו ממנה והדרך היחידה היא ציבורית כמו במלחמת ויטנאם

מלחמת סמטאות [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+ללמוד לחיות עם המפסידנים
08:25 21/01/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה

יותר ויותר מסתמן פער גדול בין הרוח הנושבת בלוחמים בשדה הקרב ובציבור הדוחף אותם לנצח, לבין קבוצה קטנה עם מיקרופונים רבי עוצמה המנסה לשכנע אותנו שהובסנו. ההפך: אנחנו מנצחים, למרות הקולות הללו

הבטח אללה... [צילום: פלאש 90]
+רס"ל במילואים אוריאל אביעד סילברמן נפל בקרב בדרום רצועת עזה
08:10 21/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שלושה לוחמים נוספים נפצעו קשה בקרבות  ▪  מתחילת הלחימה נהרגו 531 לוחמי צה"ל.

רס"ל (במיל') אוריאל אביעד סילברמן ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+חמישית מהסנאטורים הדמוקרטים תומכים בהטלת מגבלות על הסיוע הצבאי לישראל
07:35 21/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

18 מבין 51 חברי הסיעה חתמו על יוזמת החקיקה הקובעת שהסיוע יהיה מותנה בשמירתה של ישראל על החוק הבינלאומי; מעריכים שמספר התומכים יגיע לכ-25  ▪  לתיקון אין סיכוי לעבור בשל תמיכת הרפובליקנים בישראל, אך הוא מהווה כרסום חסר תקדים בתמיכה המסורתית החד-משמעית בישראל

אחרי עשרות שנים של תמיכה מוחלטת [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
+שר החוץ הסעודי: המתיחות בים סוף עלולה לצאת משליטה
00:40 21/01/24  |  עידן יוסף

שר החוץ של סעודיה אמר כי הממלכה "חוששת מאוד" שהמתיחות בים סוף ברקע התקפות החות'ים של תימן וארה"ב על מטרות החות'יות עלולות לצאת משליטה ולהסלים את הסכסוך באזור.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נועם תיבון וכושר ההרתעה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תיבון - בריון ברמה רדודה
מכר מהעבר  |  24/01/24 15:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
דרור אידר
יותר ויותר מסתמן פער גדול בין הרוח הנושבת בלוחמים בשדה הקרב ובציבור הדוחף אותם לנצח, לבין קבוצה קטנה עם מיקרופונים רבי עוצמה המנסה לשכנע אותנו שהובסנו. ההפך: אנחנו מנצחים, למרות הקולות הללו
מירב ארד
שלושה לוחמים נוספים נפצעו קשה בקרבות    מתחילת הלחימה נהרגו 531 לוחמי צה"ל.
איתמר לוין
18 מבין 51 חברי הסיעה חתמו על יוזמת החקיקה הקובעת שהסיוע יהיה מותנה בשמירתה של ישראל על החוק הבינלאומי; מעריכים שמספר התומכים יגיע לכ-25    לתיקון אין סיכוי לעבור בשל תמיכת הרפובליקנים בישראל, אך הוא מהווה כרסום חסר תקדים בתמיכה המסורתית החד-משמעית בישראל
עידן יוסף
שדות התעופה בסוריה יצאו מכלל פעילות מאז החלה המלחמה בעזה, זאת מכיוון שהם שימשו כציר מרכזי להעברת נשק מטהרן ללבנון    מפקדים של חיזבאללה ומשמרות המהפכה נמצאים בתימן ומסייעים לחות'ים לתקוף בים סוף
עידן יוסף
צה"ל מציג תיעוד ממנהרה אליה הגיע שבה הוחזקו חטופים באזור ח'אן יונס    בפנים: תאי כליאה עם מזרנים, תאי שירותים, שבהם הוחזקו חטופים ללא אור יום ועם מעט חמצן    בתוך המנהרה נמצאו גם ציורים שציירה אמיליה אלוני בת ה-5
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il